Doen wat ze zeggen

Abc kozijnen komen langs en geven goed advies, en kijken met jou wat de mogelijkheden zijn. Makkelijk en goed in Contact. Werken snel, netjes, en zijn goed gehumeurd. Kozijnen zijn van goede kwaliteit. Deuren sluiten goed voorals nog zijn wij heel tevreden.

Vakkundig en accuraat

Buren verderop hadden hun openslaande tuindeuren vervangen door ABC Kozijn. Ook onze tuindeuren waren niet meer OK en we waren gelijk enthousiast door het zien van het resultaat bij die buren. Het contact met ABC Kozijn verliep zeer prettig. De tuindeuren zijn vervangen en het resultaat is zeer naar tevredenheid.

• Plaatsen

Erg blij met de uitgevoerde klus :-)

Zeer goede ervaring!

• Plaatsen

Wij zijn erg tevreden met de geplaatste deuren. Alles naar wens en afspraak.

Uitstekend werk

Erg prettig en duidelijk en mee denkend bedrijf En het is geen groot bedrijf wat het erg fijn is Waardoor ik steeds voor meer werk weer terug kom en hebben ze een zeer mooie unieke voordeur op maat gemaakt en is mijn huis voorzien van nieuwe raamkozijnen tuindeuren en achterdeur waar we erg tevreden mee zijn

Uitstekend!

De ervaring begon tijdens een plezierig, interessant en humorvol bezoek aan de werkplaats. Het daaruit voortkomend inmeetbezoek gaf meer inzicht in wat er -ook door mij- moest gebeuren. De offerte (opbouw) en de verschillende contacten met de receptie waren goed, zeer plezierig en leidden tot (nog meer) duidelijkheid. Afspraken zijn goed nagekomen. Het plaatsen van de schuifpui is professioneel en vakkundig gedaan. Er werd niet geschroomd noch gemopperd over spontaan voorkomende klusjes (tuin ruimer maken). Al met al: zeer tevreden!

Installatie kozijn met tuindeuren

Goede communicatie. Bedrijf kwam eerst bij ons thuis langs om te overleggen wat de wensen zijn. Keurige offerte met tekeningen gekregen. Daarna datum gesteld voor installatie. Het kozijn kon via de tuin van de onderburen omhoig getild worden naar ons balkon. Echter op de dag van installatie kon dit vanwege problemen bij de onderburen niet doorgaan. ABCkozijn heeft voor dezelfde dag n hijskraan geregeld waardoor de installatie toch kon doorgaan. 3 professionele medewerkers van ABCkozijn hebben het oude kozijn verwijderd en vervangen door n nieuw prachtig kozijn met 2 tuindeuren met HR++ glas. Het eindresultaat is fantastisch, wij zijn zeer verheugd dat we deze opdracht aan ABCkozijn hebben gegeven!!

Super bedrijf!!

Van begin tot eind super geregeld en eindresultaat top!!

• Plaatsen

Goede communicatie en vakkundige mensen.

Goede communicatie, vriendelijke en vakkundige mensen. Alles netjes achter gelaten na het plaatsen van de schuifpui.

Fijn duidelijk contact

Goed overleg en meedenken, kleine klus, financiële afwikkeling ook prima

Fijn bedrijf.

Goed communicatie en alles goed geregeld. De hardwerkende jongens hebben alles netjes achtergelaten. Tuindeuren van goede kwaliteit en stevige sloten. Wij zijn tevreden met dit fijne bedrijf.

Goede service, professionele monteurs

Oude kozijn en raam eruit gehaald, vervangen door een tuindeur. Het paste perfect dus het opmeten was ook goed gedaan. Er was alleen een vergissing in de datum wanneer de deur geplaatst zou worden maar dit is keurig opgelost. Keurig weer opgeruimd toen de klus klaar was. Zeer tevreden

Super geeegeld allemaal

Van inmeten tot plaatsen, alles supernetjes geplaatst. Dank voor de goede service.

Professioneel, soepel verlopen,

Heldere communicatie, hielden zich aan afspraken,

• Plaatsen

Hele vriendelijke vakmensen met prachtig resultaat

Heel fijn bedrijf met vakmensen die erg vriendelijk zijn en super goed werk leveren. Vooraf ging de communicatie via mail soms wat stroef dus af en toe moeten bellen maar dan werd ik ook direct goed geholpen. Openslaande deuren in een halve dag ingezet, heel professioneel en netjes achtergelaten met een resultaat waar we heel blij mee zijn! Zou ze aan iedereen aanraden.

• Plaatsen

Super goede levering, vriendelijke jongens. Komen afspraken na. Wij zijn dik tevreden met Abc kozijnen

Prima kwaliteit. Uitstekende communicatie

Prima monteurs snel en deskundig. Communicatie met kantoor is uitstekend

• Plaatsen

Prima werk afgeleverd door vakkundige mensen.

• Plaatsen

goed werk geleverd, vriendelijk, kennis van zaken.

Top bedrijf. zie hier boven.

• Plaatsen

Goed en schoon achtergelaten.

We zijn zeer tevreden met wat er gedaan is, alles is netjes achter gelaten complimenten hier voor.

Helemaal goed

Mooi kozijn in een dag geplaatst. Hele relaxte rustige vaklieden die met aandacht hun werk doen.

• Plaatsen

Mooie kwaliteit, flexibel en komen afspraken na

Kozijn en deuren zijn van degelijke kwaliteit. Zijn vooraf even langsgeweest in werkplaats. Prima uitleg van sloten, ophanging etc. Speciale scharnieren zonder meerprijs. Monteurs waren op tijd, bespreken alle relevante punten en geven goed uitleg. In 4 uur muur onder kozijn verwijderd en openslaande deuren geplaatst.

Super vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

Super vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

• Offerte / inmeten N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Plaatsen N.v.t.

Zeer betrouwbaar en goed werk afgeleverd!

Wij hebben twee openslaande deuren achter en twee nieuwe raamkozijnen boven laten plaatsen. Dit werk is naar onze volle tevredenheid gedaan. We kunnen iedereen aanraden kozijnen te bestellen bij deze firma. De monteurs zijn gezellig en leveren gedegen werk af!

• Plaatsen

Topkwaliteit tuindeuren geplaatst door topteam

We zijn ongelofelijk blij en trots op onze dubbele openslaande tuindeuren in ons appartement in Amsterdam. Ze zijn geplaatst door een topteam van jonge bevlogen jongens, die als een goed team samenwerken en overduidelijk weten waar ze mee bezig zijn. Ze gaan voor niet minder dan perfect. De communicatie rondom het inplannen en de processtappen verliep iets rommelig. Dat kwam wel goed omdat ze er bij ABC-Kozijn echt voor je gaan. En het resultaat is daarbij boven verwachting. Let op: als eerste tekening krijg je een standaard tuindeur met horizontale en verticale roeden te zien in de offerte, dat is dan niet het definitieve ontwerp, maar gewoon een standaard tekening. We waren uiteindelijk bijna vergeten dat we de verticale roeden er helemaal niet in wilden, maar inmiddels zo gewend aan het beeld van die 'standaard tekening' dat we er bijna overheen keken bij het goedkeuren van het definitieve ontwerp. Bij onze buren is dat mis gegaan, die hadden er dus wel overheen gekeken en kregen een verticale roede in beide tuindeuren. Misschien help ik hier iemand mee door te waarschuwen :-). Tip aan ABC-Kozijn: pas je standaard tekening aan naar een deur helemaal zonder roeden en misschien is iets meer aandacht voor het rustig doornemen van de definitieve tekening en alle onderdelen die daarbij horen nog een idee. Dus hartstikke supertevreden en voor mooie tuindeuren een absolute dikke vette aanrader.