snel, accuraat en nog te begrijpen ook voor een digibeet ;-)

snel opgelost, accuraat en nog te begrijpen ook voor een digibeet ;-)

in-en-in-slecht

Toetsenbord lenovo laptop werkte niet meer, hulp op afstand was volgens lorenzo geen softwareprobleem moest maar nieuwe laptop aanschaffen. Een kennis heeft via lenovo ondersteuningsite probleem opgelost. Het is triest dat dit bedrijf de onkunde van gebruikers/afnemers gebruikt als verdienmodel. Dit geprobeerd telefonisch te melden. Flinke jongens die monteurs, schandalig!

The phone call was very helpful and professional.

I called today to make an appointment with the technical reparation service and it was possible to schedule an appointment for this Thursday. Very fast and efficient. Thank you!

Héél vriendelijk telefonisch contact gehad.

Na bovenvermeld contact wacht ik tot na de hulpverlening om verder commentaar te kunnen geven.

Goed, correct en duidelijk te woord gestaan.

Mijn vragen zijn goed en duidelijk beantwoord. Vriendelijk te woord gestaan. Waarom dan een 8 en geen 10, de afspraak die ik maakte was voor tijdvlak 11.00 - 13.00 uur. inde mail staat een ander tijdvlak. Voor mij geen probleem, maar dat is enige wat niet overeen komt.

super.

Ik kreeg een heel rustige en ervaren medewerker aan de lijn die mijn probleem met een vastgelopen computer in een mum van tijd oploste en mij ook nog leerde hoe ik dat in de toekomst met soortgelijke problemen zal kan doen.

Ik ben goed geholpen

Het duurde wel lang voordat we het probleem hadden opgelost! $ maal opnieuw contact moeten opnemen en 1 maal beloofde men terug te bellen en toen dat na een uur nog niet gedaan was heb ik weer gebeld. Enfin, het werkt nu weer, maar ik wacht toch een beetje met spanning af hoe e.e.a. blijft!

no nonsens

accuraat en op tijd

uitstekend

De persoon heeft me vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan

slecht, 0 sterren

Laptop met klein beeldscherm , was niet verteld. Laptop werd beschreven als werkpaard wat ik zoek; een fors deel van de bestanden van mijn (10 jaar oude!) laptop passen niet op de nieuwe, zou te vol worden en crashen. Het terugzetten van mijn mailverleden blijkt niet te kunnen , wat bij verkoop wel beloofd was.

Erg goed

Heel goed, deskundig, vriendelijk, Prima

schofachtige manier behandeld, door Harm

Ik had problemen met Bull Guard, had Harm aan de lijn en vroeg of er een alternatief was. Want dan kon Bull Guard er af. antwoord ik ga overleggen met een colega, op het zelfde moment zie ik dat hij het programma verwijderd, komt terug en zegt er is geen alternatief. en daar zat zat ik zonder bescherming. er op aan gesproken en verbrak zonder meer de verbinding. dit was op 16 maart en tot op heden ondanks een aangetekende brief geen reactie meer. Dus hulp op afstand heb ik zelf een ander idee over

de helpdesk werkt snel en deskundig

voor het installeren van een programma stonden resten van een ouder, nog enige maanden geldig programma in de weg - na wat gegoochel wist de monteur het oude programma te verwijderen en een geheel vernieuwde versie te installeren - die vanaf nu bovendien weer een jaar geldig is - voor de client (ik dus) fijn dat e.e.a. zo gemakkelijk en naar wens geregeld kan worden

efficient

al zeer geruime tijd een tevreden klant

super en snel

Als ik bel gaat alles altijd super goed

Harm , is een correcte vent .

Correcte afhandeling !

prima geholpen

binnen de kortste keren werd mijn probleem opgelost

goede service

n.v.t

Tot nu toe geweldig

Ik had gebeld en kreeg een bandje te horen waarin ik 2 opties had. Monteur aan huis of helpdesk. Dat bandje werkte niet goed maar ik werd wel netjes terug gebeld omdat ze zagen dat ik een paar keer gebeld had. Daarna ben ik heel vriendelijk en vooral ook geduldig geholpen. Erg fijn. Dit is de 2e keer dat ik van hun diensten gebruik maak en het bevalt me heel goed. Boven verwachting -:)

Vriendelijk. Deskundig.

Vriendelijk en hulpvaardig geholpen

Wij hebben weinig ervaring met de computer een belletje en je wordt gelijk geholpen, echt heel goed.

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk.

Voorlopig moeten jullie het doen met bovenstaande aangezien de problemen die ik met mijn computer ( in januari bij jullie gekocht) nog niet zijn opgelost.

Snel en professioneel geholpen.

De monteur heeft snel kunnen achterhalen wat de oorzaak van het probleem is en daarbij goede adviezen gegeven.

te vreden

zijn heel behulpzaam . soms moet je lang wachten voor je iemand aan de lijn krijgt. maar verder is het oke.

Heel blij met Lorenzo

hartstikke fijn dat er zo snel geholpen is