Zeer tevreden.

Goede voorlichting, afspraken worden goed nagekomen en ons nieuwe zonnescherm werkt fantastisch. De medewerkers die het scherm hebben bevestigd waren meedenkend, vakkundig en zeer vriendelijk.

• Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven

Projectje fantastisch begeleid van verkoop en met montage.

Snel en vakkundig geplaatst

Positief

Ongeorganiseerde bende

Terugkijkend een rommelige zaak Slechte communicatie Al 5 keer contact gehad om het juiste factuur te krijgen En nog steeds niet de goede Maar duidelijk afgesproken eerst het goede factuur dan pas betalen Zou graag een bezoek op locatie willen om te vragen of ze het zelf thuis ook zo willen Hebben het op locatie bij mijn schoonmoeder gemaakt In-'n outdoor schaam je Wacht al drie dagen dat directie zou bellen ook dat niet

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen, Sun Express Terheijden

Keurig alles geïnstalleerd en afgewerkt

Afspraak nakomen , goed hei geïnstalleerd en opgeruimd .

Prima werk

Netjes gewerkt. Zorgvuldig. Mooi resultaat.

Summer ready door topkeuze van IN-'N OUTDOOR

Bij IN-'N OUTDOOR deskundig en zeer klantvriendelijk geadviseerd om tot de juiste zonwering keuze te komen passend bij onze wensen. Bestel en plaatsing termijn volgens afspraak én zeer nette vriendelijke montage mannen die alles tot in perfectie afwerken. Wij zijn dan ook zeer tevreden klanten én laat de zomer maar komen ☀️

• Bezochte vestiging Sun Express Terheijden

Gewoon goed

Ze doen wat afgesproken is en denken mee.

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Goed snel en netjes werk geleverd

Net als de andere keren zijn we heel tevreden over jullie bedrijf. Ga zo door

Prima!

Zeer tevreden met de nieuwe rolluiken. De vorige, van hetzelfde bedrijf, hebben het 35 jaar volgehouden. Deze hopen we ook!

• Bezochte vestiging N.v.t.

fantastisch geholpen

zeer goede ervaring! goede, kundige en aardige monteurs, prachtig product en snelle levering!

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Ben heel erg tevreden over alles !

Goede mailcommunicatie, Alles volgens afspraak, montage netjes afgewerkt en duidelijke uitleg!

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Fijn advies, goed geholpen, mooie spullen

We werden netjes geholpen in de showroom. Fijn dat alles nog even wordt nagemeten. De bestelde spullen werden op de afgesproken tijd opgeleverd. De markiezen geven ons huis een prachtige uitstraling en de rolluiken zijn fijn in het gebruik. Wij zijn zeer tevreden!

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Binnen afgesproken tijd en snel opgelost.

Binnen afgesproken tijd en snel opgelost.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Snelle service, probleem was zo opgelost.

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Prima uitgevoerd. We zijn zeer tevreden.

Keurig uitgevoerd. Nalevering snel en correct geleverd. Goed werk!!! We zijn zeer tevreden.

Zorgvuldig en zoals afgesproken

Zowel het opmeten, de offerte en het plaatsen van de screen ging conform afspraak.

Een tevreden klant

Hopelijk kan ik mijn raam blijven openen! Het is niet eenvoudig.

Toppertje

Nadat ik via de website gevraagd heb om een storing aan mijn screens te komen repareren, kreeg ik vrijwel meteen bericht dat de volgende dag 2 monteurs langs zouden komen. Vervolgens 2 monteurs bij mij langsgekomen die het probleem snel opgelost hebben. Ik ben zeer te spreken over de dienstverlening van dit bedrijf.

Het is super gedaan

Het is goed en netjes gedaan. Top

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Prettig in communicatie en kwaliteit produchten

We hebben een fijne ervaring met Bestosol. De mensen zijn professioneel en behulpzaam. De producten van goede kwaliteit. Je betaalt wel iets meer misschien maar dan heb je er ook jaren plezier van. De communicatie verliep ook altijd heel soepel. Bedankt!

Oké

Alles is goed gegaan.Afmetingen en maten waren goed gemaakt.

Alles ging prima

Wij hebben al vele jaren alles van jullie, het bevalt prima, nooit klachten

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Netjes, vakkundig en product als beschreven.

Goed geholpen in de winkel. Binnen 2 weken thuis gemeten. Vakkundig geplaatst en verpakkingsmateriaal netjes opgeruimd. Een aanrader!

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Prima service, prijs en kwaliteit!

Alles gegaan zoals afgesproken. Vlotte communicatie en vriendelijke mensen!

• Bezochte vestiging Couwenberg Herpt

De Slof 8