Wij hebben afgelopen zondag ons jaarlijks vriendentripje via de Twirre beleefd. 's Ochtends zijn we twee uurtjes wezen varen met een twaalfpersoonssloep, bij terugkomst stonden de elektrische steps al voor ons klaar en zijn we een prachtige off- road tocht gaan maken met een geweldig lekkere pitstop. Het boerenijs was verrukkelijk. Daarna kregen wij bij terugkeer eerst wat te drinken en lekkere warme hapjes voorgeschoteld alvorens wij enige instructies kregen hoe een vlot te bouwen met wat palen, tonnen en touw. We maakten drie groepjes van vier en hadden in no- time de vlotten te water waarna de wedstrijd kon beginnen. Hilarisch, we hebben een heerlijke dag beleefd, alles was picobelle voor elkaar en we kunnen dit zeker aanbevelen

Het is schoon, mooi, en gezellig.

De bedden liggen heerlijk! Het is ook heel fijn dat er in de kamers een kast en spiegel staat. En het raam kan open, ook heel prettig. Wel jammer dat er geen gordijn ( of iets dat er op lijkt ) is. In de zomer is dat vervelend.

We hebben een fantastische ervaring gehad bij De Twirre. Onze activiteiten waren Lopifit en de e-sloep, beide leuk/ontspannend. Het ijsje onderweg bij de boerderij was ook erg leuk. Een deel van onze groep was een uur te laat, waardoor de planning in de soep liep. Dit werd uitstekend opgelost door de flexibiliteit van het team, werd erg gewaardeerd! Zou De Twirre aan iedereen aanraden, hoop nog een keer terug te kunnen. Bedankt team!

• Reden van uw bezoek: Vrienden/vrijgezellen dag

We hebben een zeer geslaagde en goed verzorgde dag gehad bij De Twirre. De escaperooms zijn een leuke uitdaging, het sloep varen was heerlijk relaxed en het handboogschieten was een leuke wedstrijd. Ook in het organiseren van de dag werd er meegedacht door De Twirre en kregen we elke keer snel reactie. Wat ons betreft een aanrader om een dagje uit te gaan naar De Twirre!

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

het was allemaal keurig voor elkaar en de barbeque het vlees de drank allemaal tip top voor elkaar zeker de moeite waard

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

We hebben een heel gezellig teamuitje gehad. The Big Escape is een ontzettend leuk spel, dat goed te doen is voor een diverse groep. De combinatie van de activiteit met de locatie viel erg in de smaak. De begeleiding was ook prima. Na de activiteit hebben we lekker gegeten op een mooie plek. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Mede door de behulpzame en vriendelijke inzet van alle medewerkers van De Twirre, zowel bij alle activiteiten als bij de catering, is onze familiedag 2018 een topdag geworden! Bij De Twirre zijn veel activiteiten mogelijk, zowel op het water als op het droge, voor jong & oud.

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

Geweldige escaperoom. Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Een aanrader om heen te gaan, ook als je nog nooit naar een escaperoom geweest bent. :)

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

We hebben met de familie (opa, oma, zonen, schoondochter en kleinkinderen) de Escape room van de Twirre gedaan. Dat was een hele leuke ervaring. De room is met veel zorg en oog voor detail opgezet. De setting wordt met een leuk filmpje ingeleid. De room heeft het nodige te bieden voor alle leeftijden. Een echte aanrader.

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

De big escape was een groot succes. We hebben een top dag gehad die we niet snel zullen vergeten! Een absolute aanrader.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Superleuke activiteit gehad, de lopifiets. De route had van ons wel wat langer mogen zijn zo leuk vonden we het. Ook de tussenstop bij de boer is leuk. Vriendelijke, gezellige mensen bij de Twirre. Misschien gaan we volgend jaar wel een weekend op de zeiltjalk!?

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

Leuke ervaring om de escaperoom te doen

• Reden van uw bezoek: Vrienden/vrijgezellen dag

Leuke escaperoom! Veel plezier van gehad. Mooie locatie met buitengebied. Rustig.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Ontzettend leuk. Het eten was ook heel goed.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

We hebben de escape room gedaan met een groep vriendinnen. Super leuk bedacht!

• Reden van uw bezoek: Vrienden/vrijgezellen dag

Erg goed thema van de escaperoom, het intro van de escaperoom zorgde er voor dat menig randstader zich direct in Friesland voelde. Erg gastvrij!

• Gastvrijheid
  • Horeca (drinken/eten) N.v.t.
  • Reden van uw bezoek: Familie-uitje

We hebben met het team een zeer geslaagde en gezellige dag gehad. We hebben gebruik gemaakt van de swing-strike, de lopifit en de steps om een mooie tocht te maken door de Alde Feanen. Alles was prima verzorgd en de sfeer was informeel en ontspannen.

• Reden van uw bezoek: Anders

Wij waren zeer tevreden! Leuke ervaring en als teambuilding uitje zeker aan te raden!

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Hele leuke middag/avond gehad, combinatie escaperoom en rondleiding in skutsjemuseum. Heerlijk warm buffet! Zeer goed verzorgt en hele vriendelijke bediening! We waren met 25 personen in de leeftijd van 16 tot 80 jaar en iedereen was zeer enthousiast!

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

Na eerder een mindere ervaring te hebben gehad nu een positieve ervaring. Voor het bedrijfsuitje gingen we op herhaling bij de Twirre. Na een simpele maar lekkere lunch, zijn we ondanks het regenachtige weer gaan varen op een skutsje. Het was een leuke relaxte tocht. Aansluitend hadden we een binnen een prima bbq.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Website N.v.t.

• Reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

Voor alle weersomstandigheden een passende activiteit. Escaperoom uitdagend en leuk. E-sloep relaxed en verfrissend met een comfortabele zit.

• Reden van uw bezoek: Anders

Mede dankzij het weer hebben we een geweldige dag gehad. Met gezin gebruik gemaakt van koffie met oranjekoek, de swingstrike, lunch en de elektrische sloep. Een geweldige ervaring om zo weer te doen. Willen de medewerkers van de Twirre bedanken voor de relaxte sfeer waarin alles heeft plaats gevonden.

• Reden van uw bezoek: Familie-uitje

We hebben een goed georganiseerde dag beleefd. Het was topdrukte en toch liep alles op rolletjes. Mijn complimenten! De Twirre heeft een ruime keus aan leuke activiteiten en het personeel is vriendelijk én professioneel. Een aanrader!