Uitstekende en snelle service vervangen i pad air accu

Uitstekend en snelle vervanging van mijn versleten accu van de i pad air van het jaar ca. 2014 in de vestiging Oosterhout op zaterdag 5 september 2020. Versleten accu werd doorgemeten en mij werd vakkundig geadviseerd een nieuwe accu te laten plaatsen. Mij i pad werd goed bekeken op eventuele kleine glas breuken. Mijn i pad had deze beschadigingen gelukkig niet en kon dus de accu vervangen worden. Een kans op glas breuk werd zo goed als uitgesloten beoordeeld. Tegen een schappelijk tarief van 59 euro en 3 maanden garantie op de accu. Dus de accu vervangen. Prima !

snelle kosteloze service

Positieve ervaring, ik werd snel geholpen en mijn telefoon was snel klaar.

Super goed geholpen.. vriendelijk personeel! En snelle service

Wederom top service

Vlak voor sluitingstijd gebeld. Telefoon in zand laten vallen, opladen ging niet meer. Snel naar Nijmegen. Konden zand er nog uithalen. Service van de zaak: top

TOP!

Locatie Oosterhout: Geweldige service, zeer vriendelijke mensen en kon er op wachten. Zeker aan te bevelen!

Vakkundig

Eerlijke en aardige medewerker. Heeft duidelijk verstand over hetgeen waar hij over praat. Dat is prettig en ik heb in alle vertrouwen mijn telefoon laten maken. Mijn man heeft hier ook wel eens iets laten repareren en wij weten wel waar wij naartoe gaan als er iets is met onze telefoon. Thanks nogmaals

Geweldige service

Mijn Samsung S20 had ik op de straatstenen laten vallen, met als gevolg: een flinke barst mijn scherm. Duur geintje maar heel goed geholpen door de jongens van GSMreparatiecentrum.nl Er werd ook nog eens meegedacht met de bescherming voor mijn telefoon. Ik kan niets anders dan zeggen: ga zo door!

Slecht

Het originele scherm had het 2,5 jaar volgehouden en is toen gevallen + gebarsten. Eigen schuld. Scherm wordt vervangen. De kwaliteit van het vervangen beeldscherm is helaas veel slechter dan het origineel. Met het nieuwe scherm is de telefoon niet gevallen, maar vertoont deze al binnen drie weken diverse barsten. En dat niet eens op de hoeken. Ik mag het scherm opnieuw laten vervangen voor dezelfde (slechte) kwaliteit, maar moet dan opnieuw de volle mep betalen. Geen garantie of coulance. Ik ben teleurgesteld in GSMreparatiecentrum.nl.

Bar slechte service!

iPhone Xlayen repareren voor €448,- . Nog geen 2 maanden daarna weer defect. Er wordt geadverteerd met 12 maanden garantie maar vanwege een klein krasje op het scherm kan je volgens die lui geen aanspraak meer maken op de beloofde (nep) garantie. Deze zaak is absoluut geen aanrader! Wees gewaarschuwd!

Verkleurd scherm na reparatie

Verkleurd scherm na reparatie Nadat ik mijn iPhone scherm heb laten vervangen (kopie) zag ik al snel dat mijn beeld verkleurd was. Terug gegaan en laten zien waarbij ik mijn gelijk kreeg maar er niks voor mij betekend kon worden omdat dit kan gebeuren met een kopie scherm? Dit staat echter nergens aangegeven en is niet verteld. Wel wouden zij een origineel scherm erop zetten waarbij ik zelf het verschil moet betalen. Ben ik niet akkoord mee gegaan.

Telefoon stuk gemaakt tijdens reparatie

Enige tijd terug mijn iPhone in Nijmegen weggebracht voor reparatie. Na 2 maanden bleek mijn scherm los te zitten, hiervoor ben ik terug geweest naar de winkel. Bleek dat ze er een ander iPhone scherm op hadden gezet. Na de eerste keer vervangen zaten er vlekken op het scherm en na de tweede keer deed mijn hele homeknop niks meer. Ik moest de volgende dag maar terugkomen omdat ze gingen sluiten. De volgende dag bleek dat die niet te repareren was. Het personeel op degene na die mijn scherm heeft gerepareerd was niet begripvol en stuurde mij gewoon de winkel uit met een kapotte telefoon. Ik heb hier niks voor terug gekregen of een passende oplossing. Erg jammer dat er zo met de klant wordt omgegaan na een fout van het bedrijf zelf.

Geweldig!

Geweest bij vriendelijke man in Oosterhout, hij had mijn Samsung S10 in 30 minuten voorzien van een nieuw scherm en een glazen screenprotector met UV! Zeer bedankt

Goede service!

Batterij vervangen iPhone 7, dit was erg snel gebeurt en Mijn iPhone geeft netjes weer 100% capaciteit aan!

Zeer goed!

Mijn iphone 11 scherm was kapot gevallen. Gelukkig konden deze vriendelijke jongens hem in 20 minuten uit voorraad herstellen!

Geweldige snelle service met goed resultaat

Ik ben nog nooit zo netjes en goed geholpen!

Samsung oplaadconnector vervangen

Snelle reparatie, duidelijk wat het ging kosten, geen onderzoekkosten.

Super service !

Vandaag mijn IPad door GSM Reparatie Service in Utrecht laten maken, scherm vervangen. Had dit eerst zelf geprobeerd, het leek goed te doen via een internet instructie. Gelukkig hebben de vriendelijke en deskundige medewerkers van GSM RS de IPad hersteld. Aanrader.

Snelle vriendelijke hulp.

Ik ben op een snelle, vakkundige en vriendelijke manier geholpen! Zeer aan te bevelen.

snel gerepareerd en goed advies!

kon direct terecht, onderdelen voorradig en tijdens het boodschappen doen werd de telefoon gerepareerd. top!

Dikke 10!!!!

Toetsen deden het niet meer, dus ik verwachtte een flinke reparatie. Na onderzoek was het alleen het scherm. Direct vakkundig gemaakt en gelijk advies gekregen over mijn nieuwe dilemma, de iPhone 10 of 11. Super vriendelijk, goed, betaalbaar en gezellig! Ik kam er al graag, maar nu hebben ze klant voor het leven en heel veel reclame! Bedankt mannen!

Dit was helemaal TOP en heel goed geholpen door aardige medewerkers.

Ik kwam met een iphone 7 om het glas te vervangen. Snel gerepareerd, een half uurtje wachten. Toen bleek dat er toch iets meer aan de hand was, hij laadde niet helemaal goed op. De jongens hebben verder gezocht, boden mij een nieuwe batterij aan zonder dat ik er meer voor hoefde te betalen. Ik ging met een zeer goed gevoel weg. Deze zitten er niet om rijk te worden, maar om de klanten zo goed mogelijk te helpen en tevreden weer naar huis te laten gaan. Toen ik weg ging ben ik na 5 minuten weer de zaak binnen gegaan........ om wat bier en stroopwafels te brengen. Dat hadden ze zeker verdiend. Volgende keer zeker weer naar Utrecht op het Smaragdplein naar GSMreparatiecentrum.

Snel vriendelijk uitstekend en betaalbaar

Gebroken scherm was op voorraad. Binnen 20 min. Weer buiten met een zo goed als nieuwe telefoon. Een achtergebleven storend wit vlekje werd na een week meteen zonder problemen meteen verholpen. Gewoon top service.

Geweldige service!!

Binnen een half uur een nieuw scherm geplaatst, voor een heel schappelijke prijs. Ver onder die van andere! 👍

prutswerk, fouten gemaakt, geen korting, blijvende schade aan iPad

helaas geen goede ervaringen met deze winkel nav reparatie glasscherm iPad 1) repareren duurde heel lang, lang al weken klaar, maar lieten ze nauwelijks weten, waardoor ik van niets wist 2) niet goed gerepareerd, met plakkerdjes op het LCD scherm ; ze gaven zelf aan een fout gemaakt te hebben, maar boden geen korting oid, zeiden dat die plakkerdjes niet zoveel uitmaakten etc (zag er niet uit!), kortom geen tegemoetkoming oid, erna had ik veel last van touch issues, raar schermgedrag van iPad! 3) andere reparateur gaf aan dat het prutswerk was ik zou ergens anders heengaan, het spijt me

Heel goed geholpen!

Altijd als wij er zelf niet uitkomen bij problemen met gsm of tablet gaan we naar het reparatiecentrum. Ook vandaag nam hij de tijd, bleef proberen en zorgde uiteindelijk voor de juiste oplossing om de gsm weer aan de praat te krijgen. Altijd vriendelijk en vakkundig. Voor ons gezin het vaste adres!