Gewoon erg goed geholpen.

Opmeten en hangen is allebei precies volgens afspraak verlopen en verder geen problemen gehad.

Klant staat centraal

Vriendelijk personeel die rekening houden met de wensen van de klant. Werkzaamheden worden schoon opgeleverd. Afspraken worden nagekomen. Binnendienst eveneens in staat en bereid zich te verplaatsen in de wensen van de klant. Uitermate tevreden. p.s. Nu de zon nog!

Prima ervaring

Vriendelijk personeel en snel geholpen

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Op maat gemaakt en super snel geleverd en gemonteerd ook denken ze met je mee

Vriendelijk en bekwaam.

Gezellig en zeer correct personele. Werkzaamheden professioneel en snel gerealiseerd.

alles goed

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Geweldig,kwaliteit afspraak goed nagekomen en vriendelijke vakman !

Zie hierboven

• Bezochte vestiging Sun Express Terheijden

Kwaliteit zoals altijd

Prettige levering op de tijd die is afgesproken. Deskundige plaatsing. Prettige monteur.

• Bezochte vestiging N.v.t.

Op de afgesproken dag is er iemand op komen meten. Levertijd van de hordeur was korter als verwacht dus we hadden de deur na een paar weken al binnen. Alles werd netjes geplaatst en de oude hordeur werd netjes afgevoerd. Prima service dus!

• Bezochte vestiging Sun Express Terheijden

Een gebroken ruit van onze overkapping werd snel en prima en onder garantie vervangen. Top!

Topbedrijf

Geen gezeur en maken wat ze beloven helemaal waar. Goede communicatie. Vakmanschap en vriendelijkheid. Gewoon een toppertje

Erg tevreden met eindresultaat

Prima op tijd, Tip stofzuigen van boorgruis zou fijn zijn.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Beste Harrie, Normaalgesproken zouden de monteurs dit ook moeten opruimen. We gaan hier intern overleggen hoe dit kan. Bedankt voor de tip. Franz Buskens

Fijne mensen die het kwamen bevestigen!

Super service

Al jaren vaste klant, keurige service en zeer vriendelijke professionele medewerkers.

Uitstend werk verricht

De mannen hebben keurig nieuwe motors geplaatst in mijn rolluiken, wat best veel werk was omdat de bakken tussen pilaren zitten. Ze hebben keurig alles opgeruimd en waren reuze vriendelijk en gezellig complimenten.

In een woord geweldig

In een woord geweldig

Mijn ervaring is super

Mijn ervaring is heel goed ben heel tevreden

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Goede en adequate vervanging roldeur

Monteurs dachten mee en hadden een goed alternatie wat beter aansloot op de huidige situatie ter plekke. Financieel ook goed afgehandeld Wel vreemd dat de factuur stande pe betaald moet worden en niet naar Arta bv wordt opgestuurd

Vakmanschap en vriendelijkheid

De afspraak maken om een rolluik te repareren ging heel snel. Er was een vermoeden dat de motor kapot was wat een vrij dure reparatie zou worden. Het bleek echter een klein defect te zijn wat snel gerepareerd was. Dus ik werd niet opgezadeld met onnodig hoge kosten. Prima uitleg gekregen van de monteurs!

Alles volgens afspraak

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Gezellige monteur die alles netjes monteerde en ook alles ooruimde en netjes achter liet.

Prachtig

Supermooie plicedeur. Zeer bekwaam personeel. Afgeleverd en alle verpakkingsmaterialen meegenomen.

Zie onder

Goed werk. Prima monteurs

• Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven

Perfect, snel en volledig volgens afspraken.

Aardige monteur die meedacht en de 4 rolluiken snel plaatste, de bediening goed verduidelijkte en en passant nog een oud "probleem" met een hor oppakte..

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

goede uitleg/montage - alles erg servicegericht naar de klant

Ik beveel jullie bedrijf van harte aan !

Belgiestraat 5 B

5171PN Kaatsheuvel