Een aanrader

Ruime keus, duidelijke afspraken qua levering.

Wat fijn om te horen. Bedankt voor uw recensie!

Keurig bezorgd. Met tijd die we haden afgesproken . Producten zijn top

Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw recensie!

Prima kwaliteit

Zie boven

Bedankt voor uw recensie!

Goede producten en netjes thuis geleverd op vaste dagen

Bedankt voor uw recensie!

goede produkten ,ben er blij mee .

Ik heb goede ervaring.

goede service heerlijke produckten

De bezorger was op tijd zoals afgesproken,De producten zijn heerlijk!

Fijn om te horen!

Goed product

Duidelijke en goede communicatie. Goed en lekker product mogen ontvangen.

Slecht

Ik heb een bestelling gedaan meer dan een maand terug maar nooit wat ontvangen

Wat vervelend om te horen. Dit mag uiteraard niet gebeuren. Via deze communicatie kan ik helaas geen gegevens van u inzien. Ik wil het toch graag met u oplossen. Wilt u contact met mij opnemen via [email protected] en uw adresgegevens sturen? Dan kom ik er zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Joyce Vermeer

Ziet er goed uit op de tafel.

De eerste keer even wennen aan de datum van levering. Snel en lekker.

zeer goed

zeer goed

Smakelijke maaltijd

Makkelijk en zoutloos, belangrijk voor mij

Gewoon goed.

Positieve ervaring. Leuk dat de bezorger belde om te vragen wat uit kwam.

Prima assortiment en service

Erg tevreden. Leuk assortiment en prima service. Betaling achteraf contant en per pin mogelijk. Persoonlijk contact met bezorger als erg prettig ervaren. Klantenservice goed bereikbaar en meewerkend. Aanrader!

Bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen!

Heerlijk die smikkelkip!!

Zo makkelijk te bereiden en zo lekker mals!

Wat fijn om te horen! Wij zijn ook fan van het smikkelkiphammetje!

Service

Goede service aan de deur

Fijn om te horen!

Op tijd

Voor mij een feestje omdat ik al heel lang op zoek was naar de grove frikandel!!

Wat fijn om te horen!

Hij belt netjes van te voren op om rekening te houden met onze wensen en denkt mee met ons. Prima geregeld

Wat fijn om te horen!

tijdige levering en goede kwaliteit

afspraken worden nagekomen en de producten die we hebben ontvangen zijn goed

Waardeloos product en service

Eind januari snacks en tartaartjes besteld. De snacks waren goed maar tartaartjes roken niet lekker en zelfs de katten hoefden ze niet. Dit gemaild en men zou langskomen om het op te lossen. De eerste keer werd afgemeld door ziekte van de chauffeur de keren erop komt er gewoon niemand opdagen. Op mails reageert men niet eens meer.

Wat vervelend om te horen! Wij hebben uiteraard wel op uw e-mails gereageerd. Ik heb het nogmaals met de bezorger opgenomen. Maandag neemt hij contact met u op.

Slechte communicatie

Bestelling online geplaatst maar daarna niks geen reactie wanneer het bezorgd zou worden. Na ongeveer 2,5 week zelf maar is gemaild hoe het zit met mijn bestelling. Mail terug gehad dat het door is gegeven aan de bezorgen van mijn regio en dat die telefonisch contact op zou nemen wanneer de bezorging gepland is. Daarna weer ruim 2 weken niks gehoord tot we opeens een telefoontje krijgen dat hij voor de deur stond en waarom we niet thuis waren. Lijkt me niet logisch dat ik 5 weken bij de voordeur ga zitten wachten tot mijn bestelling bezorgd word.....producten die we besteld hadden zijn verder wel goed.

Wat vervelend om te horen. Wij hebben na het verwerken van uw bestelling inderdaad de collega die in Lexmond rijdt gevraagd om contact met u op te nemen. Toen dat na 2 dagen niet gebeurd is hebben wij per email contact met u gehad en hebben wij aangegeven dat de collega weer op 7 april in Lexmond zou komen.

Onze eerste ervaring is zeer positief.

Zeer snelle bezorging Kwaliteit uitstekend. Een zeer ruime sortering.

Dubbel gevoel.

Na de bestelling geen mail gehad waarin vermeld werd wanneer de bestelling bezorgd zou worden. Na 4 weken maar eens gevraagd wanneer ik het kon verwachten. Bezorger op dat moment (toevallig) net onderweg, heeft het meteen opgepakt en mij meegenomen op de bezorgkosten. Als nieuwe klant helaas maar de helft van het welkomstgeschenk gekregen. Over gemaild, krijg het restant alsnog toegestuurd. Tja, prima producten al vond ik persoonlijk het ijs wat tegenvallen en ook het gedoe rondom de bestelling niet helemaal jofel, wel prima service na de meldingen.

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Wij hadden u bestelling doorgestuurd naar de collega om zelf contact op te nemen maar daar is het mis gegaan. De overige ijsjes die u nog tegoed heeft zou hij naleveren wanneer hij weer in Zwolle rijdt.

mooi op tijd en altijd vriendelijk.

zie boven.

De eerste keer

Mooi verpakt alle diner en losse snacks