Er wordt de tijd genomen op tot een goed advies te komen.

Er wordt goed geluisterd naar de wensen en genoeg tijd genomen om tot een goed advies te komen.

Deskundige professionele hulp.

Zeer vlotte en deskundige afhandeling van levens / testamenten

Helder, vriendelijk, zeer grondig en instructief

Wij zijn heel grondig geïnformeerd, met onze belangen centraal, en tot een mooie afronding gekomen

Uitstekend!

Onze ervaring is: Duidelijke, deskundige en vriendelijke uitleg over mogelijkheden voor ons door Wendy Vlaar. Daarna op ons verzoek volgde een snelle en correcte uitvoering. Notaris Voors gaf ons een uitgebreide, deskundige toelichting voor ondertekening. Super tevreden!!

Goede wijn behoeft geen krans

Vakkundig, professioneel en vriendelijk

Alleen het kopje koffie ontbrak maarja in deze corona tijd.

Deskundig en snel

Ik ben tijdens het eerste gesprek uitstekend voorgelicht over de diverse mogelijkheden. In duidelijke taal zijn de opties besproken. Bij het tekenen dezelfde ervaring, ben blij dat ik het nu geregeld heb.

Gewoon een goed kantoor met aandacht voor de "mens"!

Snelle service, goed geregeld.

Alles prima geregeld

We werden vriendelijk te woord gestaan en de uitleg was duidelijk.

Goed.....fijn.....duidelijk uitleg,het gaf een goed gevoel!

Zie boven. Keurig geholpen met duidelijke uitleg,was zeer tevrede!

Super geholpen en zeer vriendelijk

Perfecte behandeling gehad van notaris Voors

Prima luisterend oor naar onze wensen. Meedenkend met de voor- en nadelen van de verschillende keuzes. Heel alert voor het minimaliserend van de erfbelasting. Ga onze ervaringen zeker delen met onze vrienden en kennissen.

zeer goed

duidelijk

Klantvriendelijk

Duidelijk en transparant.

Heel vriendelijk geholpen, en heerlijke koffie.

Prima, vriendelijk, correct efficiënt

Goed gevoel

Goed geïnformeerd

Verstand van zaken. Betrouwbaar

Jammer dat de communicatie niet goed verliep. Heb 4x contact moeten zoeken voor mijn 2de afspraak was gemaakt. Verder tevreden

Uitstekend en rustig uitlegt

Het idee dat ik alles heb geregeld . Doet mij goed. Slaap toch wel lekkerder

Prima notaris met goede inleving van de klant

Prima notaris in Andijk eo.

Prima ervaring

Prima ervaring, kregen snel antwoord terug op vragen en overdracht verliep goed.

Deskundige en prettige voorlichting en afsluiting van testament en leven-testament.

In de voorbereiding goede, deskundige en duidelijke informatie en voorlichting ontvangen. In een nadere persoonlijke afspraak nog verduidelijking over de teksten en verwijzingen naar B.W. gehad. Bij ondertekening van beide testamenten duidelijke uitleg en een prettig onderhoud gehad met de notaris.

Zeer behulpzaam en snelle service

Ik heb dit al eerder ingevuld.

Een vriendelijke en duidelijke uiteenzetting waar alle tijd voor werd genomen

Op een vriendelijke maar heel duidelijke manier werd ons de materie kenbaar gemaakt. Zelfs als dat na een week nog eens nodig was.