
Brief ontvangen mbt heractivering rekening. Alles gedaan wat in brief stond, echter de bevestigingsmail die ik zou moeten ontvangen is niet ontvangen. Naar aanleiding daarvan meerdere malen geprobeerd Robeco hierover telefonisch te bereiken, ondanks de 'meer dan vijf wachtenden' die voor mij waren blijven wachten. Na half uur nog steeds geen resultaat. Ik zou voor 21 oktober de heractivering op orde moeten hebben, anders wordt de rekening geblokkeerd. Naar aanleiding van bovenstaande ook al een mail gestuurd naar [email protected]. Ook hierop geen reactie. Ik vind dit ontzettend klantonvriendelijk, zeker omdat wij proberen te voldoen aan een verzoek van Robeco en nu de kans lopen dat onze rekening geblokkeerd wordt.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben geprobeerd om met u in contact te komen. Helaas is dit nog niet gelukt. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Rekening nog steeds geblokkeerd. Heb om telefonische uitleg gevraagd. Vergeet het maar. De wachttijd is 's-morgens om 9:00 uur, 's-middag om 3 of tegen 5: gemiddeld langer dan 3 kwartier. Na uiteindelijk contact: slecht geïnformeerd. Het resultaat? Meer dan 10 dagen alles aangeleverd. Wijziging bankgegevens niet doorgevoerd. Wat een bull-shit firma is dit. Ik overweeg nu een klacht bij de AFM in te dienen.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Met geen mogelijkheid de identificatie op Robeco kunnen afronden vanwege zeer onduidelijke procedure, afronden lukte gewoon niet. Ook telefonisch contact niet gelukt want enorme wachttijd. Ten einde raad maar een e-mail gestuurd maar het is maar de vraag of ik daar antwoord op krijg gezien de ervaringen tot nu. Er staat daar veel geld van mij geparkeerd waar ik niet over kan beschikken. Ik kan me voorstellen dat men alles in het werk wil stellen om fraude e.d. te voorkomen maar daar moeten wij als (gewone) rekeninghouders niet de dupe van worden.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Van alles geprobeerd om de vragen over de identificatie in te vullen. Lukt niet. Proberen te bellen. Lukt niet. Jammer maar dat het mij en kennelijk vele anderen niet gelukt is heeft Robeco aan zichzelf te danken. Een dergelijk omvangrijk project vraagt om deskundigheid en een grondige (test)voorbereiding in de praktijk. Gelet op de vernietigende reviews is Robeco daarin niet geslaagd. Zich verschuiven achter de overheidsverplichting is wel erg goedkoop. Ik wil het risico niet lopen dat mijn rekening wordt geblokkeerde en ga dus alles verkopen en het saldo overboeken. Vaarwel Robeco, meer dan 30 jaar was ik erg tevreden over jullie maar helaas dit doet de deur dicht.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat u dit proces als klantonvriendelijk heeft ervaren. Wij zijn het met u eens dat het geen klantvriendelijke maatregel is. Maar het is een noodzakelijke en Robeco neemt daar haar wettelijke en maatschappelijke verantwoordelijkheid in. Vanuit die rol accepteren wij ook kritische beoordelingen.
Al 6 maal gevraagde documenten opgestuurd rekening nu geblokkeerd. Telefonisch contact onmogelijk, op e-mails alleen een standaard reactie en daarna stilte Ben ook gevolmachtigde voor een rekening op naam van een kleinkind. Ook geblokkeerd. Al met al kan ik al bijna een jaar niet bij de rekeningen. Dramatisch.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Na meer dan 50 jaar klant en dan dreigbrieven dat rekening geblokkeerd wordt.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat u dit proces als klantonvriendelijk heeft ervaren. Wij zijn het met u eens dat het geen klantvriendelijke maatregel is. Maar het is een noodzakelijke en Robeco neemt daar haar wettelijke en maatschappelijke verantwoordelijkheid in. Vanuit die rol accepteren wij ook kritische beoordelingen.
Wat een amateuristische bende. Heb al 5 keer gegevens moeten aanleveren om mij te identficeren. De laatste keer drie maanden geleden en nu krijg ik weer bericht dat het nog niet goed is na drie maanden
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Wat een gedoe om aan je geld te kunnen komen als je je niet volgens de regeltjes van Robeco hebt geïdentificeerd. Alle gegevens ingevuld via computer. Ga je dan weer verder via je iPad weet je dus niet of het goed of fout is gegaan. Dat merk je pas als je aan je eigen geld wilt komen, dan kan dan niet om dat je foto niet aan jpeg, of ander eisen voldoet, pech dus zegt Robeco. Geen geld. Telefoon overbelast. Moet op zoek naar een andere manier om ons geld te laten beheren
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en we begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik ben al 47 jaar bij Robeco met een echtpaarrekening. Ik ben ook een redelijk ervaren internetgebruiker. Uren ben ik bezig geweest om de identificatie via de smartphone (samsung) te realiseren. Ik heb dat opgegeven. Dat lukte gewoon niet. Vervolgens heb ik dat gedaan via documenten uploaden voor mij zelf. Waarom er buiten mijn paspoort nog een extra document moest worden ge upload - ik koos voor een bankafschrift van 3 maanden terug- lijkt mij totaal overbodig. Evenwel maar gedaan. Vervolgens blijkt volgens Robeco mijn vrouw een emailadres te moeten hebben en dat kan dan worden ingevuld op mijnrobeco. Ik heb nergens kunnen vinden waar dat dan kon worden ingevuld. Na heel wat tijdsinvestering dit ook maar opgegeven. Indien Robeco ook nog via een emailadres te benaderen was had ik het mailadres zo kunnen mailen. Robeco maakt liever extra kosten en geeft via Antwoordnummer 5555, 3000 VB Rotterdam dan de mogelijkheid vrouws emailadres door te geven. Bij identificatie procedure bij een bank kon ik volstaan met uploaden van mijn pas en voor mijn vrouw ID kaart. Emailadres vrouw werd daarbij niet gevraagd. Uiteraard werd ook een lijst ingevuld van je inkomstenbronnen net als bij Robeco. Dat ging vrij vlot via documenten upload. Uit de talloze negatieve reacties blijkt wel dat Robeco de plank volledig heeft misgeslagen in de identificatieprocedure. Ook blijkt telefonisch contact en chatten geen uitkomst te bieden. Voorts blijkt ook dat bedrijfsactiviteiten nogal wat stagneren. Dit gaat leiden tot klantafname.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik kan niet bij mijn account terwijl ik aan de verplichtingen heb voldaan. Ik wil contact maar Robeco is onbereikbaar!!
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben inmiddels contact met u gehad. En hopen dat een en ander weer naar behoren werkt.
Tijdrovend identificatieproces. Bij vooraf ingevulde keuzemogelijkheden ontbreekt bij 'geboorteland' een deel van het Koninkrijk der Nederlanden'. Dit betekent dat bij nationaliteit wel India, Kenia en Kentucky als keuzemogelijkheid wordt geboden. Maar dat staat niet op het paspoort. Het proces stokt door een fout van Robeco. Naar een half uur wachten aan de telefoon eindelijk contact. Er volgt een onbegrijpelijk oplossing, die er min of meer op neer komt dat de klant opnieuw gegevens moet aanleveren via een te downloaden formulier(gegevens die al sinds 1979 bekend zijn en het geboorteland al vermeldt staat), dit moet ondertekenen en ook een kopie van het paspoort moet meesturen. Dan kan men bij Robeco het juiste geboorteland, dat al 42 jaar bekend is, op het formulier invullen en kunnen we verder met het identificatieproces. Intussen anderhalf uur verder. Maar een opdracht tot verkoop van alle beleggingen gegeven en nu maar hopen dat ik de rekeningen snel kan opheffen. Robeco: een ramp.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat u dit proces als klantonvriendelijk heeft ervaren. Wij zijn het met u eens dat het geen klantvriendelijke maatregel is. Maar het is een noodzakelijke en Robeco neemt daar haar wettelijke en maatschappelijke verantwoordelijkheid in. Vanuit die rol accepteren wij ook kritische beoordelingen.
Identificeren lukt niet via de website. Op 7 oktober de herinnering gehad te identificeren, omdat anders de rekening geblokkeerd zal worden. Al 15 minuten nu de eerst wachtende......................Kan ik mij niet voorstellen. Als klant voel je je behoorlijk voor het blok gezet, want niet (kunnen) reageren heeft wel zijn consequenties.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat u dit proces als klantonvriendelijk heeft ervaren. Wij zijn het met u eens dat het geen klantvriendelijke maatregel is. Maar het is een noodzakelijke en Robeco neemt daar haar wettelijke en maatschappelijke verantwoordelijkheid in. Vanuit die rol accepteren wij ook kritische beoordelingen.
Sinds de invoering van de indentificatie app enorm gezeik. Reeds 2x succesvol de app doorlopen en mijn hele doopceel gescand. Dan ontvang je vervolgens een mail dat je rekening geblokkeerd is omdat verstrekte info niet compleet is. Ik ga mijn rekeningen opheffen want ben er klaar mee.
Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas hebben wij nog geen contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Door het rigide en hartkloppingen veroorzakende identificatiesysteem en de halstarrige asociale opstelling van twee callcentermedewerkers waarvan er ook één irriterend "Nederlands" sprak met een Caribisch accent ben ik klaar met Robeco. In 2020 alle noodzakelijke toestanden opgestuurd en gemaild, zelfs vorige week opnieuw, en nig steeds vinden ze het niet voldoende. Willen foto's met een qr code en app en dat kan mijn wat oudere smartfoon niet aan. Na 20 jaar hef ik alles op.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben contact met u opgenomen. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
In de meer dan 50 jaar klant bij Robeco zijn heb ik dit nog nooit meegemaakt. Ik slaag er maar steeds niet in om door de identificatie procedure heen te komen. Paspoortscans worden niet geaccepteerd want het formaat schijnt niet te kloppen. Nu is mijn rekening geblokkeerd. Mails waarin ik een kopie van mijn paspoort bijsluit worden niet geaccepteerd, je krijgt geen inhoudelijk antwoord. Maar ik een beetje het idee wat er aan de hand is. Zoiets heeft ook eens plaats gevonden bij een groot internationaal bedrijf waar ik jaren gewerkt heb. Een groepje volledig van de maatschappelijke en praktische werkelijkheid losgezongen ICT-boys hadden de directie gek gemaakt met een super besparend programma. Zowel binnen het bedrijf als naar buiten toe leidde dat tot chaos, boze klanten, gefrustreerde medewerkers ( vooral telefonistes ) en vooral economische schade. Medewerkers vervielen tot cynisme, ze gingen zeker uit van computers met één toets, slechts de W van winst. Robeco moet zich schamen en kan een voorbeeld nemen aan mijn creditkaarten maatschappij die naast een digitale procedure ook de mogelijkheid bood om een medewerker van een soort identificatie bedrijf thuis langs te laten komen. Ik maakte daar gebruik van en een jonge man kwam langs met zijn apparatuur, scande mijn paspoort, nam mijn gegevens door, ik tekende met een digitale pen en het was binnen 10 minuten gepiept. Hij vertelde dat de winst voor de opdrachtgever zit in het feit dat de klant in levende lijve bestaat en de aangeleverde gegevens 100% juist zijn. Een dag en nacht verschil met het geklooi bij Robeco. Nog even en ik schakel mijn Rechtsbijstandverzekering in om bij Robeco uit te kunnen stappen. Jammer na ruim 50jaar.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
De robeco identificatie app valt op mijn iPhone 6 niet te installeren. U biedt geen alternatief: Ik loop tegen een muur op die u hebt opgetrokken voor de klant. Ik vraag u om een alternatieve wijze van identiteit bevestigen. Overigens doet de iPhone 6 het nog prima, er is geen reden om het te vervangen.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Eerst krijg ik na veel gezeur in de vorm van zichzelf tegensprekende mailtjes en vage procedures bericht dat nu eindelijk na een volle maand alles in orde is en dat ik nu -bij wijze van spreken- rustig kan slapen. Komt vanmorgen per mail (!) een bericht binnen dat de rekening alsnog geblokkeerd is want er is nog een gemachtigde die zijn zaakjes niet op orde heeft. Geen enkel detail daarover wordt genoemd en mijn telefoonnummer heb ik kennelijk ooit voor niets opgegeven. Wat lijkt de verklaring: mijn vrouw is gemachtigd. Die heeft nooit een mail gezien en is ook nooit gecontacteerd ondanks dat haar telefoonnummer bekend is. Wie weet wat het beste is om permanent van het gesteggel af te zijn ?
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik kan mij voegen bij de meest recente beoordelaars. Eerst heb ik vruchteloos geprobeerd om de gevraagde gegevens aan te leveren. Toen er een systemfout optrad bij Robeco, heeft Robeco gemakshalve alle ontvangen data als 'ongeschikt' beoordeeld. De klanten informeren: oh, vergeten. Na 6 weken weer eens geprobeerd. Ik moest - weer veel later - vernemen dat mijn gegevens niet alle bruikbaar waren. Daar moest ik dus zelf achteraan. Helemaal klaar met Robeco besloot ik mijn rekening op te heffen. dat gaat binnen 5 dagen. Maar niet bij Robeco! Dus na 2 weken weer eens gebeld. 40 minuten in de wacht! 'Oh, dat is niet zoals het hoort. Ik zal er een melding van maken." Weer 4 weken later ........... niet, nada, nothing. Vergeet Robeco dat er klanten zijn? Waardeloos!!
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat u dit de vertraging in de verwerking van uw opdracht als klantonvriendelijk heeft ervaren. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Eind juni het identificatieproces kunnen afronden, ondanks warrige en ingewikkelde procedure. Mail ontvangen dat de identificatie gelukt was, en verder geen actie vereist. Deze week plots een mail dat de rekening geblokkeerd is, we kunnen niet meer bij ons spaargeld. Zonder excuus, zonder aankondiging en zonder duidelijke link of procedure om dit ongedaan te maken. Telefonisch niet bereikbaar. Komt allemaal zeer amateuristisch en chaotisch over, alles wat je niet verwacht van een bank.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Zeer ontevreden over de wijze waarop jullie allerlei extra gegevens willen verwerven. Ik heb niets te verbergen, doe keurig belastingaangifte. Geen rare bedragen en hoge stortingen. Dus geen enkele reden tot wantrouwen. Robeco is geen opsporingsinstantie, maar lijkt zich zo te ontwikkelen. Telefonisch moeilijk bereikbaar. Zet er maar weer een geautomatiseerd standaardreactie onder dit bericht. Dat geeft vertrouwen in jullie organisatie
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en we begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Telefonisch zeer slecht bereikbaar!!! Mijn man en ik hebben beiden onze identificatie procedure doorlopen en nog is het niet goed, om moedeloos van te worden.
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en we begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
1. Wachttijd telefoon” u bent de eerstwachtende” en vervolgens 22 minuten in de wacht hangen. 2. 3 maanden terug alle papieren ingevuld, was prima 3. Nu krijg ik een brief dat ik geen geld kan opnemen omdat mijn vrouw zich ook moet identificeren. Zij krijgt wel mails van ROBECO, maar niet het verzoek om zich te identificeren. 4. Na jarenlang klant te zijn geweest, denk ik nu opheffen, maar…. Eerst form. downloaden, invullen en opsturen met copy paspoort met BSN etc en ook nog een recent afschrift van een bankrekening. Begrijp goed dat eea gecontroleerd moet worden, maar dit gaat veel te ver. Wegwezen hier Zit niet te wachten op de standaard reply van Robeco
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben inmiddels contact met u gehad en we begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ook ik ontving een mail v robeco waarn ze mijn rekening beperken. Dit omdat ik xogezegd mijn gegevens niet had aangeleverd. Al meerdere keren aangegeven dat het proces van id herkenning en de bojbehorende app niet werken. Talloze keren getracht om gegevens te uploadem, maar linksom of rechtsom: het LUKT NIET! Iig niet vanuit Suriname waar ik nu woon. Zelfs met hulp van iemand van Robeco lukte het miet. Toegezegd werd dat er gezocht zou worden naar een oplossing: dat leidt dus mu tot een beperkte rekening. Dit hele ID proces is een lachertje, fotos links, recht, midden, nummers invullen kopien bijvoegen, en dan werkt het dus niet. Zeer slecht van Robeco. En, zo te lezen hieronder, zou ik niet eens mijn rekening kunnen opheffen als ik dat zou willen, omdat eerst de gegevens aangevuld moeten worden.. Hoezo Kafka?
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en we begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik heb (sinds 8 jaar!) een nieuw email adres en de oude werkt niet meer. Inloggen is zonder e-mail adres onmogelijk. Dan maar telefonisch geprobeerd. Na 40 minuten in de wacht kreeg ik een melding dat ik de eerst wachtende was. Enkele minuten later een melding in het engels (!)dat dit nummer niet bereikbaar is ... Inspreken werkt niet en daarna wordt opgehangen. Er wordt nog wel Good-bye gezegd. Dat zeg ik definitief ook tegen Robeco. Good-bye.
Hartelijk dank voor uw bericht. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Om een wijziging in het e-mailadres aan ons door te geven (en u heeft geen toegang meer tot de oude inbox) kunt u gebruik maken van het formulier: https://www.robeco.com/docm/docr-rd7251-opgave-emailadres.pdf Na verwerking van uw wijziging ontvangt u een e-mail ter bevestiging en kunt u inloggen in Mijn Robeco.
Probeer al weken geld op te nemen maar stuit op allerlei problemen. Klantenservice is onbereikbaar.
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en we begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.