slechte communicatie en uitvoering
Ruim een jaar geleden (eind dec. '21) behandeling klikgebit gestart.
Aanvraag ingediend bij verzekering en na goedkeuring is de behandeling begonnen met het aanbrengen van de 4 inplantaten.
Zonder nu direct de schuld bij de behandelaar te leggen was het resultaat na behandeling een compleet vervormd hoofd met grote builen en verkleuringen.
Het vervolg was ook niet bemoedigend. Wachten, wachten en nog eens wachten tot de chirurg uiteindelijk (een jaar verder) de knopjes op de inplantaten kon plaatsen.
Afspraak met de tandtechnicus voor vandaag (16/01/'23) die even keek, verdween, en terugkwam met de mededeling dat hij niets kon doen omdat er nog geen machtiging was van de verzekering.
Iets wat in mijn beleving reeds een jaar tevoren was gegeven.
Zal waarschijnlijk met deze man verder moeten om alsnog een behoorlijk gebit in mijn mond te krijgen, maar de moed is mij toch enigszins in de schoenen geschoten.
Heel ellendig, temeer daar er gedurende dit jaar niet of nauwelijks enige vorm van behoorlijke communicatie was dan wel een goede uitleg over de behandeling