Zeer slechte klantenservice en geen accommodatie!
We boekten de reis 'Fly-drive Kleurrijk Madeira'. Dat we deze reis boekten, is voor ons 100% zeker. We checkten de hotels bij boeken via booking.com en we sloten alle tabbladen om verwarring te voorkomen.
Op de reispapieren stond vermeld ' Logies'. Omdat op de website uitgebreid vermeld stond om welke hotels het precies ging, hier geen aandacht aan geschonken.
Toen we enkele dagen voor vertrek nog geen gegevens hadden ontvangen van het aankomst hotel, namen we contact op met de consumentenservice.
Zij gaven aan dat de reis ZONDER ACCOMODATIES was! Echt zo ontzettend vreemd!? Een reis boeken via een reisaanbieder zonder accomodaties, wie doet dat nou? We hadden dus voor dezelfde prijs als een Fly Drive mèt accomodaties een reis zonder, dus moesten we op eigen gelegenheid hotels regelen. Er kwam nu ineens een hele grote reissom bovenop. Hier hadden we niet op gerekend en het is ook nog eens buiten proporties. We hadden een reis van dik 2300 euro en dat was dus enkel een vlucht met Transavia en een huurauto voor 9 dagen. Iets dat je zelf veel goedkoper en sneller regelt. Inloggen moesten we immers toch alsnog wel op de site van Transavia (namelijk voor de bij te boeken bagage die er ook nog bovenop kwam). Wanneer je naar de website gaat van de reis die een fly and drive aanbiedt zonder accommodatie (die reis bestaat dus ook blijkbaar), dan betaal je de helft van de prijs.
Het gekke is dat de reis die we dachten geboekt te hebben, ook niet meer te boeken valt.
We hebben dus echt het gevoel dat we zijn doorgeleid naar een andere website. Sowieso voelt het erg misleidend, wanneer je de reis zonder accomodaties wel geboekt zou hebben, want op die pagina staat dat er in ZEER kleine lettertjes bij.
De bejegening door de klantenservice is brutaal en zeer oninvoelbaar. Ze konden bijvoorbeeld niet helpen met het regelen van hotels bijv. De onbetrouwbaarheid maakt dat we niet meer zullen boeken via Tui. Om andere mensen te behoeden voor deze fout!