Top, wat een harde werkers, geen smoesjes, Ontspannen sfeer.

Onze ervaring is : dat wij professioneel verhuisd zijn in een tijdbestek zo snel, correct, zonder beschadiging, alles op zijn plaats. Een terechte 10 punten score. De vriendelijke, leuke mannen extra bedankt!!!! Peter en Elly Rhoon, 08-08-2019

Een aanrader

Mijn schoonmoeder ging verhuizen en haar oude woning moest terug in oude staat en ik kan zeggen .........Een geweldig bedrijf echt een aanrader. Blonk is echt heel vakkundig, netjes en zeer vriendelijk. De heren geven een hand en stellen zich voor bij aankomst, pakken alles heel netjes in, plaatsen het in je nieuwe huis waar je het wil hebben en bij het weg gaan weer netjes een hand. Het opknappen van de oude woning is naar alle tevredenheid goed gedaan, mijn complimenten en we zullen zeker bij een volgende verhuizing gebruik maken van Blonk

Hele aardige en zeer kundige mensen. Komen de afspraken na en zeer rustig, waardoor het een heel prettig sfeer is. Zeker prijs/kwaliteit is zeer goed.

• Afspraken nakomen

Huur-flatwoning van moeder moest compleet worden ontruimd. Afspraak met Hr. Blonk gemaakt dat woning volgens eisen verhuurder Havensteder moest worden opgeleverd. Keurige offerte ontvangen. Bij ontruiming geen overlast overige flatbewoners door externe verhuislift toe te passen. Havensteder controle per direct akkoord met oplevering. Uitstekend werk van Hr. Blonk en medewerkers.

• Afspraken nakomen

prima en zeer prettig verlopen verhuizing, die door de efficientheid en vriendelijkheid zeer ontspanned voor ons is verlopen

• Afspraken nakomen

Mijn schoonzus verhuist die gehandicapt is maar alles naar wens . geduldig met de personen aldaar. gewoon perfect. dikke 10

• Afspraken nakomen

Via via bij dit verhuisbedrijf terecht gekomen voor onze verhuizing, de service overtrof al onze verwachtingen! Wij zijn super klantvriendelijk en goed geholpen, echt top service. Alles is super netjes verpakt en vervoerd naar het nieuwe huis. Mannen van Blonk Verhuizingen; ontzettend bedankt!

• Afspraken nakomen

Vlot verlopen verhuizing met goed en prettig personeel

• Afspraken nakomen

Kundig en snel. Iedereen aan te raden.

• Afspraken nakomen

Aardige en nette verhuizers. Communicatie was prima. Goeie tips. Nette prijs.