goede service

Top... service

Snel en adequaat geholpen nadat mijn zakelijke laptop van de 1 op andere dag niet meer opstartte. Binnen 3 dagen was ik weer up and running en was mijn zakelijke omgeving weer in de lucht.

Absoluut niet kundig en klantonvriendelijk

De monteur wist niet wat een I-Mac is laat staan hoe je hem aanzet. Na drie kwartier was hij alweer weg en meteen kwam de factuur binnen! Het probleem is niet opgelost, nieuwe afspraak gaat moeizaam en contact leggen lukt bijna niet. Kortom; een zeer slechte ervaring. Uiteindelijk, na lang en moeizaam overleg, is de factuur gecrediteerd. Er is niet geleverd wat gevraagd is en er is geen service verleend. Dat de kosten dan uiteindelijk zijn kwijtgescholden is niet meer dan normaal. Voordat deze kwijtschelding werd verleend is middels een aanmaning/herinnering nog wel gedreigd met een incassobureau……

Goede klanten service

Na een teleurstellende service van de monteur wel netjes door de klantenservice geholpen en geld retour gekregen.

eind goed al goed

hij heeft goed en efficient gewerkt. gisteren bleek echter dat er rare dingen gebeurden en dat files zoek waren. Dit is vandaag prima via de telefoon opgelost en zo te zien werkt alles nu naar behoren.

Prima gesprek,keurig netjes uitleg gehad over hetgeen ik wilde weten.

daar kan ik kort over zijn .Goed te woord gestaan ,

Ik ben netjes geholpen.

Vriendelijke monteur. Sta je netjes te woord, geeft heldere antwoorden en advies. Ik ben dik tevreden.

Klantvriendelijke, deskundige telefonische behandeling.

Na problemen met mijn laptop, werd ik keurig op tijd teruggebeld en kreeg hulp op afstand. Laptop bleek - na uitvoerige tests - aan vervanging toe. Na overleg over mogelijkheden, merk en prijs, meteen offerte ontvangen en besloten tot aankoop over te gaan. Tevreden over klantgerichte behandeling.

very helpful

ik ben 83 jaar en heb zo nu en dan hulp nodig, begrijp ook niet altijd alles, maar ben erg blij met jullie hulp.

Uitstekend geholpen!

Daar is niets aan te te voegen!

Vaak onverstaanbaar en lange stiltes tijdens het proces.

Niet direct duidelijk door wie ik gebeld werd. Na het opstarten had de telefonische verbinding verbroken kunnen worden met de mededeling; ik red me verder wel en mag ik terug bellen als ik de werkzaamheden heb beëindigd of vertel tijdens het proces wat je aan het doen bent.

Super monteur ....prima uitleg.. accurate kerel.

Zeer vriendelijke en vakbekwame monteurs.

duidelijk uitleg en vriendelijk

snel en zorgvuldig

Snel , accuraat en vriendelijk

Snelle respons, deskundige acties en zeer bereid om nog een keer alles uit te leggen.

Hij heeft me goed advies geven

En ik zal zijn advies opvolgen

top

vriendelijk met begrip geholpen

Update naar Windows 11 in orde.

Het duurde wat langer dan verwacht voordat Windows 11 was geupdate, maar nu prima in orde.

Goed en deskundig geholpen.

Ik ben erg tevreden over de hulp die ik kreeg. Vriendelijk, deskundig. Wel een beetje prijzig. Maar daar krijg je dan ook kwaliteit voor. Gewoon prima en aan te raden!!!!

prettig, to the point, vriendelijk, goed advies

jeffrey kwam , zag en overwon al de problemen met de nieuwe computer gelukkig niet betuttelend, gedegen, goed advies over beveiliging dank je wel

Kundige monteur met geduld en een goede uitleg.

Ik ben blij dat ik gebruik heb gemaakt van jullie diensten. De monteur nam de tijd om alles uit te leggen en heeft aangegeven dat ik altijd contact op mag nemen als het toch niet naar tevredenheid werkt. Nu maar hopen dat het internet ook daadwerkelijk beter wordt qua bereik.

Prettig en nuttig gesprek.

Aangenaam onderhoud met tips voor de toekomst. Evt. aankopen en mogelijkheden duidelijk uitgelegd zonder opdringerige verkooptrucs. Lorenzo mag van mij blijven.

Zijn goed in wat ze kunnen problemen oplossen

Snelle en deskundige hulp.

Vriendelijk en deskundig

Prettig en efficiënt