Niks aan toe te voegen!
Reeds een review geschreven. Hierop wordt netjes gereageerd door diepvriesman met de mededeling dat er z.s.m. contact wordt opgenomen. Echter de gratis appeltaart voor nieuwe klanten ontvang ik niet. Mijn kant van het verhaal. Ik heb een wasmachine gekocht van ruim € 1400,-. Bij aanschaf van deze machine ontving ik als actie vanuit de wasmachine leverancier een tegoedbon van € 100,- voor bij de diepvriesman. Hiervoor heb ik nog nooit een bestelling gedaan via hen. Diepvriesman geeft aan dat een actie niet op actie kan, en daarom niet in aanmerking kom voor een gratis appeltaart. Echter is deze actie opgezet vanuit de leverancier ipv diepvriesman. Naar mijn mening dus een verkapte smoes om niet cadeau te hoeven doen. Ik raad iedereen de diepvriesman dan ook af, en indien dit niet hersteld wordt door de diepvriesman, zal ik hier dan ook geen bestellingen meer plaatsen. pluspunten: Diepvriesman neemt netjes contact met je op Ze bellen na voor eventuele bestellingen Keurig netjes geholpen aan de telefoon Minpunten Houden zich niet aan eigen acties desondanks voorwaarden Aanbiedingen worden niet bijgehouden op de website Aanbiedingen welke in de folder staan, dien je zelf te controleren op prijs aan de deur compesaties (omdat ie goedkoper is dan berekend, aanbieding) wordt in het nadeel van de klant gecompenseerd. Zo had ik gehaktballen bestel van € 2,95 maar werd er 10,95 berekend. Na dit aangegeven te hebben ontving ik geen geld terug, maar gratis aardbeien gebakjes ter waarde van 6 euro
Op onze website staat duidelijk vermeld dat de actie met de gratis appeltaart niet geldig is in combinatie met andere acties. Wanneer u dus gebruik maakt van een waardebon t.w.v. €100,- komt de gratis appeltaart te vervallen. De actie is niet zozeer opgezet vanuit Whirlpool, maar uiteraard in samenwerking met ons. De actie met de gehaktballetjes is inderdaad aan de deur met u verrekend. U heeft een bestelling gedaan van €102,- -€8,- verschil gehaktballetjes = €94,-. Aangezien er op een voucher geen contant geld teruggeven wordt, heeft u aardbeiengebakjes bij uw bestelling ontvangen om zo weer op een totaal van €100,- te komen. Wij vinden het erg vervelend dat u hierover ontevreden bent, maar zijn van mening dat wij uw klacht netjes hebben opgelost en willen het hier dan ook bij laten.
Er is geen betere als de diepvriesman aan de deur komt
De aanbieding op de website is, elke NIEUWE klant ontvangt een gratis appeltaart. Niet ontvangen. Daarnaast appelstrudel besteld, helaas 4 stuks. De eerste hebben wij geproefd, de andere zijn de container in gegaan. Echt zo goor! Zal ik nog een keer bestellen? Nee nooit meer. De aanbiedingen worden niet automatisch meegenomen. De producten zijn asociaal duur en niet eens van een goede kwaliteit.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze producten en dat u de gratis appeltaart niet heeft ontvangen. Wij zullen z.s.m. per mail contact met u opnemen.
heel erg fijn
vis vaak met grond smaak verder goed
Bedankt voor uw beoordeling. Wij nemen z.s.m. contact met u op om meer informatie te krijgen over uw opmerking over de vis.
Prima leveringen en altijd correct.
Goede etenswaar een andere spullen. Klant vriendelijk. En een snelle bezorging
Als maaltijden gebruiker heb ik een ruime keuze Ben blij met de N V D vermelding maar vind het alleen jammer dat bij de hoeveelheid vetten niet de verzadigde vetten worden vermeld
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw opmerking intern bespreken. Wellicht dat dit in de toekomst aangepast kan worden.
Makkelijk gelijk thuisbezorgd
heel tevreden over assortiment en levering
vriendelijke man
goed kontact met de Cauffeur.
Een prima firma met hele goede produkten
Prima,hr. Klein is zelfs bereid om producten na te leveren,indien niet op voorraad of in vakantietijd. Nooit problemen gehad en altijd keurig op de afgesproken tijd rijdt de wagen voor.
Wij zijn door de actiebonnen van Miele bij jullie te recht gekomen. Mijn zus waar de bestelling van de Diepvriesman voor was is er zeer tevreden over. Zij zal met de tijd wel weer een bestelling doen.
Er zijn de laatste tijd teveel wisselingen geweest van de bezorgers. Ook kwamen er 2 verschillende bezorgers apart bezorgen. Een website bezorging gaat wel eens mis. Hopelijk is de huidige bezorger nu wel in de gelegenheid om de bezorging in goede orde af te leveren en vanuit de hoofdvestiging deze lengte ook daadwerkelijk krijgt. Met vriendelijke groet. Co Kamst
Bedankt voor uw beoordeling. Wij streven ernaar dat u in de toekomst 100% tevreden zult zijn en er geen foutjes meer voor zullen komen.
De Smalle Zijde 52
3903LR Veenendaal
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.