Communicatie met Victor super verlopen

Top communicatie, de problemen die ik had zijn volledig verholpen.

Goed opgelost

Ik ben verhuisd en mijn computer staat nu op een grotere afstand. Met ethernetkabel moet zo’n 25 mtr overbrugd worden en dan komt het netjes langs plinten verleggen er nog bij. Dat moest anders kunnen. Ik had daarnaast enkele probleempjes met de pc en dus met MAH afspraak geregeld. De probleempjes waren snel verholpen, maar het huisnetwerk liep minder goed; na enkele bezoekjes is het toch allemaal op goed opgelost door de sympathieke Ayuub. Dat ik geen 5 sterren geef is door wat miscommunicatie o.a. door een verkeerd emailadres, waardoor het langer heeft geduurd dan gehoopt en ik wantrouwig was geworden - een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Maar nu ben ik blij, dat alles mooi werkt, sneller en zonder lange snoeren door het huis!

Oplichterij?

Ik had in eerste instantie een probleem met mijn oude computer. MAH laten komen, maar ze hadden geen idee wat de oorzaak was. Daarna besloten om een nieuw systeem aan te schaffen. Bij MAH had ik twee opties: volledig via MAH (en dan betaal je 1000 euro meer voor de onderdelen dan online), of enkel de assemblage door MAH laten verzorgen. Voor optie 2 gekozen. Duidelijk aangegeven dat ik zelf mijn OS zou installeren. Installateur komt langs voor de assemblage, maar vergeet zijn USB stick. Dus mijn eigen USB gebruikt om snel even Windows te installeren want anders "was het niet mogelijk om het systeem te testen". Daarna mag je 100 euro extra betalen voor de installatie van een OS. Ze hadden me sowieso al belazerd want de offerte waarmee ik akkoord was gegaan bleek niet de juiste prijs te zijn. Hun fout, maar ik mocht er voor opdraaien. Al met al dus veel te veel betaald voor de assemblage, en achteraf bleek de computer niet goed te werken. Kreeg 35 euro korting aangeboden voor het volgende bezoek van de monteur. Maar ja, auto pech. Kan gebeuren. En toen de griep. Kan gebeuren. Daarna heb ik niks meer van ze gehoord. Uiteindelijk heb ik het probleem laten oplossen door Computerspecialist Maastricht. Dat was zo geregeld en mijn systeem doet het nu. Wat mij betreft zijn MAH oplichters, maar ze zullen vast wel goed een Windows Update o.i.d. kunnen uitvoeren. Voor iets uitdagenders zou ik deze club vermijden. Hun ticket systeem stuurt geen notificaties, en als je een factuur wil bekijken dan krijg je een "This site has been reported as unsafe" melding. Ze werken met wachtwoorden van 6 karakters, en reageren niet op de vraag hoe je een sterker wachtwoord in kunt stellen. Monteurs zijn aardige jongens, en de dame die ik aan de lijn had was heel vriendelijk. Zo'n beetje de enige reden waarom ik ze niet juridisch vervolg. Heb zojuist m'n abonnement opgezegd. Ben benieuwd of dat proces een beetje soepel gaat verlopen.

Positief meedenkend neutraal

Goede service meedenkend....

Kundige monteur die goed aanpakt en weet wat er moet gebeuren

Videokaart werd rap in mijn pc geplaatst [met enig passen en meten] en van voedings kabel voorzien. ondertussen gaf de monteur nog antwoord op mijn vragen, en kon ik op de eerste rang meekijken hierna werd nog de Nvidia software waar de kaart op draait, gedownload;

geweldig professioneel en aardige mensen

Ik wil jullie vertellen dat ik super tevreden ben over jullie snelle en goede service. Ilyas uit Venlo heeft mij geholpen. Wat een ontzettend aardige en competente gozer. Hij heeft mij zo ontzettend goed en professioneel geholpen. Niets was te veel. Ik mocht zelfs vanavond mijn laptop bij hem brengen en om 23.00 uur gemaakt en schoongemaakt ophalen. Fantastisch. Waar vind je dat nog. En alles doet het weer super. Echt Ilyas is een supergozer. Ik moet morgen op reis naar Zuid Afrika en door naar USA, ik ben zo blij dat hij en jullie deze service gegeven hebben.

Geweldig, wat een opluchting

Kaya heeft mij gisteren en vandaag vanaf afstand geholpen mijn computer weer aan de praat te krijgen. Er is niks zo frustrerend en tijdrovend als een computer die niet doet wat hij doen moet. Kaya heeft me snel en vakkundig geholpen. Hij heeft me ook geen moment het gevoel gegeven dat het stom was dat ik dat zelf niet kon oplossen. Gewoon heel erg fijn!

Ben erg tevreden

Netjes geholpen

Minimalistisch

Inmiddels een losse DVD speler ter compensatie ontvangen. Door inschakeling van externe expert inmiddels ook gelukt om programma's en data - die MaH niet overgezet kreeg - toch over te zetten naar nieuwe laptop. Uiteraard extra kosten moeten maken. Over Office 365 licentie aanbod vraag gesteld maar geen antwoord op gekregen. Aanbevelen: De keuze is slechts ja/neen. Het blijft dus neen.

betrouwbaar

...het is niet tot een bezoek aan huis gekomen....probleem was al verholpen....annulering netjes afgehandeld door MAH!

Eerst blij, nu diep ontgoocheld. NIET IN ZEE GAAN MET DIT BEDRIJF!

Pc gecrasht, hulp op afstand tegen een redelijke prijs. Echter probeerden ze mij allemaal dingen aan te smeren ter waarde van 1600 euro!!! Daar koop je een nieuwe pc voor. En de verkooppraatjes zijn heel intimiderend en bedreigend. Zo van: "Als je dit niet koopt en installeert dan gebeurt er dit, als je deze abonnement niet neemt, dan gebeurt er dat." Echt een doomscenario. In elk geval is mijn pc niet hersteld: nu staat er opeens Bing op, met niet gewenste pop ups, opstarten is een probleem, pc is trager geworden, google chrome kan niet meer als standaard browser geïnstalleerd worden, Blue Tooth is verdwenen en continu pop ups met meldingen over "hard disk sentinel", die je weg moet klikken, voordat je met de pc kan werken. Al met een al een bittere nasmaak. Ik raad dit bedrijf NIET aan!

Duidelijk

Vlotte hulp

Vriendelijk en efficiënt.

Vriendelijk en efficiënt.

helemaal ok

de gene die mij heeft geholpen is een uitstekende kracht met heel veel geduld en verkoopkracht. Zonder dat ik een nieuwe pc wilde kopen heeft hij mij bijna verleid om er een te kopen.

Vriendelijk en acuraat

Oplossings gericht

Ik was gestrest maar werd gerustgesteld door het rustige oplossing gerichte gesprek.

niet goed

Laptop gekocht met toezegging dat alles van de oude laptop overgezet zal worden. Blijkt achteraf niet te kunnen. Advies: neem zelf maar contact op met Microsoft. Monteur aangegeven dat DVD speler ontbreekt. Is kennelijk niet doorgegeven en moet nu zelf improviseren. Dat noem ik "probleem afschuiven". Gemiste kansen. Niet voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor het oplossen van de internetproblemen.

Topervaring

Goede ervaring met Computerspoedserviceaanhuis.nl Peter is een vriendelijke man, deelt nu en dan mee wat hij aan het doen is. Om half 12 had ik computerserviceaanhuis.nl gebeld en om 1600 uur was het probleem opgelost. Het fijne is dat ze aan huis komen, aangezien onze oudste jongen de laptop niet lang wil missen, is dit een hele goede oplossing. Dank jullie wel voor het snelle en adequate reageren!

Betrouwbaaar en mededeeelzaam

Uw medewerker gaf betrouwbare informatie was, zover ik dit kan beoordelen, zeer deskundig en gaf antwoorden op al mijn vragen.

Beste Cor, Dank voor je positieve beoordeling, daar worden we altijd blij van! Groet, Victor Monteur aan Huis

Snel en vakkundig geholpen

Ik had een probleem met mijn nieuwe PC. Ik wist niet goed hoe ik alles weer werkend moest krijgen. Lorenzo heeft mij telefonisch helemaal kunnen helpen. Langskomen was niet nodig. Super snel geregeld allemaal.

Uitstekend en heel vriendelijk.

Ik heb het prettig ervaren,

begrip voor het niet altijd aanvoelen van de pc-techniek!

Als oudere heel laat met deze vorm van communicatie in aanraking gekomen. En dus de noodzakelijke basisregels nu kennende kwam ik op een gegeven moment door de Gouden Gids met u in contact, wat tot nu toe goed bevalt. Soms weleens last van onwetendheid.

Anoniem

Monteur heeft ook mijn e-mails op de usb-stick geplaatst. Kon ik zelf niet doen. Verder ben ik uitstekend geholpen. Mijn dank hiervoor