Ging en snel soepel en duidelijk

Ik had wat vragen aan de hand van de hypotheek acte. Maar er kwam snel en duidelijk een antwoord. Alles snel opgepakt

niks op aan te merken

Goede en duidelijke uitleg

Zeer prettig geholpen

Er werd ruim de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Deskundig en prettig geholpen bij opstellen testament en levenstestament.

heel goed uitgelegd en geholpen.

provisioneel begripvol voor toch wel gecompliceerde situatie. ook die positieve ervaring met eerdere zaak.

Goede begeleiding service en advies

Alles goed geregeld als ik belde namen jullie de tijd. Ook top het advies over testament niks op dringerig. Hier komen wij dan ook op terug. Al met al top.

Prima en duidelijk

Wij hadden een fijn gesprek over ons testament wat we hebben opgesteld.

Vriendelijk, deskundig en duidelijk

Duidelijke uitleg van onze wensen waar ook echt de tijd voor genomen werd.

Klantvriendelijk en toegankelijk

Duidelijke uitleg gehad in een informele sfeer.

Netjes en correct geholpen

Mijn ervaring bij het opstellen van een testament + levenstestament zijn positief. We zijn netjes en vriendelijk geholpen (ook al is de tijd waarin alles besproken wordt wel erg kort, aangezien het voor ons geheel nieuw is).

Fijn en duidelijk geholpen

Snel en duidelijk, fijn gesprek gehad. Heel fijn dat mvr. Mantel voor ons een half uurtje eerder begon zodat we toch nog de documenten konden tekenen.

Goeie en leuke service

Goed geholpen met een leuke en gezellige service

Correcte en duidelijke uitleg op lastige vraagstukken

Prima afwikkeling.

Prima geholpen

Netjes geholpen

Snel en professioneel

Buitengewoon goed geholpen en door vriendelijke mensen

zeer prettig contact en zinvol advies met voorbeelden

zeer prettig!

Goede uitleg en gehoor voor wensen op een zeer aangename wijze ontvangen en advies "Hoort zet het voort "zal worde toegepast Met welgemeende groet en dank voor de inzet J. W Houtbraken O.L. Houtbraken -Witteman

Vriendelijke ontvangst met voldoende tijd voor het persoonlijke verhaal.

De rustige uitleg van de notaris over het (levens)testament gaf vertrouwen. Ook de vriendelijke benadering van de werknemers was prettig.

Prima geholpen

Goed en duidelijk geholpen Goed contact en prima service

Professioneel & altijd weer haar final touch. ..

Professioneel & altijd weer haar final touch. ..

goed en duidelijk

Prettige ontvangst en vriendelijk personeel. Goede en duidelijke uitleg over onze onderwerpen. Er werd alle tijd voor genomen.

Rustig en goede informatie

De mensen geven je een bepaalde rust en je kan alles vragen. Ze nemen rustig de tijd om op al je vragen een antwoord te geven.

Superfijn en verhelderend

Duidelijk en meer gekregen dan waar we voor kwamen. Vriendelijk geholpen en fijne ervaring

fijn om aan tafel te zitten met professionals

wederom hebben wij op alle vragen correct en uitgebreid antwoord gekregen en werd er mee gedacht in de beste oplossing(en) voor onze situatie.

Professioneel

Prettige ontvangst. De notaris gaf heldere uitleg.

Kan altijd beter….

Klantvriendelijkheid moet altijd voorop staan bij een dienstverlenend bedrijf en moet dan ook niet in een review beoordeelt hoeven te worden.Als je een afspraak hebt en je moet toch nog ruim 10 minuten wachten, kan dat m.i. beter door te communiceren en alvast iets te drinken aan te bieden. Verder een vriendelijke en goed informerende notaris.