Gewoon super!

Fijn bedrijf, goed geholpen. En met t hangen van de luiken,netjes en vlot gedaan.Beveel jullie bij iedereen aan te kopen. Gr jolanda.

Al 32 jaar top service

Wij zijn al vanaf 1992 klant met intussen ons derde huis. rolluiken, serre, zonneschermen muggenhorren. Vriendelijk personeel en zij leveren altijd net werk. Bij een storing of probleem komt men na de melding altijd snel. Wij zijn al 32 jaar een zeer tevreden klant.

Vriendelijk personeel, netjes gewerkt

Alle afspraken goed nagekomen, alsmede een prettige communicatie over de levering en het monteren van de zonwering. Fijn bedrijf.

• Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven

Altijd op zoek naar een oplossing

Goed advies in de winkel, nette monteurs die meedenken voor de uitvoering. Goed contact als er iets niet 100% goed gaat.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg, Sun Express / Van Steenoven Dongen

95 euro voor 10 minuutjes is een hoop geld!

Zie boven

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Beste A. van der Maat, Met begrip voor uw opmerking hebben wij getracht telefonisch met u in contact te komen. Reden hiervoor is om een beter begrip te krijgen voor uw beoordeling. Bij reparatie- en service aanvragen, communiceren wij vooraf onze tarieven om transparant te blijven en misverstanden achteraf te voorkomen. U heeft eerder in maart en in juli 2023 gebruik gemaakt van onze servicedienst. Destijds zijn exact dezelfde tarieven gehanteerd, zijnde € 95,- voorrijkosten waarbij de eerste 30 minuten arbeid zijn inbegrepen. Ten opzichte van maart 2023 zijn onze tarieven niet gestegen en gezien uw eerdere ervaringen zijn wij verbaasd over uw beoordeling. Wij komen graag in contact met u om dit samen te bespreken. U heeft inmiddels een verzoek tot aanpassing van de beoordeling ontvangen. Reden hiervoor is dat we zonder tegenbericht ervan uitgaan dat de gevraagde dienst naar tevredenheid uitgevoerd is. Wij stellen het op prijs als u met deze toelichting voldoende aanleiding ziet tot correctie van deze beoordeling. Wij hopen alsnog telefonisch in contact te kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team IN- 'N OUTDOOR van Steenoven - Sun Express

Super uitgevoerd

Het vervangen van een doek voor een zonneluifel is van het uitzoeken en bestellen van het doek tot en met het plaatsen perfect uitgevoerd. Alles binnen een korte tijd. Bedankt.

• Bezochte vestiging N.v.t.

geen enkele klacht, zeer ervaren monteurs

Deskundige monteurs, kwamen zeer professioneel en klantvriendelijk over. Montage verliep in onderling overleg waarbij onze wensen gerespecteerd werden. Kortom petje af.

Fijne extra service

Als vaste klant had ik een extra service gevraagd. Dat bleek mogelijk en is prima afgehandeld!

Goede uitleg.

Na controle was er niets aan de hand. Ik ga ervan uit dit onder de garantie valt dus geen factuur.

Jammer dat de eerste keer dat ze kwamen de verkeerde motor hadden. 2e keer goed

• Bezochte vestiging N.v.t.

Klacht rolluiken prima opgelost.

Rolluik was defect binnen garantietermijn, prima opgelost , rolluik werkt weer naar behoren, defecte onderdelen vervangen onder garantie.

netheid correctheid

Op afgesproken tijd afwezig.Goed overleg met de consument.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Beetje chaotisch, maar wel een mooi eindresultaat

Om 2 uur de afspraak. Maar vervolgens kwamen ze pas rond 15.15/ 15:30 aan wegens uitloop van vorige werkzaamheden. Wat kan gebeuren. Dit had wel even gemeld mogen worden denk ik dan achteraf. Maar de snelheid van het demonteren en monteren was wel top! Vriendelijk personeel en ze hadden ook de excuses aangeboden omdat ze zo laat waren. Al met al, vrij chaotisch. Maar wel een mooi resultaat. Het gaat uiteindelijk ook om het eindresultaat.

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Je wordt erg netjes geholpen

Mijn ervaring is erg goed, van begin bij binnen lopen tot het plaatsen wordt je erg goed geholpen. Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam.

Snel en goed geholpen

Vanaf het inmeten tot en met het oplossen van een probleempje door onwetendheid van mijn kant en goede klantgerichte ervaring

Gewoon goed

Goede uitleg bij het kiezen van de zonwering. Nette montage door aardige medewerkers.

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Door de gegeven service, na de montage

Er was een probleem door scheefheid van het metselwerk en de bestaande kozijnen met het “zichtwerk” na de montage bij een van de rolluiken. Dit is keurig opgelost door de service achteraf. Waarvoor onze dank.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Beste Jan, Nogmaals dank voor uw review. We hebben vandaag een bezoek gebracht om het euvel te bekijken en te bespreken. Samen hebben we geconstateerd dat een van de drie rolluik niet helemaal waterpas hangt. Dit is natuurlijk niet goed. Er is een afspraak gemaakt om het rolluik goed waterpas te hangen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor het prettige gesprek. Met vriendelijke groet, Team In-n-Outdoor.

Goed advies en afhandeling van alle zaken.

Tijdens ons bezoek in de showroom in Dongen werd ons een duidelijk advies gegeven voor welk type zonnescherm te kiezen. De offerte werd ons keurig nagemaild. De prijs hebben we als marktconform ervaren. Tijdens het inmeten op lokatie bleek onze keuze ook de beste te zijn. De montage verliep vlekkeloos en de monteurs zijn prettige mensen. We zijn daarom heel tevreden.

ROMA screen 2e keer netjes geplaatst

Bij eerdere meting helaas niet juiste maat (te kort). Daardoor zijn de staanders naar binnen getrokken. Een oplettende medewerker die het kwam plaatsen maakte hier melding van. Daar ben ik heel blij mee geweest. Deze heeft opnieuw opgemeten en enkele weken later met juiste maat geplaatst op de vaste binnenzijde van de overkapping. Als leek ga je uit dat metingen correct worden uitgevoerd. Jammer dat dit niet meteen is gebeurd, gelukkig is alles correct opgelost.

• Bezochte vestiging N.v.t.

Te duur voor de werkzaamheden

Netje man die ons geholpen heeft. Was echter alleen collega ziek Dus zelf geholpen Maar voor wat er gedaan is erg duur en ook nog steeds geen goede factuur? Raar heb deze ook nog niet mogen ontvangen

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Beste Manuela, Graag wilde ik uw ervaring met ons bespreken, maar helaas krijg ik telefonisch geen gehoor. De eerder door u geaccordeerde facturen heeft u inmiddels ontvangen. Volgende week nemen wij weer contact op. Mochten wij u onverhoopt niet kunnen bereiken, dan wil ik graag onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Hartelijk dank voor uw feedback. Hiermee kunnen we verdere verbeteringen doorvoeren om dergelijke situaties in de kiem te smoren. Ik wens u een fijn paasweekend. Team In-'n Outdoor.

Vakkundig gerepareerd

Na 15 jaar nieuwe linten en oprolcassetes voor de rolluiken laten plaatsen. Snel vakkundig geregeld. Precies wat je er van verwacht.

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Ben zeer tevreden, Ik had een storing met mijn rolluik van mijn garage, Tim van het bedrijf regelde een monteur en binnen een uur was het gefixt. Prima service

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Gewoon erg goed geholpen.

Opmeten en hangen is allebei precies volgens afspraak verlopen en verder geen problemen gehad.

Klant staat centraal

Vriendelijk personeel die rekening houden met de wensen van de klant. Werkzaamheden worden schoon opgeleverd. Afspraken worden nagekomen. Binnendienst eveneens in staat en bereid zich te verplaatsen in de wensen van de klant. Uitermate tevreden. p.s. Nu de zon nog!

• Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven

Prima ervaring

Vriendelijk personeel en snel geholpen