Als het laatste raam geplaatst wordt, is het perfect

Kozijnen zijn prima en goed geplaatst. Jammer dat er een barst in 1 van de ruiten zat maar dat gaat nog opgelost worden als de ruit binnen is.

Professioneel en kwaliteit

Prettige mensen om mee samen te werken! Fijne begeleiding en een super mooi eindresultaat. We zijn erg tevreden.

• Plaatsen

Helder in het contact, vriendelijke gasten bij het plaatsen van het kozijn. Alles in een mum van tijd helemaal netjes opgeleverd.

• Plaatsen

Kwaliteit, zowel in produkt als in medewerkers!

Geweldige kwaliteit en betrokken, trotse medewerkers die perfekt werk afleveren! Klasse!;

Vakmannen . Dik tevreden

Ze hebben goed meegedacht. Voor ons was geluid reduceren en de jaren 30 uitstraling behouden belangrijk beide is gelukt ze hebben oog gehad voor detail , Echt een mooie erker gemaakt en geplaatst . Bij deze mannen moet je zijn .

• Plaatsen

Een goed bedrijf met een uitstekend product

Goed overleg over de datum van plaatsing! Flexibele mensen Verder snel en goed werk geleverd door vriendelijke serieuze maar vooral vakkundige mensen. Kortom een aanrader!

Prima.

Na een wat stroef begin, waarbij er in eerste instantie geen reactie kwam op de aangevraagde offerte, alle lof voor het vervolg. Inmeten verliep goed. Op de geplande uitvoeringsdatum hebben de mannen vakkundig, keurig en snel het kozijn en de dubbele deuren gemonteerd.

Prachtige hoge tuindeuren deuren

Een goed en professioneel bedrijf dat prachtig maatwerk kan leveren.

• Plaatsen

Degelijk product, geïnstalleerd door vakkundige en plezierige mensen.

Goede adviezen bij het inmeten voor de offerte. In een halve dag was het hele project keurig afgerond, ondanks het feit dat lang niet elke hoek haaks was! Alles bij elkaar genomen een goede investering!

Snelle levering en plaatsing

De tuindeur is snel geleverd. Door de verbouwing en zwangerschap zat er wat haast achter de klus. Ze hebben zich aan hun belofte gehouden en op tijd geleverd zoals afgesproken ondanks de drukte.

• Plaatsen

top geregeld! Super deuren ben er blij mee. Precies zoals was afgesproken.

Top geregeld. Precies zoals afgesproken en op tijd geleverd.

• Plaatsen

Erg goed en vriendelijk (niet onbelangrijk)

Erg tevreden met zowel het proces als resultaat. Een nieuwe tuindeur en een paar ramen laten plaatsen. Prettige communicatie (soms wat rommelig, maar heel behulpzaam) en vriendelijke timmermannen die top werk hebben geleverd. Ik bel ze de volgende keer weer.

goed en degelijk bedrijf

bestelde openslaande deuren zijn netjes en vakkundig gemaakt en gemonteerd. Planning liep wel een weekje vertraging op maar was voor ons geen probleem

Uitstekend uitgevoerd

Vanaf het aanvragen van de offerte tot aan de daadwerkelijke plaatsing ging allemaal erg voorspoedig. Tijdens het verwijderen van de oude schuifpui kwamen we een overwachtte constructie tegen. Dit is in overleg uitstekend opgelost en het eindresultaat ziet er prachtig uit. Mijn complimenten aan de monteurs, die echt een stapje meer hebben gezet hiervoor.

Prima bedrijf.

Afspraken , inmeten, levering en plaatsen TOP verlopen

Alles volgens afspraak ,zeker tevreden

Alles precies volgens afspraak geplaatst , zeer tevreden.

• Plaatsen

Snelle en vakkundige plaatsing van onze schuifpui.

Mooie tuindeuren

Het is allemaal, van begin tot eind, soepel verlopen. De jongens die de tuindeuren hebben geplaatst zijn prettig en werken vlot door. De tuindeuren zijn solide en zien er prima uit.

• Plaatsen

Plezierig contact en goede kwaliteit

Voor de plaatsing van tuindeuren met bovenraam hebben we snel een heldere offerte ontvangen, er was goede afstemming en alle afspraken zijn nagekomen. Hartelijke medewerkers, heel tevreden met eindresultaat.

• Plaatsen

Prachtige deuren en heel mooi geplaatst

Het hele traject verliep zoals afgesproken. Offerte, inmeten en plaatsing waren snel. De kwaliteit van de pui is heel goed, heel klantvriendelijk in alle fasen van het traject. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Plaatsen

Geen gedoe , simpel en goed.

Vanaf de beslissing tot aan de uitvoer een perfect gevoel gehouden. Contact ging erg prettig en er zat totaal geen druk op. Ook bij het plaatsen denken die jongens met je mee zorgen ervoor dat het gedaan wordt zoals je het graag wilt zonder daar een seconde moeilijk over te doen.. Ondanks dat er nog een rest puntje bleef heb ik er alle vertrouwen in dat dit professioneel wordt opgepakt. Absolute aanrader!

• Plaatsen

Top, mooi product en goede service!

Wat hebben die jongens hard gewerkt! Twee schuifpuien plaatsen in één dag. Vakwerk en netjes geplaatst. Ben heel blij met de mooie puien en zeer tevreden over het geleverde werk!

Top service!

Snel en vlot geplaatst. Altijd fijn om met Burgmeijers Bouwbedrijf te werken.

• Plaatsen

Mooie buiten deuren en goede service

Ik heb in mei 2022 mijn buiten deuren laten vervangen door Burgmeijer's Bouwbedrijf. Het proces om tot het ontwerp te komen was fijn. Ik zocht vrij simpele deuren maar wel stevig en met goede isolatie. Alle details kon ik zelf invullen. De levering installatie ging ook goed het verliep snel. De monteurs waren vriendelijke en hebben het netjes gemonteerd en de boel netjes opgeruimd en aangeveegd. Ik zou Burgmeijer's dus aanbevelen vanwege de goede prijs/kwaliteit en service.

• Plaatsen

Super netjes en snel geregeld

Goede prijs kwaliteit en super netjes geregeld. Doen wat word belooft.