Heel goed geholpen!

Altijd als wij er zelf niet uitkomen bij problemen met gsm of tablet gaan we naar het reparatiecentrum. Ook vandaag nam hij de tijd, bleef proberen en zorgde uiteindelijk voor de juiste oplossing om de gsm weer aan de praat te krijgen. Altijd vriendelijk en vakkundig. Voor ons gezin het vaste adres!

SLECHT

Ik was de winkel in gelopen in Nijmegen met de vraag of ze een scherm konden vervangen dus doorgeven welke ik moet hebben dat duurde een week tot een maand Ik ga geen maand zonder telefoon zitten dus heb hem ergens anders laten repareren en belde net op dat het niet meer hoefde dan kun je een grote mond verwacten dat het respectloos was en dat je wel eerder had kunnen bellen terwijl ik gister pas mijn nieuwe telefoon binnen heb gekregen

Korte levensduur batterij en slechte service

15 januari 2019 de batterij van mijn Samsung s7 Edge laten vervangen. In mei is de batterij geëxplodeerd. Er kon geen garantie meer worden gegeven wegens garantietermijn van 3 maanden. Met de daarna voorgestelde oplossing (minimale korting op een nieuwe reparatie) kon ik niet akkoord gaan.

Vakkundige mensen

Ik ben super goed geholpen om de gegevens van mijn oude iPhone naar de nieuwe over te zetten. Ter plekke werd dat geregeld dat was geweldig en met veel geduld. Geweldig bedrijf, een echte aanrader.

Bijzonder voor die prijs en vlotte afhandeling

Twee keer van uit delft naar utrecht voor schermreparatie huawei voor beide gevallen goede service bijzonder klantvriendelijk en deskundig naast de gunstige prijs een goed adresje voor reparatie van mobile devices klaar terwijl je wacht.

Zéér klantvriendelijk.

Een winkel zonder nummertjes trekken bij de ingang. Technisch onderlegd, helpt men mij hier naar GROTE tevredenheid. Hoge coulance en fijn dat het zo gereed is. Hartelijk dank voor alles! Een fijne winkel. Succes en groeten. Dhr. en mevr. Roemersma.

Erg slechte reparaties!

Het scherm van mijn Samsung-telefoon was kapot dus ik ben langs dese winkel gegaan. Het repararen ging snel maar nu weet ik waarom. Binnen een aantal dagen begon mijn nieuwe scherm al los te laten aan de zijkanten en de helderheid en de pixels waren lang niet zo goed als voorheen. Heel vervelend als je veel geld betaald.

Beste Annie, Bent u al terug geweest met deze klachten in de winkel? Al onze samsung schermen komen namelijk in Samsung servicepacks, welke door Samsung Nederland geleverd worden, wij kunnen deze reparaties niet goedkoper maken, maar verlenen wel service als we hiervoor de gelegenheid krijgen. Zo kunnen wij uw scherm kostenloos opnieuw lijmen, en indien u niet tevreden bent over uw originele samsung scherm, kunnen wij deze retourneren voor beoordeling en vervanging. Ik verneem graag of wij u mogen helpen uw probleem op te lossen. Zou ik mogen weten wanneer de reparatie heeft plaats gevonden en welk model samsung toestel u heeft? Met vriendelijke groet, GSM Reparatie Centrum

Ontzettend slecht!

Mijn telefoon had een nieuwe batterij nodig. Die dingen gaan nou eenmaal snel kapot. In het begin werkte de batterij uitstekend. Maar helaas was ik al meer dan 10% aan batterij ‘gezondheid’ kwijt na iets meer dan één maand. Ik had nog garantie dus ik ben terug gegaan. De medewerker vertelde mij dat het aan mijn oplaadpatroon ligt (niet ‘s nachts opladen), dat was erg vreemd want 1) ik laad mijn telefoon niet ‘s nachts op en 2) dat was het advies dat hijzelf gegeven had toen ik de eerste keer mijn batterij liet vervangen. Na veel moeite kon de batterij toch nog vervangen worden. Mijn telefoon geeft echter nog steeds aan dat de batterij deels niet goed functioneerd. Volgens de medewerker zou dat liggen aan de software. Dit probleem heb ik nooit eerder gehad en lijkt mij ook dan erg onwaarschijnlijk Alles wijst erop dat ze simpelweg niet mijn batterij vervangen hebben. Erg slechte winkel en zeer matige klantvriendelijkheid.

Service met een hoofdletter S

Heb ervaring met filiaal op Smaragdplein in Utrecht. Voor de 3e keer binnen 1 jaar het glas van mijn OnePlus gebroken. Voordeel van GSMreparatieCentrum: De mensen die hier werken herkennen je zeker als je voor de derde keer komt. Als één van de weinigen in NL hebben ze een OnePlus scherm op voorraad. Zojuist weer supervriendelijk en supersnel geholpen. En mocht je 3 X per jaar je glas breken dan kan je hier rekenen op een leuke attentie! Absolute aanrader!

Opnieuw geweldige service!

In deze tijden dat het hele gezin een smartphone gebruikt, is het goed om GSM reparatiecentrum te kennen. Of het nu gaat om een schermreparatie of het vervangen van je accu, GSM reparatie levert snel en keurig werk af. Daarnaast denken zij mee in oplossingen.

Voor mijn twee tienerdochters is er natuurlijk niets ergers dan een kapotte telefoon. Twee kapotte schermen, dat kost nogal wat. Maar waar ik eerst mijn bedenkingen had ivm de prijs die gehanteerd werd ben ik zeer blij dat ik de afspraak heb gemaakt bij GSM REPARATIE CENTRUM. Voor 138 euro twee schermen gerepareerd van de HUAWEI P Smart plus en van de HUAWEI P20 lite. Zeer vriendelijke en deskundige hulp in Oosterhout. Rondje winkelcentrum, en uurtje later twee blije dochters met keurig gerepareerde telefoons. Met 12 maanden garantie. Dank voor deze snelle , betaalbare en goede reparatie.

Toppie!!!😊
  • Geweest bij vestiging: Utrecht

Zo snel en vriendelijk en een goeie uitleg. Een niet duur. En je krijg ook nog garantie!! Echt perfect!! Toppertjes!!
  • Geweest bij vestiging: Nijmegen

Fijne service, klaar terwijl u wacht klopt!!! Dé plek voor je gsm reperatie!!!
  • Geweest bij vestiging: Utrecht

Heel goed geholpen met iphoneX voor en achterkant reparatie. Omdat het toestel toch al open is geschroefd heb er toen voor gekozen om te customizen met andere kleur knopjes, zonder extra bijkomende kosten overigens. Kreeg er ook nog een gratis hoesje bij. Alleen er was geen koffie voor bij het wachten wel gratis parkeren. Zeer tevreden met de reparatie van GSMreparatiecentrum.
  • Geweest bij vestiging: Utrecht

Topservice, goede kwaliteit en vriendelijke mensen
  • Geweest bij vestiging: Utrecht

Snelle service, netjes geholpen en een klacht is netjes en snel opgelost!
  • Geweest bij vestiging: Oosterhout

Netjes garantie verleend in 1 dag 2 keer scherm vervangen door breuk in jaszak. Top winkel en service. Zeker een aanrader

• Geweest bij vestiging: Nijmegen

Ik wil heel graag terugkoppeling over mijn reparatie, ik heb er gisterenavond al over gemaild. Na de reparatie (batterij vervangen) doet mijn telefoon het niet meer. Ik kan pas een eindoordeel geven als ik weet hoe dit probleem wordt opgelost
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Kennis/vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Geweest bij vestiging: Utrecht

Snelle en vriendelijke service en voor een schappelijke prijs. Heel tevreden
  • Geweest bij vestiging: Utrecht

Prima ontvangst en snelle reparatie
  • Geweest bij vestiging: Oosterhout

Alles ging supersnel en netjes