
Beste, Vanaf begin september heb ik regelmatig geprobeerd om met mijn vrouw (mederekeninghouder) het identificatieproces te voltooien. Het hele proces is waarschijnlijk voor twintigers en dertigers een fluitje van 1 cent, maar voor 60 plussers ligt het toch iets anders. In dit hele proces is mij opgevallen dat jullie waarschijnlijk vanaf het begin steeds gedacht hebben, met zo’n toelichting op de site is dit “op zijn Rotterdams een makkie”. Toen wij afgelopen dinsdag het bericht kregen dat het geregeld was( na 3 maanden tobben) kregen wij dezelfde opluchting als bij een herexamen 40 jaar geleden…. Klachten: 1. telefonisch een paar keer ruim 20 minuten moeten wachten; Deskundigheid aan de telefoon van voldoende tot zeer matig. (ps Een van de laatsten die ik aan de lijn had, vroeg me na een hele korte toelichting wel drie keer of ik een goede beoordeling wilde geven….( na 20 minuten wachten en zeer beperkte informatie). Ongelofelijk! 2. In september heb ik alle gegevens per post verstuurd, ( niets gehoord, later nagevraagd, niets van te vinden) Ongelofelijk! 3. Een paar keer kreeg ik een mail Gelukt! Wij blij, tot een dag later het bericht kwam van, sorry opnieuw. Ongelofelijk! -Ik adviseer jullie om van te voren een analyse te maken met de aantallen en de leeftijden. Ik zou dan voor de 50 of 60 plussers een eenvoudig filmpje maken met de handelingen die gedaan moeten worden. Dus een filmpje, waarin het scannen, foto maken gedaan wordt en dan zie je een oudere met de smartphone. (met een beetje humor, wat er fout kan gaan). -Zet 60 plussers ( er zijn zeker hier mensen voor te vinden) aan de telefoon, Ik adviseer jullie om op basis van inschatting van telefoontjes een categorie van 60 plussers zien te vinden die kunnen luisteren en mensen aan de hand van filmbeelden en wat animaties de leeftijdgenoot actief stapje voor stapje mee te nemen. Zet 60 plussers in Zoomsessies en zorg ook uiterste nood voor loketfunctie F.J.H. Vierboom
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Het lukt na vele pogingen, zelfs een keer aan de hand van een helpdeskmedewerker, maar niet om de identificatie van mijn echtgenote als tweede rekeninghouder te verzorgen. Onze rekening is (m.u.v. een korte periode) geblokkeerd waarbij het zelfs niet mogelijk is om fondsen te verkopen en het resultaat daarvan op ROPARCO te storten. We hebben besloten mijn echtgenote als tweede rekeninghouder te verwijderen maar dan vraagt ROBECO ook de tegenrekening op één naam te zetten. Dat gáát niet gebeuren! Als ik de beoordelingen lees die specifiek gaat over het identificatie proces dan vraag ik mij af; Voelt nu niemand zich bij ROBECO verantwoordelijk voor deze beschamende vertoning?
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik probeer telefonische contact te krijgen met u, al meerder malen geprobeerd, op verschillende tijden, verschillende dagen. Ik hoor altijd : "het is drukker dan u van ons gewend bent, Excuses. u kunt antwoorden vinden op Robeco.nl." Vervolgens hoor ik "u bent de eerst wachtende" en dat gaat nu al een poosje zo door. Schande Robeco. Ga je schamen. R. van Dijk
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Tijd voor een open brief in een nationale krant aan de CEO van Robeco. Kan Robeco mij even bellen en de bekende problemen oplossen? ik heb er zeker al 8 keer over gebeld en 5 keer een mail over gestuurd maar jullie vinden het blijkbaar totaal niet interssant.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Nu ook al maanden bezig met het registratie process voor mijn ouders en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Alleen standaard communicatie via email en het probleem wordt altijd bij de klant gelegd. Opeens heb je als klant een probleem. Echt onbegrijpelijk hoe dit kan. Wellicht wil Robeco van al z'n klanten af...Robeco heeft mij ook met een probleem opgezadeld en vraagt nu een identificatie van een mederekening houder die er helemaal niet is maar ze hebben wel alvast mijn rekening beperkt...ik was erg tevreden met Robeco, tot vorig jaar...
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Robeco is niet in staat om een vrij eenvoudig probleem op te lossen. Met als gevolg dat mijn rekening is geblokkeerd. Het is mijn mederekeninghouder niet gelukt zich te identificeren met de robeco-app. De code geeft steeds een foutmelding. Dit probleem herhaalt zich steeds. Na telefonisch advies om een emailwijzigingsformulier met een kopie van het paspoort om sturen en een aantekening in hun administratie zou het probleem binnen enkele weken zijn op gelost. Niet dus. Zelfs na het chatten krijg ik het advies om maar weer telefonisch contact op te nemen. En zo draaien we in een kringetje rond. Wat is er met Robeco aan de hand?
Al bijna vier maanden probeer ik via telefoon, chat en email contact te krijgen met iemand van Robeco om de Robeco rekening van mijn overleden moeder te kunnen beëindigen, tot nog toe zonder het gewenste resultaat. Een enkele keer werd door Robeco gevraagd naar het overlijdensbericht, dat ik per ommegaande stuurde, vervolgens is mij door Robeco een foutief vrijwaringsbewijs gestuurd, na lang proberen kreeg ik een gecorrigeerd juist vrijwaringsbewijs dat ik ook weer per ommegaande ingevuld retourneerde en vervolgens hoor ik ondanks herhaalde mailtjes en telefonische weer helemaal niets van Robeco, waardoor ik nog steeds geen stap verder ben. Werkelijk een dikke onvoldoende voor Robeco!
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ben al maanden bezig om te realiseren dat ik bij mijn bloedeigen geld kan. De rede? De falende identificatie software van Robeco en lezende in deze zeer lange lijst zie ik dat ik niet de enige ben. In totaal nu al meer dan 100 keer getracht de door Robeco gevraagde identificatie te realiseren. elke keer doorloop ik de ellenlange procedure van apps installeren, foto's maken van mijn gezicht van alle kanten, verscheidene scans van paspoort etc etc en dan op het laatste bij verzend gegevens geeft de app aan 'niet verzonden er is een fout opgetreden' probeer opnieuw. Al ettelijke keren gebeld met Robeco, bandje door, zoveel wachtenden voor u en steeds geen oplossing. Ik ben al meer dan 20 jaar klant, hun systeem werkt niet en ik wordt als crimineel behandeld (rekening wordt gewoon geblokkeerd kan nu al maanden niet bij mijn geld) echt schofferend, ik weet echt niet meer wat ik nog moet doen om ooit nog bij mijn eigen zuurverdiende spaargeld te komen. Wie helpt mij?
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
De online identificatie is - ook met hulp van een jongere - niet gelukt. De rekening werd geblokkeerd en ik moest daarom naar Rotterdam om een en ander te regelen. Per telefoon lukte niets. Mijn rekening is al een jaar of 40 in gebruik, maar de aardigheid gaat er nu wel af - zoals kennelijk bij velen. Wanneer bovendien geen rekeningen meer kunnen worden geopend, zie ik voor deze maatschappij weinig toekomst meer. Ik zou zeggen: dit moet geheel anders.
Wat vervelend dat de identificatie in eerste instantie problemen gaf. Gelukkig hebben wij dit wel met u op kunnen lossen! Helaas is het momenteel voor nieuwe klanten inderdaad niet mogelijk om een Robecorekening te openen. Voor onze bestaande klanten is dit echter nog steeds mogelijk. Indien u hier hulp bij wilt, kunt u contact opnemen via 010 - 224 2444.
Al maanden bezig met registreren en zelfs met drie Robeco medewerkers geen resultaat. Toegezegde terugbellen wordt niet nagekomen. Een schande voor de beleggingswereld
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad en zoeken naar een oplossing waarvan wij u uiteraard op de hoogte houden. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Tot mijn grote schrik kan ik na tiental jaren in een keer niet meer bij mijn geld. Ook na uploaden van de juiste identiteitspapieren, is het niet mogelijk om het geld op te nemen en over te boeken naar een tegenrekening. De opdracht kan gewoonweg niet uitgevoerd worden. Vervolgens gaat de site op storing. Telefonisch zijn er veel wachtende en lees ik alleen maar standaard commentaren. Wat een drama. jarenlang plezier wordt in een week vergald. Ik overweeg gerechtelijke stappen.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Na een paar keer lastig gevallen te zijn met naar mijn inziens ongepaste vragen over de omvang (let op: niet de herkomst, maar de omvang) van mijn vermogen besloot ik op 15-12-2021 mijn rekening op te zeggen. Ik kreeg geen email ter bevestiging zoals op de website gezegd wordt. Mijn geld kreeg ik ook niet terug. Op 27-12-2021 kreeg ik wel een email dat mijn rekening nu geblokkeerd was en dat ik pas weer geld op kon nemen als ik de gestelde vragen beantwoordde. Dit is de wereld op zijn kop! Die vragen ga ik niet beantwoorden en de rekening is opgezegd en had allang uitbetaald moeten zijn. Die kan je 2 weken later niet zomaar blokkeren. Wat een bende.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Enige dagen geleden wilde ik geld opnemen van mijn spaarrekening. Dit is nog steeds niet gelukt. Helaas is Robeco telefonisch niet bereikbaar.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Medio 2021 geprobeerd om mij via de identificatie app te legitimeren, maar helaas vele pogingen verder niet gelukt. Wel bericht ontvangen dat alles in orde was maar daarna toch foto niet juist en dus afkeuring. Na talloze pogingen maar gestopt. Ook mijn echtgenote kon zich niet legitimeren. Daarna diverse pogingen ondernemen. Na een "dreigmail"maar weer eens gebeld, toen bleek het mogelijk om stukken van mij te uploaden. Dit lukte. Diverse malen het mailadres verzonden van mijn echtgenote maar zij ontvangt geen bericht. Nota bene ontvang ik op 20 december 2021 een mailbericht dat de rekening beperkt is te gebruiken aangezien de mede rekeninghouder zich nog niet heeft geidentificeerd. Op 22 december 2021, een mail gezonden met verzoek om onmiddellijke opheffen beperkingen en zo niet dan wil ik geld er af kunnen halen. Ruim 40 jaar klant en dan wordt er zo met je omgaan. 28 december 2021 maar weer eens gebeld waarom er niet gereageerd wordt op de toezending van email adres mede rekeninghouder. Overigens vriendelijke dame die alleen kan antwoorden volgens een vast sjabloon. Niets wijzer geworden. Concreet: ik wil dat de beperking er wordt afgehaald en dat ik mijn geld kan opnemen. Ik voel mij behandeld als een crimineel en dat na meer dan 40 jaar klant te zijn geweest, altijd dezelfde mederekeninghouder etc. Bij een dergelijke instelling wil ik niet langer klant blijven.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik kreeg van u een mail dat mijn rekeningen geblokkeerd zouden worden en dat ik er wel op kon storten maar niet afhalen en dat ik eerst het identificatie-proces voor mij en mijn partner moest doorlopen. tegelijkertijd wilde ik onze emailadressen wijzigen, hier heb ik telefonisch hulp voor gekregen. maar uiteindelijk heb ik het hele proces 2 keer moeten doorlopen om het voor elkaar te krijgen, dus 2 keer kopieën opsturen van je paspoort en het wijzigingsformulier. Uiteindelijk met hulp van jullie via de telefoon gelukt. Maar het verdiend niet de schoonheidsprijs, ik zou dit proces nog eens goed beoordelen en verbeteren
Hartelijk dank voor uw reactie. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren. Mret vriendelijke groet, Robeco
Ik probeer inzage te krijgen in de rekening van mijn overleden vader. Inmiddels vele telefoontjes, mails met bijlagen en 3 maanden verder heeft Robeco zelfs nog niet gereageerd. Schandelijke organisatie, management moet onmiddellijk vervangen worden, klantbelang moet weer op één komen.
Al 3 maanden ben ik bezig met de identificatie. Moet klantkaart aanvullen maar geboorteplaats wordt net als nationaliteit niet geaccepteerd zodat ik niet verder kan. 4x gebeld, eindeloos in de wacht. Moest formulier met paspoortkopie insturen. Volgende medewerker stuurde ander formulier want was het verkeerde formulier dat vorige medewerker adviseerde. Geen reactie op 3 weken geleden teruggestuurde formulier. Rekening is inmiddels geblokkeerd en we kunnen niet meer bij ons geld. Als oudere wordt je hier beroerd van.
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben u inmiddels kunnen helpen en hebben gezien dat het identificatieproces door u is voltooid. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren. Met vriendelijke groet, Robeco
Vanaf juli bezig geweest de gevraagde aanvullende informatie te verstrekken. Ondanks herhaalde pogingen niet gelukt. Telefonisch onbereikbaar. Mailtjes werden niet beantwoord. Uiteindelijk standaard reactie ontvangen waar ik niets mee kon. Tenslotte al mijn geld van 3 Robeco-rekeningen afgehaald. Ging niet akkoord met de gevraagde informatie die zij wilden hebben. Vragen met betrekking tot doel, aard en herkomst van vermogen vind ik onacceptabel. Dit moest omdat de toezichthouder dit wenst in verband met witwassen. Ik zou zeggen, pak de grote jongens aan en laat de mensen met een beetje spaargeld met rust. Nu, na 5 maanden, eindelijk een inhoudelijke reactie! Dat is toch snel! Ben blij tijdig mijn geld van de rekeningen afgehaald te hebben voordat deze geblokkeerd werd. Nu de rekeningen nog opheffen. Kijken hoe vlot dat zal gaan. Zeer slechte service en niet bepaald klantvriendelijk. Absoluut geen aanrader dus. De reactie van Robeco op eerdere reviews is standaard en getuigt van geen enkele service dan wel van enig inlevingsvermogen voor de problemen waarvoor sommige mensen komen te staan bij het invullen dan wel doorgeven van de gevraagde gegevens. Heel slecht dus. Gegevens die ik in dit geval te ver vond gaan en uiteindelijk niet wilde geven.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren. Reviews op deze website zijn openbaar. Dit is de reden waarom wij met een algemene reactie reageren. Een inhoudelijke reactie geven wij alleen via beveiligde kanalen.
Ook mijn rekening is permanent geblokkeerd. Ja, ik weet het: de Robeco-robot zal antwoorden “Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad, blabla..”. Zelfs dat is een leugen, Robeco neemt NOOIT contact op met een klant. Korte versie: - Na veel pogingen te bellen en in totaal minstens 5 uren in de telefoon-wacht te hebben gestaan. - Na minstens drie verschillende (en wrakke) identificatie-apps te hebben geprobeerd, waarbij één keer onder (remote) toeziend oog van uw medewerker Bertil Tijssen, die toegaf dat ook hier sprake was van een software-flaw. - Na twee expliciete beloftes van Bertil Tijssen dat de blokkade van mijn rekening zou worden opgeheven. - Na Tijssen's expliciete, en wederom niet nagekomen, belofte contact met mij op te nemen op/voor 17-december. Is mijn rekening nog steeds geblokkeerd. Ik zal niet pogen mijn boosheid onder woorden te brengen. Maar misschien is er iemand bij Robeco met hersenen én fatsoen die een beetje begrijpt hoe iemand zich voelt die maandenlang (of veel langer...?) niet bij zijn eigen geld kan komen. Ach, vast teveel gevraagd.
Bedankt voor uw reactie. Aangezien deze reviewpagina openbaar is reageren wij inderdaad met een vrij algemene reactie. Dit wil niet zeggen dat wij de berichten die hier geplaatst worden niet serieus nemen en behandelen. Wij hebben met u contact gehad en tijdens dit contact ook afspraken gemaakt welke wij uiteraard na zullen komen. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Probeer al maanden rekening op te heffen en geld op de tegenrekening te laten storten. Via de post. Reactie Robeco: niets aangekomen. Vervolgens al 2x alles gemaild. Geen reactie. Is mijn eigen geld. Heeft iemand idee hoe ik er bij kan???
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We zijn daarom ook blij voor u dat het probleem is opgelost. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Blijkbaar waren onze gegevens niet compleet. Zonder waarschuwing vooraf wordt de rekening geblokkeerd. Het deblokkeren is na 4 weken nog niet opgelost. Aller vriendelijkste medewerker van de frontoffers ten spijt. Je komt er gewoon niet door! Terwijl alle gegevens al beschikbaar zijn bij Robeco. De mensen achter de frontoffice laten die medewerkers de ‘klappen’ opvangen en zijn ondanks fouten van hen zelf en de gebrekkig software, zo genaamd niet bereikbaar (om privacy reden noem ik de naam niet). Maar wanneer het deblokkeren wordt opgeheven, moet je maar afwachten. De standaard reactie op e-mail is na 2 weken! Ervaar het als onbehoorlijk managen door zonder opgaf de rekening te blokkeren en niet in staat zijn binnen een week als alle info bij Robeco is( bevestigd door frontoffice) de zaken af te ronden. Dit komt over als ‘gangster’ methoden., waarbij fatsoenlijke normen zijn vervaagd! Hopelijk gaat het kifid achter deze gang van zaken aan!
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Ik probeer al maanden via die identificatie app mijn gegevens bij te werken. En iedere keer lukt het niet zonder dat ik te horen krijg waarom niet. In een chat met een medewerker kreeg ik vrijdag te horen dat mijn laatste poging was afgewezen omdat de foto van schuin links niet schuin genoeg was. MELD DAT DAN TERUG NAAR MIJ ROBECO!!!! Nee, in plaats daarvan krijg je weer een mail dat je gegevens niet zijn bijgewerkt. Telefoontjes, emails....het maakt allemaal niet uit. Wat een slechte service. Ik moest het maar net zo lang proberen totdat het wel wordt geaccepteerd was het advies.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Volstrekt onbegrijpelijk functioneel een drama. opzeggen van de rekening wordt heel moeilijk gemaak. Ik overweeg aangifte te doen bij de politie van diefstal
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Mijn rekening is zomaar geblokkeerd terwijl ik in juli al alle identificatie gegevens had ingevuld. Nu kreeg ik maanden later ineens een brief dat het niet goed genoeg was en mijn rekening bleek zomaar geblokkeerd. Volgens hun had ik 3x een aanmaning gekregen. Nee dus. Niks gehad. Anders had ik wel mijn geld er al af gehaald. Nieuwe gegevens invoeren gaat ook niet op de site. Ik wil gewoon nu meteen mijn geld terughebben.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
Eind September kreeg ik een herinnering dat ik mijn gegevens moest bijwerken. Dit heb ik 28 september met veel moeite gedaan. Niet met die app maar handmatig. Ik kreeg een bevestigingsmail "Gelukt, we hebben uw gegevens ontvangen" En 'bedankt voor uw medewerking' Verder niets meer gehoord. Vandaag krijg ik een mail dat ik mijn gegevens niet bijgewerkt heb, de rekening is geblokkeerd. Er staat gelukkig nog maar een paar euro op want ik had toen al begrepen dat het bij robeco een grote bonk ellende was dus haalde ik meteen het bedrag wat er toen op stond weg. Met in mijn achterhoofd het weer terug te storten als alles weer normaal was. En nu dit bericht, er is dus nog steeds een grote administratieve chaos daar dus ik stort niets terug. Ik wil wel die paar euro nog hebben want dat is mijn geld!!! En ik ga niet weer al die stappen doornemen. Ik heb alle vragen beantwoord, en de gevraagde foto van mijn paspoort meegestuurd en voor mij is het klaar. Maar voor Robeco blijkbaar niet. Ik vraag me af waar mijn gegevens nu rondslingeren. Ik heb al een mail gestuurd maar zal wel weer heel lang moeten wachten op een reactie.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij begrijpen uw terechte commentaar. De ervaring die u had staat haaks op wat we u als klant willen bieden, daarom nogmaals onze excuses. We streven ernaar om onze klanten snel en met de juiste informatie te helpen en we nemen uw ervaring dan ook mee in ons continue verbeterproces. Zo willen we ervoor zorgen dat u uw volgende ervaringen met Robeco als positief zult ervaren.
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.