vriendelijk, direct en met vakkennis

Weet precies wat ik bedoel. Gaat proberen wat wel en wat niet kan. Weet uiteindelijk de oplossing te geven, zodat ik verder kan. Vriendelijk in het gesprek, duidelijk in zijn uitleg en goede kennis van zaken.

Goed en slecht

Vakkundige monteur. Moeilijk te achterhalen probleem waarschijnlijk goed opgelost door een nieuwe monitor achter te laten. Na de aansluiting begreep ik pas dat ik deze ook prompt moest betalen. Dat heb ik maar gedaan. Ik vond de prijs nogal hoog. Bij vergelijking achteraf bleek mij dat de prijs inderdaad hoog was. Waar dezelfde monitor op internet en in de grotere zaken van €98 tot € 129 verkocht wordt, heb ik € 220 betaald. Dat vind ik een veel te groot verschil.

heel goed

snel en goed

goed was dit keer ook niet zo'n probleem

Mijn emailaccount was van het beeldscherm verdwenen en met een handeling van uw medewerker was dit hersteld.

Uitstekend geholpen.

het advies was duidelijk!

Gewoon goed en vlot

Op zaterdag gebeld en binnen no time probleem opgelost, super!

Vriendelijk en snelgeholpen door Harm

Belde met een probleem. Harm heeft mij deskundig en snel geholpen. Dank je wel Harm.

Prima! Geweldig geholpen.

Prima! Geweldig geholpen.

Snel

Vriendelijk op tijd kundig

Snel probleem opgelost

Snel probleem opgelost

Mijn probleem werd snel opgelost

Mijn probleem werd snel opgelost.

prima,

deze jongen helpt altijd netjes, weet veel ik heb hem vaker aan de lijn gehad

tevreden

Na het langdurig uitstel agv corona, wacht ik met spanning de de installatie en het functioneren van het gevraagde ( gekochte ) AF

Direct op zoek naar oplossing voor verdwenen data.

In paniek over verdwenen data & programma’s. Goed geholpen. Eerst online check. Dat lukte niet. Morgen een afspraak. Heldere uitleg over de alternatieven. Top service! Als het morgen allemaal lukt volgt een review met een 10.

prettig en deskundig en goede voorlichting

prettig contact , vriendelijk en snelle en deskundige hulp

Jullie stonden snel voor me klaar

Vlot geholpen, probleem opgelost. Ik ben tevreden en doe opnieuw een beroep op jullie.

Een prettige ervaring met dit bedrijf

De snelle reactie op ons eerste telefonische contact, de follow-up door de medewerker aan huis, de duidelijke informatie zowel telefonisch als door de medewerker aan huis zijn een meer dan prettige ervaring. We hopen op een voortzetting van deze ervaring straks bij de aanschaf en installatie van onze nieuwe laptop.

Keurig!!

Correct te woord gestaan! Zeer behulpzaam!

uitmuntend

De mensen van Monteur aan Huis zijn 1.Vakkundig 2. Veel empathie 3, Luisterend oor 4.Altijd een oplossing Voor mij staan ze altijd klaar. Ik ben zeer tevreden met MAH Zeker aan te bevelen om lid te worden van MAH. Men betaald een bedrag per maand en ze zijn altijd bereikbaar of bellen jou terug! Geen Stress meer en bij een computerzaak ben je ...tig keer zoveel geld kwijt! Dat meen ik! En dit zijn fantastische mensen met een zeer goede vakkennis.

Wat een prutsers

Weinig verstand van computers en netwerken en heb daardoor teveel betaald en iemand anders moeten inschakelen

Vriendelijke en deskundige hulp bij het oplossen van mijn pc-probleem.

Ik had moeite met het terug vinden van de Media Player nadat Windows 10 was ge-update. De monteur en ik hebben samen gezocht, doch uiteindelijk met een goed alternatief het probleem kunnen oplossen. Compliment voor uw monteur! Vriendelijke en deskundig.

Klantvriendelijk en heel correct geholpen door Victor.

Klantvriendelijk en heel correct geholpen door Victor.

Moest even een tijdje wachten, maar daarna uiterst vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

waardevol

ondanks de hulpassistent geen direct zicht heeft op de printer is het toch gelukt de printer samen met mij bruikbaar in te zetten. Prima opgelost en dank daarvoor

goede behandeling

je wordt altijd vriendelijke te woord gestaan en goed geholpen