Ik ben geweldig geholpen.

Goede en vriendelijke monteur en heeft alles goed uitgelegd.

Snelle probleemoplossing

Toch een onverklaarbaar effect vanwege een remanent venster om op Outlook in te kunnen loggen

Heel deskundige hulp.

We zijn heel goed geholpen nadat de PC gecrasht was. Later was er nog hulp op afstand voor een klein vraag. Fijn dat dat kan.

Prima geholpen

Zeer goed : 9

deskundig en ervaren. Behulpzaam.

Monteur was stipt op tijd en had inzicht in de problematiek: instabiel internet en wifi. Verscheidene updates alsnog (opnieuw) geïnstalleerd en netwerk adeptor gekeurd en aan software aangepast. Hopelijk is nu alles weer paraat.

Fijn dat ze er zijn, zowel telefonisch als aan huis. E.e.a. geeft een veilig gevoel, als je geen IT-kenner bent. Compliment, ga zo door.

heel goed geholpen met veel deskundigheid en zeer klantvriendelijk !

Zie hierboven.

Kundig en meedenkend kortom ik ben super goed geholpen

Op mijn verzoek kwam de monteur nog even langs om de puntjes op de i te zetten. Na de installatie van mijn nieuwe computer kwam ik er achter dat een aantal belangrijke documenten ontbraken bij het overzetten van de oude naar de nieuwe computer. Dit heeft hij goed en creatief opgelost en hij heeft mij ook nog even geholpen met de nieuwe printer. Top service!

fantastisch

veel begrip voor de problemen. heel vriendelijk en meelevend, problemen worden opgelost

Goed!

Sympathieke man

Kan niet beter!

Mijn scherm en programma waren een wirwar voor mij maar VICTOR heeft het keurig in orde gemaakt, ben meteen cliënt geworden!

Prima opgelost

Probleem netjes opgelost door reparatie. Vriendelijke jongens die je te woord staan. Bedankt voor de hulp. Pc draait weer als nieuw!

supervriendelijk, hulpvaardig, betrouwbaar en kundig

Hele goede ervaring met Peter Bos. Dacht mee, was geduldig met mijn eigen onkunde en niet vinden van wachtwoorden enz. Ging zelf op zoek naar alternatieven. Ik 1 woord heel prettig.

Prettig. Goed overleg

Duidelijk en eerlijke uitleg. Zeer positief

Niets anders te melden dan lof😎

Super !!!!! Geweldig.

Alles kwijt in e-mail programma's en geheugen. Was voor mij zeer belangrijk en dus zat ik in de rats. Na pogingen de avond er voor m.b.v. PcH werd monteur aan huis aanbevolen en die kwam de volgende dag dag. Het leek hem zelf nauwelijks mogelijk om probleem te herstellen maar hij hield vol. Heeft alles in tijd teruggezet. Dat betekende downloaden en ruim 2 uur wachten. Hij moest weg en raadde mij aan zelf te "duimen". En zowaar alles is terug een werkt weer. Super wat die man gepresteerd heeft. Mijn complimenten en veel dank.

Ervaren, vriendelijk en behulpzaam.

Zie boven.

Vriendelijk en met verstand van zaken

Reza is een vriendelijke en beleefde jongeman die verstand van zaken heeft. Denkt mee hoe eea het beste op te lossen is en luistert naar de wensen.

Geeft oplossingen aan.

Snelle en vakkundige installateur en prima verkoper nieuwe produkten

De nieuwe via Computer Buddies gekochte laptop werd op snelle en professionele wijze geïnstalleerd; voorts werd ter vervanging van Office 365 met jaarlijkse verlenging met dito kosten Office 2019 geadviseerd en vervolgens geïnstalleerd en werd op mijn verzoek geaviseerd inzake eventuele aankoop van een desktop. Top medewerker!

Fijne oplossing

Wij hadden al langer last van hardnekkige problemen met de printer. Vandaag gebeld met monteur aan huis en een vriendelijke jongeman heeft het vanaf een afstand binnen korte tijd opgelost. Geweldig!

Prima geholpen

Prima geholpen door uw monteur

Zeer vriendelijke, behulpzame, rustige monteur met kennis van zaken!

Het wifi probleem dat wij al jaren hebben is opgelost!

Efficient

Keurige benadering. Efficiënte afwerking