Prettige contacten en goede advisering, indien mogelijk.
Worden altijd snel en correct geholpen. Complimenten hiervoor.
Na het overlijden van mijn vader ben ik heel goed geholpen door jullie nabestaande desk.Niet alleen alles uitzoeken, maar ook adviezen geven en zelf hulp bij het opstellen van een brief. Ik werd zelfs gebeld voor de informatie. Ik hoop dat andere nabestaanden net zo fijn geholpen worden, want dat is in zo'n " lastige situatie" erg fijn. Nogmaals dank, Met vrindelijke groet, Sylvia van der Laan
Gewoon al jaren een goed en betrouwbaar bedrijf
Een prima investeerder en vermogensbeheerder !! Want zo zien wij Robeco wel, ook al doet men niets aan vermogensbeheer althans naar onze kennis. Deskundigheid, bereidheid uitmuntend, behandeling van onduidelijkheden en passende oplossingen bieden ! Excellent
Bij problemen of vragen wordt er correct en snel gereageerd
Ik bezoek de website niet regelmatig, maar om bovenstaande redenen. En dan kan ik de zaken functioneel en effectief afhandelen.
Als je er ervaring mee opdoet, leer je de site's wel kennen
alles werkt netjes en correct
Gebruikersvriendelijk, klantenservice snel en duidelijk.
Bij elke vraag een vriendelijk en behulpzaam antwoord.
ik ben tevreden maar jullie moeten me niet te vaak lastig vallen met onderzoeken,enquetes enz
het laatste contact was heel vervelend, omdat de website van ROBECO niet te bereiken was. Ik heb meer dan een half uur met de medewerkers van Robeco gesproken, die mij het advies gaven contact op te enmen met een computerdeskundige. Dat is voor mij, in Frankrijk, een half uur rijden. Hier was het probleem snel gevonden, want Roeco had in zijn website het cookies-beleid veranderd. Ik moest deze verandering in mijn file aanpassen en Robeco was weer bereikbaar. Kosten een uur à 25 €. Daarna moest ik weer een half uur terug. Totale tijd om de website van Robeco te bereiken 2½ uur. Ik begrijp niet waarom de Robeco/medewerkers niet direct konden zeggen dat ik de cookies/instelling moest aanpassen.
Zakelijk en direct.
Altijd vriendelijk geholpen. Echter, onlangs m.i. verkeerd voorgelicht over de €25 actie bij openen Robeco One. Wij hebben onze rek. overgezet naar One en volgens de medewerkster krijgen wij geen €25. Maar zie hier jullie voorwaarden bij punt 2! "Deze actie geldt voor: Robeco klanten die een Robeco ONE rekening openen Robeco klanten die hun Robeco fondsenrekening omzetten naar een Robeco ONE rekening. Robeco klanten die voor 1 mei 2017 een Robeco ONE rekening hebben geopend maar nog niet zijn gestart met beleggen op deze rekening" Dus die €25 zien we graag tegemoet. M.vr.gr., E. Smits
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.