Top ervaring

Vandaag mijn zoon zijn telefoon laten repareren op afspraak. Achterkant van de iphone 13 was helemaal kapot. Eerlijk geïnformeerd in de winkel over de reparatie door een prettige verkoper/reparateur. Snel gerepareerd. Ik hoop ze niet snel terug te zien. Maar als er weer iets gerepareerd moet worden kom ik zeker terug.

Niet te beschrijven

Geweldige winkel en klantvriendelijk

Personeel is heel klantvriendelijk en behulpzaam

Super geholpen! Aanrader!

Snel en deskundig

Snel en goed geholpen

Nog nooit zo goed geholpen!

Oprechte ervaring en duidelijk klantvriendelijk service!!

We hebben al een wat oudere iPhone! Er werd keurig een batterij besteld via Whatsapp contact! Netjes geleverd de volgende dag en prima erin gezet! Zeer vriendelijk personeel!

Top service: prijs, kwaliteit en snelheid

Erg tevreden over de vervanging van het glas van mijn telefoon!

Verrassend goed

In nood en haast naar de gsm shop geweest omdat ik binnen een aantal uur zou vliegen. Vriendelijke medewerker Vichal had mij binnen 30 minuten geholpen. Dankzij jullie mijn vlucht kunnen halen!

Top service met een glimlach.

Gezellig gebabbeld met de medewerkers en binnen 30 minuten weer buiten met een werkende telefoon. Helemaal top!

Scherm laten vervangen van mijn Iphone XR, Was binnen een half uur gerepareerd en het originele onderdeel ziet en werkt precies hetzelfde als toen ik hem nieuw kocht. Zeer klantvriendelijk geholpen.

Super snel, vriendelijk en perfect gefixt!

Geweldige service en vakmanschap en ook nog eens goed betaalbaar.

Contact via mail en gsm verliep vlekkeloos. Heb op youtube gezien wat er allemaal komt kijken bij een batterij verwisselen van mijn Huawei P9. Absoluut niet zelf uit te voeren, GSMreparatiecentrum Nijmegen heeft het professioneel uitgevoerd en snel ook nog eens. Beslist een AANRADER!!!

locatie Utrecht. Heel goed en vriendelijk geholpen om dierbare foto's van m'n gecrashte iPhone te redden.

aardig, professioneel en terzake zeer kundig

We zijn er nu een aantal keren geweest voor diverse telefoons van ons gezin. Alles is goed, snel en tegen een redelijke prijs gerepareerd. Toen mijn dochter tijdens het afhalen haar telefoon weer liet vallen, werd hij voor de zekerheid nog een keer nagekeken. Top. Fred Lindemann

Alles conform afspraak plus de extra

Keurig en vriendelijk geholpen. Achterkant mobiel ging kapot tijdens schermreparatie. Hebben er uit zichzelf een vervangende achterkant op gezet. Perfect!

Ik werd goed op de hoogte gehouden van alles. Vriendelijke mensen. Mijn telefoon ziet er weer fantastisch uit! Hartelijk dank

Aanrader.

Ikzelf heb een prettige ervaring in deze winkel gehad. De prijs/kwaliteit verhouding is van een relatief goed niveau evenals de service.

Gaan niet zorgvuldig te werk

Lijmresten waren nog goed zichtbaar na vervanging scherm, zit nu een lichte vlek. OK, ze zijn wel heel vriendelijk en behulpzaam. M'n lens was vervangen en toen zat er een barst, wel netjes kosteloos nieuwe achterkant opgezet. Screenprotector is er ook niet recht opgezet. Kortom niet heel tevreden.

Zeer goed adres voor je iPhone.

Zijn eerlijk in hun informatie. Wat ze zeggen doen ze ook. Wij zijn erg tevreden over de reparatie.

Uitstekende en snelle service vervangen i pad air accu

Uitstekend en snelle vervanging van mijn versleten accu van de i pad air van het jaar ca. 2014 in de vestiging Oosterhout op zaterdag 5 september 2020. Versleten accu werd doorgemeten en mij werd vakkundig geadviseerd een nieuwe accu te laten plaatsen. Mij i pad werd goed bekeken op eventuele kleine glas breuken. Mijn i pad had deze beschadigingen gelukkig niet en kon dus de accu vervangen worden. Een kans op glas breuk werd zo goed als uitgesloten beoordeeld. Tegen een schappelijk tarief van 59 euro en 3 maanden garantie op de accu. Dus de accu vervangen. Prima !

snelle kosteloze service

Positieve ervaring, ik werd snel geholpen en mijn telefoon was snel klaar.

Super goed geholpen.. vriendelijk personeel! En snelle service

Wederom top service

Vlak voor sluitingstijd gebeld. Telefoon in zand laten vallen, opladen ging niet meer. Snel naar Nijmegen. Konden zand er nog uithalen. Service van de zaak: top