Alle info eenvoudig te vinden.

Makkelijk en snel een vakantie zoeken en vastleggen. Alle info voorhanden en handige tips. Factuur snel geregeld. Alles lekker van achter de keukentafel.

Simpel om te boeken

Alle stappen om een reis te boeken zijn simpel om te doen. In een paar klikken weer klaar voor een mooie reis.

Goed, m.u.v. internationaal betalen

Makkelijk te zoeken en te boeken. Doordat je niet meteen hoeft te betalen is de verleiding sneller om te boeken, echter, je zit wel aan de voorwaarden vast en cancellen kan niet meer. We konden niet met een internationale credit card betalen, wat veel stress gaf omdat we dit niet vooraf wisten. Dus boeken met de voorwaarden van dien en dan kan je niet betalen. TUI was begripvol en bij onze aankomst in Nederland een week later konden we in de winkel zelf betalen met onze internationale credit card.

Duidelijke omschrijving,scherpe prijs

Onze keuze is op tui gevallen omdat ze een scherpe aanbieding hadden en duidelijke informatie

Makkelijk

Makkelijk te boeken en veel keuze

Boeken via app lukte niet, online wel

Uiteindelijk goed

Als goed ervaren

Zeer makkelijk en duidelijk

Boeken zeer makkelijk, duidelijke uitleg over hotel. Hopelijk zijn de foto’s van het hotel in werkelijkheid ook zo mooi!

Fijne ervaring

Site werkt niet vlot

Tijdens boeken versprongen ingevoerde gegevens vaak. Aantal personen, vakantieperiode. Vlucht wijzigen tijdens boeken kreeg ik tot wel 4x een foutmelding. Ook bij auto upgraden was stuk scherm weg zodat je niet naar de volgende stap kon. Je kon ook niet meerdere gebieden in 1 land aanvinken om te zoeken. Bijv Andalusie èn Catalonie. Klik je op 1 gebied en daarna op ander gebied dan verdwijnt de 1e weer.

Goede voorlichting en goede prijzen

Voor en tijdens de reis wordt je op de hoogte gehouden van interessante dingen om te doen.

Prima te boeken

We hebben gezocht en aangegeven wat we willen. Meteen resultaat! Prima keuze kunnen maken

Goed overzichtelijk

Verhelderend

Prima en jammer

Ik ben heel goed geholpen door de Tui medewerkerksrer aan de telefoon. Waar ik niet tevreden over ben is dat ik precies 30 dagen voor vertrek was ingelogd om een upgrade van een stoel te boeken, (heb een echtgenoot van 2 meter lang) maar alle comfort stoelen bleken al weg te zijn....

Boeking lukte eenvoudig

De boeking via de website ging snel en makkelijk, zelfs via mijn iphone.

Matige en zeer gebruiks onvriendelijke website

Matig en slecht werkende website zeer ongebruiks vriendelijk

Duidelijk en snel geregeld.

Duidelijk omschreven en snel geregeld.

Altijd goed

Ben altijd tevreden over nijn geboekte reizen bij tui.

Positief

Correct veilig en goed verzorgd

Een simpele manier van op vakantie gaan

Eenvoudig en geweldig

Makkelijk

Goede informatie makkelijk om te boeken

Makkelijk

Het boeken van mijn vakantie naar Mauritius verliep soepel vooral de bedenktijd en het opslaan op my Tui heb ik als positief ervaren. Kan je de zaak rustig bekijken met je partner en besluiten of je de vakantie werkelijk gaat boeken. Ja dus!!!! We zijn benieuwd maar de voorpret is al begonnen.

onvoldoende, want

ik heb extra bagage geboekt via ideal en heb een betalingsbewijs ervan. Op de website bijven de oude kilos staan en een openstaand bedrag van 25 euro. Iets klopt hier niet.Als ik jullie helpdesk bel sta ik 20 minuten in de wacht, ik heb geen tijd om langer te wachten en zal later weer bellen.

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk.

geweldig

Bedrijfsgegevens

Volmerlaan 3

2288GC Rijswijk

070-3266271

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.