Wederom goed geregeld

Deze keer samen met mijn pa de wedstrijd Liverpool-West Ham United bezocht. Tickets netjes op tijd binnen gekregen, tevreden met de plaatsen!

• Bezochte wedstrijd: Liverpool- West Ham United

Prijs/plaats in het stadion zijn niet helemaal in verhouding

• Bezochte wedstrijd: 8

Een top organisatie voor een onvergetelijke voetbalreis!

Vanaf het benaderen van de organisatie voor een onvergetelijke voetbalreis naar Barcelona samen met mijn zoon tot en met de daadwerkelijke vertrek datum staat de reisorganisatie voor je klaar en is alles uitstekend geregeld! Een dikke 10 dus voor Voetbalreizenxl!!

• Bezochte wedstrijd: Barcelona - Eibar

It feels like heaven

Fantastische ervaring met alles erop en eraan. Eerst de pub en daarna de wedstrijd. Een fantastische pot voetbal en een Nederlander die scoort, wat wil je nog meer.

• Bezochte wedstrijd: LFC - West Ham United

Mooie wedstrijd en een prima georganiseerde reis!!

De wedstrijd was erg spannend vooral door het scoreverloop. De sfeer in het stadion vonden we iets tegenvallen. Was niet helemaal de engelse sfeer die je bijv. bij Liverpool wel meemaakt.

• Bezochte wedstrijd: Arsenal - Everton

Om nooit te vergeten

Enorm genoten tijdens Arsenal-Everton. Wat een geweldige wedstrijd! Wat een sfeer! Mijn zoon en vriend zijn mij erg dankbaar voor dit cadeau. Ikzelf heb ook de smaak te pakken. Hopelijk op naar een volgende voetbalreis!

• Bezochte wedstrijd: Arsenal-Everton

Top ervaring met een prachtige sfeer!

Alles zeer goed geregeld door de organisatie. Prachtig weekend gehad

• Bezochte wedstrijd: Arsenal - Everton

Afgelopen weekend Barcelona -Eibar bezocht met mijn gezin Wat een geweldige ervaring!! Alles was super geregeld door voetbalreizenXL. Vlucht, hotel en kaartjes Volgende keer boeken we zeker weer jullie Bedankt👍

• Bezochte wedstrijd: Barcelona -Eibar

Ge-wel-dig

Wat een ervaring. Ik ben zelf helemaal niet zo van de voetbal. Ik had mijn vriend meegenomen naar een wedstrijd van PSG - Bordeaux. Je weet nooit wat je te verwachten staat natuurlijk. De kaarten had ik een week voor de wedstrijd ontvangen, alles liep heel soepel. Goede services. Tijdens de ticketcontrole ook alles goed verlopen. We zaten op top plekken. Konden alles goed zien. Achter ons zaten de PSG supporters, wat een feest maakte zij van de wedstrijd. Ja de volgende keer ga ik zeker weer via Voetbalreizen tickets bestellen!

• Bezochte wedstrijd: Paris Saint Germain - Bordeaux

Fantastisch

Alles is van tevoren goed geregeld. Helder communicatieverkeer. Hotel midden in het centrum met een uitstekend ontbijt. Mooie plekken in het stadion. Al en al voor herhaling vatbaar.

• Bezochte wedstrijd: Barcelon- Eibar

Een stadsderby die ik niet zal vergeten

Na een goed te doen autoritje van 3 uur. Merk je dat de spanning bij de supporters er goed in zit. Dat maakt deze wedstrijd echt een beleving. Voetballend is het geen top wedstrijd maar wat er allemaal om het veld afspeelt is alleen al mooi om te zien. Je merkt dat het echt een derby is die in Duitsland en voornamelijk Hamburg hoog zit. Echt een aanrader. De bereikbaarheid is top. Vlak naast de snelweg parkeren, na 10 minuten lopen zit je er midden in. Na de wedstrijd weer snel op de autobahn ook niet onbelangrijk. En nachtje Hamburg erbij plakken is ook echt een aanrader. Genoeg te doen in deze miljoenenstad. Kortom ik en beleving op zich.

• Bezochte wedstrijd: Hamburg SV - St Pauli

Het was een fantastische belevenis die ons nog lang zal bijblijven!

Alles was prima georganiseerd, het hotel was dicht bij het stadion gelegen. Het hotel was perfect voor dit reisje. De documenten werden tijdig toegestuurd. De offerte bleef geldig tot de speeldatum definitief was bevestigd. Kortom alles was tiptop!

• Bezochte wedstrijd: Paris Saint Germain- Bordeaux

Altijd een unieke belevenis

Het was een zeer leuk weekend , hotel zeer goed gelegen. De enige tegenvaller was de zitplaats in het stadion van Chrystal Palace. We 'zaten' op de achterste rij en daar was het onmogelijk om te zitten en we moesten de wedstrijd rechtstaand beleven maar met het lagere dak niet evident om alles goed te zien en zeker jammer gezien we toch betaald hebben voor een volwaardige zitplaats . We vinden het niet verantwoord van de club de laatste 2 rijen 'beschikbaar' te stellen als zitplaats gezien deze daar absoluut niet aan voldoen. Gelukkig heeft dit uiteindelijk niet heel ons weekend negatief beïnvloed.

• Maatwerk en flexibiliteit
  • Bezochte wedstrijd: geen deftige zitplaats

Mooie plekken in een leuk, sfeervol stadion!

Mijn vader en ik hebben de wedstrijd Crystal palace - Newcastle united bijgewoond via tickets van voetbalreizenXL! Alles was netjes en duidelijk van tevoren geregeld, e-tickets goed op tijd binnen en mooie tickets op de 5e rij van de lange zijde! Hele leuke volksclub, stadion, sfeer en uiteraard een mooie pot! Voor ons zeer geslaagd, en zouden zeker nog eens tickets boeken! Dank!

• Bezochte wedstrijd: Crystal palace - Newcastle united

Helemaal top!

We hebben een top weekend gehad dankzij voetbalreizenxl. Dit is de 4e keer dat we hier mee boeken nog geen enkel probleem mee gehad krijgen de kaarten altijd ruim op tijd.

• Bezochte wedstrijd: Fc Barçalona vs Eibar

Super ervaring : Chelsea - Tottenham

Voor het eerst kaartjes gekocht via VoetbalreizenXL, super geregeld. Kaartjes zouden bij ons Hotel afgegeven worden en dag voor de wedstrijd werden we al gebeld door de bezorger om een afspraak te maken voor te kaartjes. Mooie plaatsen in het stadion en super wedstrijd gezien. Zeker een aanrader!

• Bezochte wedstrijd: Chelsea - Tottenham

Top weekend!

Samen met mijn oudste zoon een wedstrijd van Barcalona bezocht. Alles was top geregeld. Prima hotel en duidelijkheid over het hoe en wat mbt de vlucht, hotel en wedstrijd.

• Bezochte wedstrijd: Barcalona- Getafe

Het was een geweldige ervaring. We kregen onze tickets goed op tijd samen met een duidelijke uitleg over het stadion. Dit is zeker niet de laatste keer dat wij tickets zullen bestellen bij VoetbalreizenXL!

• Bezochte wedstrijd: Real Madrid-Celta de Vigo

Een onvergetelijke Dortmund ervaring

Top wedstrijd en super sfeer. Alles perfect geregeld!

• Bezochte wedstrijd: Borussia Dortmund - PSG

Een super gave ervaring samen met mijn twee zonen die ik/wij niet hadden willen missen.

Sinds een aantal jaren wonen mijn zonen op zichzelf en ik, hun vader vond het wel weer eens tijd om samen met ons drietjes iets te gaan ondernemen. Omdat wij alle drie van voetballen houden leek het mij een goed idee om naar een wedstrijd van FC. Barcelona te gaan kijken. Maar ja, hoe kom je aan kaartjes zonder dat je in angst hoeft te zitten dat je überhaupt die kaartjes wel of niet krijgt. Maar via voetbalreizen moest dat zeker goed komen. En ja hoor.... een prima site, vriendelijk mensen die mij op een vakkundig proffesionele manier hebben geholpen en geadviseerd met alles rondom de voetbalwedstrijd. Zij hebben of vroegtijdig op de hoogte gebracht dat de wedstrijd één dag naar voren was verplaatst en ook de kaartjes keurig op tijd via mijn email binnen zijn gekomen. Al met al... super geregeld!!! Hartelijk dank hiervoor!!!

• Bezochte wedstrijd: Barcelona - Getafe

Geweldig om mee gemaakt te hebben.

Wat een sfeer en bijzondere ervaring.

• Bezochte wedstrijd: Barcelona vs Getafe

Fantastisch !

Was een fantastische ervaring ! Prima hotel en goede plaatsen in het stadion. Ook nog een prima wedstrijd gezien. Dank voor de juiste instructies en de prima zorg. Voor herhaling vatbaar. Groet, Harry Schriemer

• Bezochte wedstrijd: Barcelona - Getafe

Top !

Vriendelijke antwoorden op al mijn vragen en kaarten (10 stuks) keurig op tijd ontvangen.

• Bezochte wedstrijd: Barcelona vs Getafe

We zijn vorige week naar Real Madrid - Celta de Vigo gaan kijken. Hoewel op de informatiefiche stond dat de tickets ten laatste 24 uur voor de wedstrijd beschikbaar werden gesteld, kregen we deze al enkele dagen van tevoren. De plaatsen waren perfect en we konden de spelers bijna aanraken. Alles was goed geregeld.

• Bezochte wedstrijd: Real Madrid - Celta de Vigo

TOP !

GEWELDIGE WEDSTRIJD EN ALLES WEER TOT IN DE PUNTJES GEREGELD DOOR VOETBALREIZENXL.

• Bezochte wedstrijd: BARCELONA-GETAFE

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.