Zeer positief.

Goed geholpen en mijn probleem opgelost.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de kennis, klantvriendelijkheid en kwaliteit die uw collega Victor Dudok geboden heeft

prettig geholpen

uitstekende uitleg tijdens telefonisch contact

Ik ben uiterst tevreden met Monteur aan Huis. U geeft zeer goed informatie, zeker voor iemand van voor het digitale tijdperk.

Probleem opgelost in enkele minuten

Opgelost

Zeer klantvriendelijk

Op een rustige en duidelijke wijze het benaderen van de klant!

puike service

altijd kundig en geduldig. heel fijn

overall goed; goede kennis en tips.

helaas werd terwijl Victor Dudok nog bezig was op mijn laptop de telefoon verbinding door onbekende oorzaak verbroken en kon ik hem niet meer via het algemene helpdesk nummer te spreken krijgen om deze en nog een paar andere uitstaande kwesties af te maken; ik heb bij hem een boodschap achter gelaten om mij morgen ochtend 15 mei terug te bellen om alles af te maken vr gr gustave van meerbeke

In eerste instantie prima.

Er is een nieuw beeldscherm geleverd echter zonder audio. Waarom is dit niet gemeld bij de bestelling? Bij aansluiting bleek dat er geen verbinding mogelijk was met het modem. Dus pc, die ik twee maanden geleden bij Monteur aan Huis had gekocht, werd weer meegenomen.

Prima!

Ik werd snel en deskundig geholpen. De medewerker deed wat hij beloofde.

Zo fijn geholpen, door Lorenzo van der Steen, uitstekend, lijkt het!!

Als alles i.d. goed werkt, ben ik zeer tevreden, hoe alles is verlopen

Correct,deskundig, snel geholpen

Correct, deskundig snel

Vriendelijk , behulpzaam

Zie vorige.alinea

Vriendelijk en deskundigheid

duidelijk en goed

Hij was vriendelijk en correct.

meestal wordt ik goed geholpen

Het geeft mij online een veilig gevoel dat medewerkenden van monteur aan huis kunnen meekijken als dat nodig is. Deze mensen hebben het vaak eerder door dat er iets mis dreigt te gaan als ik en andere klanten denk ik zelf door hebben.

Na een paar matig/slechte ervaringen gelukkig weer een goede

Gebeld over trage computer door o.a. veel nieuwe apps voor online vergaderen. Stuk verbeterd, mede door aankoop Nero Tune it Up. Medewerker is vriendelijk en kundig. De andere kwesties blijven nog openstaan.... Monteur aan Huis heeft nog wel wat werk te doen als het gaat om het verbeteren van de klantenservice....

vriendelijk en veel geduld

goede en duidelijke uitleg.

Vriendelijk, professioneel en uitermate behulpzaam!

Snel iemand aan de lijn en direct tijd maken om e.e.a. te regelen: opschonen van de computer en installeren van ero tune it up.

Informerend

Informerend

het zijn super mensen die heel bekwaam zijn en zeer klantvriendelijk

ik ben zeer tevreden over monteur aan huis Klantvriendelijk, veel empathie ,luisterend oor en altijd een oplossing jullie zijn echt top!!!! Warme groet Grietje Mijn email is:grietje.schouwstra@hotmail.nl

Vlot en deskundig behandeld ondanks drukke coronatoestanden.

Ook tips gekregen en de mogelijkheid om vragen achteraf ook te stellen.

Prutswerk voor € 175 en falende backoffice

Monteur vertrokken, maar probleem bleek niet verholpen. Ondanks diverse beloftes van verschillende mensen belt men niet terug en wordt er zelfs geen geld terugbetaald voor onderdeel wat ik aangetekend heb teruggestuurd. Laatste ondanks meerdere toezeggingen. 1 ster nog te veel.

Met de juiste adviezen geholpen

Vwb computers heb ik 2 linkerhanden en begrijp er geen snars van. De monteur heeft me door de installatie van mijn nieuwe printer geleid die niet helemaal standaard bleek volgens de handleiding omdat mijn verouderde computer geen wifi had. De virtuele assistent van de printerleverancier kon mijn vragen/problemen niet begrijpen en ik kwam daar niet verder.

Monteur aan huis schrijft onrechtmatig geld van mijn rekening

Ik had twee abonnementen lopen bij Monteur aan huis, voorheen Computerzorg. Omdat ik ben overgestapt naar een systeembeheerder deze abonnementen netjes op tijd geannuleerd ( najaar 2019). Wat schets mijn verbazing monteur aan huis blijft maar geld van mijn rekening schrijven zelfs na meerdere emails en telefoontjes. denk goed na voordat je met monteur aan huis in zee gaat .