Prima geholpen

Prima geholpen door uw monteur

Zeer vriendelijke, behulpzame, rustige monteur met kennis van zaken!

Het wifi probleem dat wij al jaren hebben is opgelost!

Efficient

Keurige benadering. Efficiënte afwerking

Professional

Goed werk geleverd

Prof

Goed opgelost

Super snel

Goede kennis van zaken en snel geholpen

Absolute geldklopperij en oplichterij!

Extreem opdringerige monteur die de computer van mijn opa zou komen repareren, maar die resoluut besloot dat de computer niet te maken was en toen wel een nieuwe computer in de auto had staan. Deze computer was ontzettend duur en was veel geavanceerder dan mensen op leeftijd nodig hebben. Ook smeerde hij ze nog een gebruikte externe harde schijf aan omdat 'de computer misschien niet genoeg ruimte zou hebben', terwijl mijn opa amper documenten op zijn computer bewaart. Vervolgens kregen ze ook geen bonnetje of factuur nadat ze gelijk het hele bedrag (1200 euro) gepind hadden. Een paar dagen later realiseerden ze zich dat ze eigenlijk erg ontevreden waren met hoe dit was gegaan en de snelle aankoop waar ze toch spijt van hadden. Ze vertelden dit hele verhaal aan mij en toen heb ik contact op genomen met monteuraanhuis.nl om het uit te leggen en te kijken of de producten nog geretourneerd konden worden. Van hen kreeg ik allerlei smoesjes te horen via de monteur over hoe het was gegaan die helemaal niet overeen kwamen met het verhaal van mijn opa en oma. Ook weigerden ze de externe harde schijf terug te nemen omdat er dus al data op stond, terwijl deze niet gebruikt is door mijn opa en oma. Ook rekenden ze vervolgens ruim 200 euro om de boel te retourneren, bovenop de 100 euro die ze al betaald hadden voor de 'installatie' van de nieuwe computer. Kortom: als je een computeradvies zoekt vraag het aan je kinderen, kleinkinderen, of buren maar absoluut niet aan monteuraanhuis.nl!

Excellent

Methodisch fout zoeken door een vakman. Dat levert in vrijwel alle gevallen een goede (juiste) uitkomst. Zo ook nu. Peter zocht 'van buiten naar binnen', verwijderde op dat laagste niveau enkele routines en startte opnieuw op. En: voilà, alles werkte weer alsof het nieuw was. Chapeau!!!

Erg klantvriendelijke monteur1

Ik heb de hulp en begeleiding van de monteur Peter als heel prettig en geduldig ervaren. Hij is erg kundig.

Op tijd gekomen volgens afspraak en probleem is opgelost

Fantastisch!

Joost heeft verstand van zaken, werkt snel, is rustig en beleefd en hanteert een vriendelijk tarief. Nogmaals: fantastisch!

Hij wist het goed

Alleen jammer da t er mij niet verteld was dat het meer ging kosten dan de 49.95 Dit was mij gezegd alleen als er iets werd vernieuwd dan moest dat worden betaald. En er was niets vernieued.

gezellig en goed

Erg snel en deskundig geholpen

Zie boven

uitstekende service

monteur was vriendelijk en heeft me goed geholpen

snel vriendelijk en doeltreffend

monteur bij mij thuis heeft de printer opnieuw verbonden met mijn laptop

Sober en degelijk

Een man van weinig woorden had mijn apparaten snel doorgelicht, heefteen paar bijstellingen uitgevoerd en was klaar. Ik ga er dan van uit dat het in orde is.

Prima!

Weet niet álles (kan ook niet) maar wel heel veel. Vriendelijk en geduldig. Goed overleg over wat te doen.

geweldig, probleem snel en vakkundig opgelost

stipt correct deskundig

Niet veel te zeggen, de medewerker was op tijd en werkte snel een deskundig. Zeer beleefd.

helder, serviceverlenend, mijn verwachtingen overtroffen, reclame voor Monteur aan huis

Bij het geven van de beoordeling ga ik ervan uit dat hetgeen is blijven liggen nog wordt opgelost. Deze monteur heeft aan de ene kant meer gedaan dan volgens de afspraken hoefde. Nogmaals veel dank daarvoor! Aan de andere kant nog een punt dat afgesproken was, niet kunnen doen. Daartoe heeft hij duidelijk uitgelegd dat ik monteur aan huis zou kunnen bellen om alsnog de bitlocker (daar gaat het om) geïnstalleerd te krijgen.

Geen goed bedrijf

De reparatie zelf was prima. Maar het totaalplaatje, waaronder communicatie, planning, facturatie, service en organisatie krijgt een 2. Vooral de foutieve prijsopgave, facturatie i.c.m. AfterPay en het niet reageren op e-mails was een ramp. Monteur aan Huis is gewoon geen goed bedrijf.

Het probleem was snel duidelijk en ook vrij vlot verholpen

Canon MG5700, printer deed het al goed, maar scanner was niet aan te spreken. Na laden van recente software kwam de verbinding (via WiFi) al snel tot stand en werkt daarna goed. Hulde!

Ter zake deskundig, maar wel eager om Nieuwe pc te verkopen

Op zich ok, maar ben benieuwd naar follow up. Het is nog niet gedaan.

ter zake doende

ging meteen aan de slag. had wel wat meer uitleg verwacht maar kom er nu wel aardig zelf uit.