weinig informatie, weinig hulp, na twee weken zijn de vluchten nog niet eens doorgegeven
Boeken gaat makkelijk, ook weet je niet welke kamer/vlucht je moet nemen. Lijkt niet echt te verschillen. Naboeken wordt wel snel duidelijk dat je maar beter die optie met Transavia niet kon nemen. Tot heden heeft Tui mijn gegevens nog niet volledig aan Transavia doorgegeven.
ook wordt nergens vermeld dat er alleen een handtasje van 40x30 meegenomen mag worden op VAKANTIE. Ik ga toch niet op nudisten-vakantie. Wij zijn drie dagen verder, dan pas staat in het systeem verwerkt dat ik betaald heb tijdens boeken. Voor bagage wordt verwezen naar Transavia. Met mijn boekingsnummer is mijn vlucht niet te vinden. Klantenservice Transavia weet raad, maar kan alleen mijn heenvlucht vinden. Voor kabinebagage, stoel en kleine koffer ben ik dan nog weer €100 pp kwijt voor de heenvlucht. Terugvlucht is tot heden nog niet gevonden. Jammer, daar gaat je voorvreugde.