Ik heb niets toe te voegen aan bovenstaande 'rapport' cijfers. Ben al jaren zeer tevreden.
Het navigeren in de web site is moeizaam
Ik ben telefonisch goed geholpen met de jaaropgave.
Prima, en klant vriendelijk
Dames, mijne heren, Buiten de positieve beoordeling hierboven, een kleine kanttekening. Als ik contact heb gehad via internet of telefonisch, wordt kort daarna een vragenlijst gestuurd hoe ik over Robeco denk en hetgeen ik wenste is opgelost. Prima om dat eens te spiegelen, doch om telkens mijn mening te vragen is wellicht wat veel. Wellicht kunt met deze opmerking wat doen ? Vr.gr.
Wordt goed naar je geluisterd maar zou toch graag meer informatie hebben bij beleggen.
Liever geen vervolgvragen
Niet veel ervaring, dat was werk van mijn echtgenoot,maar nu moet ik het doen.
redelijk goed alleen bij slechte tijden op de beurs door laten gaan en niet waarschuwen om uit testappen daarom ben ik nu uitgestapt en wacht op een nieuw dieptepunt en dan weer in stappen
Heb voor mijn kl dochters een robeco one rek geopend. Had even moeite de rekening ( rabo ) te vinder waarop ik het geld moest storten. Gelukt!
nog maar weinig ervaring
Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, service (telefonisch) etjes, accuraat en vriendelijk.
Als je belt met een vraag, doet men zijn uiterste best om je vraag op te lossen.
het contact was erg plezierig en er werd met je mee gedacht.
Goede voorlichting en afwikkeling van opdrachten
De app kan verbeterd worden met toegang via Touch ID (vingerprint).
weinig reden tot klagen
bij het openen van mijn jaarafschrift werd ik prima geholpen en het vandaag over maken van een bedrag was een fluitje van een cent
Ik vind de site van Robeco niet overzichtelijk noch altijd even logisch. Ik vind dat jammer en irritant omdat ik dan telefonisch contact moet leggen, waarbij de wachttijd de laatste tijd echt veel te lang is. Overigens word ik steeds uitstekend te woord gestaan.
Ik ben heel tevreden over de dienstverlening van Robeco. Wel had ik enige tijd terug wat moeite met het inleggen van orders, maar ook dat is via een chat snel en goed opgelost.
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.