Onhandig
Wij gaan al dik 20 jaar naar hetzelfde appartementencomplex op Lanzarote (sinds 2 jaar met Tui) en willen daar volgende winter weer naar toe. Helaas was deze accommodatie via de app niet zichtbaar en dus niet te boeken. Tot 2x toe contact opgenomen of deze accommodatie nog wel in het pakket van Tui zat en tot 2x toe kreeg ik het antwoord dat er nog onderhandelingen gaande waren. Dat kan natuurlijk, ook via de website kwam ik nergens. Wel werd ik gebombardeerd met mail dat “ik mijn vakantie nog even af moest maken want Lanzarote wacht op u” super irritant natuurlijk. Uiteindelijk via de website op mijn vórige boeking geklikt en verhip, nu kon ik opeens boeken voor 2026?!?!?! Uiteraard meteen geregeld met het gewenste vertrek vanaf Rotterdam, helaas wel een latere periode dan gewenst, maar oké het is gelukt. Dit gemeld aan de helpdesk en toen was opeens de verklaring dat de app niet helemaal naar behoren werkt.?!?!
Sorry hoor, ik heb nu 2x naar volle tevredenheid met Tui gereisd naar Lanzarote en wil dat in de toekomst graag blijven doen, maar dit vindt ik klunzig, verder; stop met die onnodige e-mails (nu weer dat ik de app moet nemen want o zo handig, die heb dus ik al 2 jaar!) en ook nog steeds dat Lanzarote op mij wacht, ja dat mag ik hopen nu ik geboekt heb. Dit moet professioneler kunnen voor zo’n grote organisatie met een vast heel duur computersysteem.
Ook is het vervelend dat ik de aanbetaling heb gedaan en nog steeds geen bevestiging heb.
Conclusie, met Tui reizen is écht top, maar het boeken is voor verbetering vatbaar evenals het beheer van het klantensysteem.