
De website is klantvriendelijk en makkelijk te gebruiken op een laptop. Op een telefoon is het al wat minder ideaal, al werkt het prima. Maar de Robeco-app is echt heel slecht. Het voelt alsof die gemaakt is voor de allereerste smartphone en daarna nooit meer iets aangedaan is. Het enige wat echt makkelijk gaat in de app is je portefeuille bekijken, al ziet het er niet uit. Oftewel de website is prima, maar investeer eens in de app!
Hartelijk dank voor uw reactie. We begrijpen uw commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden en daar bieden wij u onze excuses voor aan. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren. Met vriendelijke groet, Robeco
Afgelopen hoop gedoe gehad om te kunnen inloggen, maanden geduurd. Nu is het geregeld kan je straks niet meer sparen.......tja....
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben u inmiddels een reactie via e-mail gestuurd en we begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren. Met vriendelijke groet, Robeco
N.v.t.
Gezien het feit, dat men met bankzaken gaat stoppen, maakt mij dat niet blij en heb besloten, mede door mindere, mijn inleg van jaren terug op te vragen. Jammer, maar ik kan het geld nu goed gebruiken na ruim twee jaar corona.
Prima fondsen, keuzes en heldere communicatie
Dank u wel voor uw positieve bericht. We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Robeco
Ik ben nu een jaar bezig om mijn rekening op te heffen, omdat ik niet via de tweetraps-werkwijze in kan loggen heb ik alles op papier ingestuurd wat nodig is om mijn rekening op te heffen. Ik kreeg een bericht dat alles is ontvangen en ik met 3 weken antwoord krijg, ik stuur na 4 weken een mail en krijg antwoord dat ik na 3 weken antwoord krijg..!!! Ook ik heb geen inzage meer in mijn rekening en ik kan niet bij mijn geld. Robeco had ooit een tevreden klant (ik heb mijn rekening geopend in 1996) maar hoe het nu gaat is om wanhopig van te worden. Ik wil mijn geld terug, ik wil het gestort zien op mijn tegenrekening. Hoe moeilijk is dit? Ik ga morgen opnieuw bellen en voel me 'gesteund' door zoveel negatieve reacties op deze site .... maar dat zou niet zo mogen zijn... kunnen we hier met elkaar niet iets aan doen?
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben u inmiddels een reactie via e-mail gestuurd en we begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Robeco Lani Ohorella
Goed
Dank u wel voor uw positieve bericht. We zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Robeco
De laatste jaren is het niet beter geworden, identificeren ik zie het als wantrouwen jegens de klanten.
wat mij opvalt is dat er steeds meer restricties komen om bv in te loggen , rekening op mijn kleinzoon te zetten het geeft mij het idee dat de criminaliteit steeds meer gaat bepalen hoe ik moet functioneren. wat ik ook prettig zou vinden als bij probleem zaken zoals b.v. nu dat de beurs van Moskou gesloten is en de fondsen die daar mee te maken hebben geen duidelijkheid en uitleg over krijgen hoe nu verder . .ps. dit is niet alleen bij Robeco maar bij alle beleggingsinstituten zo . de info en overzichten in de nieuwsbrief zijn altijd interessant . Tevens zou ik graag willen weten waarom er geen nieuwe beleggers zich kunnen aanmelden bij Robeco. ik heb een beleggingsclub van 55 personen en bij nieuwe aanmeldingen kan ik nog steeds niet terecht bij Robeco.
Website is prima. Helaas heeft iemand bedacht dat er een eigen Robeco inlog app moet zijn. Stel dat iedereen dat gaat doen, dan heb ik straks 20 inlog apps op mijn telefoon. Niet blij mee! Kan gewone 2FA niet voldoende zijn of anders aansluiten bij een open standaard of app?
Kan je nu nog de dienstverleningskosten via roparco betalen maar moet je in de toekomst je "portefeuille" opeten. Ik ben vroeger bij de robeco begonnen met beleggen maar door de vele veranderingen binnen robeco wordt het steeds onaantrekkelijker om hier te beleggen.
Hartelijk dank voor uw reactie. We begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren. We nemen op korte termijn contact met u op. Met vriendelijke groet, Robeco
Gebruikersvriendelijke website met duidelijke informatie.
Dank u wel voor uw compliment. We doen ons best om onze service zowel digitaal als analoog op peil te houden. Ook wanneer het minder goed gaat staan wij open voor de opmerkingen en kritieken van onze klanten. En wanneer klanten zoals u tevreden zijn met onze service, dan stellen we het zeer op prijs dat ze dat ook aan ons laten weten. Nogmaals dank voor uw positieve bericht. Met vriendelijke groet, Robeco
Het heeft lang geduurd voordat ik aan uw verzoek kon voldoen om de transitie naar een veiliger gebruik van mijn portefeuille af te ronden. Ik heb daarbij gebruik kunnen maken van de hulp van een van uw medewerkers, hetgeen voor mij als ondeskundig individu op het gebied van computer- en mobiele smartphonegebruik een noodzakelijkheid was. Daarbij laat mijn gezichtsvermogen nogal te wensen over, hetgeen ook tot de vertraging leidde. Hulde voor uw medewerker van de klantenservice. Helaas weet ik niet meer zijn naam. Hij verdient alle lof!
Hartelijk dank voor deze positieve noot! Uw compliment is aan de betreffende collega overgebracht.
Ben sinds tientallen jaren een tevreden gebruiker van de diensten van Robeco
Goede service maar na stoppen van roparco blijf ik niet meer
Wat ik steeds mis is recente en persoonlijke rapportages. Wat deden mijn Robeco- beleggingen bv’s de laatste dagen, week en maand.
Communicatie, over de economische situatie in het algemeen en individuele fondsen in het bijzonder, laat in mijn ogen te wensen over. Pogingen bij jullie medewerkers om meer informatie aan te moedigen stuiten soms op ronduit arrogante reacties.
net als net daar boven
Tot nu toe is het me aardig gelukt om een goed rendement te behalen, alleen is dat dit jaar niet gelukt en is mijn rendement van de afgelopen jaren verdampt door de mondiale ontwikkelingen.
Vandaag gebeld met medewerker Robeco omtrent problemen met identificatieproces omdat ik (gemachtigde en executeur testamentair) na het overlijden van mijn moeder haar Robecorekening moet opheffen m.b.v. een formulier en een verklaring van erfrecht. Ik zou er voor 15.00 uur over terug gebeld worden...gebeurde niet. Daarna via de chat geprobeerd een voet aan de grond te krijgen want de rekeningen stromen hier binnen. Na enig heen en weer geapp in de chat geen antwoord meer... Kan "iemand" van Robeco contact met mij opnemen om te zorgen dat het geld van wijlen mijn moeder naar haar tegenrekening wordt gestort ?
-
vertrouwen in een degelijke onderneming
Er zijn veel mogelijkheden.
Robeco heeft een duidelijke site en heeft de laatste jaren (behalve 2022 tot nu toe) goede rendementen van de fondsen. Jammer dat het spaargedeelte Roparco binnenkort komt te vervallen: hopelijk komt Robeco daar nog op terug met de oplopende rentepercentages in de financiële sector, en het gemak van switchen tussen sparen en beleggen als klant. Ook de gemaakte jaarrendementen bij het bezoeken van de site zijn duidelijk. Robeco maakt een professionele indruk, en komt gelukkig niet arrogant over in hun communicatie, wat je soms bij andere financiële instellingen ziet. (bv. instellingen die zichzelf op een voetstuk plaatsen met zgn. transparantie en duurzaamheid)
voel mij zeker niet als klant. te klein waarschijnlijk
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.