Filters

10

Super service, erg klantvriendelijk.

Ik werd meteen geholpen. Erg professioneel bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
10

Proffessionele hulp

Ik ben erg tevreden! Ik werd vlot geholpen ook Al hebben ze het super druk. Erg klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden

Er is alles aan gedaan om een goede prothèse afteleveren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Na vele behandeling elders, eindelijk goed geholpen bij Vink

Ik heb al vele ervaringen elders maar elke keer paste het niet goed en kon ik snel weer terug. Uiteindelijk via internet bij Vink uitgekomen en uitstekend behandeld. De prothese blijft perfect zitten. Ik kan iedereen aanraden om langs te gaan bij een van de klinieken van Vink. Service en snelheid maar niet te vergeten kwaliteit staan hoog in het vaandel. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Goed geholpen en fijn personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen!

Ik ben super geholpen bij Vink Tandtechniek en zou het iedereen aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een hele fijne ervaring

Ik kon snel terecht valbijl vink tandtechniek, fijn personeel en werd goed geadviseerd en geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Super slecht

Tanden laten trekken en de zelfde dag een nieuw gebit, dus niet, gebit laten opmeten en besteld bij vink, word het verkeerde gebit geleverd zit je daar met getrokken tanden, een drama, alles laten doen door de narcose tandarts in alphen a/d Rijn , ben inmiddels al 2 maanden bezig en niemand neemt zijn verantwoording, het is nog steeds waardeloos

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Prima geholpen en uiterst tevreden met het resultaat Marion

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch, ik kan weer normaal kauwen!

Ik liep al jaren met een niet goed passend kunstgebit. Mijn oude technieker kreeg het gebit niet goed pasaend. Na het lezen van de beoordeling van vink tandtechniek een afspraak gemaakt bij hen in waalre. Ze hebben toen mijn oude kunstgebit passend gemaakt, wat een verschil! Afgelopen maand toch besloten een nieuw kunstgebit aan te schaffen aangezien de oude aan vervanging toe was. ik kan nu echt weer kauwen zonder pijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben Goed geholpen mensen waren zeer vriendelijk

fijne ervaring ! Top mensen !

  • Aanbevelen? Nee
10

Topkwaliteit Tandtechniek en uitstekende service

Super goed geholpen door de professionals van Vink Tandtechniek!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Hele goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en zeker een aanrader

Ben geadviseerd om naar vink tandtechniek te gaan en zeer blij met deze keuze. Ben enorm fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden

keurig netjes afgehandeld, ben helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service met een lach, en ik lach ook weer

Super Top Service Vakkundig en helder echt een aanrader.. Eerste dag intake en bestuderen van gebit ze checken echt alles, als volgt nemen ze plan van aanpak zeer vakkundig op en natuurlijk ook klant Vriendelijk.... SUPPPEEERRR SERVICE

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en vriendelijk personeel

Tijdens mijn laatste dag van vakantie tand uit mijn prothese bij thuis komst gelijk gebeld. Zaterdags er heen gegaan en super geholpen. Goede tekst en uitleg gekregen wat te doen voor een nieuw prothese aan te vragen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en nuchter personeel

Ik ben goed geholpen door dhr Vink laatst, personeel heeft het naderhand verder uitgelegd omdat meneer het wat druk had die dag en dat kan ik goed begrijpen. Super

  • Aanbevelen? Ja
1

Meest onprofessionele organisatie die meent u een glimlach te geven

Wat een amateurs en dan wel in het bijzonder het laboratorium die de opdrachten van een professionele technieker in de praktijk niet kunnen begrijpen of wel anders uitvoeren dan de patiënt wenst. Bizar en zeker niet aan te raden.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
10

Geweldige service en een heel goed geholpen!

Heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend fijn en snel geholpen!

Ik heb een aanvraag gedaan en heb dezelfde dag nog een afspraak ingeplant. Het personeel was erg vriendelijk en legde alles duidelijk uit zodat ik niet voor verassingen kwam te staan.

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen goede service

Ik ben de dupe van het afstoten van een locatie

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
1

Gedeeltelijke protese onder en boven een groot drama

Ik ben nu al vanaf begin november onder behandeling, de tandtechnicus die mij heeft geholpen in Alphen ben ik zeer tevreden over(hij moest steeds alle problemen oplossen) Maar ben ondertussen, na 6 x happen, 2 x nieuwe gebitsproteses maken, vergeten de gebitsproteses op te sturen, discussie voeren met klantenservice en 15 ritjes op en neer naar alphen wel klaar met VINK. Alles word nu teruggestuurd en ik ga ergens anders heen om een goed en passen iets te laten maken, tenminste als VINK meewerkt en de reeds betaalde vergoeding van mijn verzekering terug gaat storten. Ze kunnen geen goed passend iets maken. Dus als je hiervoor ergens anders terecht kunt, doen!!

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.
1

Slechte communicatie, slechte service en geen overleg mogelijk (Veldhoven)

Na heel veel eerdere teleurstellingen met andere tandartsen, ben ik op zoek gegaan naar een goede tandarts die kronen, bruggen en facing bij mij kon zetten.Ik was op zoek naar kwaliteit, korte lijnen en persoonlijke aanpak. Via Vink Tandtechniek kwam ik terecht bij Mondig te Veldhoven. Ik kon redelijk snel terecht bij Mondig. Eenmaal op de afspraak werd mij door tandarts Smit verteld dat er nog van alles moest gebeuren voordat ik aan kronen en facing kon gaan beginnen. Het verhaal klonk allemaal heel goed en plausibel. We hadden echt het idee dat dhr Smit - in tegenstelling tot onze vorige tandartsen - een goede kijk had op zaken. We zouden binnen twee weken een offerte / begroting ontvangen van de eerste fase. Net voor het verstrijken van de twee weken hadden we de offerte binnen en toen begon de ellende en ergenis; de begroting kwam op een bedrag van zo'n 2500 euro, allemaal prima, maar er stond een hele lijst van handelingen begroot die ik niet kon verklaren of mee eens ben.Vervolgens heb ik een dag later gebeld en gevraad of we de heer Smit mochten spreken; we kregen te horen dat het heel druk was en dat de heer Smit wel terug zou bellen. Volgende dag was ik nog steeds niet teruggebeld. Ik weer erheen bellen, weer hetzelfde verhaal. Enfin, we zijn nu bijna 2 weken later en dhr Smit noch iemand anders van Mondig heeft de moeite genomen om mij even terug te bellen. Het ergste vind ik nog dat ik dik 170 euro had moeten betalen voor de zogenaamde intake. Het kan toch niet zo zijn dat er geen enkele vorm van overleg is na het ontvangen van een offerte voor zulke ingrijpende handelingen? Wat een vreselijke arrogantie!!! Mijn contact met Mondig heeft mij een hele vieze nasmaak gegeven.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.
10

Ik voel me weer de oude,dus in1 woord geweldig

Ongelukkig,verschrikkelijk vond ik mijn kunstgebit.zag mijn tanden niet voelden me 100 ,ik zag niks meer terug in de vrouw die ik was, nu 51 jaar oud.door veel te google en rond te kijken ,kwam ik bij Nick terecht bij Vink Nijmegen Ik ben weer gelukkig en durf weer te lachen .schaam me niet meer .ik zie mezelf weer.Nick dank je dat je zo je best hebt gedaan ,van mij voor jou een 10 mevr Janssen

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Bedrijfsgegevens

Heikantstraat 18 A

5581VB Waalre

040-2216666

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.