Makkelijk boeken, duidelijke website

Je wordt snel, goed, duidelijk geholpen.

Boeken gaat gemakkelijk

Al jaren boek ik vrijwel elke vakantie via de Tui app, Gemakkelijk zoeken, heldere omschrijving, duidelijk over de kosten. Nog nooit achteraf anders gekregen dan op de app staat

Boeken on line prima geregeld

Heb ik reeds bovenstaand omschreven

Duidelijke site wat het boeken makkelijk maakt.

Onprettig

Kreeg meerdere foutmeldingen tijdens het boeken. Wilde een deluxe stoel boeken en na het selecteren kon ik niet mijn boeking afronden. Uiteindelijk op een andere browser opnieuw geprobeerd en toen was de deluxe stoel niet meer beschikbaar.

dramatisch

Geen boekingsbevestiging ontvangen. Een paar dagen later wel mijn boeking teruggevonden: vertrek en terugkeer omgewisseld! 9ik heb bewijs, ik ben niet gek)

Boeken ging goed en soepel, alles erg duidelijk

Ik heb gebeld omdat wij een rolstoel meenemen op vakantie, en alles werd netjes geregeld via de telefoon. Alle nodige papieren werden door jullie goed ingevuld, en de bevestiging kwam via de mail

Simpel, makkelijk en snel.

Altijd makkelijk.

Geknoei met boeking

Ik probeer te boeken voor 16 okt. vlak voor ik wil betalen "oeps er is iets misgegaan" em nog 4 keer opnieuw alles ingevuld en steeds weer dezelfde "storing" toen was boeken ineens niet meer mogelijk, grijs in de kalender. Toen geprobeerd op 18 okt en 3 tickets geboekt en betaald. Toen nog even op de 16de gekeken en ja hoor er was weer te boeken maar wel voor een hogere prijs. Van dit soort spelletjes zijn de klanten van U op zijn zachts gezegd "not amused." Mijn vermoeden is dat er in het vliegtuig ven de 18de nog meer stoelen vrij waren dan de 16de en die moesten natuurlijk eerst wat meer verkocht zijn. Vreemde manier van zaken doen en toeval of een fout kan er bij mij niet in, zeker omdat ik hetzelfde had in januari. Meerdere kennissen van mij hebben ook zulke ervaringen. Als het geen manipuleren van klanten is en het aan het computerprogramma ligt, wordt het tijd om dit door een kundig IT bedrijf te laten verhelpen. Het cabine personeel is overigens wel altijd zeer vriendelijk en behulpzaam en verdient een tien met vriendelijke groeten Ton Dresen

Slecht

Ik heb een vertaging van 3 dagen

Makkelijk en snel kunnen boeken. Jammer dat het 150 euro duurder is dan een week eerder

Duidelijke site zonder onnodige opsmuk

Duidelijke site. Soms is de prijsopbouw wat ondoorgrondelijk maar who cares? Je wilt tenslotte slechts het eindbedrag weten. Enkel ontbreekt soms de mogelijkheid wensen en extra opties ( parkeerplek) aan te geven.

Makkelijk

Overzichtelijk

Onoverzichtelijk

Het is dat we bekend zijn met het gebied maar zo weinig informatie over de accomodatie is onprettig. Het niet direct kunnen doorgeven van preferenties (daar moet je voor bellen, en dan begrijpen ze het nog steeds niet ) is ook niet meer van deze tijd. Is dat ontmoediging omdat ze de goedkoopste kamers hebben bij tui?

Eenvoudige en transparante website/app

Het zoeken naar vakanties en vervolgens boeken vindt plaats op een eenvoudige en consequente manier. Daarna is het bekijken en beheren in mijnTui ook goed geregeld.

Ervaring met.tui is altijd goed snel en altijd makelijk met.de.app raad het iedereen aan

Uitstekende en overzichtelijke boeking site.

Het is zeer overzichtelijk en makkelijk om je reis met TUI te boeken. De site geeft direct alle informatie die nodig is om de reis naar jouw zin samen te stellen en vast te zetten.

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Prima website met veel overzichtelijke informatie die op veel verschillende manieren is te filteren.

Makkelijke website en als je vragen hebt wordt je goed geholpen

Even puzzelen

Als je de reis selecteert geeft hij aan heen met TUIFly en terug met Transavia. Gezien de vele gecancelde vluchten van Transavia hebben we echt getwijfeld. Later in de boeking blijkt dat je voor heen en terug kunt kiezen. Erg onduidelijk. In rood hoekje was aangegeven kassakorting, maar bij de boeking was geen korting te zien. Dus begin oktober toch geboekt. Zie ik dat je een week later € 100 korting krijgt. Leuke vroegboekkorting. Maar ik was een nog vroegere boeker en loop € 100 mis. Dat is niet leuk. Maar misschien kunt u mij die korting alsnog geven. Boeking 2693211408

Minder duidelijk als vroeger

Na een tiental jaren vliegen met tui,bij mijn booking kreeg ik steeds een email met de gegevens binnen nu echter niet en ik kan ze ook niet afprinten mvg Rene en

Genoeg keus, redelijk duidelijk met de prijs. Nadeel dat de prijzen van hetzelfde hotel veel fluctueren.

Duidelijke website

Makkelijk te boeken

Makkelijk te boeken

Via een mail kregen we een melding dat er voordelige "last minute" zonvakantie aanbiedingen waren. We zijn via de link naar de site gegaan, en hebben snel en eenvoudig een vakantie kunnen boeken

Positieve ervaring.

De manier van online reserveren was prima te doen.

Volmerlaan 3

2288GC Rijswijk