Klantvriendelijke, deskundige telefonische behandeling.

Na problemen met mijn laptop, werd ik keurig op tijd teruggebeld en kreeg hulp op afstand. Laptop bleek - na uitvoerige tests - aan vervanging toe. Na overleg over mogelijkheden, merk en prijs, meteen offerte ontvangen en besloten tot aankoop over te gaan. Tevreden over klantgerichte behandeling.

very helpful

ik ben 83 jaar en heb zo nu en dan hulp nodig, begrijp ook niet altijd alles, maar ben erg blij met jullie hulp.

Uitstekend geholpen!

Daar is niets aan te te voegen!

Vaak onverstaanbaar en lange stiltes tijdens het proces.

Niet direct duidelijk door wie ik gebeld werd. Na het opstarten had de telefonische verbinding verbroken kunnen worden met de mededeling; ik red me verder wel en mag ik terug bellen als ik de werkzaamheden heb beƫindigd of vertel tijdens het proces wat je aan het doen bent.

Super monteur ....prima uitleg.. accurate kerel.

Zeer vriendelijke en vakbekwame monteurs.

duidelijk uitleg en vriendelijk

snel en zorgvuldig

Snel , accuraat en vriendelijk

Snelle respons, deskundige acties en zeer bereid om nog een keer alles uit te leggen.

Hij heeft me goed advies geven

En ik zal zijn advies opvolgen

top

vriendelijk met begrip geholpen

Update naar Windows 11 in orde.

Het duurde wat langer dan verwacht voordat Windows 11 was geupdate, maar nu prima in orde.

Goed en deskundig geholpen.

Ik ben erg tevreden over de hulp die ik kreeg. Vriendelijk, deskundig. Wel een beetje prijzig. Maar daar krijg je dan ook kwaliteit voor. Gewoon prima en aan te raden!!!!

prettig, to the point, vriendelijk, goed advies

jeffrey kwam , zag en overwon al de problemen met de nieuwe computer gelukkig niet betuttelend, gedegen, goed advies over beveiliging dank je wel

Kundige monteur met geduld en een goede uitleg.

Ik ben blij dat ik gebruik heb gemaakt van jullie diensten. De monteur nam de tijd om alles uit te leggen en heeft aangegeven dat ik altijd contact op mag nemen als het toch niet naar tevredenheid werkt. Nu maar hopen dat het internet ook daadwerkelijk beter wordt qua bereik.

Prettig en nuttig gesprek.

Aangenaam onderhoud met tips voor de toekomst. Evt. aankopen en mogelijkheden duidelijk uitgelegd zonder opdringerige verkooptrucs. Lorenzo mag van mij blijven.

Zijn goed in wat ze kunnen problemen oplossen

Snelle en deskundige hulp.

Vriendelijk en deskundig

Prettig en efficiƫnt

goed vriendelijk

Goed gehol;pen en geadviseerd

Heel aardig en goede service

Goedgeholpen en heelvrviendelijk

Snelle en nette hulp op afstand !

Goed top

Werd goed geholpen. Vriendelijk medewerker

Duidelijk en vriendelijk

Wij hebben gesproken met Harm, en deze heeft even in onze computer gekeken, voor 2 gepensioneerden is dat een vreemde gewaarwording. Maar waar we al bang voor waren is bewaarheid, het beestje is te oud en zal vervangen moeten worden. Daar moeten wij gezien ons inkomen even over praten, en dat begreep Harm helemaal. We hopen snel terug te zijn met goed nieuws, maar het begrip en de vriendelijkheid van Harm is zeer gewaardeerd en ik hoop ook dat als het doorgaat hij onze computer komt brengen en alles overzetten.

Monteur welke mij behulpzaam was bij mijn problemen was zeer behulpzaam. bij komende problemen graag weer gebruik maken van Uw service. Mijn dank. A.Arnts Nijmegen.

Duidelijk en prettig gesprek over beveiliging

Bekwaam en vriendelijk te woord gestaan met extra inspanning in de vorm van vrijblijvende offerte voor nieuwe laptop.