Onbereikbaar

Prima showroom en uitleg. De reden dat ik er ben langs geweest was omdat zij in eerste instantie niet gereageerd hadden op mijn mail. N.a.v. de gemaakte offerte had ik nog een aantal vragen. Weer zijn zij zowel via mail als telefoon onbereikbaar.

Vriendelijk, prettig, deskundig, goede planning en uitvoering afspraken

Het contact was heel goed. Vriendelijke medewerkers. Beloftes worden goed nagekomen. Prettige samenwerking m.b.t. maken van afspraken. Service fantastisch, zeer behulpzaam bij het zoeken naar oplossing van problemen en ook uitvoering ervan zonder extra kosten. Kwaliteit van het materiaal heel goed.

Snel, accuraat, geheel volgens afspraak, keurige vakmensen.

De afspraak stond voor vandaag (di 11 feb 2020) om half negen. Precies op tijd meldden de twee jonge monteurs zich aan mijn deur en begonnen aan de montage van het screen. Anderhalf uur later was er (buiten het screen aan mijn voorgevel) niets meer van hun aanwezigheid te zien. Ze werkten snel en zeer netjes, alle troep werd direct opgeruimd. De screen zit strak op de gevel en werkt uitstekend. Ik ben een zeer tevreden klant!

Klantvriendelijk en goede service.

Wij zijn zeer tevreden over de manier hoe vanaf het contact voor het krijgen van informatie, het maken van een offerte en de montage van de zonwering is gegaan. Het geeft vertrouwen dat er vijf jaar garantie wordt gegeven.

Klantvriendelijk, en goede kwaliteit

Heb er mijn eerste roma screen gekocht, en ben hier ontzettend tevreden over, perfecte kwaliteit. Ontzettend klantvriendelijk personeel, en telefonisch goed bereikbaar,

Goed werk geleverd.

Ze zijn vriendelijk en hebben goed uitleg gegeven.

Garagedeur werkt heel goed.

Zonnescherm nog niet gebruikt i.v.m de wintertijd

Heel goed geholpen

Goed geholpen in de winkel en door het montagepersoneel. Onze buitenscreen ziet er prachtig uit . Ook werd er mee nagedacht over een probleem met onze garagedeuren. Wij zijn super tevreden!

Zeer goede en snelle service.

Bestosol raden wij eenieder aan.

Mooie overkapping geplaatst. Afvoer was in eerste instantie niet fijn, maar die werd snel aangepast naar onze wensen.

Goede afspraken en uitstekende service.

Bij de aankoop van de rolluiken werd rekening gehouden met onze wensen. Goede voorlichting wat wel en niet kan. Bij de aflevering werd alles netjes op de afgesproken dag gemonteerd. Geen aanbetaling vooraf, maar pas na montage werd dat geregeld. Waar kom je dat nog tegen. Wij zijn tevreden over de manier waarop Sun Express alles heeft geleverd en gemonteerd. We hopen er jaren plezier van te hebben.

Geweldige service

Geweldige service en vakkundig personeel. TOP

Alle afspraken zijn perfect nagekomen

Voor zover ik het nu kan beoordelen hebben wij een prima product gekocht. Advisering, inmeten, plaatsen en prijs geheel conform afspraken en verwachtingen.

zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de rolluiken en hoe alles in goed overleg is gemonteerd door het team van Sun Express. Ook het inmeten en het advies niet te vergeten.

Helemaal tevreden

Mooie showroom waar je keurig geholpen wordt in terheijden. Nemen de tijd voor je. Levering correct door 2 vlotte monteurs en goed die goed inzicht hadden. Ook de service erna was prima. Dus helemaal tevreden !

Supergoede service!

Afgelopen zomer is er bij mij een zonnescherm en een screen gemonteerd. I.v.m. problemen met de elektra kon de aansluiting niet op de afgesproken plek worden gemaakt. De monteurs hebben dit snel, netjes en vakkundig opgelost. Alles is van een zeer mooie kwaliteit. Een aanrader!

Goed werk, matige service

Het geleverde werk was prima, Het hele afwerkingsproces: afspraken, levering van materialen.... heeft bijna twee maanden geduurd! Het betrof levering en installatie van twee nieuwe motortjes voor rolgordijnen

Fijne mensen die goed luisteren naar je verzoek en leveren binnen gestelde termijn. Ook probleempje werd snel verholpen.

Vakkundige plaatsing van een zonnescherm, door een ervaren, goed samenwerkend team.

Het zonnescherm werd snel en vakkundig geplaatst. Er waren geen haperingen, uitzoek of overlegmomenten. De monteurs waren ervaren en goed op elkaar ingespeeld. Zij beschikten over de juiste gereedschappen en vaardigheden.

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Prima voorlichting voor aankoop. Op de afgesproken dag vakkundig gemonteerd door mannen die weten waar ze het over hebben.

Goede kwaliteit en vakbekwaam en behulpzaam personeel

Goed geholpen in Terheijden en zeer vriendelijke en vakbekwame monteurs.

top en no nonsens.

goede service, werken netjes en komen na wat ze beloven.

Vakkundig en vriendelijk.

Zeer vakkundige montage.

Bestelling en montage zonnescherm perfect uitgevoerd.

Bestelling en montage zonnescherm perfect uitgevoerd.

Kan beter

Moest zelf met Sun Express kontakt opnemen over levertijden en plaatsing. Dat moet en kan echt beter. Goed overleg met klant is belangrijk. Inmeten en manier van plaatsen was goed afgesproken.Bij eerste poging van plaatsen en monteren onverschillig personeel op bezoek. (Zonder vragen radio keihard aan!!) Hadden steun op houten kozijn willen vastzetten. Was tegen afspraak in. Volgens monteur sterk zat!!Bewust afgewezen en monteurs onverrichter zaken weer ( boos) vertrokken.Weken moeten wachten.Bij bezoek aan vestiging werd gewijzigde steun aangewezen .Deze bleek echter wederom de verkeerde te zijn.In overleg toch nieuwe afspraak kunnen maken en plaatsing na twee dagen door vakkundige monteur met hulp was eind resultaat naar tevredenheid.Sun Express "Let op uw Saeck". Het voortraject moet echt beter.