
We zijn al een tijd bezig met chat, mail en post om onze rekening te deblokkeren. Tot op heden zonder resultaat. Er worden standaard antwoorden gegeven en begrip getoond, maar ze doen er niets aan om het voor je op te lossen. Zodra de blokkade eraf is, zullen we uiteraard alles wegtrekken bij deze zeer klantonvriendelijke organisatie.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Onze rekening is al maanden geblokkeerd. Één van de mederekeninghouders moet kennelijk aanvullende identificatie verstrekken. Na vele mails en 2 telefonische gesprekjes met medewerkers Lente en Jeroen geen enkele actie om de deblokkering op te heffen. Vooruitzicht wordt steeds doorgeschoven naar ................ Deze manier van werken van een financiële geeft geen goed gevoel !!!
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik probeer al een aantal weken documenten te uploaden. Via systeem niet gelukt. Advies aan de telefoon was om het dan via een formulier op te sturen, inclusief kopie paspoort. Ook zonder resultaat. Wel is de rekening nu beperkt te gebruiken. Schandalig gewoon. Kan dus ook niet mijn geld terug laten storten, om het elders te gaan beleggen.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Na ongeveer 35 jaar tevreden klant bij robeco te zijn geweest zijn mijn ervaringen de afgelopen 6 maanden zeer negatief. Bureaucratisch en overdreven heridentificatie proces. Rekening geblokkeerd. Ik kan de rekeningen ook niet opheffen. Eigen geld wordt dus onrechtmatig door Robeco vastgehouden. Robeco niet te bereiken via telefoon, chat of mail. Geen enkele reactie ontvangen. Al met al lijkt het er op dat Robeco af wil van particuliere klanten. Ik kan geen andere verklaring vinden voor klantenstop en deze erbarmelijk slechte dienstverlening.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Naar aanleiding van de vorige review heb ik inderdaad contact gekregen met een van de medewerkers van Robeco. Nog steeds is er, nadat we op hun advies alles hebben geregeld, ingevuld en opgestuurd , niets gewijzigd. Men reageert met standaardmails waar je niets mee kan. Kortom een schandelijke manier waarop Robeco met klanten omgaat. En nog steeds kunnen wij niet bij ons saldo en wordt er ook niet constructief gereageerd. Er rest ons niets anders dan ze maar te gaan bezoeken.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben uw verzoek inmiddels verwerkt. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Geen kontakt mogelijk, alleen opdrachten en wel alvast je rekening blokkeren Oude, trouwe (Rotterdamse) klanten waarmee jullie groot zijn geworden mogen het nu zonder persoonlijke hulp stellen..
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Betreft verificatieprocedure waar ik onderhand al bijna een jaar mee bezig ben. Eind september contact gehad met een medewerkster van Robeco. Uitgelegd wat er niet ging / fout ging. Alle documenten opnieuw opgestuurd. Reactie van Robeco: we regelen het binnen 4 weken. Afijn het is nu 8 december, meer dan 2 maanden later en nog is niet alles geregeld zonder dat enig bericht van Robeco is ontvangen. Wat gebeurt er in hemelsnaam bij Robeco: eerst alles in het Japans vertalenen dan naar Tokio sturen?
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Consumenten programma Kassa lijkt mij nu de juiste stap voor mijzelf en vele anderen.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Al meerdere malen geprobeerd. Technisch zou het moeten kunnen.Toch doet ID ap het niet Hoe kun je zo omgaan met klanten? Beste zijn deze reviews.. het ligt niet aan mij....zo verliezen jullie veel klanten.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Altijd is er wel wat. Slechte adviezen. En nu weer een rekening waar geld op staat van pa die is overleden en die ze gewoonweg blokkeren omdat we niet meer aan hun voorwaarden voldoen. Ons geld ! Dat zij blokkeren. Moet niet gekker worden. Ik had mijn rekening al leeg gehaald, en die van ons bedrijf. En dit gaat de volgende worden !
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Inmiddels 3x mijn verhaal gedaan en documenten geüpload. Nu moet ik ineens een app installeren en activeren om het nog eens te doen. Vraag is waar het geld vandaan komt, bij aanvraag al beantwoord (spaargeld, gereserveerde winst over afgelopen jaren), bij navraag al gedaan en zo'n interessante som is het ook niet. Een kruimelcrimineeltje heeft dat in een klein weekje bij elkaar. Je zit vast in een systeem en kunt niet meer bij je geld. Zodra ik door deze administratieve ambtenarij ben, is het over en sluiten. Vermoedelijk hebben ze geen interesse in kleine beleggers en pesten ze zo weg. Op naar De Giro dan maar..
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik zie heel veel slechte reviews over het identificatie proces, dat mij prikkelt om te reageren. Dit proces verloopt geheel digitaal en dat is voor een iets jonger persoon geen enkel probleem. Voor digibeten en oudere mensen begrijp ik dat ze hiermee grote problemen hebben. Ik zou dan ook voorstellen om een papieren identificatie mogelijk te maken, zoals E-herkenning werkt. Er komt dan iemand persoonlijk langs om ter plekke te identificeren.
Hartelijk dank voor uw reactie. Omdat Robeco al jaren een volledig online dienstverlening heeft zijn de meeste klanten inderdaad zonder (al te grote) problemen door het identificatieproces gegaan. Voor klanten die er meer moeite mee hebben, hebben wij ook een handmatig proces ingericht en is er een speciaal team ter ondersteuning. Wij begrijpen dat niet al onze klanten het een klantvriendelijk proces vinden en daarom accepteren wij ook kritische beoordelingen. Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen om meerdere kanten te benoemen.
Wil mijn rekening opzeggen n.a.v. de waardeloze instelling van Robeco zelfs dat gaat niet zonder identificatie heb ze leeggehaald voordat ze geblokkeerd zouden worden. was jaren een tevreden klant maar er wordt niet meer naar de klant geluisterd. Ga vooral zo door. Ik ken geen andere instantie die zo ver gaat met de identificatie plicht. Ik snap daarom ook niet waarom Robeco dat wel doet.
Hartelijk dank voor uw nieuwe reactie. Wij begrijpen dat u dit proces als klantonvriendelijk heeft ervaren. Wij zijn het met u eens dat het geen klantvriendelijke maatregel is. Maar het is een noodzakelijke en Robeco neemt daar haar wettelijke en maatschappelijke verantwoordelijkheid in. Vanuit die rol accepteren wij ook kritische beoordelingen.
Al dertig jaar een rekening, toen geopend door mijn schoonouders nu is ineens mijn rekening geblokkeerd omdat ik de gegevens van mijn schoonouders moet verifiëren terwijl die hier niet in de buurt wonen en ook maar 1 gezamenlijk e-mail adres hebben, dus dan was de reactie van de medewerker maak maar een e-mail adres aan die mensen zijn 70+! Ik kan niet bij mijn geld door deze bureaucratie
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad en gelukkig de situatie snel voor u op kunnen lossen. Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.
Ben nu al maanden bezig om mijn rekening op te heffen. Het duurt eindeloos en er gebeurd niets. Stuur je een e-mail dan mag je blij zijn als je na twee weken een reactie krijgt. Wanneer komen jullie in actie Robeco? Zo moeilijk is het toch niet om een rekening op te heffen? Waarom moet dit maanden duren?
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Reeds enkele maanden probeer ik mijn geld vrij te maken, hierbij is het misgegaan. De reden dat ik bij Robeco wou stoppen was: Het werd me te moeilijk. Nu is het helemaal een puzzel, zeker voor een 82 jarige ,zouden er binnen Robeco dan helemaal geen mensen zijn die willen en kunnen helpen echter gezien de recensies zal het wel zijn :BLIJF HOPEN
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
ik heb mij enige tijd geleden geregistreerd. ik wil nu weer inloggen en moet opnieuw registreren. weer gedaan en daarna opnieuw inloggen. Helaas weer registreren enz. krijgen gen beoordeling of bevestiging per e-mail. volgens site zijn jullie op zaterdag telefonisch bereikbaar. Helaas ingesproken tekst geeft aan dat robeco op zaterdag is gesloten. het wordt zo erg moeilijk om de zaken digitaal te regelen
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Diverse keren gebeld met robeco ivm identificatie. Konden de gescande documentatie niet lezen. Weer gebeld nogmaals 3 kwartier in de wacht daarna eindelijk contakt die wel terug belde maar niks kon vinden. Post op straat daarna gevraagd om van hun kant documentatie te krijgen wordt niet op gereageerd maw zoek het zelf maar uit. Zeer klant onvriendelijk
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Het identificatieproces hebben wij diverse keren uitgevoerd. Steeds bleek er iets niet in orde. Toen was de rekening geblokkeerd. De helpdeskmedewerkers konden niet aangeven wat de problemen waren. Daarna uitgezocht wie eigenaar van Robeco was. Dat bleek Japan Orix Corporation Europe te zijn. Uit een krantenbericht bleek zelfs dat in 2019 door deze eigenaar heel veel geld van Robeco was opgenomen. Vervolgens heb ik een ander nummer gebeld. Deze medewerker was begripvol en belde eindelijk diverse keren zelf terug. Problemen bleven echter nog bij mijn echtgenote als mederekeninghouder. Hij heeft ons nu zover begeleid dat wij ons geld na bijna vier maanden terug hebben. Deze mogelijkheid bleek echter nog tijdelijk. Om alles definitief voor Robeco af te ronden moeten wij nogmaals scannen. Om alleen de medewerker van dienst te zijn zullen wij daar nog aan mee werken. De regels van de overheid zijn voor ons als particulier onbegrijpelijk.
Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij nog geen contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik beleg al een tijdje via robeco en dat gaat eigenlijk best goed. Aankopen van fondsen is simpel en met vaste storting per maand hoef je er niet naar om te kijken. Wat ik wel vervelend vind is dat het veel te lang duurt voordat mijn geld belegd wordt na de storting (kan tot een week duren) en dat is niet echt was je zou verwachten bij beleggen, tijd is immers geld. Daarnaast is de app echt veel te simplistisch. Er zit niet eens een indexgetal, groeipercentage of historie per fonds in. Dat zijn dingen die ik wel verwacht van investment engineers.
Rekening bij Robeco gebruik ik als spaarrekening. Nu had ik het geld nodig en blijkt dat mijn rekening is geblokkeerd omdat ik mijn gegevens niet tijdig heb doorgegeven. App werkt niet, zowel niet op laptop als op telefoon. Documenten ingestuurd zijn al 2 keer geannuleerd. Nu voor de 3e keer gedaan. Zou binnen 3-5 werkdagen opgelost zijn, maar na een week is er nog niks gebeurt... Ik kan niet eens bij mijn geld!!! En als ik bel of app weet niemand ook maar iets. Ja, is in behandeling, probeer het later nog eens... Als het weer goed komt ga ik deze rekening zeker opzeggen!
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik probeer al weken contact te krijgen, sta uren in de wacht. Vul een terugbelverzoek in wat niet gebeurd krijg geen antwoord op mails ieder normaal bedrijf die zo met zijn klanten omgaat is morgen failliet.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik krijg een mail van robeco met als aanhef de titel "geachte heer XXX-YYY." Een verbastering van de voorletters van mij en de meisjesachternaam van mijn vrouw als 2e achternaam. Ik ben al 30 jaar klant met dezelfde voorletter en slechts 1 achternaam. In de huidige tijd van fishing wat denk je dan? Ik stel Robeco de vraag wat er mis is en hoe het komt dat mijn naam op deze wijze is aangepast. Dit was op 4 oktober 2021. Nooit een antwoord op gehad. Op 9 november log ik in op mijn rekening, wt blek geblokkeerd! Nogmaals contactformulier ingevuld en gebeld. Ik moet wijzigingsformulieren uploaden om hun fout te kunnen laten herstellen Fout gemaakt door Robeco wordt echter helemaal niet rechtgezet. Ondanks herhaalde telefoontjes naar de klantenservice, het insturen van wijzigingsformulieren om mijn eigen naam weer gewoon terug te krijgen en de beloftes e.e.a. met spoed te zullen behandelen gebeurd er tot op heden helemaal niets en kan ik ook niet bij mijn geld.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Snap er niets meer van. Alle gegevens bijgewerkt en toch blijft de rekening geblokkeerd. Het si niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen. Waar is u telefoonnummer???
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ook ik ondervind problemen met de identifactie-rage van Robeco. Na het eerste bericht de gevraagde gegevens en die van mijn partner digitaal verzonden. Verder tijd niets van gehoord. Kreeg toen een mail dat de info van mijn partner niet zou kloppen. Verdere aanwijzigingen:"zie bericht in Mijn Robeco". Geen bericht aangetroffen. Enkele malen heel lang moeten wachten voor ik telefonisch aan de beurt was. Het blijkt dat de mailadressen niet goed gekoppeld waren, de geleverde info was toch correct. Het euvel zou zsm verholpen worden. Nog 2x telefonisch contact omdat er niets gebeurde. Paar dagen terug een mailtje: " er is een wijziging in uw rekening aangebracht". De zaak was opgelost? Nee, helaas de rekening is nu voor ons beiden geblokkeerd. Het is te hopen dat Robeco beter met uw beleggingen omgaat dan met mijn identificatie. Ik heb er geen vertrouwen mee in.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.