We zijn op een zeer vriendelijke en sympathieke manier geholpen

Zorgvuldige en toch vlotte afhandeling van testament

Wij werden volledig "ontzorgd" bij de afhandeling van het testament van mijn overleden vader. En ondanks de eindejaarsdrukte werden we uitgebreid en goed geadviseerd en verliep de afhandeling vlot waardoor alles binnen de afgesproken termijn en correct werd geregeld.

je voelt je op je gemak, vriendelijk

Alles was keurig geregeld en dus zo klaar

Prima ervaring

Correct vriendelijk snel. Kortom zeer tevreden.

Betrouwbaar en laagdrempelig !

Betrouwbaar en laagdrempelig !

Zeer vakkundig.

Vakkundige organisatie met als toegevoegde waarde dat, ondanks de soms ondoorgrondelijke juridische taal, het zo goed mogelijk uiteen wordt gezet in begrijpelijke taal tijdens een gesprek en doormidden van een bijlage.

Fijne menselijke afspraak gehad.

Alles was heel duidelijk, geen haastige afhandeling.

uitstekende ervaring

Met het gebruik van het digitale dossier blijf je op de hoogte van uitstaande acties.

Gemoedelijk en professioneel

Duidelijk en in begrijpelijke taal wordt het uitgelegd. Er wordt meegedacht in de te betalen kosten voor de diensten. Niet het onderste uit te kan. Vriendelijk en toegankelijk.

Het blijft lastig om notaristaal goed uit te leggen. Volgens mij goed gelukt.!

Snelle en zakelijke afhandeling

Snelle en zakelijke afhandeling

Goed geholpen en begeleid

Het geeft ons een goed gevoel dat wij deze update hebben gedaan.De manier van converseren was heel gerust stellend Wij kunnen er weer enige jaren tegenaan Hartelijk dank voor het luisterend oor en de fijne afwerking.

Plezierige behandeling

Aardige mensen, nemen de tijd voor je en goede uitleg.

Professionele afhandeling van de scheiding

Professionele behandeling van de scheiding

Heel tevreden.

Vriendelijk personeel. We zijn correct geholpen.

vriendelijk en proffesioneel

de ontvangst is uitermate vriendelijke en de afwikkeling van de testamenten zeer proffesioneel

Correct, vlot, vriendelijk

Zie boven.

gastvrij en kundig

Goede ervaring. Komen er al jaren. Nadeel: aan de prijs.

Vriendelijk en to the point

Duidelijk advies, to the point, maar wel geduldig en vriendelijk.

Heel goed

Vriendelijk, duidelijk, snel, etc. etc.

zeer klant vriendelijk

Helder, goed en fijne mensen.

Snelle opvolging van vraagstukken. Correcte afhandeling goede tarieven. Afspraak is afspraak. Denken mee.

Top mensen

Prettige samenwerking en zeer vriendelijk. Voor ons de eerste keer, maar we komen zeker terug voor andere zaken

Een heel goede en duidelijke uitleg over het gehele levenstestament.

Een goede en een zeer duidelijke uitleg van de voor en tegen van het opmaken van een testament waar je aan moet denken wat raadzaam is om te doen en tips dat geldt ook voor het opmaken van het levenstestament .