Prima voorgelicht en uitgelegd

Wij kwamen voor een testament en een levenstestament, daar hadden wij weinig verstand van maar dit is op een goede manier en begrijpend uitgelegd.

Prima!!!

Ik had graag een 9 gegeven maar deze mogelijkheid is er helaas niet. Vandaar deze práchtige 8! Hartelijk ontvangst, gemoedelijke sfeer, duidelijke uitleg en........ er werd alle tijd voor ons genomen. Ook het personlijke praatje maakte dat het een erg prettig bezoek was!

Zeer aardig en betrokken team

Tegenwoordig is het niet meer zo gebruikelijk als de tijd wordt genomen voor (notariële) zaken. Mantel en (vooral Sandra) Voors doet dit wel en hebben wij als zeer prettig ervaren.

Zeer prettig geholpen en goed advies gekregen.

Vriendelijk en gastvrij. Goed advies.

Prettige er ervaring

Prettige ontvangst en duidelijke uitleg van dat gene wat nodig is. En ook niet onbelangrijk lekkere koffie

Heel prettig

Ik voelde me gehoord. En erg vriendelijk en kundig geholpen.

Over andijk

onze ervaring vergeleken met andere notariskantoren voelde voor ons de wachtruimte klein en benauwd. Het notariskantoor voelde donker onvriendelijk aan. Inval notaris was zeer vriendelijk en meelevend.

Vriendelijke en duidelijke uitleg

Vriendelijke en geduldig

Klantvriendelijk en persoonlijk

Een no nonsens kantoor, met vriendelijke notarissen en personeel.

Onze wensen werden goed vertaald in het testament en het gesprek was ongedwongen en gezellig

Wij hebben alles kunnen bespreken

Prettig kantoor, tevreden met het resultaat

We hebben het contact ervaren als prettig, flexibel, korte lijntjes, secuur en daarbij snelle oplevering van het testament.

prima voorzien van informatie, door duidelijke uitleg.

We waren goed voorbereid en de vragen die we hebben gesteld zijn helder beantwoordt. Het blijft toch een voor ons moeilijk leesbare materie door de verplichte wetteksten, waarvoor een duidelijke uitleg ook nodig is. Verder een vlotte en correcte afhandeling!

Duidelijk en verzorgd...

Keurig netjes ontvangen, de gesprekken liepen correct en duidelijk.

Prima voor elkaar, duidelijk tekst en uitleg

zijn prima.

Goed en netjes geholpen

Goede en duidelijke uitleg

Er werd de tijd genomen om alles en duidelijk uit te leggen over ons levenstestament in een orienterend gesprek. Als er vragen waren konden die in de periode daarna nog gesteld worden. Ook voor het ondertekenen van de akte werd weer de tijd genomen. Wij hebben een hele goede ervaring gehad!

Keurig geholpen en juiste tijd

Prettige geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

Snelle ontvangst en vlotte afspraak voor het veranderen van de acte.

Snel geholpen met duidelijke uitleg

Door Aad Overtoom zeer snel en duidelijk geholpen bij het opstellen van een testament en leventestament. Vragen werden duidelijk beantwoord en de de acte werd binnen 1 week opgesteld zodat we nu met een gerust gevoel alles op schrift gesteld hebben.

Goede informatie

De betreffende zaken uitgebreid en goed besproken Alle documenten correct ontvangen Prettig contact

Deskundig

Vriendelijk en deskundig

Heel positief, straalt vertrouwen uit.

Er is goed en geduldig geluisterd naar onze wensen en dat werd prima vertaalt en aangevuld. Een heel fijn kantoor die wij graag aanbevelen.

Practisch, vriendelijk en functioneel

Practisch, vriendelijk en functioneel

Prima geregeld

Petsoonlikk, actief en goed

Deskundigen op allerlei gebied

Alles correct en prima uitleg