Duidelijke informatie op website, snelle afhandeling.
Ook al vallen de recente resultaten van mijn beleggingen een beetje tegen ben ik bijzonder te spreken over de overall dienstverlening van Robeco. Je wordt regelmatig en goed geïnformeerd aangaande allerlei ontwikkelingen betreffende de portefeuille en koersen. ik heb er alle vertrouwen in dat mijn investering een prima rendement oplevert.
de site werkt geheel niet bij het inloggen verschijnt 1x het saldo en daarna verdwijnt het als dit fintech is dan mag er van mij wel wat bij voordat ik daar mijn geld in beleg P.S. u hoeft hier niet op te reageren maar repareren !!
Redelijke hulp voor vragen mijnerzijds.
klantvriendelijke begeleiding
Ik beveel geen bank aan... en met Robeco heb ik de minst slechte ervaringen
Ik kijk uitsluitend naar mijn spaarrekening en enkelvoudig aandeel voor mijn belastingaanslag. Verder geen activiteiten.
Wordt het niet tijd dat ook via de FIREFOX browser ingelogd kan worden!!?? Het lukt wel via Internet Explorer die ik selden gebruik.
Overzichtelijk en goed mee te werken voor een leek.
Ik ben heel tevreden nooit problemen.
Bijstorten op Roparco saldo voor afschrijving beheerkosten
Goed advies over herbeleggingen gekregen. Verandering van incassobedrag vindt ik moeilijk te doen op jullie site.
inloggen op de app kan niet via je vingerafdruk zoals bijvoorbeeld bij het inloggen op je telefoon of op de app van de ING. Dat zou een grote verbetering zijn als dat wel kan. Het openen van een tweede rekening is lastig als er 2 rekeninghouders zijn omdat je bij het openen van de 2de rekening de gegevens van de 2de rekeninghouder moet invullen en er niet goed staat aangegeven dat er iets niet goed staat. zoals de inloggegevens ophalen. En laatst had ik een storting gedaan op Plus waarbij ik de inleg over 5 fondsen had verdeelt en slechts 1 fonds was aangekocht en de overige 4 heb ik naderhand handmatig moeten doen.
Ik ben niet meer zo positief. De kosten zijn erg hoog en het resultaat van Robeco One is momenteel bedroevend. Wordt de portefeuille in deze omstandigheden niet aangepast? Ik vind het dan ook niet gepast in zo'n situatie om reclamespotjes op tv te zien die de mensen moeten overhalen daarin te investeren
Het wordt echt griezelig momenteel. Een belegging manager die verteld dat we ons geen zorgen moeten maken over de negatieve resultaten. Men gaat ook meer op TV met spotjes teclame maken en getuigt er van dat het niet je van het is.
BETROUWBAAR EN MAKKELIJK.
Waarom kan ik op de nieuwe website niet meer uitloggen Ik kan het woord uitloggen niet meer vinden
Zojuist zocht ik info over Robeco Q1 global value eq. Niet geslaagd Ook dit onderzoek spreekt me zo niet aan. Gelooft u zelf de door u genoemde resultaten van klant tevredenheid?
Zeer klantvriendelijk en goed hulp bij eventuele vragen
Direct contact met adviseur
sitance from ROBECA to customer is too big.
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.