Filters

8

Ervaringen met Robeco

Het beleggen is eenvoudig uit te voeren op de site en met de app. De tweetrapsbeveiliging heb ik pas ook ingesteld. Wat nog betere uitleg behoeft de Robeco inlog app. Ik kom in een home omgeving zonder toelichting. Daarbij moet je wel zelf fondsen kiezen waar je zelf toekomst in ziet. Goed even de prospect lezen. Mijn ervaring de afgelopen drie jaar is positief omdat het goed rendeert. Vorig jaar in Robeco fonds Afrika ingestapt op laag punt en goed rendement (30%) behaald, daar zie je dit jaar een daling (9%) door de ontwikkelingen in onze wereld. Per saldo minder daling dan zelf beleggen in een individuele aandeel. Risico blijken dus afgedekt tot een bepaald niveau. Wat iets beter het koersverloop te tonen over een aantal jaren. Dit maakt de keuze mogelijk eenvoudiger. Terug kijkend op 20 jaar heb ik vertrouwen in de fondsbeheerders die zijn aangesteld. Ik hoop dat dit een constante factor blijft, want marktanalyse zijn niet eenvoudig

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Goed, maar er zijn verbeterpunten

Robeco heeft veel beleggingsmogelijkheden. De informatievoorziening is goed via nieuwsbrieven en kwartaalberichten. De overstap naar tweefactoren beveiliging hebben wij als lastig ervaren. On line lukte het ons niet , maar met hulp van de telefonische helpdesk lukte het wel. Ook vinden wij het lastig, dat bij twee rekeninghouders ervan wordt uitgegaan, dat beide rekeninghouders beide een eigen smartphone hebben. Dat is bij ons niet het geval. Daarom is twee factoren identificatie bij ons beiden nog weer lastiger.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
5

te weinig proactief

Je verwacht visie op korte termijn bij drastische veranderingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

uitstekend & recht door zee

wordt niet om de tuin geleid open en bloot over de resultaten en sommige fondsen prestereren excelltent door de jaren heen

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Alles netjes afgehandeld zonder gedoe

Alle te ondernemen stappen duidelijk op zowel de website als in de opvolgende emails en eventuele telefonische contacten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Robeco speelt goed in op maatschappelijke ontwikkelingen,

Mijn ervaring is, dat oudere cliënten té veel moeite hebben om succesvol te kunnen zijn. Digitalisering is prachtig (en noodzakelijk), maar vergeet de ouderen (90+) niet. Zij hebben Robeco groot gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
5

Aanvankelijk niet goed, maar na loketbezoek goed.

De identificatie kostte mij heel wat hoofdbrekens. De rekening kon o.a. worden geblokkeerd. Bij het loketbezoek heeft uw medewerker de identificatie in orde gemaakt. Daarvoor mijn dank. De rekening houdt binnenkort op te bestaan. Daarom beveel ik niets aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Ging overboeking ging prima

Alleen een overboeking gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Met Robeco is het fijn zaken doen. Via internet heel makkelijk.

Ik ervaar het beleggen bij Robeco als heel makkelijk en goed toegankelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Onveranderd tevreden.

Ben al enkele decennia klant bij Robeco. Door de jaren heen nooit het gevoel gehad dat ik elders beter onderdak kon vinden. Betrouwbare partij. Tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Beleggingsexpert die al jaren goed voor mijn geld zorgt

Ik beleg sinds 2015 met veel plezier bij Robeco. Een betrouwbare beleggingsexpert met een interessant aanbod aan fondsen. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

De laatste maanden negatief behalve de 24 op het kantoor in R'dam.

Twee jongemannen , Alexander en Dominique , hebben mijn vrouw en mij prima geholpen om alle gegevens bij te werken. Dat werd de 25 e per brief van R. van Vliet 2 x positief bevestigd . GELUKT , uw gegevens zijn succesvol bijgewerkt. "U hoeft niets meer te doen " Nu ,4 juni kunnen wij nog steeds niet bij ons geld . !!!!!!!! Mijn vrouw en ik zijn van 1939 en proberen met de tijd mee te gaan, maar van nu weten we we niet meer wat te doen. Met vriendelijk groet; B.F.J. Rodenburg -Tijsen en S.A. Rodenburg. P.S., nog bedankt voor de bloemen namens beide boven genoemde heren en Robeco die we 1 juni hebben ontvangen. Aanbevelen doen we nooit , ongeacht waar het over gaat,

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

tot nu toe ben ik heel tevreden

ik ben tot nu toe altijd tevreden geweest maar door omstandigheden heb ik de laatste paar jaar geen gebruik gemaakt van alle mogelijkheden die geboden worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
3

Robeco is niet meer wat het was.

Robeco is niet meer mijn favoriete beleggingsfonds.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid
7

Ik word goed te woord gestaan door de medewerkers bij Robeco.

Als ik contact zoek, krijg ik aardige medewerkers aan de lijn. Momenteel vind ik het wel moeilijk dat het met het beleggen niet zo goed gaat. Dan word ik altijd gewezen op het feit dat in het verleden goede resultaten zijn behaald. En daarom heb ik ook nog wat geld toegevoegd. Hoop dat de zin "als je geschoren wordt, moet je stil blijven zitten" inderdaad tot een goed resultaat in de toekomst komt. Maar als ik naar het wereldgebeuren kijk, krijg ik soms mijn twijfels daarover.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Makkelijk en veel keuze

Duidelijke website en makkelijk om een keuze te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

positieve ervaring

k vind Robeco betrokken

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

Was niet op de hoogte van de kwartaalkosten die Robeco afschrijft

Was niet op de hoogte van deze werkwijze App werkt moeizaam

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
4

Kan beter, zeker met de aanpak van het tegengaan criminele activiteiten.

Bestaande tegenrekening moeten vernieuwen omdat dit een en/of rekening is die al op criminele activiteiten gescand ,gecontroleerd en in orde bevonden us. Ambtenarij viert hier weer hoogtij. Zonde van jullie reputatie. En dan nu zo’n enquête waarvan jullie de resultaten gaan publiceren. WAAR IS MIJN PRIVACY? Vreselijk stom om op deze manier onderzoek te doen onder uw klanten. In tegenstelling tot het hieronder vermelde VERPLICHTE aan te vinken vakje, ben ik het totaal niet met het geschrevene eens. Ik kruis het vinkje aan om deze enquête te kunnen versturen maar ga niet akkoord met het gebruik van uw voorwaarden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
2

Dramatische behandeling vanuit administratie en klantenservice

Belangrijk formulier wordt onjuist verwerkt, je wordt niet teruggebeld, er worden verkeerde links verstuurd in de chat, website werkt niet naar behoren, je staat veel te lang in de wacht, en het toesturen van inloggegevens duurt nu al meer dan drie weken. Wat een ellende.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Top begeleiding na verzoek om beleggingsadvies

Prettig en deskundig advies - komt afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid
9

Goed

De beveiligingsexercitie van Robeco kostte mij als oudere digitaal aaanvankelijk de nodige moeite. Eenmaal onder de knie werkt het voor mij goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Met verstand van zaken is beleggen best te doen

De financiële kant beoordeel ik als goed, de opdrachten tot wijziging van gegevens hebben een bedenkelijk niveau. Na het 3e contact (terugbelverzoek) gaf de medewerker de juiste informatie m.b.t. tot het sparen bij Robeco.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

goede bank, maar slechte behandeling van zijn klanten

Bij het identificeren via internet gaat er van alles fout, terwijl er geen andere mogelijkheid geboden wordt!

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

digitaal prima te bereiken

keurige beleggingsrendementen

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.