Eeen probleem opgelost daarna een ander probleem

De monteur kwam bij mij thuis om een sd kaart probleem op te lossen mijn sd kaart werd niet meer herkend dit probleem was daarna wel opgelost tot mijn verbazing kon ik later op de dag een cd niet meer branden mijn cd spelers waren verdwenen uit de hardware ik heb het wel met behulp van een monteur kunnen oplossen met herstelprogramma dus niet zo tevreden .

Vriendelijk, snel, update vlot en enige dingen eenvoudiger gemaakt.

Snel en vriendelijk geholpen.

Zie hierboven

op tijd aanwezig. en naar wens geholpen

ben blij met jullie

Deskundig, klantvriendlijk en hulpvaardig.

Maakte een goede indruk. Beleefd en hulpvaardig (wij zijn 80-tigers). gerichte en zakelijk vragen. Ik denk ook dat het probleem opgelost, maar dat is nog even afwachten. Tot zover complimenten.

Goede service en snel werk

Mijn laptop had waterschade. De monteur was keurig op tijd, heel correct en vakkundig. Het toetsenbord werkte niet meer. Gelukkig had hij een nieuw toetsenbord bij zich. Aangesloten..... voila klaar.

Ik ben heel tevreden over deze monteur.

Alles goed uitgelegd en heeft veel kennis van de laptops.

Fantastisch geholpen

Helaas crashte mijn pc. Deze medewerker van computer buddies kon gelukkig mijn gegevens redden en adviseren wat te doen. En hij bleef opgewekt ondanks de drukkende hitte.

Snel, goed en vriendelijk geholpen en voor een redelijke prijs.

Snel, goed en vriendelijk geholpen en voor een redelijke prijs.

ik ben niet adequaat geholpen door de overigens aardige monteur

Ik had vragen over een nieuwe printer, maar er is te weinig uitgelegd; graag zou ik wel wat meer uitleg hebben gehad en e,e,a, een beetje uitgebreid hebben geoefend.. De Monteur gaf zelf aan niet zo in printers thuis te zijn . Kortom ik ben niet verder gekomen. Het heeft me overigens wel 50€ gekost. Nee dit was /is geen aanbeveling. Met vr.groet, Marianne

heel goed

ze heb me heel goed geholpen

Heel behulpzame en vriendelijke medewerker

Medewerker heeft goed zijn best gedaan en alles geregeld wat nodig was. Alle belangrijke dingen van oude laptop zoveel mogelijk overgezet op nieuwe. Super. Nu draaien de documenten en afbeeldingen nog naar de externe harde schijf. Dit wordt maandag verder afgerond. Ik ben super tevreden maar dat ben ik meestal wel.

Vriendelijk en goed afgehandeld

Goede en vriendelijke service. Echter nog niets opgelost

Vlot, informatief, netjes en aardig.

Monteur kwam betrouwbaar over, werkte vlot en vertelde in duidelijke taal wat er aan mijn laptop schortte. Daarna in even duidelijke taal wat de opties waren en de eventuele kosten daarvan. Ik kan niet anders zeggen dat ik heel erg tevreden ben.

heel goed geholpen door handige, beleefde monteur.

prima, voor evt. herhaling vatbaar.

monteur die aan huis kwam duidelijk,telefonische vraag slecht beantwoord.

de monteur aan huis heeft de laptop nagekeken en een programma gemonteerd wat ik zelf af moest maken ivm de tijd. dit programmeren heeft erg lang geduurd,1.5 dag. ik heb tussen door een telefonische vraag/hulp gevraagd maar daar konden de 2 medewerkers die ik aan de lijn heb gehad geen antwoord op geven dus niet op gelost.

Viel tegen. Monteur luisterde slecht en heeft gedaan wat ik zelf ook kan.

Probleem met snelheid en printer niet opgelost. Gaf enkel aan dat apparartuur is verouderd . Printer en laptop 4,5 jaar oud. Functioneerd goed. Kortom niet voor herhaling vatvaar. Jammer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hadden om 13.00 uur een afspraak, we werden gebeld dat het wel 14.00 uur kon worden. Uiteindelijk werd het 15.30 uur voordat de monteur er was. De communicatie was nihil, werd niks verteld als wij niks vroegen, vonden we wel jammer, het was wel onze laptop waar hij mee bezig was, en dat zijn afspraken uitliepen konden wij natuurlijk niks aan doen. Jammer wij hadden er geen goed gevoel bij. Zijn deskundigheid staat hier helemaal buiten.
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen

De gratis voorjaar onderhoud is deskundig en keurig volgens afspraak uitgevoerd. Monteur was uiters klantvriendelijk
  • Ik ben: Zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud

De monteur was stipt op tijd en was in 20 minuten klaar met de servicebeurt. Hij heeft mij even op weg geholpen met scannen, want dat was ik even kwijt. De computer is weer sneller.
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen

De meneer deed zijn werk goed
  • Ik heb ervaring met: Onderhoud

Als oudere (83) versus oudere (58) hadden wij een bovengemiddeld goed contact, dat ik zeer op prijs stelde. Intussen werkte de heer Van der Vegt rustig en ook gezellig door met de zeer op prijs gestelde onderhoudsbeurt
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Zeer bekwaam,duidelijke uitleg,goede adviezen,snelle conclusies en handelingen en vriendelijk
  • Ik heb ervaring met: Computerproblemen

Ik kan niks anders als overal een 10 voor geven. De deskundigheid en professionaliteit was zeer uitstekend. Heel service gericht en klantvriendelijk! Een zeer complex probleem die met vakkundigheid is opgelost.

Over Monteur aan Huis