Betrouwbare partner voor unieke ervaring

Via VoetbalreizenXL tickets geboekt voor de wedstrijd Man City tegen Chelsea. Informatie en dienstverlening conform verwachting. Gelukkig konden de tickets alsnog als e-ticket worden geleverd ipv hotelaflevering. Mooie bonus bleek dat de kaartjes geüpgraded waren ten opzichte van wat we hadden geboekt. Ook toen bleek dat er een dat een van de tickets onjuist was, werd dit snel en adequaat opgelost,

• Bezochte wedstrijd: Manchester City - Chelsea

Goedemiddag Nico, Bedankt voor je positieve review! Mooi om te lezen dat alle info en verdere dienstverlening zo naar wens is gebleken. Ook de upgrade van de zitplaats categorie is natuurlijk een mooie bonus. Gelukkig zijn wij het hele speelweekend bereikbaar voor vragen omtrent de voetbalreis. Zo als in uw geval bleek de barcode van het ticket defect. U gaf al aan dat wij dit snel en adequaat hebben weten op te lossen. Nogmaals bedankt voor uw mooie recensie en wie weet kunnen we u in de toekomst nog eens op reis helpen! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Super om dit mee te maken. Mooie sfeer

• Bezochte wedstrijd: Arsenals

Goedemiddag Gitte, Bedankt voor je korte maar zeer positieve review! Wie weet kunnen we je in de toekomst nog eens op weg helpen. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Weer een leuke wedstrijd in de Bundesliga gezien vanaf goede plaatsen aan de zijlijn

Duidelijke informatie over de bezoekende wedstrijd, club en stad. Goede plekken op de lange zijde bijna direct aan het veld. Kaartjes ruim op tijd voor de wedstrijddag in bezit.

• Bezochte wedstrijd: Bayer Leverkusen tegen Freiburg

Goedemiddag René, Bedankt voor je mooie recensie. Goed om te lezen dat onze voetbalreisgids je is bevallen! De zitplaatsen en wijze van levering zijn ook goed bevallen zo te lezen, daar doen we het voor. Je weet ons te vinden voor je volgende voetbalreis. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

We zijn naar de wedstrijd Arsenal-Southampton geweest. We hebben ook gratis upgrade gehad van onze tickets. Top. Super :)

• Bezochte wedstrijd: 1

Hi Izzet, Mooi om te lezen dat je blij was met je kosteloze upgrade! Dat heeft de wedstrijd ongetwijfeld alleen maar mooier gemaakt. Mochten we je in de toekomst nog eens kunnen helpen aan een mooie voetbalreis, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Perfectie

Centraal gelegen hotel op loopafstand van verschillende bezienswaardigheden (paleis, Prado,...), lekker ontbijt, mooie verzorgde kamer. Leuke wedstrijd, zeer goede plaatsen in het stadion

• Bezochte wedstrijd: Real Madrid-Real Sociedad

Goedemiddag Johan, Zo te lezen is je bezoek aan Real Madrid - Real Sociedad een fantastische ervaring geweest. Goed om te horen dat het hotel, de wedstrijd en de zitplaatsen naar wens waren! Wie weet tot een volgende keer. met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Superweekend, alles tiptop geregeld

Voor de eerste maal met VoetbalreizenXL op pad geweest. Kan niet anders zeggen dat ze het erg goed voor elkaar hebben. Vanaf de aanvraag tot en met de terugreis.

• Bezochte wedstrijd: New Castle - Bournemouth

Goedemiddag Patrick, Mooi om te lezen dat je bezoek aan Newcastle United - Bournemouth zo goed is bevallen! Wellicht kunnen we je in de toekomst nog eens helpen aan een mooie voetbalreis. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Fantastisch!

Millwall is een van de laatste cultuurbriljantjes in betaald voetbal in VK. Prachtige voetbalcultuur! Goed geregeld door voetbalreizenxl!

• Bezochte wedstrijd: Millwall- Charlton Atletic

Goedemiddag! Bedankt voor je mooie woorden, Millwall is inderdaad een schitterende cultclub. Daar vind je er helaas niet veel meer van in Londen.. Gelukkig hebben we jou deze ervaring kunnen bieden. Wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Alles was goed georganiseerd.

Het was een goed georganiseerde reis en er is veel en goed gecommuniceerd over de details. Helaas was het hotel ietje minder (bediening was ongeinteresseerd) en we hadden pech dat de stroom op onze verdieping het niet deed bij aankomst en tot de volgende middag - dit was een bekend probleem voor het hotel. Verder was het jammer dat het hotel meer dan een uur reizen van de stadium lag.

• Bezochte wedstrijd: goed

Hé Janine, Bedankt voor je mooie woorden omtrent de organisatie en communicatie van je voetbalreis. Helaas heeft het hotel niet aan je verwachtingen kunnen voldoen, wij zullen dan ook contact opnemen met het hotel hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen! Wellicht wil je in de toekomst nog eens een mooie voetbalreis maken, wij helpen je dan natuurlijk erg graag om van deze 8 een 10 te maken! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Fantastisch

Beste, Super goed georganiseerd, super dat er al ingecheckt is. Hotel goed, maar zou wel wat dichterbij kunnen. SUPER WEEKEND GEHAD.

• Bezochte wedstrijd: Barcelona - celta de vigo

Goedemorgen meneer de Wit, Bedankt voor de enthousiaste review! Zo te lezen is alles naar wens geweest, dat is natuurlijk goed om te lezen. Mochten we je in de toekomst nog eens aan een mooie voetbalreis kunnen helpen, dan horen we dat vanzelfsprekend graag! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Heel erg vet!

We hadden een goed weekend bij een fantastische wedstrijd (Liverpool - Manchester City). Het hotel was goed, helemaal wat betreft de locatie (een van de belangrijkste dingen voor zo een trip). De reis verliep prima. Bij vragen vooraf aan de wedstrijd was de reactiesnelheid heel erg hoog, wat zeer prettig is.

• Bezochte wedstrijd: Fantastisch

Goedemorgen Jeroen, Bedankt voor je schitterende review, daar worden we blij van! Gelukkig is onze communicatie jou bevallen en kon je zo gerust op reis naar dit topduel. Mocht je in de toekomst nog eens een voetbalreis willen maken, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Unieke ervaring !

Alles is vlot verlopen , de sfeer was fantastisch en de wedstrijd was top ! Ik was enkel en alleen minder gelukkig met de switch te elfder ure van hotel Jury's Inn naar Novotel.

• Maatwerk en flexibiliteit
  • Bezochte wedstrijd: Super !

Hé Jan, Bedankt voor je mooie woorden, dat doet ons goed! Mocht je in de toekomst nog eens een voetbalreis willen maken, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Alles goed geregeld door Voetbal XL

Alles was goed geregeld. Alleen het geboekte hotel was super slecht. Dit hotel zou ik niet meer aanbieden

• Bezochte wedstrijd: Liverpool Manchester City

Goedemorgen Jan, Goed om te lezen dat alles goed door ons is geregeld! Wij gaan even kritisch naar het geboekte hotel kijken en zullen contact opnemen omtrent jouw klacht.. wordt vervolgt. Bedankt voor je review en wat bof je dat je zo'n schitterende wedstrijd hebt mogen zien, het niveau was van ongekende hoogte! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Super geregeld!!

Ik ben samen met mijn zoon naar de wedstrijd Tottenham Hotspur tegen Sheffield United geweest. Een kadootje vanwege het behalen van zijn havo diploma. Alle info m.b.t. de wedstrijd ruim van te voren gekregen. De kaartjes waren e-tickets en zijn 5 dagen voor de wedstrijd gemaild. We hebben genoten in Londen en gelijk de volgende dag een stadion tour gedaan bij West Ham United. Volgende keer boeken we zeker weer via VoetbalreizenXL. Ik ben erg blij ook met de persoonlijke benadering van Erik!

• Bezochte wedstrijd: Tottenham Hotspur-Sheffield United

Goedemorgen Patrick, Mooi om te lezen dat alle info en communicatie van onze kant je zo zijn bevallen! Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor natuurlijk. Ik zal aan Erik doorgeven dat hij je goed geholpen heeft. Mocht je in de toekomst nog eens een voetbalreis willen maken, dan weet je ons (of Erik) te vinden. ;) Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Tip top georganiseerd, sfeer in station wat mat

Tip top georganiseerde wedstrijd, zowel vanuit voetbalreizenXL qua info vooraf en opsturen tickets en zitplaatsenin het starion maar ook alles om en rond het station. We gaan het zeker vaker doen, maar niet meer naar Schalke04 want we vonden het uit publiek vele male meer sfeer maken dan de 55k thuis supporters. En dat terwijl het sle verloop super was: 1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2, 3-3. Wel gezellig buiten het station. VoetbalreizenXL aanrader mensen.

• Bezochte wedstrijd: Schalke 04 - Fortuna dusseldorf

Goedemorgen Remko, Bedankt voor je mooie woorden over je voetbalreis en ons als organisatie! Wie weet kunnen we je in de toekomst nog eens helpen aan een nieuwe unieke voetbalervaring! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Het is een droom die uit komt.

• Bezochte wedstrijd: Barcelona - celta de vigo

Hé Kimberley, Wij zijn blij dat we je droom waar hebben mogen maken! Bedankt voor je mooie cijfer. Wie weet kunnen we je in de toekomst nog eens aan een mooie voetbalreis helpen. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

St Pauli is toch wel De mooiste Cultclub van Duitsland

Naar st Pauli we wisten een beetje wat we konden verwachten,maar niet dat het zo mooi was,wat een club,cultuur,sfeer! Voor ons de mooiste voetbalbelevenis in het buitenland tot nu toe. Kermis,Reepelbahn,voetbal,alles ademde de sfeer van St Pauli. De plekken die we kregen waren echt goed.We waren zelfs nog het sfeervak de SUDCURVE opgelopen.

• Bezochte wedstrijd: 10

Goedemorgen Patrick, Bedankt voor je mooie review. St. Pauli is een unieke club in zijn soort en een bezoek meer dan waard. Wij zijn blij dat we jou en je zoon deze mooie ervaring hebben kunnen bieden! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Voetbalreizen heeft ons bezoek aan het stadion perfect verzorgd

Afgelopen zaterdag hebben we tijdens een weekend London een thuiswedstrijd van Tottenham Hotspurs bezocht. De toegangskaarten zijn geleverd door VoetbalreizenXL. Zeer heldere communicatie in de voorbereiding, ruim op tijd de digitale tickets per mail bij ons aangeleverd en prachtige plekken in het stadion. Je krijgt als klant een mobiel nummer van VoetbalreizenXL voor het geval je ergens hulp bij nodig hebt (hebben wij gelukkig niet nodig gehad), maar dat geeft wel een rustig gevoel!

• Bezochte wedstrijd: Tottenham-Sheffield

Goedemorgen Marco, Bedankt voor je mooie review en dito cijfer! Met ons noodnummer proberen we jou als klant inderdaad een rustig gevoel te geven, gelukkig is dat bij jou gelukt! Wellicht kunnen we je in de toekomst nog eens aan wedstrijdtickets helpen voor een mooi duel. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Een ervaring om nooit te vergeten!

De sfeer in het stadion was super. Alles was goed geregeld. VoetbalreizenXl: zeker een aanrader!

• Bezochte wedstrijd: Tottenham Hotspur - Sheffield United

Hé Dimfy, Bedankt voor je mooie woorden! Mocht je in de toekomst nog eens een voetbalreis willen maken, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Top!!

Een zeker geslaagd weekend Barcelona met een goed centraal gelegen hotel! Voetbal reizen xl alles netjes voor elkaar! Spullen op tijd binnen, duidelijke communicatie! Als ik dan een minpunt moet noemen is het de plekken in het stadion... we doen al jaren trips via verschillende organisaties, maar hier zijn de goedkoopste kaartjes ook echt de minste plekken! We gaan zeker nog eens via jullie op pad!

• Bezochte wedstrijd: Barcelona Celta

Goedemorgen Jan, Bedankt voor je review en vertrouwen in VoetbalreizenXL. We zijn blij om te lezen dat je nog eens bij ons een voetbalreis wilt boeken. Daar helpen we je uiteraard graag mee! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Goed geregeld!

VoetbalreizenXL heeft onze reis goed georganiseerd. Houden je continu op de hoogte. Goed hotel geboekt.

• Bezochte wedstrijd: Barcelona - Celta de Vigo

Goedemorgen Erik, Bedankt voor je mooie review. Zo te lezen is alles naar wens geweest, dat is natuurlijk mooi om te zien. Wie weet kunnen we je in de toekomst nog eens helpen aan een mooie voetbalreis! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Top potje!

Het stadion is prima te bereiken middels een pendelbus. De plekken waren top en de sfeer in het stadion was mede door de uitfans van Gladbach erg leuk. Mooie pot!

• Bezochte wedstrijd: Bayer Leverkussen- Borussia Monchengladbach

Hé David, Bedankt voor je mooie review. Zo te lezen is alles naar wens geweest! Wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

was spannende wedstrijd en goed georganiseerd

De kaarten zijn netjes op tijd geleverd. De wedstrijd was leuk. Bedankt voor de service.

• Bezochte wedstrijd: B Leverkusen-A Madrid

Goedemorgen Ronny, Bedankt voor je korte maar krachtige review. Mochten we je in de toekomst nog eens aan tickets of een voetbalreis kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Prime geregeld voetbaluitje!

Mijn zoon en ik hebben van de wedstrijd genoten, goede sfeer en alles was verder ook goed geregeld, aansluitend prima vertoefd in hotel en stadstrip. Aanrader!

• Bezochte wedstrijd: 9

Goedemorgen Emiel, Mooi om te lezen dat alles naar wens is geweest voor jou en je zoon! Wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Mooie plaatsen in het stadion (vak 404). De plaatsen waren niet alle 5 naast elkaar. Dit was ook zo vooraf gezegd. Wel werd beloofd dat ze per 2 en per 3 zouden zijn en alle 5 in hetzelfde vak. Het was zo. Dus correct.

• Bezochte wedstrijd: PSG - CLUB BRUGGE

Hé Theo, Bedankt voor je review! We hebben zo te lezen aan je verwachtingen kunnen voldoen, dat is natuurlijk mooi. Mocht je in de toekomst nog eens een voetbalreis willen maken, houden we ons aanbevolen! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

supergaaf

Leuk om te ervaren, was heel indrukwekkend. Supergave sfeer in het stadion. Voorherhaling vatbaar.

• Bezochte wedstrijd: Borussia Dortmund Wolfsburg

Goedemorgen Arjan, Bedankt voor je mooie review. Borussia Dortmund is een schitterende club met een fantastische sfeer. Bij een eventuele nieuwe voetbalreis, weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, David van VoetbalreizenXL

Over VoetbalreizenXL

VoetbalreizenXL is een voetbal- reisbureau met een sterke focus op gebruikersgemak, flexibiliteit en persoonlijke benadering. Met meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van van voetbalreizen weten wij je als geen ander te adviseren bij het samenstellen van dé ultieme voetbalreis.