Prima contact

Er wordt meegedacht en goed contact onderhouden.

Goed ontvangen, duidelijke uitleg

Uitstekend geholpen

De notaris neemt alle tijd om de zaken die wij willen regelen goed en duidelijk uit te leggen. Ook bij persoonlijke zaken en moeilijke keuzes geeft ze duidelijk antwoord en een prima advies.

Geen bijzonderheden, alles was duidelijk en verliep soepel.

super snelle service

veel aandacht voor de aankoop en verkoop.

Helemaal TOP

Ik vind het contact zeer prettig door de belangstelling en de persoonlijke benadering die ik ervaar.

Goed en vriendelijk

Deskundige en vriendelijke behandeling.

Vakbekwaam en klantvriendelijk!

Ik vind dat ik goed voorgelicht ben over zowel een financiële kwestie en het (levens) testament.

Goede uitleg en verzorging

Zoals hierboven.

duidelijke uitleg

We hebben bij het maken van een testament een duidelijke uitleg gekregen. Enige opmerking die we hebben is dat het het bijna 4 weken duurde voordat we het concept testament kregen nadat we uitleg/toelichting hadden gehad. Daardoor was de uitleg al te ver weggezakt bij beoordelen concept. Tip: stuur na uitleg/toelichting sneller het concept testament naar klanten

Vriendelijk, professioneel en behulpzaam

Vriendelijk, professioneel en behulpzaam

Een hele fijne ervaring

Ze zijn zeer behulpzaam, correct, en zeer vriendelijk

Duidelijk en goed advies

Laagdrempelig en prima ontvangst. Er hangt een goede sfeer en alles wordt begrijpelijk uitgelegd.

Heel goed advies gekregen.

De vragen worden perfect uitgelegd en de wijzigingen weer aangepast in het dossier.

Je wordt gehoord.

Men luistert goed en je krijgt goede en vooral persoonlijke adviezen.

Vriendelijk en zeer bekwaam

Ging en snel soepel en duidelijk

Ik had wat vragen aan de hand van de hypotheek acte. Maar er kwam snel en duidelijk een antwoord. Alles snel opgepakt

niks op aan te merken

Goede en duidelijke uitleg

Zeer prettig geholpen

Er werd ruim de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Deskundig en prettig geholpen bij opstellen testament en levenstestament.

heel goed uitgelegd en geholpen.

provisioneel begripvol voor toch wel gecompliceerde situatie. ook die positieve ervaring met eerdere zaak.

Goede begeleiding service en advies

Alles goed geregeld als ik belde namen jullie de tijd. Ook top het advies over testament niks op dringerig. Hier komen wij dan ook op terug. Al met al top.

Prima en duidelijk

Wij hadden een fijn gesprek over ons testament wat we hebben opgesteld.

Vriendelijk, deskundig en duidelijk

Duidelijke uitleg van onze wensen waar ook echt de tijd voor genomen werd.

Klantvriendelijk en toegankelijk

Duidelijke uitleg gehad in een informele sfeer.

Netjes en correct geholpen

Mijn ervaring bij het opstellen van een testament + levenstestament zijn positief. We zijn netjes en vriendelijk geholpen (ook al is de tijd waarin alles besproken wordt wel erg kort, aangezien het voor ons geheel nieuw is).