Vriendelijk en ervaren

Er wordt goed de tijd genomen om alles uit te leggen waaruit de ervaring blijkt. Zeer vriendelijke mensen.

Ontspannen en professioneel

Ontspannende sfeer en goede uitleg. Wordt tijd genomen.

Prima begeleiding door notaris Voors, vertrouwelijk en sympathiek.

Fijn dat het gehele traject lokaal kon worden afgewerkt. Zowel de adviseur van de Regio bank, alsmede het notariskantoor te Benningbroek.

Is prima verlopen, goede dienstverlening, vriendelijk!

Is prima verlopen, goede dienstverlening, vriendelijk!

Wij zijn zeer tevreden

Alles werkte soepel en gemakkelijk. Wij zijn zeer tevreden.

goede ervaring

Duidelijke toelichting en veel geduld.

Professioneel

Alles keurig netjes afgehandeld , zeer klant vriendelijk neemt de tijd ,

Deskundig advies in een vriendelijke setting.

Goede begeleiding in de diverse processen, met kennis van zaken en tegen een redelijke vergoeding. Vriendelijke bejegening.

Duidelijk en goed advies

Duidelijke bewoording van moeilijke materie. We zijn tevreden over het afhandelen van onze vraag. Dit alles in een persoonlijke omgeving en een zeer professionele notaris.

kundig, goed en vriendelijk

Fijn dat het nu degelijk is afgehandeld

Fijn kantoor

Ervaren en vriendelijke notaris.

Goede, professionele dienstverlening in brede zin

We komen al jaren bij dit notariskantoor en voor welke dienst je ook komt er is altijd iemand op het kantoor die je gericht van advies kan voorzien

Alles verliep prima, goed en snel contact.

Via de mail altijd snel antwoord op vragen. Online dossier is ook erg overzichtelijk en altijd in te zien.

redelijk

redelijk

Prima no nonsense notaris

Vlot en uitstekend de jaarlijkse schenking op papier opgesteld. Dat gaat toch flink geld in de toekomst schelen.

Fijne en persoonlijke benadering

Al jaren worden we goed geïnformeerd en begeleid.

perfect

goed geholpen en ontvangen

Sandra nam echt de tijd om te luisteren en dingen uit te leggen. Ook over het levenstestament, waar ik helemaal niet voor kwam. Het was een fijn gesprek

Laagdrempelig en professioneel

Mijn ervaring met notarissen is driedelig grijs en veel onnodig pluche. Bij Mantel en Voors werd is vriendelijk ontvangen en kun je op je eigen wijze dingen uitleggen en worden alle vragen op normale manier beantwoord. Er is een prettige informele sfeer en zaken worden snel en correct afgehandeld. ik ben erg tevreden. Vlgs mij is ook de prijs/kwaliteit zeer redelijk.

Prettig en deskundig.

De adviezen zijn begrijpelijk en duidelijk. Prettig geholpen.

Snelle, zorgvuldige, persoonlijke en maatwerk dienstverlening

Snelle, zorgvuldige, persoonlijke en maatwerk dienstverlening

Goede behandeling

We hebben al jaren contact met mevrouw R.Mantel en dat is een fijn gegeven.

Helder en duidelijk

Prettig

Prima!

Wij zijn goed geholpen en alles was snel voor elkaar!

Professionele service

Allemaal goed geregeld ondaks we de overdracht hebben moeten inzetten en een tolk moesten inhuren