Filters

1

Koffer nooit aangekomen en kastje naar de muur

We komen op onze bestemming aan in Bonaire en we melden dit netjes bij de lokale afhandelaar met een PIR document. Na een dag TUI gebeld en ze eisen een dossiernummer. Maar die kan de afhandelaar niet geven. dit gaat een paar dagen zo door. uiteindelijk op Instagram een post gemaakt en TUI kan opeens toch wel een dossiernummer naar boven halen. Het ergste van TUI is vooral dat ze verwijzen naar je verzekering omdat ze zelf " beperkt aansprakelijk" zijn. Lekker makkelijk TUI, afschuiven op de verzekering. Misschien eerst eens de koffer zoeken? Ze doen erg laks en het interesseert ze niets lijkt wel. We zijn inmiddels 6 dagen verder op vakantie en 0,0 contact. Elke keer zelf maar checken en geen nieuws. gelukkig kunnen we nieuwe spullen betalen maar wat als je dat niet kan? Slechte service. laatste keer TUI

  • Aanbevelen? Nee
1

Zomaar een omboeking met verlenging, waar ik bewust niet voor koos

Ik heb mijn boeking op 27/4 gemaakt in de veronderstelling dat door op tijd te boeken alles goed geregeld is, krijg ik van jullie een wijziging dat mijn heenvlucht omgeboekt is en ik 3u langer moet vliegen. Dat vind ik geen stijl en er over denk om niet meer met tui te vliegen

  • Aanbevelen? Nee
4

Boek je een directe vlucht, komt er een tussenstop bij

Waardeloos dat een directe vlucht opeens veranderd kan worden in een vlucht met een tussenstop. De volgende keer zoek ik wel een vliegmaatschappij die geven waarvoor je betaald.

  • Aanbevelen? Nee
2

Totaal ontoereikende service

Op 30/04 van Brussels airport naar Marsa Alam gevlogen . Door probleem bagage afhandeling besluit men om te vertrekken zonder de bagage van 98 mensen aan boord . Ondanks dat initieel de fout bij Brussels airport ligt is de verdere afhandeling van Tui beneden alle peil . Locale vertegenwoordiger in Marsa Alam onbereikbaar bij aankomst . Communcatie via app zeer traag . Last but not least belofte via mail om 360 euro terug te storten ( voor aankoop artikelen eerste dagen zonder bagage ) wordt gewoonweg niet nagekomen . Geen antwoord op aangetekend schrijven dus zal via rechtsbijstand moeten gaan vrees ik . Zeer triestige mentaliteit .

  • Aanbevelen? Nee
4

Nooit meer!

De kamer die we kregen was erg horig. Naast het hotel heb je een bar die vaak tot laat muziek draait en in het hotel wordt vanaf 10 uur in de ochtend muziek gedraaid. De kamers zijn erg oud en de badkamer is zeer klein. Er is geen lift aanwezig en we moesten onze eigen koffers naar boven sjouwen. Ik ben niet tot rust gekomen en heb dit ook bij de reisleider aangegeven. Voor mij nooit meer . Gelukkig hadden we een auto gehuurd en waren we merendeel buiten. Parkeren bij het hotel kan, maar tegen betaling van 10 euro per dag. Verder in de omgeving is er een supermarkt en de ligging van het hotel is wel prima.

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slechte klantenservice en geen accommodatie!

We boekten de reis 'Fly-drive Kleurrijk Madeira'. Dat we deze reis boekten, is voor ons 100% zeker. We checkten de hotels bij boeken via booking.com en we sloten alle tabbladen om verwarring te voorkomen. Op de reispapieren stond vermeld ' Logies'. Omdat op de website uitgebreid vermeld stond om welke hotels het precies ging, hier geen aandacht aan geschonken. Toen we enkele dagen voor vertrek nog geen gegevens hadden ontvangen van het aankomst hotel, namen we contact op met de consumentenservice. Zij gaven aan dat de reis ZONDER ACCOMODATIES was! Echt zo ontzettend vreemd!? Een reis boeken via een reisaanbieder zonder accomodaties, wie doet dat nou? We hadden dus voor dezelfde prijs als een Fly Drive mèt accomodaties een reis zonder, dus moesten we op eigen gelegenheid hotels regelen. Er kwam nu ineens een hele grote reissom bovenop. Hier hadden we niet op gerekend en het is ook nog eens buiten proporties. We hadden een reis van dik 2300 euro en dat was dus enkel een vlucht met Transavia en een huurauto voor 9 dagen. Iets dat je zelf veel goedkoper en sneller regelt. Inloggen moesten we immers toch alsnog wel op de site van Transavia (namelijk voor de bij te boeken bagage die er ook nog bovenop kwam). Wanneer je naar de website gaat van de reis die een fly and drive aanbiedt zonder accommodatie (die reis bestaat dus ook blijkbaar), dan betaal je de helft van de prijs. Het gekke is dat de reis die we dachten geboekt te hebben, ook niet meer te boeken valt. We hebben dus echt het gevoel dat we zijn doorgeleid naar een andere website. Sowieso voelt het erg misleidend, wanneer je de reis zonder accomodaties wel geboekt zou hebben, want op die pagina staat dat er in ZEER kleine lettertjes bij. De bejegening door de klantenservice is brutaal en zeer oninvoelbaar. Ze konden bijvoorbeeld niet helpen met het regelen van hotels bijv. De onbetrouwbaarheid maakt dat we niet meer zullen boeken via Tui. Om andere mensen te behoeden voor deze fout!

  • Aanbevelen? Nee
1

Horrible costumer service

After having experienced a horrible flight, without any comfort , because of the seat that is not suitable for an adult, even for me( 1.70cm 74kg). Specially on a 13h flight, and being served horrible food. I decided to upgrade to a comfort seat. So the first thing I did on the next day, after arriving. Was to upgrade to a comfort seat. When I tried to open the mytui.nl page I was surprised that the access to the page was not available. I tried to do it on the tui app and also not possible to do it. I went to the Tui agent in the Ocean blue hotel ask for assistance and he also couldn’t access it, or solve my problem. I was told to go to the Punta Cana airport to tui office. I took a taxi witch costed me 70 Dlrs. When I got to the airport it was not very easy to find Tui office, but finally I did on the first floor. My big surprise when I was told they couldn’t help me. And I needed to call Tui in Netherlands. Back to the taxi I told that to the driver and he very friendly started to google for the Tui office in PC, he found one and there we went a almost abandoned building. Nautilus building close to the airport where I was also told no help was possible. They only book tours. Back to the hotel, I called tui in Netherlands a call that lasted 18m 8s. I cant imagine how much is going to cost me. I finally got my seat changed. After they change my seat I told them the page is not accessible and I could not pay the extra. They told me to go to the airport and do it. Which is not possible because according to tui as to be done online. Today I receive an email saying if I don’t pay the extra it will be cancelled. I asked a friend in Netherlands to pay it. On the way back it was worth it because the comfort is a bit better. Dinner was the same BS as the first flight kip and no options I hope it was a different animal. A last comment about the tui steward saying in the beginning of the flight. That from that moment all the announcements by speaker will be done in Dutch

  • Would you recommend us? No
7

Duidelijke website!

Duidelijk en overzichtelijk. Vergeleken met andere online boekingen is dit veel minder omslachtig.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte app en chat en 3 uur vertraging

Het in de app annuleren van onze transfer in Turkije ging niet. Daarvan kwam een melding in beeld dat het maken van een verbinding niet lukte. Na een aantal x proberen heb ik in de chat doorgeven dat we een taxi zouden nemen en dus niet met de bus mee zouden gaan. Ik kreeg na een kwartiertje een bericht van Roosje dat het geregeld en doorgegeven was. NIET DUS. de volgende ochtend belletjes, mensen van het hotel in paniek. Waardeloze en niet werkende app en chat. Daarnaast was de terugreis een drama, slechts 2 balies open met een enorme rij mensen er voor. Uiteindelijk ging er een derde balie open. Totaal bijna 3 uur vertraging. Wel konden we in het vliegtuig een gratis bekertje water krijgen. Poeh poeh.

  • Aanbevelen? Nee
2

werkt niet

Ik kan niet inloggen op de TUI site maar mijn dochter heeft dit moeten doen op haar PC. Als ik inlog staat er± Acces Denied You have not permission etc......... Reference:...... Kunt U mij helpen dit op te lossen ?????????

  • Aanbevelen? Nee
2

waardeloos !

Een vlucht van Antalya naar Amsterdam op 5/5/24 met meer dan 13 uur vertraging en een tussenstop in Wenen !! voorgelogen, geen communicatie vanuit TUI, geen excuus niks, geen recht op claim want ja overmacht... Een klacht indienen is onmogelijk, mails worden geblokkeerd, via facebook word je genegeerd, telefonisch niet te bereiken. Het meest waardeloze bedrijf ever ! geen goed woord te zeggen hierover. Ik boek nooit meer een reis bij TUI

  • Aanbevelen? Nee
2

Schandalig slecht

Tui heeft 3 van 7 accomodaties in Costa veranderd naar slechtere onderkomen. Catamarantocht voor gezelschap werd veranderd naar boot met 150 personen. Rechtstreekse vlucht werd veranderd naar overstap in Parijs Gids was steeds te laat met excursies boeken. Schandalig ! Tui meermaals gebeld tijdens reis maar ze deden niets. Vergoeding was belachelijk voor verziekte vakantie

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne site!

Vriendelijk. Respectvol. Snel geboekt! Mooie aanbiedingen

  • Aanbevelen? Ja
6

Gewoon, zonder belemmering zoals het hoort

Was niet ingewikkeld, ging vanzelf zoals het hoort. Niet te veel schermen en duidelijk. Dingen die je niet wilt waren eenvoudig te skippen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ging zonder problemen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Op zich goed

Op zich goed maar ga toch liever naar fysieke winkel van tui, heb daar ook nog even laten checken

  • Aanbevelen? Ja
9

Tot nu toe verloopt alles uitstekend

Ik doe dit voor de eerste keer in m'n uppie en vind dat nog best spannend. Zal dan ook binnenkort even contact opnemen met een vragenlijstje

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Superfijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Dankbaar met de hulp van mijn zoon, anders was ik nu nog bezig.

Meestal begin ik met boeken en lukt het mij tot aan het vastleggen van het hotel. Daarna heb ik echt hulp nodig, omdat het bij mij steeds niet wilde lukken. Misschien ligt het aan mijn telefoon. Op de tablet bij mijn zoon ging het stukken beter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne site om te boeken.

Boek altijd bij TUI is vertrouwt en overzichtelijke site om een vakantie te boeken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Was wat lastig

Ik had de boeking bijna klaar kon toen beter inloggen in mijn app van Tui. En daar ging het mis. Boeking klaar kon hem niet opslaan cq boeken. Was nog maar een reis dus ik was zo bang dat iemand anders hem had. Uiteindelijk gauw opnieuw geboekt en de tweede keer lukte het zonder opslaan in app.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
6

redelijk

De extra kosten die er bij transavia bijkomen, mogen beter worden vermeld. Ook dat het annuleren of wijzigen van een ticket, enorm veel geld kost.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend

Erg prettig!

  • Aanbevelen? Ja
9

Overzichtelijke website met snelle boekingsmogelijkheid

De website is overzichtelijk en geeft een goed beeld van de accommodaties. Het boekingsproces is eenvoudig en snel.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Volmerlaan 3

2288GC Rijswijk

070-3266271

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.