Filters

7

Website is goed en de app is bagger

De website is klantvriendelijk en makkelijk te gebruiken op een laptop. Op een telefoon is het al wat minder ideaal, al werkt het prima. Maar de Robeco-app is echt heel slecht. Het voelt alsof die gemaakt is voor de allereerste smartphone en daarna nooit meer iets aangedaan is. Het enige wat echt makkelijk gaat in de app is je portefeuille bekijken, al ziet het er niet uit. Oftewel de website is prima, maar investeer eens in de app!

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

Ikbga weg omdat je straks niet meer kan sparen

Afgelopen hoop gedoe gehad om te kunnen inloggen, maanden geduurd. Nu is het geregeld kan je straks niet meer sparen.......tja....

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

N.v.t.

N.v.t.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

Positief

Gezien het feit, dat men met bankzaken gaat stoppen, maakt mij dat niet blij en heb besloten, mede door mindere, mijn inleg van jaren terug op te vragen. Jammer, maar ik kan het geld nu goed gebruiken na ruim twee jaar corona.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Vakmanschap

Prima fondsen, keuzes en heldere communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
1

Om wanhopig van te worden

Ik ben nu een jaar bezig om mijn rekening op te heffen, omdat ik niet via de tweetraps-werkwijze in kan loggen heb ik alles op papier ingestuurd wat nodig is om mijn rekening op te heffen. Ik kreeg een bericht dat alles is ontvangen en ik met 3 weken antwoord krijg, ik stuur na 4 weken een mail en krijg antwoord dat ik na 3 weken antwoord krijg..!!! Ook ik heb geen inzage meer in mijn rekening en ik kan niet bij mijn geld. Robeco had ooit een tevreden klant (ik heb mijn rekening geopend in 1996) maar hoe het nu gaat is om wanhopig van te worden. Ik wil mijn geld terug, ik wil het gestort zien op mijn tegenrekening. Hoe moeilijk is dit? Ik ga morgen opnieuw bellen en voel me 'gesteund' door zoveel negatieve reacties op deze site .... maar dat zou niet zo mogen zijn... kunnen we hier met elkaar niet iets aan doen?

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Goede ervaringen.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

Gunstige prijs.

De laatste jaren is het niet beter geworden, identificeren ik zie het als wantrouwen jegens de klanten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

tevreden

wat mij opvalt is dat er steeds meer restricties komen om bv in te loggen , rekening op mijn kleinzoon te zetten het geeft mij het idee dat de criminaliteit steeds meer gaat bepalen hoe ik moet functioneren. wat ik ook prettig zou vinden als bij probleem zaken zoals b.v. nu dat de beurs van Moskou gesloten is en de fondsen die daar mee te maken hebben geen duidelijkheid en uitleg over krijgen hoe nu verder . .ps. dit is niet alleen bij Robeco maar bij alle beleggingsinstituten zo . de info en overzichten in de nieuwsbrief zijn altijd interessant . Tevens zou ik graag willen weten waarom er geen nieuwe beleggers zich kunnen aanmelden bij Robeco. ik heb een beleggingsclub van 55 personen en bij nieuwe aanmeldingen kan ik nog steeds niet terecht bij Robeco.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

Nog steeds prima service en website

Website is prima. Helaas heeft iemand bedacht dat er een eigen Robeco inlog app moet zijn. Stel dat iedereen dat gaat doen, dan heb ik straks 20 inlog apps op mijn telefoon. Niet blij mee! Kan gewone 2FA niet voldoende zijn of anders aansluiten bij een open standaard of app?

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
1

Het opheffen van roparco is een zeer slechte ontwikkeling.

Kan je nu nog de dienstverleningskosten via roparco betalen maar moet je in de toekomst je "portefeuille" opeten. Ik ben vroeger bij de robeco begonnen met beleggen maar door de vele veranderingen binnen robeco wordt het steeds onaantrekkelijker om hier te beleggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
8

Duidelijke informatie

Gebruikersvriendelijke website met duidelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Uw hulp, geduld en deskundigheid was voorbeeldig.

Het heeft lang geduurd voordat ik aan uw verzoek kon voldoen om de transitie naar een veiliger gebruik van mijn portefeuille af te ronden. Ik heb daarbij gebruik kunnen maken van de hulp van een van uw medewerkers, hetgeen voor mij als ondeskundig individu op het gebied van computer- en mobiele smartphonegebruik een noodzakelijkheid was. Daarbij laat mijn gezichtsvermogen nogal te wensen over, hetgeen ook tot de vertraging leidde. Hulde voor uw medewerker van de klantenservice. Helaas weet ik niet meer zijn naam. Hij verdient alle lof!

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

Volste vertrouwen in Robeco

Ben sinds tientallen jaren een tevreden gebruiker van de diensten van Robeco

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service maar hetr stoppen van roparco is een blunder.

Goede service maar na stoppen van roparco blijf ik niet meer

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

Beleggingen zijn ok, maar de rapportage.

Wat ik steeds mis is recente en persoonlijke rapportages. Wat deden mijn Robeco- beleggingen bv’s de laatste dagen, week en maand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
5

Tijd om een toontje lager te zingen

Communicatie, over de economische situatie in het algemeen en individuele fondsen in het bijzonder, laat in mijn ogen te wensen over. Pogingen bij jullie medewerkers om meer informatie aan te moedigen stuiten soms op ronduit arrogante reacties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

te veel veranderingenwaar iets oudere mensen met niet te veel ervaring met de computer te maken krij

net als net daar boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Prima om hier te beleggen

Tot nu toe is het me aardig gelukt om een goed rendement te behalen, alleen is dat dit jaar niet gelukt en is mijn rendement van de afgelopen jaren verdampt door de mondiale ontwikkelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
1

Wachten tot je een ons weegt....

Vandaag gebeld met medewerker Robeco omtrent problemen met identificatieproces omdat ik (gemachtigde en executeur testamentair) na het overlijden van mijn moeder haar Robecorekening moet opheffen m.b.v. een formulier en een verklaring van erfrecht. Ik zou er voor 15.00 uur over terug gebeld worden...gebeurde niet. Daarna via de chat geprobeerd een voet aan de grond te krijgen want de rekeningen stromen hier binnen. Na enig heen en weer geapp in de chat geen antwoord meer... Kan "iemand" van Robeco contact met mij opnemen om te zorgen dat het geld van wijlen mijn moeder naar haar tegenrekening wordt gestort ?

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
7

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

betrouwbaar om bij te beleggen

vertrouwen in een degelijke onderneming

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

Prima om bij Robeco te beleggen

Er zijn veel mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Prima ervaringen

Robeco heeft een duidelijke site en heeft de laatste jaren (behalve 2022 tot nu toe) goede rendementen van de fondsen. Jammer dat het spaargedeelte Roparco binnenkort komt te vervallen: hopelijk komt Robeco daar nog op terug met de oplopende rentepercentages in de financiële sector, en het gemak van switchen tussen sparen en beleggen als klant. Ook de gemaakte jaarrendementen bij het bezoeken van de site zijn duidelijk. Robeco maakt een professionele indruk, en komt gelukkig niet arrogant over in hun communicatie, wat je soms bij andere financiële instellingen ziet. (bv. instellingen die zichzelf op een voetstuk plaatsen met zgn. transparantie en duurzaamheid)

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
5

matig

voel mij zeker niet als klant. te klein waarschijnlijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.