10

Goede en ook snelle service, met name bij het oplossen van problemen.

Na het voor de eerste keer invullen van de webpagina's kwam ik onduidelijkheden tegen, die in een telefoon gesprek snel werden uitgelegd. Toen er zich onverwachte problemen voordeden (in dit geval doordat er bij het kadaster fouten ware gemaakt) werd en deze snel opgelost. Vragen werden snel beantwoord. Alle contacten waren vriendelijk en duidelijk.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Vlot geregeld, goede ondersteuning

Precies zoals je hoopt van een online hypotheekverstrekker: alles online, lekker snel geregeld en daarnaast ook beschikbaar om te helpen als je ergens niet uitkomt.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
8

Het afsluiten ging soepel en overzichtelijk.

Omdat de vervolgstappen steeds helder zijn is het afsluiten echt eenvoudig. Als je iets niet weet kun je ze goed bereiken.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
8

Fijne manier van werken

Mijn ervaring is redelijk positief uitgevallen, al is het moeilijk oordelen omdat ik geen vergelijkende ervaring heb met bijvoorbeeld een ander bedrijf. Maar het contact verliep soepel en snel, meestal binnen de verwachting van een werkdag reactietijd. Inhoudelijk liep het wat stroef bij een paar onderwerpen. Maar of dit aan Bijbouw lag of dat elk bedrijf hier over was gestruikeld kan ik niet oordelen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
4

matig

wil graag een 30 min orientatie gesprek. Dit is alleen mogelijk tijdens kantoor uren. op de site staat bel ons als dit niet schikt. Voor mij overdag niet mogelik ivm full time baan. dus gebeld met Jeroen. waren geen andere opties dus wel jammer voor mij haha of voor BB nou dan maar naar de concurrent zeg ik ja suc 6 zegt Jeroen. Toch wel vreemd dat ze zo klanten verliezen/wegsturen i.v.m kantoortijden

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het afsluitproces is duidelijk. No nonsense. Het belangrijkste wat mist is dat je nu maar 1 prijs op kan geven van je nieuwe huis, die vervolgens zowel als koopsom en als marktwaarde gebruikt wordt. Dit gaf in mijn geval problemen want de koopsom kan uiteraard behoorlijk afwijken van de marktwaarde.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kort na elkaar twee hypotheken afgesloten, één via een hypotheekadviseur en één via bijBouwe. Als je een beetje bekend bent met de materie komt het er op neer dat je bij beide door dezelfde hoepeltjes moet springen qua verzamelen en opsturen van documenten, alleen via een adviseur kost het 2000 euro meer en duurt het een aantal weken langer. bijBouwe biedt een zeer aantrekkelijke rente (daar gaat het uiteindelijk om) en als je er via de website ergens niet uit komt, staan ze direct telefonisch voor je klaar.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een positieve ervaring met het online afsluiten bij uw organisatie. Ik heb vooraf meerdere partijen gebeld en informatie opgevraagd. Daarbij viel op dat veel partijen slecht bereikbaar waren en de mensen aan de telefoon onvoldoende kennis van zaken hadden. U bent een positieve uitzondering. Ik heb een kleine opmerking en dat gaat om de bankgarantie. Ik heb deze formulieren per mail opgestuurd maar online valt niet te volgen of dit tot stand is gekomen of wat hiervan de status is. Zou mooi zijn als dat ook via het upload systeem gaat.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super!! Altijd behulpzaam Makkelijk te bereiken en niet geheel onbelangrijk, als je belt wordt je supersnel te woord gestaan. Voor de rest kon ik altijd bellen voor elke soort vraag. Wij zijn tevreden klanten en zouden jullie zeker aanraden bij bekenden.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

het is helemaal lekker verlopen voor mij

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben behulpzaam geweest bij de aanvraag van de hypotheek voor mijn zoon en schoondochter bij bijBouwe. In vergelijking met andere aanbieders verbaasde het mij toch wel hoe behulpzaam zij waren. Telefonisch werd je vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, per email werd er vlot geantwoord en het dashboard is erg duidelijk en geeft precies aan wat je nog moet doen in de actielijst. Enige kennis van zaken is wel vereist maar als u dat heeft is dit een absolute aanrader zelfs al zijn er IETS goedkopere aanbieders. bijBouwe het meer dan waard.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles helder en duidelijk weer gegeven en waar nodig telefonisch advies en toelichting.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na een proces van ongeveer 12 werkdagen (van registreren op website tot tekenen offerte) beschikken wij inmiddels over een bijBouwe hypotheek. Ik moet wel de kanttekening maken dat we de afspraak voor taxatie van ons nieuwe huis pas maakten op de dag van registratie bij bijBouwe (vertraging circa 3 werkdagen). Daarnaast moest onze persoonlijke situatie afzonderlijk beoordeeld worden (nog eens 3 werkdagen). Als dit niet het geval was geweest en je alle benodigde documenten paraat hebt op het moment van registratie, denk ik zeker dat het mogelijk is om alles binnen 5 dagen af te ronden. Tijdens het proces zijn we steeds goed te woord gestaan (via mail en telefoon), waardoor er aan onze kant geen enkel moment sprake was van paniek. Ik lees meerdere 'klachten' over een te trage website. De website is inderdaad niet snel, maar functioneert voor de rest naar behoren. De website zelf is zeer duidelijk en was voor ons de rode draad doorheen het proces.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Erg goede service. Goed bereikbaar en ze helpen je graag.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service. Alles super makkelijk geregeld. Prima medewerkers die je altijd goed hulp verlenen.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle en duidelijke reactie zowel telefonisch als per email. Lekker gemakkelijk om alles op je eigen tempo te uploaden. Wellicht om het proces te versnellen als gelijk een optie geven om meerdere dingen tegelijk te uploaden (zoals werkgeversverklaring, loonstrookjes en taxatierapport). Aangezien jullie deze toch altijd nodig hebben. Verder werkte het uploaden van afbeeldingen bij mij niet (de kwaliteit werd heel slecht, zodat het onleesbaar werd). Als oplossing nu gewoond gemaild en heeft men het voor ons geupload. Ten slotte als tip, misschien kunnen jullie nog een reminder instellen indien een document niet goedgekeurd is of niet leesbaar is. Dan weet men dat er actie noodzakelijk is. Al met al zeer tevreden en blij dat ik gekozen heb voor bijBouwe! :)

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer behulpzame werknemers van bijBouwe. Er wordt snel, adequaat en vriendelijk gereageerd. Een verder verbeterpunt zou kunnen zijn om een soort van deadlines / geheugensteuntjes aan de openstaande acties te hangen. In ons geval gingen wij 8 weken na de aanvraag al naar de notaris. Het had ons geholpen als we iets van een tijdsplanning van bijBouwe hadden gekregen (welk onderdeel wanneer geregeld moet zijn). Na het akkoord van alle stukken, heeft de notaris namelijk nog 3 werkdagen nodig om de akte voor te bereiden.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een aanvraag is prima te doen. Reacties zijn duidelijk, goede digitale begeleiding en afronding !

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer professionele, behulpzame en prettige afhandeling. Wanneer nodig kon er duidelijk uitleg gegeven worden over de benodigde stukken, de laatste status en het aanvraagproces. De medewerkers van BijBouwe zijn bijzonder vriendelijk en geduldig. Mijn dank gaat met name uit naar Jack, Jeroen en Anneliek die me door de aanvraag heen te woord hebben gestaan :)

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is een behoorlijke papierwinkel voor een leek, maar wij zijn erg goed geholpen door Jeroen Bastiaansen. Ondanks dat er wat obstakels waren heeft Jeroen ons perfect door het hele traject heen geholpen. Nogmaals onze dank hiervoor.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Van tevoren was ik gewaarschuwd niet met een internethypotheker in zee te gaan omdat niet alles als een standaardsituatie was te omschrijven. We hebben veel telefonisch contact gehad (ook van tevoren) en binnen twee weken was de hypotheek rond. Een verbeterpunt voor dit soort situaties zou zijn als er binnen BijBouwe betere aantekeningen zouden worden gemaakt waardoor iemand niet nog eens hoeft te bellen nadat er al eerder uitleg is gegeven. Dat was niet altijd gedocumenteerd. Of wellicht een opmerkingenveld waarin iemand nadere uitleg kan plaatsen zodat het proces nog sneller kan verlopen. Verder helemaal top!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het begin van de aanvraag was erg sterk. Bij het aanleveren van de documenten begon het heel onduidelijk te worden. Er worden eisen gesteld aan documenten die niet vooraf duidelijk zijn gemaakt, dat zorgt voor onnodig heen en weer sturen. Daarnaast accepteert BijBouwe geen digitaal ondertekende stukken. Wat echt extreem raar en ouderwets is voor een online hypotheekverstrekker. Het contact was altijd erg vriendelijk, behulpzaam en snel.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 6
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Website heeft wel diverse keren kuren vertoond. Per e-mail uitstekend te woord gestaan.

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top, mooie taal en duidelijke stijl. In de aanvraagflow is er een item te verbeteren en dat is het integreren van feedback als je niet voldoende eigen inleg hebt opgevoerd. Je kunt dan niet door met offerte aanvraag, maar er wordt ook nergens aangegeven wat er mist. Dat was dus even zoeken en kan nog beter. Benader me gerust voor meer uitleg. Verder top gedaan! Complimenten!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nog niks afgesloten, maar tot toe is mijn ervaring goed!

  • Gemak
  • Duidelijkheid
  • Website
  • In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7

Over bijBouwe

Filter op Taal