Filters

8

Goede aanbieding

Maar vind de site veel info op het scherm.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zoals altijd

Overzichtelijk, duidelijk, snelle bevestigingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot dusver verloopt alles prima.

Helder en duidelijk. Werkt erg prettig via jullie website en de app en vervolgens de app van Transavia. Alles vlak na boeking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed gegaan de boekingen

Of ik nou in Europa of buiten europa op vakantie ga de reizen zijn altijd goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg makkelijk om te boeken

De informatie is overzichtelijk, de personeel vriendelijk (mijn kortingscode deed het niet en ik kreeg hulp van een medewerker). De boeking was super makkelijk en betaling ook. Wij hadden nog altijd alleen maar goede ervaringen met TUI.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect.

Prima geholpen. Zowel door het reisbureau als de helpdesk.

  • Aanbevelen? Ja
6

TUI site werkt goed, de app is onoverzichtelijk en niet gebruiksvriendelijk

Vakantie boeken via TUI site gaat goed en gemakkelijk. Via de app je boekingen beheren; betalingen doen of online inchecken is zeer regelmatig problematisch en onoverzichtelijk. Als je de app opent wordt je overspoeld met advertenties en irrelevante informatie. De app gebruik je 90% voor reeds gemaakte boekingen. Beter is dat je direct op je huidige boeking terecht komt en ook direct een pop-up voor openstaande betalingen of wanneer online inchecken mogelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot nu toe goede ervaringen

niet al te lastig om een reis te boeken

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijkheid

Gebruiksvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne manier van boeken.

Makkelijke manier om te boeken met goede uitleg en genoeg tijd om te beslissen door te gaan voor het definitief te maken.

  • Aanbevelen? Ja
2

Even niet zoals het hoort en gewend zijn van Tui nl

Wij hebben zondag 3 augustus geboekt en 6 augustus de aanbetaling gedaan , daarna op 5 augustus kregen wij bericht dat onze geboekte reis niet vanaf Rotteram airport kon verlopen terwijl geboekt,, tot op heden geen reactie gekregen op ons schrijven dat wij niet vanaf Ansterdam willen vertrekken dan iov onze datum dan 2 weken eerder die dan nog wel vertrekken va Rotterdam wat nog wel mogelijk is!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Tui is de beste reisorganisatie

Boeken en reizen met TUI doen we nu al 20jaren met veel plezier en we genieten er van!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Gemakkellijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief

Duidelijk en goed omschreven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Via de site is het heel makkelijk, overzichtelijk en duidelijk om een vakantie te boeken.

  • Aanbevelen? Ja
9

snel

was geen probleem om te boeken

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

We wilden zwembad zicht ipv bergzicht, een telefoontje en aardige mevrouw direct wijziging door gevoerd

  • Aanbevelen? Ja
9

Eenvoudig

Boeking ging snel en simpel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Met TUI is het goed de wereld rond reizen. :-)

Mijn verloofde en ik hebben al een aantal keren met TUI gereisd en het is altijd een hele fijne ervaring. Geen enkele problemen ondervonden en zou ook zo niet weten wat TUI er nog aan zou kunnen verbeteren.

  • Aanbevelen? Ja
5

Onduidelijk of annuleren en betalen gelukt was

We hebben een reis geboekt en daarna besloten een week later te gaan. De eerdere boeking is geannuleerd. Het was op de app en site onduidelijk of de annulering was gelukt en de betaallink van de goede boeking was onvindbaar. Daarna zijn we meerdere malen door een verdacht? 070 nummer gebeld. Toen ik Tui wilde bellen via het 088 nummer kreeg ik een keuzemenu van minimaal 2 minuten en werd vervolgens meerdere keren de verbinding verbroken. Veel moeite allemaal. Hopelijk hebben we wel een fijne vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
5

Omzetting luchthaven

Na boeking vlucht op vrijdag vanaf Rotterdam op woensdag (dus 5 dgn later ) mailtje dat vlucht omgezet was naar Amsterdam. Dit zonder enige vorm van uitleg. Na telefonisch contact met Tui , werden we ook niets wijzer. Dame aan telefoon wist het niet, had het idee dat ze dit werk nog niet lang deed. Nadat ik op de site van Tui had gekeken bleek dat de prijs van de reis vanaf Amsterdam 166 euro goedkoper was. Wederom contact gezocht met Tui en werd ik in het gelijk gesteld en werd prijs aangepast. Dus Communicatie is in mijn ogen minimaal en vind het jammer dat ikzelf moest ontdekken dat factuur niet klopte.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne organisatie, grote keuze

Soms heel irritant dat je zoekt op een specifieke datum, je een 'laagste' prijs ziet en die dan niet geldt voor de datum van je keuze.

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurstellende ervaring met TUI – niet wat je mag verwachten bij zo’n prijs

Wij hebben een reis geboekt bij TUI van meer dan €11.000, in de verwachting van een comfortabele en goed georganiseerde vakantie. Helaas bleek dat totaal niet het geval. We vlogen met een vliegtuig dat al ruim dertig jaar oud is, wat op zich al vragen oproept over veiligheid en comfort. Wat echter echt onacceptabel was, is dat onze koffers niet mee mochten omdat het vliegtuig “te zwaar” was. Dit had TUI zonder problemen van tevoren kunnen inschatten en voorkomen. Hierdoor moesten zelfs mensen uitstappen om het gewicht te verminderen. Degenen die wel aan boord bleven, kregen de keuze om vrijwillig uit te stappen als ze niet zonder hun koffers wilden reizen — maar dan zonder enige vergoeding. Als ‘coulance’ kregen we slechts 60 euro per koffer, terwijl wij twee dagen lang in dezelfde lange spijkerbroeken moesten rondlopen omdat onze bagage niet meereisde. Dit is simpelweg niet acceptabel voor een vakantie waar je zoveel geld voor hebt betaald. Al met al een zeer teleurstellende ervaring en wij zullen voortaan goed nadenken voordat we weer via TUI boeken.

  • Aanbevelen? Nee
8

onoverzichtelijk

Boeken via internet , beetje onoverzichtelijk en bleef met wat vragen zitten. Die heb ik nog ! bv krijg ik nog een soort van voucher voor onze reis om straks op het vliegveld en accomodatie op Ibiza te kunnen tonen ? Datzelfde geld voor Transavia met het boeken van de stoelen en ruim bagage. Of gaat dit nog komen. Ook de TUI app is wat onoverzichtelijk, geef een duidelijk vakje aan als eerste waar je de gegevens van je boeking op kan terug vinden. Ook de gegevens van de ruimbagage en stoelreservering van het vliegtuig.

  • Aanbevelen? Ja
6

toch vreemd

Bij mijn boeking heb ik gelijk de optie voor comfort stoelen geboekt met extra been ruimte en extra voor betaalt. Vervolgens krijg ik een melding dat ik zitplaatsen kan reserveren voor onze vlucht over een maand. Tot mijn stomme verbazing kan ik wederom extra betalen bij het aanklikken van een zitplaats. Ik mag toch aannemen dat als ik bij de initiele boeking van een reis al extra betaal voor een stoel ik niet voor de verrassing hoef komen te staan om vervolgens nog meer te moeten betalen en dat zonder enige vorm van uitleg? Eerdere ervaringen met TUI zijn prima en goed geregeld maar over bovenstaande mag TUI wel een stuk duidelijker zijn. Dit zijn onaangename verrrassingen en voel me dan ook een beetje belazerd,

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Volmerlaan 3

2288GC Rijswijk

070-3266271

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.