Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijke medewerkers, vakkundige montage, goede uitleg, top !!

Vriendelijk en beleeft

Prettig

• Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven

Goed geholpen met prima materiaal

Goed advies en mooie materiaal. Netjes verzorgd geïnstalleerd

Goede service. Prima

• Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven

Prettig bedrijf en schappelijke prijs

Wij hebben horren gekocht voor onze tuindeur en enkele ramen. In de showroom zijn we prettig te woord gestaan en kregen we een goede uitleg over de mogelijkheden. Daarna werd ook goed en helder gecommuniceerd over de planning en de montage. Kortom zeer tevreden. Waren er maar meer van dit soort bedrijven.

• Bezochte vestiging Tielemans Eindhoven

Netjes geinstalleerd en goede uitleg

De monteur die de hordeuren heeft geinstalleerd werkte netjes en heeft goede adviezen gegeven over hoe om te gaan met de hordeuren.

geweldig

Werkten heel netjes ruimden tot het kleinste stukje afval op Overlegden met ons mbt de aanleg van kabels ed. Toen er een kleine aanpassing moest komen was dat geen enkel probleem en als klap op de vuurpijl hingen ze het afdakje bij mijn achterdeur weer op GEWELDIG

• Bezochte vestiging N.v.t.

Heel tevreden

Het zonnescherm moest via de poort de tuin inkomen. Was een zwaar en moeilijk werk vanwege de smalle doorgang. Werd door de monteurs zonder mopperen en met hulp van een derde ingeroepen persoon geklaard.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Vlotte en zeer nette montage van ons zonnescherm

Het hele proces van bestellen, inmeten en montage van het zonnescherm is uitstekend verlopen. Zeker een aanrader.

Vriendelijk personeel

Ondanks de strubbelingen, het niet leverbaar zijn van de zoveelste kleur lamellen die we uitgekozen hadden, toch vriendelijk personeel en tegemoetkomend naar de klant!

• Bezochte vestiging Sun Express Terheijden

De montage was heel snel gefixt

8 weken na de aanbetaling zou ik gebeld worden, zodra de screen bij het bedrijf aangekomen zou zijn. Dat telefoontje kreeg ik niet. Toen ik zelf informeerde, kreeg ik te horen: planning zit vol tot 6 augustus. Daar was ik het niet mee eens, aangezien de aanbetaling al op 13 mei was gedaan. Een half uur later kreeg ik telefoon dat 2 monteurs over 1,5 uur konden komen voor montage, tot mijn verbazing. En inderdaad kwamen ze en was de screen met een half uur gemonteerd.

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Beste Helma, Bedankt voor je beoordeling. Deze feedback is een leermoment om verdere verbeteringen door te voeren. Excuses voor de slordige communicatie. Voor de volledigheid laat ik je weten dat, vanwege beperkte capaciteit door vakanties de planning in de zomerperiode kan uitlopen. Mijn collega heeft die dag het montageteam die als eerste hun planning gereed hadden, gevraagd om bij terugkomst op de zaak toch nog even uw screen te monteren. Vandaar dat we dezelfde dag, met een beetje geluk konden helpen. Verder wens ik je veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team IN-'N OUTDOOR

Snel geholpen

Probleem was defecte Luxaflex. De juiste materialen voor reparatie werden snel gevonden en geleverd

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

het is gegaan zoals is afgesproken

Alles ging zoals is afgesproken

• Bezochte vestiging Sun Express / Van Steenoven Dongen

Prima prijs, goede materialen en nette installatie

Gewoon goed. Zou het iedereen aanraden.

Fijne zaak

MIsschien niet de goedkoopste. Wel waar voor je geld. Komt afspraken na. Nette afwerking.

BESToSol nog steeds opperBEST

12 juli 2024! Wat een dag hadden we uitgekozen voor de plaatsing van ons nieuwe zonnescherm! Terwijl de regen met bakken uit de lucht viel, stonden er 5 medewerkers klokslag 8 uur aan de deur om aan deze natte klus te beginnen. Van annuleren wilden ze niets weten, ze hadden immers beloofd het scherm te plaatsen voor 13 juli, de dag waarop we hier een feestje zouden vieren. Urenlang stonden ze dan ook in weer en wind, drijfnat te werken aan deze klus, zonder ook maar enige concessie te doen aan precisie en kwaliteit. Het moge duidelijk zijn: BESTosol doet na al die jaren de eerste vier letters van zijn naam nog steeds eer aan. Nu hopen dat de SOL maar snel en veel mag gaan schijnen!

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Fijne service, nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit. Wij komen zeker terug! Montage was snel en de producten uitstekend.

Netjes, correct, klantvriendelijk.

Zie boven

• Bezochte vestiging Sun Express Terheijden

Op tijd, iom klant gemonteerd

Keurig in dialoog gemonteerd

Top gedaan

Een goede ervaring vanaf de plezierige verkoop tot en met het deskundig inmeten en de vakkundige montage door de monteurs.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Een belletje en alles loopt op rollertjes van A t/m Z.

Al decennia vaste klant, weet ik van de hoed en de rand over hun kwaliteit, levering en de/montage . De gekwalificeerde medewerkers, zijn in één woord WOW. Last but no least, de service zijn op en top 100% betrouwbaar.

• Bezochte vestiging Bestosol / Hermis Tilburg

Geweldig team medewerker(ster) in uw bedrijf

Bezoek aan winkel Ringbaan zuid zeer fijn ontvangen, luisteren naar probleem en mee zoeken naar oplossingen. In de praktijk probleem bekijken en meedenken Resultaat een prima geplaatste zonwering en naar tevredenheid Chapeau Hartelijk dank Rietje en Harry Elings

Netjes gewerkt

Netjes gewerkt. Alles uitgelegd naderhand.

De Slof 8

5107 RJ Dongen