heel tevreden met de keukendeuren van HoutCuisine

Communicatie met HoutCuisine liep vanaf het begin al goed. We hebben eerst de samples besteld om uiteindelijk daarmee onze keuze te maken voor afwerking en kleur. Ook een maatwerk deur voor boven de oven en magnetron was geen enkel probleem en montage was super eenvoudig. Al met al heel tevreden met het mooie resultaat. We hopen heel lang plezier van onze nieuwe unieke keukendeuren te hebben.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Goede prijs/kwaliteits verhouding

Mooie, degelijke materialen en prettig contact!

Het was fijn om ter plaatse de verschillende houtsoorten en kleuren te zien. Ik werd fijn en met veel geduld geholpen in mijn keuze. Het resultaat is mooi en duurzaam!

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Goede prijs/kwaliteits verhouding

Betrouwbaar en prima service!

Het contact met Robbe was prettig en op onze vragen kwam snel een reactie. Een foute levering werd snel naar volle tevredenheid opgelost.

Subliem

Ik heb lang gezocht naar een keuken zoals ik hem voor ogen had welke ook binnen mijn budget past. Ikea had de oplossing qua set up maar ik vond de kastdeurtjes echt niet mooi en ben verder gaan zoeken. Zo bij Robbe terecht gekomen. Na een bezoek aan zijn kleine atellier en mijn keuze te hebben besproken is de bestelling geplaats. Alles ging volgens afspraak. De deurtjes zijn geweldig mooi en ik krijg veel complimenten. Echt een aanrader!

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Goede prijs/kwaliteits verhouding

Onze Ikea keuken omgetoverd tot prachtige eikenhouten keuken!

Het is inmiddels al enige tijd geleden dat we onze keukenfronten bij HoutCuisine hebben besteld. Ondanks dat het proces niet altijd even soepel is verlopen, ben ik blij met het contact en de communicatie met HoutCuisine. De lijntjes zijn kort, de afspraken zijn duidelijk en er is begrip voor de situatie (verkeerde levering). Over nabestellingen is nooit moeilijk gedaan. We genieten nog steeds volop van onze prachtige eikenhouten keuken van erg goede kwaliteit. We zijn er super blij mee! :)

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Overzichtelijke en duidelijke offerte

Mooooooi! Aarzel niet en doen!

Makkelijke communicatie en altijd bereikbaar. Het was voor mij ook een ‘gok’ om blindelings te vertrouwen op een site en maar ‘hopen’ dat het goed komt. Het komt goed! Het is precies zoals ik bedacht en gehoopt had. Ze denken met je mee, je hebt telefonisch contact! Ook belangrijk. Bovendien is de kleur erg mooi. Bij een volgende keuken kom ik zeker terug!

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Goede reviews

Goede communicatie, luisterend oor,super maatvoering, stipt geleverd en kwaliteit.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Overzichtelijke en duidelijke offerte

Goede communicatie en nu een prachtige keuken!

Robbe denkt goed mee met het ontwerpen van de keuken, hoe groot panelen en plinten moeten worden en hoe de de deurtjes en lades het best tot hun recht komen. Hij is vriendelijk en persoonlijk en als er iets (nog) niet klopt, gaat hij er achteraan.

Unieke frontjes & goed contact

Na wat online speurwerk - we wilden houten deurtjes in onze nieuwe keuken - kwamen wij bij HoutCuisine uit. Het contact met Robbe liep soepel, goed én er was een korte responstijd. De frontjes zitten inmiddels in de keuken en we kunnen niet anders dan concluderen dat wij blij zijn met het eindresultaat! Elk houten deurtje is uniek en dat maakt het juist zo gaaf. Wanneer jij ook een unieke uitstraling aan jouw keuken wil geven, raad ik de frontjes van HoutCuisine zeker aan!

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Fijne communicatie

Prachtige eikenhouten fronten voor een mooie prijs

Wij hadden de droom om een eikenhouten keuken aan te schaffen voor in ons nieuwe huis. Maar omdat we reeds bekend waren met de installatie van het standaard Ikea systeem (en het gemak om dit zelf te doen) zijn we andere mogelijkheden gaan onderzoeken. Via Google kwamen we bij Houtcuisine uit. Ondanks dat de levering niet 100% verlopen is, is dit verwaarloosbaar en zijn we erg tevreden met het uiteindelijke resultaat en de kwaliteit van de fronten. Het is het geld dubbel en dwars waard.

Topkwaliteit

Robbe was erg behulpzaam en maakte duidelijke offertes met een gebruiksvriendelijke online omgeving. De kwaliteit van de geleverde spullen is schitterend. Wij hebben zelf voor een massief houten keuken gekozen en de panelen zijn prachtig. In ons keuken ontwerp hadden we ook een bar & boekenkast meegenomen, ook over deze niet standaard onderdelen werd meegedacht en deze werden zonder probleem gemaakt.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Goede prijs/kwaliteits verhouding

Hoge kwaliteit producten en goede communicatie

Ik heb bij Houtcuisine eiken fronten gekocht voor mijn IKEA keuken. De fronten zien er geweldig uit! Communicatie is ook erg prettig en persoonlijk verlopen. Zeker een aanrader!

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Goede prijs/kwaliteits verhouding

Exclusieve Ikea keuken met hout cuisine

Ik heb ‘maar een Ikea keuken’ dit keer, na 2x keuken op maat laten maken. Maar met deurtjes van hout cuisine is het een unieke keuken geworden. Ik koos voor de robuuste ruwe fronten, en had ook wat passtukken nodig. Dat was geen probleem. Zo werd het een mooi geheel. Alles paste perfect! Heel erg blij mee!

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine N.v.t.

Hulpvaardig en correct

We vonden het prettig samenwerken met Robbe. Hij neemt de tijd voor je en luister naar je wensen. Alles is correct verlopen qua afspraken. Ook het product is zeer mooi en voldoet aan onze verwachtingen. Want uiteindelijk bestel je online en dan is het soms moeilijk om een product te beoordelen. We mochten gaan kijken bij klanten van HoutCuisine om het in het echt te zien en in gebruik. Kortom wij zijn heel tevreden over de samenwerking.

Kwaliteit en prima service

Wij hebben een jaar terug onze keuken geplaatst met de fronten van Houtcuisine en zijn daar erg tevreden over. Het bestellen gaat eenvoudig en alles is duidelijk omschreven. Vooraf een proefplankje besteld zodat je weet wat je krijgt. Fronten werden bezorgd door een vriendelijke meneer en alls was goed verpakt, geen mankementen. Fronten passen prima op de Ikea keuken en is simpel te monteren. Keuken krijgt met de fronten een mooie luxe uitstraling. Communicatie met Houtcuisine is ook dik in orde. Na een jaar gebruik zijn wij nog steeds blij met de aankoop.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Fijne communicatie

Prima product en persoonlijk contact

Keukendeurtjes besteld. Mooie kwaliteit, netjes en snel geleverd. Prettig in de communicatie.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Overzichtelijke en duidelijke offerte

Prachtig resultaat en prima service

Wij hebben onder andere voor frontjes van HoutCuisine gekozen omdat de metalen strips helemaal onzichtbaar zijn verwerkt in het product. Het bestelproces was eenvoudig en de communicatie verliep goed. In eerste instantie ontbrak er 1 klein frontje in onze bestelling, maar nadat ik dit had aangegeven werd deze als nog in rap tempo bij ons thuis bezorgd. Wij zijn erg blij met het eindresultaat!

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Goede prijs/kwaliteits verhouding

Prachtig product, makkelijk te installeren en goedeservice.

Voor het eerst onze eigen keuken geplaatst. Bij het uitzoeken van de frontjes ontzettend goed geholpen en begeleid door Hout Cuisine. De frontjes zijn heel makkelijk te bevestigen op een Ikea keukenkast, dit was echt heel goed te doen. Wij hadden een fout in de levering dit werd ook netjes opgelost. Wij hebben helaas wel even moeten wachten op de tweede levering. Het eindresultaat is prachtig geworden!

Goede service, mooie keuken

Erg blij met deze keukenfronts, ze pasten makkelijk op de keukenkasten en het contact verliep goed. Ik heb zelf niet zo veel ervaring met het opmeten/communiceren over de maatvoering, maar werd goed en geduldig geholpen. Bovenal: mooi product. Aanrader!

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Aanbeveling van anderen

Super goede service en ze komen hun afspraken na.

Mooie fronten van eikenhout besteld bij Houtcuisine. Het offerte traject is super snel verlopen met deskundig advies over wat wel en niet kon. Helaas bleek er bij levering een front niet helemaal naar wens. Dit is zonder extra kosten en met veel service meteen vervangen door houtcuisine. Al met al zijn we erg tevreden en raden we dit bedrijf zeker aan.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Goede prijs/kwaliteits verhouding

Echt prachtig hout, vakwerk, goede service

Robbe heeft ons goed begeleid tijdens de installatie van de panelen. Met kleine gebruikersvragen konden we altijd terecht. Al het materiaal is tijdig en correct geleverd. Prima kwaliteit, straalt echt luxe uit en heeft ons een keuken opgeleverd met een chique uitstraling en toch voor een redelijke prijs. Het is de investering waard. Fijn bedrijf, komt zijn afspraken goed na en vraagt ook of hij nog wat kan betekenen voor je.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Goede prijs/kwaliteits verhouding

Ik heb dit bedrijf ingeschakeld voor het maken van onze fronten omdat ik mijn keuken zelf wilde ontwerpen. Alvorens had ik een sample aangevraagd via de website en het was precies wat wij in gedachten hadden, de kwaliteit, de kleur, het hout en de houtnerf. Ik nam Robbe mee in mijn wens tot het zelf ontwerpen van mijn keuken. Ik wilde geen standaard afmetingen, maar iets specials. Robbe gaf mij tips en samen hebben we een prachtige keuken ontworpen. Ik vond het even spannend toen het werd geleverd of alle fronten zouden passen, maar alles is bovenverwachting gegaan; van mail contact, telefonisch contact tot het uiteindelijke resultaat. Wij krijgen veel complimenten over de keuken, je ziet dat het maatwerk en handwerk is een geen machine gefabriceerde keuken. Ik zou dit bedrijf iedereen aanbevelen.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Fijne communicatie

Kwaliteit en een prima service!

Inmiddels ruim een half jaar terug heb ik massief eiken kastdeuren/lade's besteld bij Houtcuisine en ik ben daar heel tevreden over. Het geeft een een luxere en warmere uitstraling aan de keuken tov gefineerde panelen. De panelen trekken niet krom door de stalen strips die er geheel onzichtbaar in zijn verwerkt. Alles is voorbereid op een Ikea keuken en kan eenvoudig worden gemonteerd. Let wel op dat het hout iets kan werken door met name vocht. Hier had ik wat probleempjes mee maar dat is samen met Houtcuisine prima opgelost. Ook de levering is prima in orde, alles is goed verpakt en geen beschadigingen. Ik ben dik tevreden!

In alle opzichten top!

Houtcuisine is trots op zijn product en dat is zeer terecht. Wij zijn heel blij met het resultaat, maar ook over het proces vooraf en tijdens de verbouwing van onze keuken. De communicatie met houtcuisine is direct en plezierig en een ‘foutje’ wordt onmiddellijk opgelost. Houtcuisine levert vakwerk!

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine Overzichtelijke en duidelijke offerte

Goed product en goede service

Erg blij met het eindresultaat. Uiteindelijke resultaat mooier dan verwacht. Duidelijk uitleg bij vragen en wat de mogelijkheden zijn. Denken ook mee wat handig is qua bestellen van frontjes met zijpanelen voor afwerking.

• Waarom heeft u gekozen voor HoutCuisine N.v.t.

Over HoutCuisine

Wil jij een keuken die precies bij je past, maar ook betaalbaar is? Wij maken jouw droomkeuken werkelijkheid met unieke fronten voor jouw IKEA keuken. www.houtcuisine.nl