Excellent

Zeer vriendelijke monteurs, meedenkend, net, op tijd

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Goed geholpen en snel geholpen door de service

Goede service na kapotte motor van de screen

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden

De monteurs hebben netjes gewerkt en waren ook vriendelijk

Fijne vaklui

Al jaren klant en nog steeds zeer tevreden.

vakkundig, vriendelijk en behulpzaam

bezoek aan de winkel: goed plaatsing rolluiken en rolgordijnen: excellent

Snel, klantgericht en professioneel

Het huidige zonnescherm was aan vervanging toe na 25 jaar trouwe dienst. Destijds ook deze bij Bestosol gekocht. We kregen wederom een goed advies in de showroom en de deal was snel gemaakt. Het wachten op het nieuwe scherm was korter dan was afgesproken. Een afspraak voor plaatsing was snel gemaakt. Het monteren is vakkundig gebeurd door zeer klantvriendelijke monteurs. Complimenten aan Bestosol voor het hele proces: van aankoop/advies tot plaatsing. Een aanrader voor diegene die een nieuw zonnescherm zoekt.

Alles is prima gegaan.

Prima afspraken. Prima monteurs. Nette werkers. Je ziet alleen aan de rolluiken dat ze geweest zijn. Geen rommel of afval achter gelaten.

Medium

Installatie ok. Afwerking ok. Opruimen afval , herstellen terras niet Ok

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we vandaag nog even telefonisch contact hebben gehad om een goed beeld te krijgen bij de situatie. Zoals reeds telefonisch besproken proberen we zorgvuldig en volledig om te gaan met de juiste informatievoorziening richting klanten. Wellicht dat er onverhoopt niet de volledige informatie is gedeeld over de werkzaamheden die wel of juist niet uitgevoerd worden. Wij gaan intern onderzoeken hoe we dit verder kunnen verbeteren. Vanzelfsprekend hadden onze monteurs de zaken moeten opvegen / opruimen. We pakken dit verbeterpunt op om te voorkomen dat het opnieuw voorkomt. Fijn om te horen dat u voor de rest tevreden bent met de geplaatste pergola! Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Team In-'n Outdoor.

Een eenvoudige montage korrekt uitgevoerd.

Een eenvoudige montage korrekt uitgevoerd.

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Doen wat ze beloven zeer tevreden

Snelle levering en monteurs die met je meedenken. Beveel dit bedrijf zeker aan .

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Netjes en goed advies in de winkel. Keurige demontage en montage

Gewoon super!

Fijn bedrijf, goed geholpen. En met t hangen van de luiken,netjes en vlot gedaan.Beveel jullie bij iedereen aan te kopen. Gr jolanda.

Al 32 jaar top service

Wij zijn al vanaf 1992 klant met intussen ons derde huis. rolluiken, serre, zonneschermen muggenhorren. Vriendelijk personeel en zij leveren altijd net werk. Bij een storing of probleem komt men na de melding altijd snel. Wij zijn al 32 jaar een zeer tevreden klant.

Vriendelijk personeel, netjes gewerkt

Alle afspraken goed nagekomen, alsmede een prettige communicatie over de levering en het monteren van de zonwering. Fijn bedrijf.

• Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven

Altijd op zoek naar een oplossing

Goed advies in de winkel, nette monteurs die meedenken voor de uitvoering. Goed contact als er iets niet 100% goed gaat.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg, Sun Express / Van Steenoven Dongen

95 euro voor 10 minuutjes is een hoop geld!

Zie boven

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Beste A. van der Maat, Met begrip voor uw opmerking hebben wij getracht telefonisch met u in contact te komen. Reden hiervoor is om een beter begrip te krijgen voor uw beoordeling. Bij reparatie- en service aanvragen, communiceren wij vooraf onze tarieven om transparant te blijven en misverstanden achteraf te voorkomen. U heeft eerder in maart en in juli 2023 gebruik gemaakt van onze servicedienst. Destijds zijn exact dezelfde tarieven gehanteerd, zijnde € 95,- voorrijkosten waarbij de eerste 30 minuten arbeid zijn inbegrepen. Ten opzichte van maart 2023 zijn onze tarieven niet gestegen en gezien uw eerdere ervaringen zijn wij verbaasd over uw beoordeling. Wij komen graag in contact met u om dit samen te bespreken. U heeft inmiddels een verzoek tot aanpassing van de beoordeling ontvangen. Reden hiervoor is dat we zonder tegenbericht ervan uitgaan dat de gevraagde dienst naar tevredenheid uitgevoerd is. Wij stellen het op prijs als u met deze toelichting voldoende aanleiding ziet tot correctie van deze beoordeling. Wij hopen alsnog telefonisch in contact te kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team IN- 'N OUTDOOR van Steenoven - Sun Express

Super uitgevoerd

Het vervangen van een doek voor een zonneluifel is van het uitzoeken en bestellen van het doek tot en met het plaatsen perfect uitgevoerd. Alles binnen een korte tijd. Bedankt.

• Bezochte vestiging N.v.t.

geen enkele klacht, zeer ervaren monteurs

Deskundige monteurs, kwamen zeer professioneel en klantvriendelijk over. Montage verliep in onderling overleg waarbij onze wensen gerespecteerd werden. Kortom petje af.

Fijne extra service

Als vaste klant had ik een extra service gevraagd. Dat bleek mogelijk en is prima afgehandeld!

Goede uitleg.

Na controle was er niets aan de hand. Ik ga ervan uit dit onder de garantie valt dus geen factuur.

Jammer dat de eerste keer dat ze kwamen de verkeerde motor hadden. 2e keer goed

• Bezochte vestiging N.v.t.

Klacht rolluiken prima opgelost.

Rolluik was defect binnen garantietermijn, prima opgelost , rolluik werkt weer naar behoren, defecte onderdelen vervangen onder garantie.

netheid correctheid

Op afgesproken tijd afwezig.Goed overleg met de consument.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Beetje chaotisch, maar wel een mooi eindresultaat

Om 2 uur de afspraak. Maar vervolgens kwamen ze pas rond 15.15/ 15:30 aan wegens uitloop van vorige werkzaamheden. Wat kan gebeuren. Dit had wel even gemeld mogen worden denk ik dan achteraf. Maar de snelheid van het demonteren en monteren was wel top! Vriendelijk personeel en ze hadden ook de excuses aangeboden omdat ze zo laat waren. Al met al, vrij chaotisch. Maar wel een mooi resultaat. Het gaat uiteindelijk ook om het eindresultaat.

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Je wordt erg netjes geholpen

Mijn ervaring is erg goed, van begin bij binnen lopen tot het plaatsen wordt je erg goed geholpen. Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam.

Belgiestraat 5 5171PN Kaatsheuvel