Meteen bij binnenkomst kwam Wouter heel goed over, vrolijke, vriendelijke jonge heer/man. Deskundig en weet ook duidelijk en goed uit te leggen wat beter voor mij is. Ondanks dat hij heel hard aan het werk was, was hij ook geïnteresseerd in andere dingen. Ook erg behulpzaam. Ik ben ontzettend tevreden dat Wouter bij ons kwam voor computerhulp. Ook ben ik erg tevreden met mijn nieuwe desktop. Ik wens Wouter heel veel succes en dat hij nog heel veel plezier in zijn werk mag hebben en gezond mag blijven.

Snel en perfect geholpen.

Prettige behandeling en woord en begeleiding.

Geweldig geholpen door Harm van HP , We zijn erachter dat er iets enstigs aan de hand is dankzij hem

Heden is Harm van HP in mijn PC gekropen en zijn onze vermoedens waarheid geworden , dankzij zijn professionaliteit en expertise , tevens ook de bevestiging van onze vermoedens die blijken te kloppen . De ernst is van dien aard , dat er over wordt gegaan tot het doen van aangifte . Niet alleen bovenstaande is van belang , maar ook de hartelijkheid en vriendelijkheid , geen wachttijd en snel geholpen , waarvan ik U op de hoogte zal houden . Met vriendelijke groet , Daisy Martelhoff

Echt alles klopte

Voor het eerst gebruik gemaakt van dit bedrijf. En vanaf het begin was het prima: een vlotte afspraak, op tijd komen. Maar vooral: een monteur waar vakmanschap en passie vanaf straalden. Het probleem was dan ook in een oogwenk opgelost, en bovendien ben ik zelf weer een stuk wijzer geworden dankzij deze (jonge)man.

Zeer goed en snel geholpen!

Probleem werd snel ontdekt en adequaat aangepakt.

zeer vriendelijke behulpzame mannen!

Ik ben heel tevreden en zal jullie graag weer inschakelen en/of aanbevelen.

geweldige service

hebben alle tijd genomen om mijn pc weer aan de gang te krijgen, wat prima gelukt is

Vriendelijk geholpen door Victor, goede uitleg gegeven.

Allereerst vriendelijk geholpen door Mika aan de telefoon en daarna op de locatie zelf in Amersfoort vriendelijk en met goede duidelijke uitleg geholpen en geadviseerd door Victor.

Eerlijk en professioneel contact.

Heel fijn contact gehad over een trage pc. De medewerker die mij hielp was snel, eerlijk en professioneel.

Prima te woord gestaan en geholpen.

Ik ben prima geholpen.

netjes te woord gestaan dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken

ik maakte me zorgen over de web browser, na het uitgelegd te hebben werd ik netjes te woord gestaan door een van de medewerkers dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken.

Dramatisch slecht

Zelden met zo'n slechte partij gewerkt. Afspraken worden tot twee keer toe afgezegd. De derde keer is er een vervangende monteur die vooral aangeeft dat hij van niets weet en wijst naar collega's die problemen over schuttingen gooien. Zou direct die dag iets laten horen. Na 5 dagen zelf weer gebeld. Niemand weet iets. Kennelijk geen CRM systeem waarin zaken gevolgd kunnen worden? Volgende monteur is een wel heel erg junior. Weet ook weer van niets en denkt het probleem op te kunnen lossen door een TP-link in een stopcontact te plaatsen (EUR 36) en EUR 125 af te rekenen (EUR 89 voor montagekosten en voorrijkosten). Gebeld dat dit niet acceptabel was, weer twee dagen er achteraan gezeten en toen maar opgegeven.

geweldig

De man was zeer vriendelijk en deskundig. En nam alle tijd en rust om mij duidelijk te instrueren. Alles bij elkaar: het was een aangenaam onderhoud. Zal zeker dit verder delen met anderen. Cees

Vlot en goed

Een snelle en correcte reactie op mijn vraag. Prima!

Snel en service gericht

Snel en service gericht

Werd doorverwezen naar ziggo

Moet ziggo bellen

Boven verwachting

Stipt op tijd op tijd op opgegeven locatie, aardige en zeer terzake kundige monteur >>Wouter, wiens oplettendheid en oplossend vermogen dermate hoog was dat alle problemen snel tot het verleden behoorden.

Goed duidelijk geholpen

Duidelijk en goed geholpen het probleem op te lossen

professioneel ,behulpzaam

Zowel het eerste contact via de telefoon als de monteur kwamen netjes ,professioneel en behulpzaam over !

goede en tevreden ervaring

goed en snel geholpen met mijn vragen en alles goed afgehandeld

Vriendelijk en correct

Heb te weinig contact en hulp nodig gehad maar als het wel zo was werd ik altijd vriendelijk en met geduld geholpen,

Probleem binnen 5 minuten opgelost

Perfecte ervaring met Youri van Monteur aan huis. De begeleiding om 'in het scherm te komen' was zeer professioneel, het probleem was snel onderkend en de oplossing werd in luttele minuten geboden.

Prima en snel geholpen

Prima en snel geholpen

Mijn probleem met het niet meer terug kunnen halen van mijn mail is prima gelukt

Binnen het half uur heeft de monteur met hulp op afstand mijn mail weer kunnen terughalen via Mijn Ziggo. Hartstikke bedankt!

ik had erg slechte ervaringen met u, dus raar dat u nog vele positieve reacties heeft

ik weet niet waarom u mij heeft behandeld zoals dat gebeurd is