Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Beste Team bijBouwe, Wij hebben meerdere malen contact gehad met elkaar. Voornamelijk met de heer Bouwe Kuik en de afdeling acceptatie. In eerste instantie is mijn hypotheek afgewezen, heb ik zeker begrip voor met de vraagtekens die jullie hebben gekregen. Zoals ik gister heb begrepen van de afdeling acceptatie zijn jullie met een ander mogelijkheid voor mij gekomen. Hiervoor wil ik de hele Team bedanken! Hoewel het langer duurt dan op de website, de drukte kunnen wij natuurlijk niet zien. Nogmaals bedankt voor alle hulp en wachtende op een positieve reactie!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Naar aanleiding van mijn reactie heeft Bouwe Kuik mij persoonlijk gebeld en de situatie uitgelegd. Ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren, hij weet precies hoe wij ons in het proces voelen. Echter hadden ze er bij Bijbouwe niet op gerekend dat het concept zo erg zou toeslaan, zo hebben ze tussentijds nog mensen aangenomen en opgeleid om ons nog beter van dienst te kunnen zijn. Hierdoor begrijp ik volkomen dat het wat langer duurt dan beloofd. Als ik het hele proces van begin af aan moet beoordelen, ben ik zeer te spreken over het concept van Bijbouwe. Mijn eerdere reacties waren inderdaad wat minder positief, dit komt mede door de enorme vraag waardoor het proces nu eenmaal wat langer duurt. Ik heb Bijbouwe gekozen voor de belofte van 5 dagen en ik ben van mening dat dit op den duur ook gehaald kan worden, echter de snelheid van jezelf bepaald ook de snelheid van Bijbouwe. Zo had ik alle stukken al compleet en het wachten was op de beoordeling, wel heb ik de stukken vooraf door een externe hypotheek adviseur laten controleren zodat dit 99% niet meer mis kon gaan. Al bij al heeft het hele proces mij 14 dagen gekost, wel heb ik mede door de spanning dagelijks gebeld en gezeurd. Ondertussen kent de meerderheid mij aan de telefoon en moet zeggen dat ze ons elke keer, soms wel twee keer op een dag goed te woord hebben gestaan. Hierbij wil ik iedereen van harte bedanken en mijn complimenten aan Bouwe Kuik, die ons persoonlijk heeft geholpen om alles voortijdig rond te krijgen.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
5

2 sterren: slechter dan verwacht

De website van bijbouwe is overzichtelijke en makkelijk in te vullen. De offerte werd ook zeer opgesteld (binnen 2 dagen). Echter de 1e beoordeling liet lang op zich wachten, langer dan 2 weken.Na meerdere keren gebeld te hebben met de klantenservice kan Bijbouwe mij niet aangeven wanneer mijn offerte definitief wordt geaccordeerd. De aanvraag loopt inmiddels al meer dan een maand en de ontbindende voorwaarden zullen volgende week dinsdag aflopen. Er wordt dus absoluut niet voldaan aan de belofte: "Binnen 5 werkdagen een hypotheek welke gereed is voor de notaris"

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 3
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

tot nu toe gaat alles nog goed. binnen een dag had ik de offerte en toen deze aangepast moest worden, was de offerte binnen 2 uur klaar en weer op de site beschikbaar. nu kijken hoelang het laatste proces duurt. so far so good !!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De voortgang tussen de berekening en de offerte is mij niet voldoende duidelijk.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Inmiddels loopt de aanvraag van onze hypotheek al bijna een maand. De offerte was heel snel binnen, dus dat beloofde veel goeds. Ook het aanbod was mooi, evenals de voorwaarden. We hebben snel alle gevraagde documenten aangeleverd en we dachten dat het zo rond was. Inmiddels hebben we de termijn voor de ontbindende voorwaarden moeten verlengen en is ook die al gepasseerd. Op de mail wordt traag gereageerd en telefonisch is BijBouwe vrijwel onbereikbaar voor ons. Gelukkig heeft onze (externe) adviseur wel contact, maar de beoordeling verloopt zeer stroef. Hierdoor komen e in enorme tijdnood, aangezien we ook nog geen afspraken voor de verbouwing kunnen plannen. Jammer, want BijBouwe heeft verder alles om een toonaangevende hypotheekaanbieder te zijn/worden. Ik begrijp dat het momenteel razend druk is, zeker omdat BijBouwe mooie en heldere voorwaarden heeft en een hypotheek afsluiten eenvoudig maakt. Nu alleen nog wat sneller...

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 4
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Slechte telefonische bereikbaarheid

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn broek zakt werkelijk van af. Ik heb op 19-05 mijn hypotheek bij jullie vast gezet en deze keurig betaald. Het ging al mis in jullie dashboard want na een aantal dagen geen offerte te hebben ontvangen voelde ik de bui al hangen. Alles ging mis wat er mis kon gaan. Het aller ergste is dat er bij de aanvraag nergens vermeld werd dat een meerjarig onderhoudsplan verplicht zou zijn voor een goedkeuring. ik was na het vele wachten en telefoontjes die ik gepleegd heb zelf even op de het internet gaan zoeken naar ervaringen. En kwam zo tot de conclusie dat dat er velen zijn die tegen dezelfde problemen aanlopen. Ik heb uw collega meerder malen gevraagd inhoudelijk naar de vve stukken te kijken want de woning is vorig jaar nog geheel aangepakt. De vve is gezond en zeer actief. Dus de eis dat de een meerjarig onderhoudsplan een keiharde voorwaarde is vindt ik daarom zo knullig. De wet waar dit allemaal over gaat is nog in de maak en moet nog door de 2e kamer behandeld worden. dus hoezo vooruit lopen op de feiten? Het had u gesierd als u deze eis aan het beging had mede gedeeld waarin de stappen voor het aanvragen worden doorlopen kenbaar te maken. dan was ik never nooit met jullie in zee gegaan.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 0
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Werkt heel eenvoudig en snel.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima website en snel schakelen goed mogelijk. Het traject van vastzetten hypotheekaanbod en vervolgstappen ook duidelijk. Details betreffende overlijdenrisicoverzekering kunnen iets duidelijker (te verzekeren bedrag alleen bij gedeelte lening >80% van woningwaarde, annuïtair aflopend?, looptijd?). Hierover neem ik dan ook nog contact op! Verder prima communicatie!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik dacht dat het afsluiten sneller zou gaan. Ik heb mijn rente laten vastzetten en stukken aangeleverd. 2 Weken later zijn de stukken nog steeds niet beoordeeld en kan ik nog steeds niet verder in het proces.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 4
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een hypotheek aanvragen is niet niks. Maar wanneer je jezelf erin verdiept is het met bijbouwe mogelijk om relatief eenvoudig je hypotheek af te sluiten. Het systeem is eenvoudig en duidelijk. De tijdsduur is door de drukte echter wel langer dan 5 werkdagen. Maar met veel telefoontjes en het snel aanleveren van de stukken hebben we binnen 14 dagen toch de hypotheek rond gekregen. Ga zo door bijbouwe, ik hoop dat jullie de drukte efficiënt kunnen verwerken. En weer de snelle afhandeling van 5 werkdagen gaan halen.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aanpak is heel goed. Gebruiksgemak laat nog te wensen over: tussentijds opslaan en dan toch weer helemaal vooraan moeten beginnen. En wachtwoordbeveiliging: alsof er topsecret CIA op staat, dat kan veel simpeler

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekend

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Mijn ervaringen bij BijBouwe zijn niet al te best. Allereerst is de telefonische wachttijd bij zowel algemene vragen als bij dossierinhoudelijke vragen erg lang. Daarnaast verbaas ik me over het volgende feit; Tijdens de aanvraag van een hypotheek met NHG voor een appartement is de hypotheek om de volgende reden afgewezen: Indien een Vereniging van Eigenaren actief en gezond is, dient er alsnog een meerjarenplan aanwezig te zijn. BijBouwe was in deze uitspraak erg stellig in haar oordeel en stond niet open voor tegenargumenten. Zelfs de toelichting van de externe beheerder van de VvE deed er niet toe. Kortom, een aanvraag bij BijBouwe verloopt op zijn zachtst gezegd erg stroef. Er wordt niet gedacht in het belang van de klant. Ik raad BijBouwe dan ook niet aan!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website N.v.t.
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Makkelijk te doen mits je enige financiele ervaring hebt

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Het doorlopen van de gegevens gaat prima, alhoewel de website erg traag werkt. De belofte dat binnen een werkdag een offerte wordt uitgebracht klopt niet. We zijn inmiddels al 3 dagen verder nog steeds niets ontvangen. Zo wordt de gestreefde doel een 'hypotheek binnen 5 dagen' natuurlijk niet gehaald. Telefonisch minstens half uur wachttijd.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 1
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over het algemeen ziet het er prima en gebruiksvriendelijk uit. Wel is het erg onduidelijk hoe het proces precies gaat. Blijkbaar ontvang ik na 1 werkdag een hypotheekofferte, maar ik ben inmiddels 3 dagen verder en ik heb nog niks ontvangen (en ook geen reden gehoord waarom het evt. langer zou duren).

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 6
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nu ik al een ongeveer 3 weken bezig ben (door de terugkoppelingen) bevalt het nog goed. voordeel is bij bijBouwe dat de stukken gewoon direct of de volgende dag worden beoordeeld. Wanneer je terugkoppelingen terug krijgt duurt het vanzelf wat langer (vergeet niet je vraagt geen lening van 1000,- aan bij een bank maar een hypotheek!). Zeker aan te raden!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Website is duidelijk, klein beetje traag. Het zou ook fijn zijn als er een uitleg bij de symbooltjes staat. Nu bijvoorbeeld een aantal documenten geüpload en staat er een geel uitroeptekentje voor. Dit betekent dat het ter beoordeling ligt, maar is niet geheel duidelijk. Wellicht dit erbij zetten!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website

Bedrijfsgegevens

Frederik Roeskestraat 100

1076ED Amsterdam

020-7946059

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.