Lastig boeken van een reis

Waardeloos als je zoekt Vul je in 2 pers All incl datum januari 2025 gebied Tenerife Elke keer bij opnieuw ff reug Weer zoeken Is alles verdwenen en opnieuw alles invoeren Best omslachtig Ook bij Tui neemt medereizigers over Waren er fouten Dus Tui gebeld Duurde half uur wachten En nog verkerrd Volgende dag weer bellen weer half uur wachten Storing bij Tui Waarom kan ik dit zelf niet veranderen ???? Boekte Curacao bij corendon ging prima

Overzichtelijk.

Prime site.

Snel en gemakkelijk geboekt

Ik had in mijn reservering mij een dag vergist maar dat is de volgende dag netjes aangepast.

oke

Ik heb lang gezocht naar de juiste touroperators en uiteindelijk voor TUI gekozen, omdat de prijzen alleen maar bleven stijgen en zij een laagste prijsgarantie bieden. Helaas geldt deze garantie alleen op het moment van boeken en niet tot aan het begin van de reis, wat ik jammer vind. Verder lijkt alles goed te gaan. Er is echter nog iets onduidelijk: op de website staat "alleen bij TUI," maar wat ze daar precies mee bedoelen, weet ik niet.

Gemakkelijk in het boeken

Het uitzoeken en boeken ging erg gemakkelijk

Alles snel en gemakkelijk geboekt

Alles duidelijk te vinden op de omschrijving van de het geboekte appartement en bestemming.

Snel en makkelijk boeken

Boeken was gemakkelijk en snel !!

standaard antwoorden prima, rest niet te vinden

heenweg bagage kwijt, geen contact mogelijk terugweg boeking stoel weg , geen oplossing site , service center kan er niets aan veranderen

Enthousiastmerend reisprogramma trok ons over de streep!

De omschreven reisroute, reismiddelen en hotel keuze waren voor ons overtuigend om aan de reis deel te nemen.

uit je luie stoel

Het boeken ging snel. Het aanpassen voor een extra persoon kon niet via het reisbureau in Diemen maar wel telefonisch.

Redelijk

Ik kon snel boeken Echter ik vind dat er ouderwets standaard bagage moet zijn. En NIET voor elk iets erbij boeken. Laat TUI nu iets anders zijn dan doorsnee luchtvaartmaatschappijen

Boeken gaat top, de reis nog geen idee

Ideaal boekingssysteem en fijn dat je bedenktijd hebt! Hierdoor ben ik uiteindelijk toch voor dezelfde locatie gegaan maar een ander resort. Ook telefonisch ben ik perfect geholpen! Top service so far en kijk enorm uit naar de reis!

Prima!

Jammer dat ik de vakantie al aan het boeken was en er de korting er om 00:01 af ging terwijl ik al aan het bestellen was..

Prima on line te regelen

In de avond vanaf de bank een vakantie geboekt. Het wees zich vanzelf. Na de boeking bevestiging via de mail gekregen. Dan weet je zeker dat je het goed gedaan hebt.

Duidelijke site

Duidelijke stite zeer overzichtelijk . Alleen jammer voucher on line niet in te wisselen

Slecht

Telefonisch een boeking geprobeerd te regelen. Zou binnen een uur of een reservering ontvangen of een telefoontje krijgen. Beide niet. Zelf gebeld. Er moest iets uitgezocht worden. Kon een week duren. Na een week niets. Gebeld. Het kon niet en een terugkoppeling was vergeten. Meneer die ik op dat moment sprak vond het ook echt vervelend gegaan. Probleem: ik kan nu alleen een dag later vertrekken en niet meer vanuit Eindhoven. Dit laatste zorgt ook voor onmogelijke vluchttijden. Dus extra kosten voor parkeren. De vluchtdagen zijn zwaar voor mij als chronisch zieke patiënt en de latere terugkomst geeft problemen voor mijn dochter. Heel vervelend allemaal en dit had voorkomen kunnen worden door heldere communicatie vanuit TUI. Ik weet niet of ik als trouwe klant na deze reis trouw blijf hierdoor.

ruim aanbod. redelijke prijzen. Gemakkelijk om te boeken.

Overzichtelijk boeken

Makkelijk en snel boeken.

Makkelijk

Bestemming is makkelijk te vinden. Site is makkelijk te overzien. Invullen is makkelijk.

Duidelijk, overzichtelijk en snel geregeld

Fijn dat je al van te voren de vliegtijden kunt zien. Dat maakte het voor ons nu al minder vakantie stress met een kind van 2. Boeken ging snel en alles is heel duidelijk en overzichtelijk.

Fijne site wel veel bijkomende kosten later in beeld

Fijne site wel veel bijkomende kosten welke pas later in boekinsproces in beeld komen.

Slechte website

Was zaterdag begonnen met boeken maar de site kon de relevante boekinggegevens niet ophalen. Na 3 keer proberen dacht ik ik ga het zondag proberen. Daar lukte het boeken tot en met de laatste stap. Na een uur had ik nog geen bevestigingsmail ontvangen. De volgende dag belde ik naar Tui en inderdaad er zat geen reservering onder mijn naam. De dame bij Tui vroeg mij of ze anders mijn boeking mocht maken op haar systeem. Dat was gelukt alleen de reis was 200 euro duurder dan op de website. Ze kon er niets aan doen zei ze. We hebben toen samen weer mijn boeking aangemaakt, ik bij mij thuis op de pc met de medewerker aan de telefoon. Toen lukte de boeking wel met de korting. Bij het bellen in het begin had ik 2 keuzes. 1 hebt u vragen over ow boeking. Deze koos ik en de verbinding werd verbroken na de melding op dit moment is het druk probeer het later nogmaals. Toen ik direct daarna terug belde maar koos voor 2 een vakantie boeken, toen werd ik wel direct doorverbonden. Wat moet ik hier van denken?

Super overzichtelijk en snel

Gaat duidelijk met je vragen om Voordat het het weet bieden ze je de vakantie die bij je past, aan

Appeltje eitje

Enorm makkelijk en snelle boeking. Zeer eenvoudig en erg makkelijk te boeken. Daarnaast ook nog eens de goedkoopste.

Enthousiast

Was makkelijk en duidelijk