Aanpassing upgrade van een kamer bleek ONMOGELIJK

We vliegen met 3 naar een bestemming, twee mensen extra gaan met de wagen. We boeken met TUI 3 vluchten + appartement. Ik vraag een upgrade van kamer naar een appartement van 5 personen zodat we met het gezin samen zijn => BLIJKT ONMOGELIJK. Niet te snappen in deze tijden. Eerste en laatste boeking met TUI.

Krijg geen bevestiging

Krijg geen bevestiging van dat de betaling is ontvangen , en op de app wordt de reis niet bij geschreven , en op de web moet je iedere keer je telefoon nummer vermelden krijg geen bericht dat het rond is op de tickets na want die krijg je 21 dagen voor vertrek

Slecht

Over de laatste 5 uren probeerde ik contact met een van uw medewerkers maar helaas geen success... via de telefoonlijnen zijn altijd in gesprek. Mijn boekingsnummer is 2691945575 We willen vertrekken 1 juni in plaats van 28 mei.

Waarschijnlijk laatste keer

Met een week grote prijsdaling

Teleurstellend

Vlak na onze boeking is de reis met bijna 40% gedaald. Was ik niet blij mee, contact gezocht maar ik heb gewoon domme pech. Zat er een lange tijd tussen had ik het begrepen maar dit was zo kort. Ik ben dit niet gewend van tui, service is altijd goed geweest maar dat er nu geen tegemoetkoming is valt zwaar tegen. Dus dit was de laatste tui boeking.

Hoe meer ik de website bezocht, hoe duurder het werd

Ik vind het echt jammer dat de reis die ik wilde boeken steeds duurder werd... Blijkbaar slaat TUI op wie, wanneer, hoe vaak de reis bekijkt. Toen ik op een andere computer de reis opzocht, bleek de reis in één keer een paar honderd euro goedkoper!!!!! Vreemd!!! Ik vind dit niet kunnen!!!

Zoeken met verschillende pc’s

Dezelfde reis op drie verschillende pc gezocht, scheelde 120 euro per ticket, lang leve cookies

Makkelijk en simpel te boeken

Samen met man en dochter op jullie site gezocht. Super dat onze dochter van 16 jaar nog kinderprijs is.

Overzichtelijk, eenvoudig en snel. Een aanrader!!!

Duidelijke omschrijving hotel, foto's van website en gasten (geeft altijd een meer persoonlijk beeld) en de mogelijkheid om je keuze even te 'parkeren' om er op een later tijdstip op terug te kunnen komen maakt het boeken eenvoudig.

Altijd top geregeld!

Wij gaan altijd met tui, willen niets anders.

praktisch en makkelijk

Praktisch en makkelijk te boeken. Bij verdere vragen kan u makkelijk terecht bij de klantendienst.

Makkelijk en snel een ticket te boeken

Het ging makkelijk snel en overzichtelijk. Geen verborgen kosten enz.

zeer overzichtelijk

zeer overzichtelijk

Makkelijk

Erg makkelijk om online een vakantie te boeken.

Eeerste een laatste keer met TUI

Wat ik weet als je een vlucht bij ander vliegmaatschappij boekt en later gaat annuleren, dan kan dat er wordt wel een deel ingehouden, maar dat is geen probleem. Dit kan NIET bij Tui. daar kunnen ze jou vlucht annuleren maar je krijgt helemaal niks terug. de service is zeer slecht, dit was mijn eerst en ook gelijk de laatste keer dat ik met Tui vliegt

Makkelijk en overzichtelijk

Heel overzichtelijk en duidelijk, alleen jammer dat ik m nu niet meer aan kan passen

Always good service

Every time we travel with Tui everything is good, quickly and easy

• Would you recommend us? Yes

Goed met verbeterpunt

Handig als je voorkeuren bij hotelkamer kan aangeven. Deze mogelijkheid heb ik niet gezien of over het hoofd gezien. Nu gebeld en geregeld. Verder prima.

Duidelijk en zeer snel geregeld

heel goed

Wat ik enorm apprecieer is dat ik een bedenk periode heb

Fijne website. Alleen in de app op mijn telefoon is niet alles te bekijken.

Site werkt goed

Boeken gaat goed ,alleen een nadeel dat je apart moet boeken voor bagage en stoelen als je niet met TUI vliegt ,bij ontbreken Ideal of Creditcard moet je een vreemde inschakelen om dat te regelen en bijboeken in de winkel gaat ook niet ,ik vind dit een groot nadeel.

handig en snel om te boeken

Handige website. goed te gebruiken

Makkelijk en snel

Genoeg informatie over hotels, goede filter opties, simpel om te boeken. ( maar ik werk dan ook op een reserveringsafdeling )