Zeer goede ervaring, snelle reactie. Goede helpdesk!
Via de chat krijg ik snel antwoord op mijn vragen. Op die manier kan ik snel beslissingen nemen en dat is fijn. Mijn eigen account van Robeco ziet er mooi uit, maar ik vind hem wel onduidelijk.
één groot min minpunt de geldigheid van je wachtwoord, het voegt niks toe dat ik deze steeds moet veranderen. ik had namelijk een uniek sterk wachtwoord en word nu gedwongen om met de andere roterende wachtwoorden mee te gaan. daarnaast als ik gehacked wordt is het via een key logger dus dan maakt het wachtwoord ook niet uit.
Jarenlang klant, en hopelijk blijft dit zo. On-line gemak sterk verbeterd in de loop der jaren. Jammer van de historisch lage marktrente terwijl de bank zelf 13 procent vraagt.
Het komt niet zo vaak voor, maar als ik iets heb te vragen word ik snel en goed geantwoord. De informatie is interessant en duidelijk. In vergelijking tot andere fondsen zijn de resultaten van Robeco goed.
De doelstelling was de rekening te sluiten maar de ervaring van het sluiten was zo gebruiks vriendelijk dat ik heroverweeg te openen. Dit echter pas nadat ik all mijn fondsen ge hetructureerd heb
Wat ik zoek kan ik vinden. De site is helder en geeft mij voldoende informatie.
Als u een wervingsfolder samenstelt, zorg er dan in ieder geval voor dat die in foutloos Nederlands geschreven is. In het "welkomstmagazine" lees ik op de openingspagina: ""Je vind (!) het .....", en even later: "Heb je nog vragen? .......Wij helpen u graag." Eerlijk gezegd is mij de lust tot verder lezen dan ontnomen.
Indien wij een vraag stellen worden wij vriendelijk en zeer attent behandeld. Dat doet ons ouderen goed! Geen gesnauw, als of wij ouderen niets meer kunnen of weten. Hartelijke groeten aan mevrouw Droog.
Mijn ervarngen met Robeco zijn prima, geode service verlening. Bij de moeilijk vragen de helpdesk gebeld die je vervolgens prima te woord staan met deskundigheid.
Heel goed
Ik ben zelf niet handig met computers, vandaar het lage cijfer. Klantvriendelijk ben ik te woord gestaan. De aanwijzingen hielpen mij verder. Zowel in het gebruik van de computer als in keuze maken in het beleggen. Ik heb mensen aanbevolen met Robeco te werken en deze zijn positief in hun bevindingen.
expertise en zeer klantvriendelijk
al tientallen jaren tevreden klant
Ruim een jaar klant, en zeer tevreden. Zowel product, als rendement zijn aantrekkelijk. Daarnaast is er bij vragen altijd een goede klantenservice aanwezig voor vragen.
Zeer klantvriendelijk, snelle oplossingen en ook bevestigin hiervan. Bereikbaarhied eveneens, direct en ter zaken kundige dienstverlening. Uw service staat op eenzame hoogte in de 'banken' wereld. Daar kan uw moederbank (Rabo!) nog veel van leren.
Snelle, acurate service. Digitale wereld voldoet en als je het niet snapt bel je even en ben je geholpen.
Degelijk instituut
Geweldig zoals ik de laatste keer te woord ben gestaan en geholpen
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.