Filters

9

goede service, goed behandeld

Mijn contact bevindingen zijn meer dan correct en volledig bevredigend. Ik heb verder geen toevoegingen meer nodig, het is heel goed zo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

ik ben tevreden,maar een deel is voor mij erg onduidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

Duidelijk en to the point dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

Toen ik 24 jaar geleden op mijn 65e met pensioen ging dacht ik met mijn vermogen en een redelijke rente ( en een laag pensioen) het lang te kunnen uithouden. Nu moet ik zuinig doen om te voorkomen dat mijn vermogen niet achteruit holt. Als belegger heeft u niet veel meer aan mij. Maar vanaf mijn eerste rekening in 1984 heb ik veel respect voor Robeco

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening N.v.t.
  • Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

voldoende, een redelijke ervaring

Wat betreft 'aanbeveling": ik beveel mijn lokale supermarkt ook niet aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

Robeco website en mijn account zijn buitengewoon gebruikersvriendelijk ingericht voor mij als rekeninghouder, maar wanneer ik als rekeningouders beleggersinformatie wil inzien. Resultaten van de beleggingsfondsen zijn snel te vinden even als de hoofddoelen van deze fondsen met de kosten. Ik heb goede ervaringen met telefonisch contact met Robecomedewerkers die mijn vragen snel begrepen en die ook mij konden tegenspreken wanneer dat verantwoord of soms ook nodig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

zeer tevreden met ROBECO's dienst verlening, professionaliteit ,bereikbaarheid , en gebruik vriendelijkheid .En de performance van de beleggingen is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
5

slechter dan verwacht

Regelmatig krijg ik een mail van Robeco met: "Robeco deelt beloningen uit" voor b.v mensen die al vele jaren gebruik maken van Robeco. Maar dat geldt alleen maar voor mensen die flinke bedragen kunnen storten, je moet in een keer zeker iets van 2500 euro storten. Dat is voor een heleboel mensen niet te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ik had het idee dat er beter zou worden ingespeeld op het bewegen van de markt maar dat is me erg tegengevallen. Men loopt in de zelfde valkuilen als een kleine belegger en daarvoor heb ik mijn geld niet hier neergezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

voldoende, een redelijke ervaring

Soms te ingewikkeld om een transactie doen, bijv, het overhevelen van aandelen naar een tegenrekening (war wij in het kader van eenschenking aan knze kinderen graag doen, kon vorig jaar ineens niet meer. Dan moet je eerst aandelen gaan verkopen. Dan denk je: laat maat zitten, teveel gedoe en kosten"

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

Wat ik wel mis is het persoonlijk contact en advies. Verder is het een goede organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

Ik heb beter contact per telefoon,of schriftelijk gezien mijn leeftijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Als ik met 1000 euro op Robeco one een koersstijging krijg, geeft robeco dit percentage weer. Als ik vervolgens met een veel groter bedrag een koersdaling krijg, trekt Robeco deze procentuele rentedaling van het rentepercentage over het kleinere wat verdiend is af. Zo kan je geld verliezen terwijl Robeco beweert dat je over een positief rentepercentage beschikt. Vandaar de lage scores voor alle onderdelen. Als ik een vertekend beeld uitgeserveerd krijg, gaat dat af van de dienstverlening, het gemak en de service. Deze vragenlijst is ook nog eens oppervlakkig en vraagt niet goed door naar hoe Robeco daadwerkelijk wordt ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

Op 22 mei 2015 werd een netto dividend van Rolinco herbelegd tegen de afspraak om dividenden over te boeken naar mijn Roparco-rekening. Op 24-2-2015 werd een bedrag van E 1.250 bijgeschreven op mijn Roparcorekening. De herkomst is voor mij onduidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
5

slechter dan verwacht

De digitale dienstverlening is naar mijn mening onduidelijk. De afschriften zijn slecht printbaar (vallen over twee pagina's). Het is niet meer mogelijk (zoals vroeger wel) het bezit van fondsen door bijkopen of verkopen op hele getallen te brengen. Je bent nu gedwongen in je eigen administratie constant met vier decimalen te werken. De jaaroverzichten komen ongespecificeerd en waren niet op basis van de koerslijsten per 31/12 of 1/1 te reconstrueren. Pas per 1 april (toen de aangifte al zo'n beetje de deur uit was) kreeg ik een beter gespecificeerd jaaroverzicht. Voor mij is de gegevens presentatie van de ING Bank stukken beter. Daar is men bereid naast digitale informatie op verzoek ook papieren informatie toe te zenden en daar kan ik mijn bezit op hele stuks bijwerken. Om administratieve redenen ga ik dus weg bij Robeco. IK heb hier wel eens over gebeld maar mijn wensen schijnen zo uitzonderlijk en weinig voorkomend te zijn dat ik er het beste aan doe over te stappen naar een fondsenbeheerder, die ongevraagd aan al mijn administratieve wensen voldoet. Wat mij nog lang bij Robeco heeft vastgehouden is de waardering voor de Robeco concerten in de zomer maar dat is wel een beetje een irrationale reden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben al vele jaren rekeninghouder bij Robeco naar tevredenheid. Echter dit jaar ben ik zeer teleurgesteld over de performance van Robeco ONE. Daarom kan ik Robeco niet aanbevelen bij anderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

Tot nu toe ben ik tevreden over het gevoerde beleid en over de dienstverlening. Ik ga er graag van uit dat dit zo blijft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

prima service; goed functionerende website

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

voldoende, een redelijke ervaring

De gebruiksvriendelijkheid van de website laat nog te wensen over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.