probeer nu al drie keer een rekening te openen en blijkbaar gaat er iets fout en dan wordt alles gelijk gesloten zodat je alles weer opnieuw mag opvoeren. Helpdesk is vriendelijk maar kan niet helpen. Nu krijg ik nb melding dat het online niet lukt. Na 5 jaar zelf klant geef ik het nu maar op
Top!
Robeco is goed bereikbaar (ook telefonisch bij problemen). Goede mailvoorziening om up to date te blijven
Vele opties en goede rendementen
Goed presterende fondsen. Duidelijke uitleg fondsen. Makkelijk een selectie te maken uit de fondsen. Prima analyses.
goed
mooie manier om "de kleine man"te laten beleggen en een uitstekend rendament te halen op mijn zuur verdiende geld.
Op het goede moment ingestapt, al een rendement van 25% gehaald. Natuurlijk is dit geweldig. Nu afwachten wat de rest van het jaar wordt.
voldoende keuze uit prima fondsen
Heel lang gelden hebben mijn vrouw en ik bij enkele fondsaanbieders een kleine portefeuille samengesteld. Elke keer als er wat geld vrij is, stort ik bij. De rest zoeken de fondsbeheerders maar uit.
Goed.
Bij het vernieuwen van mijn wachtwoord werd ik op een bijzondere manier geholpen door uw medewerker. We hebben ±1 uur aan de telefoon gezeten, maar het is gelukt. Vraag blijft wel of het niet wat makkelijker kan voor een IT-nitwit als ik
Sorry, ik kan er met mijn pet niet bij: op 10 juli wordt nog altijd gerekend met data van 31 mei! Corona-updates worden toch ook dagelijks bijgewerkt?
Namens mijn moeder wil ik de heer D. Rensen heel hartelijk danken voor het prachtige boeket. Wat vreselijk aardig!
In het verleden heb ik via de robeco aandelen fortis aangeschaft. Fortis is tijdens de financiële crisis deels geannexeerd door de Nederlandse overheid. Inmiddels is er een schikking overeen gekomen. Aan deze schikking kan ik niet deelnemen omdat, volgens robeco, mijn gegevens inzake de privacywet niet langer dan 7 jaar mogen worden bewaard hierdoor wordt mij een financiële vergoeding door de neus geboord. Vraag me af hoe het bij andere financiële instellingen is geregeld.
voor een overleden client probeer ik zaken te regelen, daarbij lijkt het welhaast onmogelijk om met Robeco in contact te komen. De website biedt daartoe geen mogelijkheden, misschien zie ik daarbij iets over hethoofd, ik vind het ongelooflijk klantonvriendelijk.
Ik beleg sinds kort (zakelijk) via Robeco One. Dat doe ik via maand beleggen. Zo worden mijn beleggingen gespreid door de tijd. De beleggingsmix kan ik zelf instellen. Voorlopig maar even voor defensief gekozen i.v.m. de corona crisis. Het grote voordeel is dat je er zelf niet continu op hoeft te letten. De samenstelling van de Robeco One Fondsen wordt goed beheerd door Jeroen Blokland. Bij beleggen horen dalingen en stijgingen. Niemand heeft een glazen bol. Dus dat moet je accepteren. Zelf nog 2 nieuwe klanten aangebracht. De laatste bonusuitkering liep niet goed, maar via een uitstekende en vriendelijke (telefonische) klantenservice was het in 2 dagen opgelost.
Robeco is een erg goede onderneming. Het enige wat wel beter zou kunnen is het aanvragen van een rekening. Het aanleveren van stukken zou een stuk makkelijker moeten zijn.
Zet gewoon op de jullie website dat je geen zakelijke klanten wilt hebben, in plaats van net te doen alsof je moeiteloos een zakelijke rekening kunt openen. Scheelt hoop irritatie!
Bij het openen van de rekening en ook daarna prettig en duidelijk contact gehad.
Hele slechte service, na een week van bellen en een hoop valse informatie en toezeggingen nog steeds geen rekening geopend.
Wij vinden het heel vervelend dat u uw ervaring met Robeco als negatief heeft ervaren. Helaas kunnen wij zonder de ontbrekende informatie geen rekening voor u openen. Mocht u die alsnog willen aanleveren, dan doen wij dat vanzelfsprekend graag voor u.
Vriendelijk, behulpzaam, duidelijk
Moest helaas een rekening opzeggen. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Alle jaren daarvoor ook geen enkel probleem tegengekomen.
Ben goed tevreden over het totaalpakket. Een minpuntje vind ik dat de waarde/koers van de in fondsen een dag achterlopen
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.