Filters

8

goede service, goed behandeld

Ben penningmeester van een VvE welke een rekening heeft lopen bij Robeco, vanuit deze functie regelmatig een kijkje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

Goed ook uit het verleden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

perfect, zeker aan te bevelen

Erg tevreden over jullie servicedesk medewerkers die mij rustig en zeer vakbekwaam hebben geholpen een aantal door mij zelf veroorzaakte problemen met bankstortingen op te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Klant worden lukt niet omdat beveiliging Ziggo blijkbaar niet op website komt. Wordt aangewerkt hoor ik na 30 minuten wachten aan de telefoon.👎👎

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Er is iets niet goed gegaan bij het openen van een rekening. Probeer telefonisch contact te krijgen maar heb inmiddels 2 x 20 minuten aan de lijn gehangen. Verzoek ingediend om mij terug te bellen maar dat is inmiddels ook 2 dagen geleden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

Als mij gevraagd zou worden of Robeco een vertrouwde zaak is, zou ik antwoorden: ik heb nooit gehoord dat ze niet te vertrouwen zijn. Geld opnemen zou eigenlijk ook schriftelijk of online moeten kunnen. Ik ben 94 jaar en mijn gehoor wordt er ondanks hoortoestellen toch niet beter op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

Ik wil hier graag een suggestie van de hand doen. Wie de fonds benamingen op een rijtje zet kan er haast geen soep meer van koken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik wil hier graag een suggestie van de hand doen. Ik ben heel tevreden over uw dienstverlening maar ik heb de beoordeling extreem laag gezet zodat u automatisch mijn onderstaande suggestie gaat lezen. Wie de fonds benamingen op een rijtje zet kan er haast geen soep meer van koken. Wat ik zou willen dat ieder fonds zijn unieke nummer krijgt zodat je aan de hand van dit nummer snel de status van zo'n fonds kan opvragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

Nadat wij hadden aangegeven, na een telefoontje van Robeco, dat wij ons nieuwe huis aan het verbouwen waren, kregen wij een Olijfboompje toegestuurd! Wij waren er helemaal beduusd van! Wat een attente reactie, hartelijk dank Robeco ( Justin) wij waarderen dit zeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

Erg prettig. Rekening opgezet als studiespaarrekening. Ook begonnen met beleggen. Veel duidelijke informatie en altijd goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

GEWOON DEGELIJK

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

zeer professioneel en vriendelijke medewerkers mooie producten goede informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

Heel duidelijk en gebruikvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

perfect, zeker aan te bevelen

oké

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede service, goed behandeld

Ik heb regelmatig moeite on in te loggen op de Robeco site.Met de app op mijn iPad gaat het wel snel. De melding is meestal dat dit door drukte of onderhoud komt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

Robeco werft nieuwe klanten met een premie van 50 euro. Dus ik heb me met deze actieank aangemeld maar ontvang niet de beloofde 50 euro. Ik stuur een bericht met vraag wanneer ik bedrag ontvang. Niemand bij Robeco reageert, zelfs geen ontvangstbevestiging. Dus zeg ik mijn rekening op. Maar dan krijg ik wel een recatie...ik heb geen recht op de bonus omdat ik 7 jaar geleden nog klant was (...). Dus als je 7 jaar geleden klant bent geweest dan krijg je geen bonus. Ok prima, maar geef dan direct door dat ik geen recht op een bonus heb! Ik vind dit een asociale vorm van oplichting. Behalve dat is een termijn van 7 jaar wel erg lang geleden vind (hoe zit dat met de AVG???), had het gewoon gelijk verteld. Maar nee, eenmaal klant en je bent niets meer voor Robeco, pas bij opheffen rekening worden ze wakker.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

goede service, goed behandeld

Door middel van het simpele aankoopproces van fondsen kan je een goed rendement behalen. Inmiddels bedraagt mijn rendement na drie jaar 40%. Voel je vrij om onderstaande link te gebruiken en euro 25 startgeld cadeau te krijgen. www.robeco.nl/beleggen/acties/rendementomtedelen.html?148319

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaaloordeel dienstverlening
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.