Nog geen ervaring

De diepvriesman is nog helemaal niet geweest. Dus ik kan er nog niets over zeggen.

Wat vervelend dat de Diepvriesman nog niet bij u is geweest. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u ons uiteraard altijd benaderen. Ik kan via hier geen verdere gegevens van u zien om dit na te kijken.

Prima vlees van goede kwaliteit

Het is prima vlees, van goede kwaliteit. Wel iets duurder dan normaal, ik vond de biefstuk van de haas én de spare ribs erg goed, maar nogmaals wel iets duurder dan normaal. Maar zoals het gezegde luidt: "Kwaliteit heeft z'n prijs"

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van ons vlees! Bedankt voor uw review.

Eerste ervaring goede indruk.

Eerste indruk goed.

Fijn om te horen. Dankjewel!

Weinig van te zeggen nog maar 1 maal gebruik gemaakt van uw bedrijf.

Fijn dat u eerste indruk in ieder geval goed is.

Vriendelijk, behulpzaam met zeer goede produkten.

Zeer goede ervaring. Kan het aanraden.

Wat fijn dat u zo tevreden bent.

Oke

Mijn ervaring zijn goed

Fijne levering

Bestelling geplaatst netjes ontvangen en smaakte top bezorging was optijd gingen wel 5 dagen overheen maar dat is prima

Bedankt voor uw fijne recensie!

prima Service

Goed en lekkere producten en netjes op afgesproken dag en tijd afgeleverd. dus prima geregeld

Wat fijn om te horen. Bedankt voor deze fijne beoordeling!

Mooi in de middag geleverd dat wat besteld is.

Fijn dat u tevreden bent!

Minieme info levering wel ruim assortiment

Ik vond het erg onduidelijk wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. De gratis appeltaart was niet voorradig en zou nog komen maar daar heb ik niets meer over gehoord. Bestelling zelf prima.

Wat vervelend dat het voor u onduidelijk was wanneer de bestelling geleverd zou worden. Wij sturen altijd een email met de datum waarop de bestelling geleverd gaat worden. We hebben korte tijd leveringsproblemen gehad met de appeltaart maar inmiddels zijn deze weer binnen. We kunnen deze alsnog naleveren maar via deze weg kan ik uw gegevens niet zien. Mocht u alsnog deze appeltaart wensen dan kunt u contact opnemen met ons via 0318-521600.

Ba

Niet om te eten vies

Wat vervelend dat u de bestelde producten niet lekker vond. Heeft u hier over ook al contact gehad met de Diepvriesman die bij u komt of met ons kantoor? Wij kunnen u dan verder helpen!

slecht

heel slecht op 25 mei bestelling gedaan over gebeld ze zouden me terug bellen nu 4 weken later nog niets gehoort dus ik vind het heel slecht blij dat ik nog niet betaald heb hoef het ook niet meer wilde klant worden maar niet zo

Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring met ons heeft, excuses daarvoor. Dit is niet hoe wij werken. Ik heb het nagekeken in ons systeem en zie dat wij de collega 2 keer gevraagd hebben om contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gebeurd en hier zullen wij onze collega op aanspreken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Mooie produkten Super snelle leveringen

Top Bezorger! in Rotterdam Oosterflank

Goede klantenservice die goed te bereiken is.

Geweldig.

zeer goed ,was de eerste keer dat ik wat bestelde, is mij zeer goed bevallen. zal zeer zeker vaker bestellen.

Wat fijn om te horen!

Producten zoals vroeger

Bezorging werd gedaan door een vriendelijke man. Kreeg extra ijsjes omdat de portokosten hoog waren! De ijsjes waren net als 20 jaar geleden! Bedankt

Bedankt voor deze fijne beoordeling Jaimy!

vriendelijke bezorger die alles in de keuken bracht

Zo hoort het ook! Bedankt voor de fijne beoordeling.

Halve levering

Niet alles is geleverd. En wacht er nog steeds op

Wat vervelend dat uw bestelling niet compleet is geleverd. Mocht u de artikelen alsnog niet ontvangen hebben neem dan even telefonisch contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen!

Uitstekende kwaliteit

Snel geleverd, ruim assortiment en uitstekende kwaliteit

Bedankt voor uw recensie!

Geen klachten

Spreek met chauffeur tijd af,en producten ook oke

Fijn om te horen!

Snelle aflevering en vriendelijke bezorger

super

goede producten en een vriendelijke bezorger. Dik tevreden. Een aanrader

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Heerlijke producten voor een goede prijs

Wij hadden lekkere kroketten, frikandellen en andere snacks besteld. Deze werden netjes thuis bezorgd zijn erg lekker

Bedankt voor uw fijne beoordeling.

Correct geleverde producten

Nasihapjes zijn lekker.

Fijn om te horen! En die nasihapjes zijn zeker lekker.

Slordig

Mijn bestelling was over het hoofd gezien dus nooit me bestelling gehad

Wat vervelend om te horen, excuses! Dit is niet wat u van ons mag verwachten. U mag altijd contact met ons op nemen zodat wij u nog verder kunnen helpen.