Een prima ervaring.

Wij hebben een prima ervaring met de notarissen gehad!

Zeer tevreden.

We zijn zeer tevreden hoe alles uitgelegd en afgehandeld is en de hartelijkheid van notaris Voors.

Fijne begrijpbare uitleg

Fijne begrijpbare uitleg

Heel goede en begrijpelijke informatie.

Goed telefonisch contact, Rustig en duidelijke gesprekken met medewerker mevr. Vlaar en daarna met notaris Sandra Voors. Alles is prima geregeld, waar we heel tevreden over zijn!

Bijzonder prettig en begrijpelijk

Deze notaris maakt er een punt van om menselijk en vooral begrijpelijk over te komen en zij is daarnaast ook nog een zeer prettige persoonlijkheid. Ik ben én blijf vaste klant bij deze fijne notaris!

zeer vriendelijk en snelle service

fijn en warm ontvangen notaris door Sandra Voors en personeel

Prima notaris, we zijn zonder lang te hoeven wachten goed geholpen.

We zijn prima geholpen met onze huwelijkse voorwaarden.

Vriendelijk en duidelijk

keurige notaris

prettige ontvangst , duidelijke uitleg ,naar ons en naar koper. goed overleg over het te verkopen object.

Helder en duidelijk

Er wordt ruim en voldoende tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen

Duidelijk

Goed advies en uitleg. Snel geregeld.

Alles goed geregeld en super koffie

Super duidelijk

Neemt alle tijd voor je.

Vriendelijk ontvangen.

Goede invormatie, en duidelijke uitleg, ook als je nog eens bel voor invormatie, niets is te veel.

Ontspannen en goed verzorgd

Ontspannen en goed verzorgd

Uitstekend!

Bij ons eerste bezoek zijn we uitvoerig voorgelicht over onze (levens)testamenten. Mevrouw Mantel nam alle tijd om op onze vragen in te gaan. Bij ons tweede bezoek werd alles keurig afgehandeld. We zijn zeer tevreden. Cees Wagenaar Truus de Jager

Vriendelijke mensen, kennis van zaken

Vriendelijke mensen met kennis van zaken. Uitgebreid uitgelegd wat we kwamen doen en toen we daarna nog andere zaken wilde regelen was er alle ruimte voor uitleg.

betrouwbaar, deskundig en rustig

neemt tijd voor klant, praat in gewone mensentaal, vriendelijke bediening

Werkt goed met reeel geduld vanwege het zorgvuldig werken

Is een goed en klassiek kantoor Benningbroek locatie Wel een geknutsel met de ruimten en inrichting in deze tijd Ik vind het een hist. gebouw daar hou ik van

prima geadviseerd

We zijn goed geadviseerd

Wij zitten al jaren bij het notariskantoor en zijn altijd zeer te vreden. Je wordt er altijd goed geholpen en ze nemen echt de tijd voor je om alles goed uit te leggen. Ook zijn ze erg snel met dingen afhandelen.

Een prima ontvangst met lekkere koffie en een tot alle tevredenheid behandeld levenstestament.

Zonder meer tevreden over het ontvangst en de behandeling van onze kwestie.

Diverse keren gevraagd om verklaring om erfrecht nog steeds niet gekregen.

Heb diverse keren gevraagd om mijn verklaring van erfrecht maar steeds niet gekregen In brief van actus notaris stond dat mantel en voors deze zal verzorgen maar daar in plaats kreeg ik.twee keer de Acte van benietaire verklaring en pep verklaring.Ik heb deze Acte nodig voor een overheid instelling. Ik ben zeer teleurgesteld in deze gang van zaken aangezien ik daar recht op heb en betaal.

goed voorgelicht, en goed geholpen

wat kan ik meer zeggen. als er weer eens wat is, kom ik graag terug

Mijn ervaring is goed geweest.

Ik werd goed ontvangen en ik voelde mij tijdens het gesprek erg op mijn gemak. De uitleg is duidelijk geweest.