Zeer snel klaar met de reparatie en zelf langsgebracht echt perfect en een aardige kerel.

De PC kon niet worden gerepareerd aan huis en dus werd hij naar Peter Bos gebracht. Ik kreeg een uur nadat hij was opgehaald al een bericht dat hij klaar was en of hij vandaag nog langs kon worden gebracht. De Drivers werden weer opnieuw geinstalleerd en tijdens het installeren hadden we ook nog een goed gesprek. Enorm aan te bevelen.

Internetproblemen op mijn macbook prima verholpen door Youri!

Hardnekkige malware verwijderd. Zeer to the point

goed en deskundig

bijna alles opgelost alleen na een paar dagen was de computer erg traag jammer

juiste snelle diagnose

snelle juiste diagnose, maar ik ben teleurgesteld in de opties tot reparatie.

Alles werkt weer prima.

Zou niet zonder kunnen, vakman!

Ik ben geweldig geholpen.

Goede en vriendelijke monteur en heeft alles goed uitgelegd.

Snelle probleemoplossing

Toch een onverklaarbaar effect vanwege een remanent venster om op Outlook in te kunnen loggen

Heel deskundige hulp.

We zijn heel goed geholpen nadat de PC gecrasht was. Later was er nog hulp op afstand voor een klein vraag. Fijn dat dat kan.

Prima geholpen

Zeer goed : 9

deskundig en ervaren. Behulpzaam.

Monteur was stipt op tijd en had inzicht in de problematiek: instabiel internet en wifi. Verscheidene updates alsnog (opnieuw) geïnstalleerd en netwerk adeptor gekeurd en aan software aangepast. Hopelijk is nu alles weer paraat.

Fijn dat ze er zijn, zowel telefonisch als aan huis. E.e.a. geeft een veilig gevoel, als je geen IT-kenner bent. Compliment, ga zo door.

heel goed geholpen met veel deskundigheid en zeer klantvriendelijk !

Zie hierboven.

Kundig en meedenkend kortom ik ben super goed geholpen

Op mijn verzoek kwam de monteur nog even langs om de puntjes op de i te zetten. Na de installatie van mijn nieuwe computer kwam ik er achter dat een aantal belangrijke documenten ontbraken bij het overzetten van de oude naar de nieuwe computer. Dit heeft hij goed en creatief opgelost en hij heeft mij ook nog even geholpen met de nieuwe printer. Top service!

fantastisch

veel begrip voor de problemen. heel vriendelijk en meelevend, problemen worden opgelost

Goed!

Sympathieke man

Kan niet beter!

Mijn scherm en programma waren een wirwar voor mij maar VICTOR heeft het keurig in orde gemaakt, ben meteen cliënt geworden!

Prima opgelost

Probleem netjes opgelost door reparatie. Vriendelijke jongens die je te woord staan. Bedankt voor de hulp. Pc draait weer als nieuw!

supervriendelijk, hulpvaardig, betrouwbaar en kundig

Hele goede ervaring met Peter Bos. Dacht mee, was geduldig met mijn eigen onkunde en niet vinden van wachtwoorden enz. Ging zelf op zoek naar alternatieven. Ik 1 woord heel prettig.

Prettig. Goed overleg

Duidelijk en eerlijke uitleg. Zeer positief

Niets anders te melden dan lof😎

Super !!!!! Geweldig.

Alles kwijt in e-mail programma's en geheugen. Was voor mij zeer belangrijk en dus zat ik in de rats. Na pogingen de avond er voor m.b.v. PcH werd monteur aan huis aanbevolen en die kwam de volgende dag dag. Het leek hem zelf nauwelijks mogelijk om probleem te herstellen maar hij hield vol. Heeft alles in tijd teruggezet. Dat betekende downloaden en ruim 2 uur wachten. Hij moest weg en raadde mij aan zelf te "duimen". En zowaar alles is terug een werkt weer. Super wat die man gepresteerd heeft. Mijn complimenten en veel dank.

Ervaren, vriendelijk en behulpzaam.

Zie boven.

Vriendelijk en met verstand van zaken

Reza is een vriendelijke en beleefde jongeman die verstand van zaken heeft. Denkt mee hoe eea het beste op te lossen is en luistert naar de wensen.

Geeft oplossingen aan.