Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tot op heden goed. Het is wachten op het checken. van de ingevulde gegevens. Daarna zal er een aanbod gedaan worden en kan ik verder middels het actiecentrum op mijn eigen omgeving.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Website lijkt soms erg traag

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Door een technisch probleem aan de website is het gelukt om het bod vast te zetten en toen schrok ik van het indicatieve offerte. Ik schrok van de bijzondere voorwaarden dat ik geen limiet meer op mijn betaalrekening en creditcard mag hebben (tevens zit er een fout in het jaartal); of moet ik het spel spelen van limiet stopzetten en later weer een aanvragen (dus niet). Ik begrijp dat ik mijn eigen geld moet aantonen maar die genoemde bijzondere voorwaarden gaat me net te ver jammer van de 100 euro eigen geld.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 5
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Kan niet anders zeggen dan dat wij super tevreden zijn! Vanaf de dag dat we de hypotheek aangevraagd hebben, was binnen 5 dagen onze hypotheek klaar voor de notaris. Bij vragen werden we via de mail of telefoon direct geholpen. Het is op deze manier erg makkelijk om zonder adviseur een hypotheek af te sluiten, want alles wordt stap voor stap duidelijk uitgelegd. In 1 woord, geweldig!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De ervaring was positief. Het proces en de servicedesk zijn top. Complimenten voor het niveau op de servicedesk. Een aandachtspunt is de snelheid van de website. Het presale gedeelte is traag maar acceptabel. Het dashboard en actiecentrum zijn echt extreem traag. Daarnaast zou er nog een uitgebreidere procesbeschrijving kunnen zijn. Bijvoorbeeld wanneer je de bankgarantie mag afsluiten. Nu koste dat extra tijd van de servicedesk omdat ik hierover belde eerder in het proces dan dat het word aangeboden. Afrondend: Fijn zelf zoveel te kunnen regelen! De processen zijn goed uitgedacht. Over het algemeen is alles heel helder.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe gaat het prima en is alles duidelijk. Soms hapering site, maar dan opnieuw doen, bv upload en dan is het goed. Afsluiten hypotheek en wat nodig is gaat soepel en is duidelijk.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer snelle, vriendelijke en persoonlijke service.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het vastzetten van mijn hypotheekvoorstel was meerdere malen niet gelukt. Daardoor duurde het heel lang voor ik eindelijk door kon. Ik hoop dat we de rest van het proces snel kunnen schakelen.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden, snelle antwoorden, overzichtelijke website, via telefoon direct iemand aan de lijn, geen keuzemenu of iets dergelijks

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaring is erg positief. Wat mijn positief is opgevallen en wat ik niet had verwacht van een 'internethypotheek' is het persoonlijk contact. Via de telefoon erg snel bereikbaar en niet éénrichtingsverkeer. Zodra documenten goed zijn gekeurd en je naar de volgende stap kan, wordt er netjes gebeld dat je verder kan en als je het aangeeft worden documenten direct beoordeeld. Ik heb wel een drietal verbeterpunten (een groot punt en 2 kleine): 1. De snelheid van de website laat veel te wensen over (overigens is de website erg duidelijk) 2. De toon bij het bellen voordat er opgenomen wordt is vrij irritant (de gewone telefoon toon), zorg voor een muziekje. 3. De interface tussen het systeem en het dashboard is niet vlekkeloos. Zo is in mijn geval mijn titel aangepast van mevrouw naar meneer maar komt in alle dashboards maar bijv. ook in de vooringevulde bankgarantie nog altijd vrouw terug. Overall dus erg positief, met name de snelheid, duidelijkheid en communicatie zijn geweldig

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Minpunten: Verkooplevering en aankooplevering op dezelfde dag zorgt voor een overbruggingskrediet terwijl dat juist niet zou moeten. Na vastzetten/aanvragen van mijn hypotheek werd ik telefonisch gevraagd om gegevens die ik al had ingevuld, lijkt me onnodig. En ook niet heel veilig.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben nog volop bezig met aanvragen hypotheek. Hypotheekaanbod vast laten zetten en nu wachten op de offerte. Tot nu toe zeer tevreden

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind het alleen suf dat ik mijn eigen gemaakte kosten voor de verkoop van mijn huis niet in kan vullen. Jullie rekenen met een standaard percentage maar ik heb helemaal geen kosten open staan daarvoor. Alleen een restschuld.. Nu moest ik extra eigen geld invullen om de verkoopkosten te dekken terwijl ik die kosten niet heb.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Prettig ogende website en de te nemen stappen worden helder verwoord. Totdat je aan de slag gaat: de inlogomgeving is tergend langzaam het kan zonder overdrijven 2 minuten duren om één pagina te laden. Ook is het niet duidelijk welke documenten aangeleverd worden, pas na het uploaden en een akkoord volgt de volgende stap - en er zijn nogal wat stappen te nemen. De genoemde snelheid waarmee een hypotheek rond te krijgen is werd dan ook bij lange na niet gehaald. Gedurende het proces daalde de rente voor onze gewenste hypotheek nogal fors, iets dat wij zelf aan moesten dragen, niet erg klantgericht. Voor 50 euro konden we profiteren van de nieuwe rente. Gecombineerd met weinig flexibele verhuisregeling heb ik er gemengde gevoelens aan overhouden. Ik geef Bijbouwe het voordeel van de twijfel omdat het nog in een opstartfase zit.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 6
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Echt klantvriendelijk uitleg en begeleiding

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een super ervaring. Het proces was duidelijk, transparant en vooral erg snel. Niet alle documenten waren meteen volledig en toch was de hypotheek binnen 1,5 week geregeld. De medewerkers waren altijd vriendelijk en hebben mij erg goed te woord gestaan en geholpen. Ik heb voor bijBouwe gekozen vanwege de snelheid, de mogelijkheid om zelf de hypotheek (zonder advies) af te sluiten en de lage rente.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende ervaring; online, maar toch persoonlijk. Erg laagdrempelige dienstverlening met een duidelijke uitleg bij iedere stap in het hypotheekproces. Prettig om 24/7 in een online omgeving de status van je aanvraag te kunnen zien. Met een goede voorbereiding en snel aanleveren van stukken heb je, je hypotheek in no-time rond!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aanvraag en afsluiten hypotheek ging heel snel ! Voorwaarden zijn top, bereikbaarheid klantenservice top, mail beantwoorden binnen 24 uur. Vrijdagavond aanvraag gedaan en vrijdagochtend (5e dag dus) finaal akkoord. Ongelofelijk. Vrienden deden bij concurrent 4 weken erover. Alle reguliere banken kunnen hiervan echt leren!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Tot op heden een slecht ervaring, er wordt eigenlijk nergens waargemaakt wat vooraf beloofd wordt. Ondanks het financiële voordeel heb ik tot op heden spijt dat ik niet gewoon voor de ING gekozen heb. Ik snap heel goed dat er ergens geld verdient en bespaard wordt, alleen in elke stap van het proces kom je weer voor nieuwe verrassingen te staan waarover vooraf niks vermeld wordt. Pas als je het geld om de hypotheek vast te zetten en vervolgens de bemiddelingskosten betaald hebt begint de ellende. BijBouwe bewijst samen met de door hun gekozen partner BNP Paribas (die overigens veel duurder is dan andere partijen) dat de financiële sector alles behalve transparant is en voor de klant door het vuur gaat. Een flinke domper dus...

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 2
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke uitleg en goeie instructies

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In eerste instantie leek het makkelijk, maar gaandeweg moesten sommige documenten vervangen worden of verder toegelicht. Tip: meld dit direct aan de klant en niet pas in de acceptatiefase, dat scheel tijd en frustratie. Telefonische contacten verliepen heel ontspannen en hielpen alle keren heel goed verder! Complimenten!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel duidelijk en gemakkelijk! Waarom zoveel extra betalen als je het zelf kan? Wij zijn razend enthousiast en kunnen het aan iedereen aanbevelen!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10

Bedrijfsgegevens

Frederik Roeskestraat 100

1076ED Amsterdam

020-7946059

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.