Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we vandaag nog even telefonisch contact hebben gehad om een goed beeld te krijgen bij de situatie. Zoals reeds telefonisch besproken proberen we zorgvuldig en volledig om te gaan met de juiste informatievoorziening richting klanten. Wellicht dat er onverhoopt niet de volledige informatie is gedeeld over de werkzaamheden die wel of juist niet uitgevoerd worden. Wij gaan intern onderzoeken hoe we dit verder kunnen verbeteren. Vanzelfsprekend hadden onze monteurs de zaken moeten opvegen / opruimen. We pakken dit verbeterpunt op om te voorkomen dat het opnieuw voorkomt. Fijn om te horen dat u voor de rest tevreden bent met de geplaatste pergola! Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Team In-'n Outdoor.
Beste A. van der Maat, Met begrip voor uw opmerking hebben wij getracht telefonisch met u in contact te komen. Reden hiervoor is om een beter begrip te krijgen voor uw beoordeling. Bij reparatie- en service aanvragen, communiceren wij vooraf onze tarieven om transparant te blijven en misverstanden achteraf te voorkomen. U heeft eerder in maart en in juli 2023 gebruik gemaakt van onze servicedienst. Destijds zijn exact dezelfde tarieven gehanteerd, zijnde € 95,- voorrijkosten waarbij de eerste 30 minuten arbeid zijn inbegrepen. Ten opzichte van maart 2023 zijn onze tarieven niet gestegen en gezien uw eerdere ervaringen zijn wij verbaasd over uw beoordeling. Wij komen graag in contact met u om dit samen te bespreken. U heeft inmiddels een verzoek tot aanpassing van de beoordeling ontvangen. Reden hiervoor is dat we zonder tegenbericht ervan uitgaan dat de gevraagde dienst naar tevredenheid uitgevoerd is. Wij stellen het op prijs als u met deze toelichting voldoende aanleiding ziet tot correctie van deze beoordeling. Wij hopen alsnog telefonisch in contact te kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team IN- 'N OUTDOOR van Steenoven - Sun Express
Originele beoordeling
Beste A. van der Maat, Met begrip voor uw opmerking hebben wij getracht telefonisch met u in contact te komen. Reden hiervoor is om een beter begrip te krijgen voor uw beoordeling. Bij reparatie- en service aanvragen, communiceren wij vooraf onze tarieven om transparant te blijven en misverstanden achteraf te voorkomen. U heeft eerder in maart en in juli 2023 gebruik gemaakt van onze servicedienst. Destijds zijn exact dezelfde tarieven gehanteerd, zijnde € 95,- voorrijkosten waarbij de eerste 30 minuten arbeid zijn inbegrepen. Ten opzichte van maart 2023 zijn onze tarieven niet gestegen en gezien uw eerdere ervaringen zijn wij verbaasd over uw beoordeling. Wij komen graag in contact met u om dit samen te bespreken. U heeft inmiddels een verzoek tot aanpassing van de beoordeling ontvangen. Reden hiervoor is dat we zonder tegenbericht ervan uitgaan dat de gevraagde dienst naar tevredenheid uitgevoerd is. Wij stellen het op prijs als u met deze toelichting voldoende aanleiding ziet tot correctie van deze beoordeling. Wij hopen alsnog telefonisch in contact te kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team IN- 'N OUTDOOR van Steenoven - Sun Express
Belgiestraat 5 5171PN Kaatsheuvel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.