Uitstekend vakmanschap van het begin tot het eind!

Vanaf het begin werd er een comfortabele sfeer gecreëerd waarin er goed geluisterd werd naar mijn wensen en er genoeg sturing was om een mooi pak samen te stellen. En dit was goed terug te zien in het resultaat!

Een vlotte en prettige ervaring.

Ik vond het fijn dat het idee wat ik van tevoren had prachtig aangevuld en begeleid werd door bart. Hij kon goed voorspellen wat ik mooi zou kunnen vinden en zo, vrij snel, een mooi maatpak heb samengesteld.

Super service, hoge kwaliteit!

Goed geholpen en begeleid in het maken van keuzes, is een fantastisch pak geworden!

Fijn en behulpzaam geholpen.

Het waren fijne afspraken met het uitzoeken en passen van mijn trouwpak! veel keuze in kleuren en stoffen, wat het ook lastig kan maken maar daarin was Bart een goede hulp om het juiste bij elkaar te zoeken! Ook het meedenken in het kleine gilet van mijn zoon is als prettig ervaren!!

Snel en deskundig een prachtig maatpak

Samen met mijn zoon voor zijn bruiloft beiden een maatpak gekocht. Deskundig advies in een prettige sfeer heeft geleid tot 2 geweldige maatpakken met alles er op en er aan.

Groot gemak

Nooit gedach tdat ik op 67 jarige leeftijd nog eens voor de eerste keer aan het pak zou gaan, maar ja je dochter trouwt(hopelijk)maar 1keer. Omdat ik enkele jaren gelen een herseninfarct heb gehad en daardoor aan mijn linkerzijde ernstige beperking heb zag ik erg op tegen het uitzoeken en passen in een normale kledingzaak. Dat deed mij besluiten een maatpak aan te schaffen dat maakt het in ieder geval al dat je zittend onder het genot van een zeer goede kop koffie al de kleur en stof uit kunt zoeken. Dan volgt het passen dat wil zeggen het opnemen van je maten iets wat Bart snel en volgens mij vakkundig deed. Ik was aangenaam verrast door de snelheid dat Bart mij mailde dat het pak klaar was om te komen passen. Nog aangenamer verrast was ik over hoe mooi het was geworden en hoe goed het mij paste. Er hoefde niets meer aan te gebeuren het zat perfect. Ik kijk er naar uit dat het volgende kind gaat trouwen. Ik laar Bart dan zeer zeker weer een ander pak maken. Bedankt Bart

zit als gegoten, chique uitstraling

keuze genoeg, advies op maat, alle tijd en een super mooi eindresultaat.

Super mooi pak

Hele leuke ervaring. Alles is handgemaakt en het past echt perfect. Beter pak heb ik nog nooit gezien. Wel wat aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat.

Een goede keuze kunnen maken daar het advies van Bart.

Ik heb mijn ervaring als prettig ervaren. Ik werd goed geholpen door het proces van het kiezen van een pak. 5 sterren als ik iets meer keus/voorbeelden had aan verschillende soorten pakken enz.

Erg fijn geholpen met trouwpakken, prachtig resultaat

Aanbevolen!

Erg fijne ervaring

Mooie ervaring en een erg mooi pak aan overgehouden!

Hier moet je heen voor een mooi maatpak!

Bij Bart Sanders word je zeer deskundig geholpen, is de keuze reuze en de entourage in één woord prima! Een zeer tevreden klant!

Super goed en snel advies!

Recent voor een maatpak bij Bart Sanders geweest. Fijn dat hij flexibel in zijn werktijden is. Geeft goed advies en voelt snel aan waar je voorkeur naar uitgaat. In een half uur een maatpak opgemeten en alles afgehandeld! Zeer snelle levering van het pak. Bij het ophalen nog even gepast en met een grote glimlach geconstateerd dat het als gegoten zit!! Prijs/ kwaliteitsverhouding is zeer goed. Aanrader om eens langs te gaan!

Onze drie pluspunten voor Bart Sanders.

1 Wat fijn was dat Bart op alle tijdstippen te bezoeken was, zelf op zaterdagmiddag. 2 Ondanks de enorme keus in stoffen/kleuren en patronen weet Bart in korte tijd je stap bij stap goed te begeleiden naar de juiste keuze en smaak. 3 Bart heeft ook interesse in mij als klant wat ik doe en een gezellig praatje wat niet alleen over pakken gaat. ;)

Maatwerk met een !

Alle mogelijkheden worden perfect uitgelegd en er wordt uitstekend geluisterd naar de wensen. Mijn trouwpak zat als gegoten en had echt de WOW Factor!

Persoonlijke benadering en mooi resultaat

Bart vraagt goed door waar je naar op zoek bent en wat je wilt. Hij licht ook toe op de (kwaliteit) van de stoffen en je keuzes. Het uiteindelijke resultaat is mooi. Precies naar eigen smaak en perfect op maat.

Als ik deze zaak eerder gekend had, was ik al eerder klant geweest.

Een nieuw pak! Voor mij is dat altijd een heel gebeuren. Mijn bovenrug is namelijk vergroeid. Daarom moet er altijd aan mijn kostuums het nodige aangepast worden. Het grote voordeel van Bart Sanders is dat hij een pak verzorgt dat van begin tot eind toegespitst is op mijn eigen postuur. Prima! Ook mijn overhemd is op maat gemaakt. Daarnaast, komt afspraken na en luistert. Ruime keuze (en lekkere koffie!) Een tevreden klant!

Mooie kwaliteit, persoonlijke service en snelle levertijd - top service.

Bart ontvangt je in zijn prachtige atelier in Vianen met goede koffie, persoonlijk advies in een ontspannen ambiance. Genoeg prachtige stoffen om uit te kiezen. Ik heb 2 op maat gemaakte overhemden besteld en deze passen perfect, die ik met trots draag tijdens zakelijke gesprekken en het geven van wijnproeverijen. En het mooie komt nog. De overhemden waren binnen 2 weken geleverd. Bedankt voor de goede service Bart en tot een volgende keer.

Geweldige relatie supper

Helaars is het naar mijn gevoel de colbert te strak Misschien nog te vermaken? ik hoor wel

Fantastisch geholpen door Bart en geslaagd voor een prachtig trouwpak!

Ben super blij met mijn trouwpak op maat! Bart heeft mij goed geadviseerd en geholpen. Ruime keuze qua stoffen, kleuren en alle opties bij Bart Sanders Maatpakken.

Fantastische service en zeer goede kwaliteit

Voor mijn trouwdag ben ik bij Bart Sanders terecht gekomen. Ik was aan de late kant met het uitzoeken van een pak maar dat was voor Bart geen probleem. De zelfde week ben ik naar Bart gegaan om een pak te gaan uitzoeken. Hij nam daarvoor alle tijd en gaf zeer goed advies. Het pak was ruimschoots optijd en paste perfect. Kortom samengevat, uitstekend!

Goede open benadering naar de klant toe, voelt erg prettig.

Gezellig samen kleding uitzoeken

Leuk en hartelijk ontvangst met goede en leuke adviezen, ook voor mensen zoals ik die niet zo met kleding bezig zijn.

Een goede persoonlijke behandeling met een prachtig trouwpak als resultaat

Bij het uitzoeken van een trouwpak kregen we een warme ontvangst, goede koffie, veel mogelijkheden in het maatwerk van een pak en mooie stoffen. Het eindresultaat is mooi en naar wens.

Zeer goed geholpen, erg goed advies en zeer goede kwaliteit

Na maanden zoeken kwam ik bij Bart. Hij heeft mij geholpen aan een zeer mooi en compleet pak. Erg goed service (en koffie)