Snel en vakkundig

Snel en vakkundig geholpen. En daarnaast ook mijn complimenten voor de zeer nette corona maatregelen in de winkel in Utrecht. Echt top!

Onbetrouwbaar

In Utrecht 3x mijn scherm laten repareren van mijn iPad waarvan 1 x garantie omdat het scherm weer los kwam. Zelfs na de garantiebeurt in de winkel kwam het scherm op 1 plaats los nadat ik er wat van zei was het eerst de tape omdat die ook veert. Later lag aan het feit dat er een deukje op de hoek van de achterkant zat. Ik heb er geen verstand van dus nam het aan als waarheid. Nu een jaar later heeft mijn dochtertje de iPad laten vallen en dacht ik zelf het scherm te repareren middels een iPad reparatiekit om geld te besparen. Toen ik het scherm op tilde ontbraken schroeven en zat het LCD scherm vast met 2 schroeven ipv 4 en was 1 van mijn twee WiFi adapters kapot. Enige positieve is dat ze goedkoop en snel zijn.

Waardeloos, slechte klanten service

Ondanks dat jullie zeggen dat jullie alles controleren kreeg ik mijn samsung terug zonder werkende microfoon! Dit na een 265,- reparatie. Telefoontjes werden niet teruggebeld en op mijn email totaal niet gereageerd. Voel me opgelicht, wat is nou een telefoon zonder werkende microfoon!

Top service

Scherm laten vervangen van mijn Iphone XR, Was binnen een half uur gerepareerd en het originele onderdeel ziet en werkt precies hetzelfde als toen ik hem nieuw kocht. Zeer klantvriendelijk geholpen.

Verschrikkelijk slecht en geen enkele service!

Scherm laten vervangen door een "origineel scherm" voor € 449. Resultaat tot 3 x toe géén goed werkend scherm, Uiteindelijk het scherm bij Amac laten vervangen. Was nog goedkoper ook. En nu weigert GSMreparatiecentrum (een deel van) de reparatiekosten terug te geven. Daarnaast werd mij bij Amac verteld dat er helemaal geen origineel scherm is gebruikt. Kortom : no cure ; wel pay!

Super snel, vriendelijk en perfect gefixt!

Geweldige service en vakmanschap en ook nog eens goed betaalbaar.

Contact via mail en gsm verliep vlekkeloos. Heb op youtube gezien wat er allemaal komt kijken bij een batterij verwisselen van mijn Huawei P9. Absoluut niet zelf uit te voeren, GSMreparatiecentrum Nijmegen heeft het professioneel uitgevoerd en snel ook nog eens. Beslist een AANRADER!!!

Top service

locatie Utrecht. Heel goed en vriendelijk geholpen om dierbare foto's van m'n gecrashte iPhone te redden.

aardig, professioneel en terzake zeer kundig

We zijn er nu een aantal keren geweest voor diverse telefoons van ons gezin. Alles is goed, snel en tegen een redelijke prijs gerepareerd. Toen mijn dochter tijdens het afhalen haar telefoon weer liet vallen, werd hij voor de zekerheid nog een keer nagekeken. Top. Fred Lindemann

Alles conform afspraak plus de extra

Keurig en vriendelijk geholpen. Achterkant mobiel ging kapot tijdens schermreparatie. Hebben er uit zichzelf een vervangende achterkant op gezet. Perfect!

Ik werd goed op de hoogte gehouden van alles. Vriendelijke mensen. Mijn telefoon ziet er weer fantastisch uit! Hartelijk dank

Aanrader.

Ikzelf heb een prettige ervaring in deze winkel gehad. De prijs/kwaliteit verhouding is van een relatief goed niveau evenals de service.

Gaan niet zorgvuldig te werk

Lijmresten waren nog goed zichtbaar na vervanging scherm, zit nu een lichte vlek. OK, ze zijn wel heel vriendelijk en behulpzaam. M'n lens was vervangen en toen zat er een barst, wel netjes kosteloos nieuwe achterkant opgezet. Screenprotector is er ook niet recht opgezet. Kortom niet heel tevreden.

Zeer goed adres voor je iPhone.

Zijn eerlijk in hun informatie. Wat ze zeggen doen ze ook. Wij zijn erg tevreden over de reparatie.

Uitstekende en snelle service vervangen i pad air accu

Uitstekend en snelle vervanging van mijn versleten accu van de i pad air van het jaar ca. 2014 in de vestiging Oosterhout op zaterdag 5 september 2020. Versleten accu werd doorgemeten en mij werd vakkundig geadviseerd een nieuwe accu te laten plaatsen. Mij i pad werd goed bekeken op eventuele kleine glas breuken. Mijn i pad had deze beschadigingen gelukkig niet en kon dus de accu vervangen worden. Een kans op glas breuk werd zo goed als uitgesloten beoordeeld. Tegen een schappelijk tarief van 59 euro en 3 maanden garantie op de accu. Dus de accu vervangen. Prima !

snelle kosteloze service

Positieve ervaring, ik werd snel geholpen en mijn telefoon was snel klaar.

Super goed geholpen.. vriendelijk personeel! En snelle service

Wederom top service

Vlak voor sluitingstijd gebeld. Telefoon in zand laten vallen, opladen ging niet meer. Snel naar Nijmegen. Konden zand er nog uithalen. Service van de zaak: top

TOP!

Locatie Oosterhout: Geweldige service, zeer vriendelijke mensen en kon er op wachten. Zeker aan te bevelen!

Vakkundig

Eerlijke en aardige medewerker. Heeft duidelijk verstand over hetgeen waar hij over praat. Dat is prettig en ik heb in alle vertrouwen mijn telefoon laten maken. Mijn man heeft hier ook wel eens iets laten repareren en wij weten wel waar wij naartoe gaan als er iets is met onze telefoon. Thanks nogmaals

Geweldige service

Mijn Samsung S20 had ik op de straatstenen laten vallen, met als gevolg: een flinke barst mijn scherm. Duur geintje maar heel goed geholpen door de jongens van GSMreparatiecentrum.nl Er werd ook nog eens meegedacht met de bescherming voor mijn telefoon. Ik kan niets anders dan zeggen: ga zo door!

Slecht

Het originele scherm had het 2,5 jaar volgehouden en is toen gevallen + gebarsten. Eigen schuld. Scherm wordt vervangen. De kwaliteit van het vervangen beeldscherm is helaas veel slechter dan het origineel. Met het nieuwe scherm is de telefoon niet gevallen, maar vertoont deze al binnen drie weken diverse barsten. En dat niet eens op de hoeken. Ik mag het scherm opnieuw laten vervangen voor dezelfde (slechte) kwaliteit, maar moet dan opnieuw de volle mep betalen. Geen garantie of coulance. Ik ben teleurgesteld in GSMreparatiecentrum.nl.

Bar slechte service!

iPhone Xlayen repareren voor €448,- . Nog geen 2 maanden daarna weer defect. Er wordt geadverteerd met 12 maanden garantie maar vanwege een klein krasje op het scherm kan je volgens die lui geen aanspraak meer maken op de beloofde (nep) garantie. Deze zaak is absoluut geen aanrader! Wees gewaarschuwd!

Verkleurd scherm na reparatie

Verkleurd scherm na reparatie Nadat ik mijn iPhone scherm heb laten vervangen (kopie) zag ik al snel dat mijn beeld verkleurd was. Terug gegaan en laten zien waarbij ik mijn gelijk kreeg maar er niks voor mij betekend kon worden omdat dit kan gebeuren met een kopie scherm? Dit staat echter nergens aangegeven en is niet verteld. Wel wouden zij een origineel scherm erop zetten waarbij ik zelf het verschil moet betalen. Ben ik niet akkoord mee gegaan.

Telefoon stuk gemaakt tijdens reparatie

Enige tijd terug mijn iPhone in Nijmegen weggebracht voor reparatie. Na 2 maanden bleek mijn scherm los te zitten, hiervoor ben ik terug geweest naar de winkel. Bleek dat ze er een ander iPhone scherm op hadden gezet. Na de eerste keer vervangen zaten er vlekken op het scherm en na de tweede keer deed mijn hele homeknop niks meer. Ik moest de volgende dag maar terugkomen omdat ze gingen sluiten. De volgende dag bleek dat die niet te repareren was. Het personeel op degene na die mijn scherm heeft gerepareerd was niet begripvol en stuurde mij gewoon de winkel uit met een kapotte telefoon. Ik heb hier niks voor terug gekregen of een passende oplossing. Erg jammer dat er zo met de klant wordt omgegaan na een fout van het bedrijf zelf.