gemakkelijk

de reservering ging makkelijk. Niet alleen t hotel maar ook t bagage bijboeken was fluitje van n cent.

Snelle boeking

Boeken van de reis via internet ging supersnel en duidelijk. We hebben ook een mooie aanbieding zodat we in juni lekker naar Kaap Verdie gaan.

Het ging prima

Ik heb ervaring bij Tui en vind het een super goede reisorganisatie..

Super makkelijk en snel te boeken. Super

Eenvoudig op de site te bekijken en beoordelen.

Helemaal geweldig

Ik reis graag met TUI. Altijd mooie aanbiedingen, alles goed geregeld en eenvoudig te boeken. Goede service en bereikbaarheid.

Gemak

Eenvoudig snel en efficiënt proces

Mooie info

Fijn zoeken via website. Mooie info.

Easy

Ook te doen voor mensen met weinig ervaring met internet

Was wel goed

Was wel goed maar volgende keer ga ik toch weer naar reisbureau

gebrek aan interesse

Wanneer wij een reis moeten annuleren (medische redenen) krijgen wij een mail met de tekst: Wij hebben je wijziging ontvangen en de boeking voor je aangepast. Zo geniet je straks van een zorgeloze vakantie. Daarna wilde wij onze reis overboeken, daarvoor zijn wij naar het filiaal in Oldenzaal gegaan. Bij de vraag of wij een afspraak konden maken, we hadden al enige tijd zitten wachten maar moesten vanwege gezondheid redenen weer weg, kregen we als zeer kort/bot antwoord dat we dan maar om 10 uur op de stoep moesten staan, dan waren we de eerste.

Makkelijk te boeken

Het boeken was makkelijk. Ik vind het gebruikersvriendelijk. Na het boeken werd ik wel verwezen naar de app. Ik vind het nog steeds jammer dat voor groepsrondreizen de app nog steeds niet werkt. Dit is het 3e jaar dat ik dit als feedback geef.

Helemaal top!

Je kan goed uitfilteren in wat je wilt. Tui is de meest overzichtelijke reis aanbieder qua site. Ik boek als ik pakket reizen wil, uitsluitend en alleen bij TUI!

Fijne goeie vakantie

altijd perfect geregeld alleen niet altijd even gemakkelijk om op de site te komen,doet mijn zoon voor me via een omweggetje zodat het uiteindelijk wel altijd gemakkelijk lukt om te boeken

Redelijk overzichtelijk!

Vaak is zo'n website een zoekplaatje. Dat viel bij TUI mee.

Goed maar contact is moeilijk

Ik heb een vraag maar kom altijd op een robot uit die mij niet kan verder helpen en vind geen email adres maar enkel telefoon nummer vanuit belgie te duur

Snel, eenvoudig, duidelijk

Overzichtelijke site, duidelijke omschrijving en eenvoudige procedure om te boeken. Of het allemaal ook uitkomt en zo is zoals men doet geloven bemerk je pas op locatie. maar dat is altijd. Uiteindelijk blijft het een commerciële business.

prettig!

Zeer duidelijk en vriendelijk!

Goede ervaring.

Eenvoudig

Vrij eenvoudig, aangeven van de initialen is wat onduidelijk. Maar als je het 1x gedaan hebt (tel.ondersteuning) is het gemakkelijk

De keuze is enorm!

Het kiezen van een vakantie vind ik bij Tui heel erg fijn! Het enige wat voor mij onduidelijk blijft is hoe ik de vakantie moet betalen?

Snel en makkelijk

Site is duidelijk, toegankelijk en goed beschreven!

ingewikkeld (onnodig) gedoe

Waarom niet gewoon de e tickets naar mijn email adres sturen? Inloggen op mijn tui lukt niet vanwege de adblocker! ( dit is echt programmeer kunst van 10 jaar gelden hoor!) verder vind ik het zoeken naar vakanties en bestemmingen ook niet echt efficient. Zo wordt bv de reis data niet bewaard als je de bestemming wijzigt. Maar dit is niet het enige hoor. Laat er gewoon ns een professional naar kijken

Zeer te vrede

Ben zeer te vrede, fijne website en ook fijn dat we veel keus is. Ook de paar dagen gratis annuleren is zeer fijn. Dit is vaak niet mogelijk bij andere website's.

Duidelijke website!

Het boeken was eenvoudig door de duidelijke website. Er zijn geen verborgen kosten en boeken gaat snel.