Voor de eerste keer besteld, en goed bevallen! De bezorger in onze regio was op vakantie, maar er werd een andere bezorger ingezet om de bestelling op tijd te leveren.

Bedankt voor uw fijne review! Zo heeft u toch nog op tijd kunnen genieten van de producten.

Niks aan te merken vriendelijke kerel

Idem

Vriendelijk

Aardige man, die goed luistert. Tot zover waren alle producten van goede kwaliteit.

Fijn om te horen. Bedankt voor uw review.

uitstekende levering geen klachten over

!!

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen.

Goed en lekker

Volgende keer weer

Fijn om te horen. Dank u wel hoor!

geweldig

na een lange speur tocht naar suikervrij ijs gevonden bij de Diepvriesman. Geweldig

Fijn dat u blij bent met het suikervrije ijs. Hopelijk kunnen we in de toekomst meer soorten/smaken toevoegen aan het assortiment. Suggesties zijn altijd welkom.

Bestel niet weer

Bestelling gedaan, 4 weken later kwam de bestelling. Ik had 3 producten besteld, ik kreeg er maar 1 geleverd..vervolgens zelf moeten bellen wanneer de rest komt. Waren de kaaspuckies überhaupt niet meer leverbaar! Voor mij geen goede ervaring.

Wat vervelend om te horen. Allereerst excuses. Dit is niet wat u van ons mag verwachten. Het klopt dat u wat langer moest wachten voor de bezorging, aangezien dit een route is die gebeld wordt en daarna geleverd. Dit gebeurd maar 1x per maand bij deze route. De kaaspuckies waren inderdaad even kort uitverkocht maar inmiddels weer leverbaar. Helaas waren wij hiervoor afhankelijk van onze leverancier.

Goede kwaliteit

uitstekend

Op tijd geleverd door een zeer vriendelijke man.

Gewoon goed

Producten zijn goed en lekker!

goede service en kwaliteit

goede producten

Bedankt voor uw review!

Goed op tijd gebracht hele aardige man

Wat hier bovenstaat

Bedankt voor uw review!

Goede servive, veel keus en lekker

Lihan boutjes zijn echte toppers.

Geweldig.

Het was weer leuk om na jaren weer bij de diepvriesman te kopen. De in dit geval diepvriesvrouw was aardig en beleeft. Ook niet dwingen voor een nieuwe afspraak. Maar op het tijdstip wanneer wij weer wat wilden bestellen.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Zeer goede service

Fijn om te horen! Dank voor deze review.

prima eten

smaak is goed voor herhaling vatbaar

Bedankt voor uw review!

Handig om te bestellen en je krijgt het zo aangeleverd. Alleen even rekening houden met de bezorgdata van de chauffeur. Ik had alleen een ander artikel gekregen, was uiteindelijk zelfde prijs dus zo gelaten.

Bedankt voor uw recensie!

Eten niet echt goed.

Bezorgen prima maar eten niet echt goed.Volgens mn ouders waar ik t voor had besteld om te proberen.

Wat vervelend om te horen. Mag ik vragen wat er niet goed aan het eten is? Zodat we daar naar kunnen kijken.

Snelle service en top producten, wij willen niet anders meer!

Uitstekende service

Vriendelijke bezorger en geeft duidelijke uitleg over hoe te bestellen voor een volgende keer. Was mijn 1e bestelling namelijk.

Fijn dat u tevreden bent.

Mijn ervaring tot nu is goed maar ik heb pas een keer besteld en ben dan ook wel van plan om meer te bestellen pas dan kan ik een goed cijfer geven De bezorger is een geweldig vriendelijke en nette man. Als het zoals deze eerste keer blijf gaan zal ik zeker aan familie en vrienden aanbevelen.

Bedankt voor uw fijne recensie!

Snelle goede service

Tip zorg voor ook gewone fricandellen niet alleen voor de oven /airfryer . Verder super goed bereikbaar goede snelle service

Wij hebben ook gewone frikandellen in ons assortiment hoor. De goudse frikandel, de diepvriesman frikandel, de frikandel van Lieshout zijn allemaal 'gewone' frikandellen.

Niet voor mij....

Heb besteld om het een keer uit te proberen, slechte communicatie (mail met bevestiging en vervolgens een mail dat het doorgegeven word aan de leverancier in mijn regio). Leverancier belt een week later of ik thuis ben dan is hij over een half uur bij mij. Dat kon maar bij aankomst kwam hij al met verkeerde dingen, die ging hij nog omruilen maar toen bleek dat hetgeen ik besteld had er deels niet meer was dus daar kreeg ik toen iets vervangends voor, wat volgens hem bijna hetzelfde zou smaken (niet). Ook gaf hij mij een folder waarop de data stonden wanneer hij in mijn woonplaats zou zijn dit was helaas maar 1 x in de maand dus waarschijnlijk als ik er niet was geweest....... Ook vond ik de overige produkten niet echt lekker smaken het vlees en de schotels behalve de ijsjes die waren wél lekker!

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Het is zeker niet de bedoeling dat de Diepvriesman in uw regio pas een week later contact met u opneemt. Soms duurt het even voordat een bepaalde route weer gereden gaat worden en dan kiezen we ervoor de Diepvriesman zelf contact op te laten nemen met de klant, wellicht is hij eerder in de gelegenheid dan dat wij op kantoor kunnen inzien. Het is dan wel de bedoeling dat de klant dezelfde dag of hooguit de dag daarna gebeld gaat worden. Mijn excuses dat dit bij u niet is gebeurd. Ik ga hier melding van maken zodat daar intern beter op ingespeeld kan gaan worden. Wij rijden de routes 1x per 3 of 1x per 4 weken, aangezien wij door het hele land rijden, dit is afhankelijk van de regio dus dat klopt.

Altijd vriendelijk en betrokken

Fijn contact en denkt mee

Wat een fijne review!

Goede service en snelle levering

Binnen een week hadden we de diepvriesman al aan de deur. Vriendelijk geholpen en lekkere spullen.