Over het algemeen tevreden maar we hadden wat trubbels bij het openen van de rekening(en) voor de Stichting Tenniscentrum Startbaan en de tweevoudige autorisatie voor opdrachten. Ik blijf dat onhandig vinden, temeer daar wij zelf in een notitie die we aan jullie gestuurd hebben een goede procedure hebben gemaakt. Daarnaast wil ik op merken dat ik de nieuwe format van de website niet handig vind. Ik kan niet meteen een portefeuilleoverzicht zien en ook niet meer naar een vorige datum. Bovendien kan ik geen portefeuilleoverzichten printen ( behalve pdf's van transacties). Vond de opzet van oude website makkelijker en de menukeuze beter. ( dat geldt zowel voor mijn privérekening als voor de rekeningen van de stichting). Ik zou graag nog eens een beschrijving ontvangen van het proces waarmee de koersen van de fondsen worden berekend en wanneer. De telefonische uitleg die ik heb gehad was weliswaar verhelderend maar ik zou het graag nog een keer op beschreven zien. Vriendelijke groeten Marc Borkink
Bijzonder goed geholpen
instellen maandbeleggen verliep prettig dankzij prima hulp van medewerker
Gisteren een overboekingsopdracht gegeven in de veronderstelling dat het vandaag op mijn rekening zou staan, blijkt dat dit pas 2 januari is. Niet van deze tijd... we leven in een 24/7 economie, zou fijn zijn als Robeco daarop inspeelt. Als je nog geld nodig hebt voor het einde van het jaar kan dat dus niet!
Probeer al 2 uur te chatten maar wordt telkens verbroken of niet helpende antwoorden
Ik ben tevreden. Alleen één vraag : Ivm 1e lustrum Robeco One heb ik € 1000 ingelegd. Er was ons een cadeautje beloofd. Wat is dat cadeautje en hoe kan ik dat zien ?
Online is prima, telefonisch ook heel goed!
Bij het verkopen van beleggingsfonds en storten op beleggersrekening uitstekend advies gekregen.
Professioneel en klantvriendelijk
UW medewerker was heel erg aardig, geduldig en stelde mij volledig op mijn gemak, ondanks het feit dat enkele keren te kennen gaf bang te zijn dat het geld op het verkeerde nr. terecht zou kunnen komen. Chapeau voor die medewerker !
vlug geregeld, volgens u iets geregeld wat mij niet bekend voorkwam. ik had ongeveer 1000 , toen erbij gestort 1000. nu heb ik 2000.
correcte en snelle afhandeling, vriendelijk en meelevend
Als mijn man of ik telefonisch contact zoeken worden we altijd snel en zeer vriendelijk geholpen. Men heeft echt tijd voor je en probeert je zo goed mogelijk te helpen. Echt heel prettig.
Snel van begrip, goede controle vragen vlotte afhandeling
I.v.m. sluiten van bv verzoek om overschrijving op andere naam of rekkening opheffen. Het is het laatste geworden
persoonlijk contact verliep prima en was zeer bevredigend
Voor het eerst een aanbieder van beleggen, waar de comfortabele online userinterface hand in hand gaat met vriendelijke service gerichte medewerkers. Zeer prettig dus, Henk Truijen
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.