sympathiek

kan goed luisteren en heeft geduld

Betreft hulp: de heer Lorenzo. Ondanks mijn, niet voor de hand liggende, vragen werden mijn problemen door de heer Lorenzo opgelost.

Snelle en vakkundige hulp

Snelle en vakkundige hulp bij problemen. Er wordt diepgaand onderzoek gedaan. Op basis van wensenlijst ook een prima nieuwe desktop computer geleverd.

Problemen met Windows 10 goed opgelost

Windows 10 reageerde nier meer. Zelfs inloggen onmogelijk. Allerlei dingen geprobeerd met behulp van Microsoft helpdesk. Volledig nieuwe installatie was de enige oplossing. Snel geholpen en Windows 10 loopt weer als een zonnetje waarbij alle belangrijke bestanden zijn veiliggesteld.

Eerste keer contact als prettig ervaren

Harm is begripvol, laat je je verhaal doen en luistert aandachtig. Vervolgens geeft hij goed advies en is zeer rustig aan de telefoon. Ik ben zeer blij dat er de volgende dag al een installateur aan huis komt die de nieuwe laptop die ik op advies van Harm had gekocht en direct betaald had! Zo ben ik straks helemaal up to date! Dankje Harm! Fijne dag! Evvelien Bäumer

zeer goed

snel en duidelijk verholpen

Vriendelijke heer Harm heeft op afstand mij geholpen met een probleem dat ik had met scannen. Heel snel opgelost en kennelijk zonder kosten. Dat is toch ongelofelijk in deze tijd. Ik heb een oude computer en ga deze vervangen met een aankoop bij dit fantastische bedrijf

Ik verwachtte niet zo een geweldige ervaring.

Er werd goed geluisterd en meegedacht!

Vriendelijk, leuk gesprek, gelijk praktisch nagedacht

prima service

prima service en snel

Correct, duidelijk en deskundig geholpen door Wouter, helpdesk uitstekend.

Conform afspraak is de monteur aan huis gekomen. Corona info uitgewissel en probleem uitgelegd. Deskundig en duidelijk (begrijpend) uitgelegd gekregen. Ter plekke een beslissing kunnen nemen over vervolg (optimalisatie) van mijn laptop. en via de Helpdesk prompt een vervolgafspraak gemaakt. Op 1 rekening op de juiste tenaamstelling voor 2x bezoek en onderdeel met werkzaamheden kunnen voldoen. Goede ervaring opgedaan.

Vergissing over afspraak, betreffende terugbellen naar klant rechtgezet op zeer coulante wijze.

Gisteren schreef ik een review met als uitkomst het cijfer 1, (zeer slecht) Hedenochtend (05-11-2020) werd ik over mijn review gebeld door "monteur aan huis" en vond er een prima gesprek met hen plaats. Alle vergissingen / misverstanden van gisteren (04-11-2020) werden besproken en men kwam met een zeer aantrekkelijk aanbod om het ontstane probleem op te lossen. Voor mij is de zaak hiermee opgelost en gesloten. Ik dien te zeggen dat de reparatie op zichzelf uitstekend is verlopen binnen een goed tijdsschema. De laptop werkt weer uitstekend. Uit deze ervaring kan ik "monteur aan huis"van harte aanbevelen. Derhalve 5 sterren, CIJFER 10.

Goede ervaring, maar er moet nog een vervolg komen. Daarna weet ik meer.

Zonder dat ik lid was heel vriendelijk geholpen. [wel verteld de mogelijkheden van lidmaatschap]Ben gelijk lid geworden, en verder wat mijn probleem betreft fantastisch begeleid. en OPGELOST.[vandaar 5 sterren]

Naar volle tevredenheid en boven verwachting

Goede begeleiding via mijn telefoon. Zelfs voor mij als digibeet waren de aanwijzingen duidelijk.

Goede kwaliteit werk afgeleverd

UITSTEKEND!!!

Helaas begon mijn vorige desktop kuren te vertonen. Per toeval Monteur aan huis via het internet gevonden. De diagnose was voor mij negatief. Vervolgens via Monteur aan Huis een nieuwe desktop gekocht. Perfecte Service en een Uitstekende Vakman die hem installeerde. Alle lof.

Elke keer dat ik geholpen ben met medewerker op afstand Ben ik zeer tevreden en keurig behandeled compliment

Super vriendelijk en duidelijk

Toppie

Ik word uitstekend geholpen.

Zeker door sommigen word ik goed en adequaat geholpen, met name door Victor.

Snelle deskundige hulp

Een afspraak maken was geen enkel probleem. Mijn computer deed het niet meer, maar na een anderhalf uurtje stond ik weer buiten en was hij gerepareerd! Top bedrijf.

Duidelijke uitleg.

Het contact betrof de Uitleg van de ontvangen mail inzake de nieuwe manier van hulp op afstand. Duidelijk aangegeven dat een directe download niet noodzakelijk is en dit ook kan bij een echt probleem.. De medewerker kan dan op dat moment zorgen voor de juiste download tot hulp op afstand. Was voor mij duidelijk, geen urgentie.

Eindelijk direct informatie

Heb vele bedrijven gebeld echter was de info niet goed genoeg. Met 1 telefoontje was eindelijk werk gemaakt van mijn probleem. Eindelijk een bedrijf die duidelijk advies geeft!!!! Medewerker was echt professioneel en zeer klantvriendelijk.

Zeer professioneel geholpen

Zeer goed geholpen

Onmisbaar

Geeft me rust als ik vragen heb,kan altijd terecht bij monteur aan huis.