Frits s top

Ik was bij mijn vorige tandtechnieker geweest en luisterde niet naar mijn klachten. Het zat scheef, deed pijn, en mijn bovenlip viel weg. Het was gezichts bedrog zei Emiel Deze man ging weg bij de praktijk, en Frits kwam. Ik werd doorverwezen door Maurice. Hij keek en zag meteen wat mijn klachten waren. Eindelijk iemand die naar me luisterden en zag wat het probleem was. Ik ben er super blij mee, dankjewel Frits

Top praktijk

In samenwerking met mond en mondig, heb ik een volledige gebitsprothese gehad met Inplantaten Nergens geen last van gehad geen pijn helemaal niks, ben wel onder narcose geweest. Echt top dank jullie wel hiervoor Ben er erg blij mee

Door kees geholpen met klikgebit Boven +onder veel keren moeten happen maar past allemaal perfect echt een vakman en ook altyd vriendelijk

Ben goed en naar tevredenheid geholpen.

Mijn oude prothese snel gerepareerd en nieuwe na een paar weken geplaatst.

Zeer tevreden over de ganse lijn

Aangenaam contact en volgens mijn beleving een zeer kundige tandtechnicus die niet 1,2,3 eventjes een gebit (onder en boven) aanmeet. Nee, dit is verfijnd werk met controle op controle. Uiteindelijke heb ik de prothese nu 6 weken en er is nog niks aan veranderd moeten worden. Natuurlijk heeft er door mijn lange wachten om een nieuwe prothese te nemen een flinke aanpassing in mijn mond moeten plaatsvinden maar eten gaat al enige weken redelijk tot goed. Al met al zeer aanbeveling waardig.

Ben heel tevreden over mijn nieuwe prothese

Al bij mijn eerste intake viel me de deskundigheid op van de tandtechnieker. De vorige prothese had mankementen ( van een andere tandtechnieker) En dit werd heel snel gezien.. Mijn nieuwe prothese werd snel en zorgvuldig aangemeten en ben er zeer tevreden over.

Zeer zorgvuldig en goed

Na verwijdering van mijn ondertanden en in laten zetten van implantaten door het ziekenhuis ben ik op zoek gegaan naar een tandtechnicus voor een (nieuw boven) en klikgebit. Via een tip ben ik terecht gekomen bij Vink tandtechniek samen met tandartsenpraktijk “De poort van Nieuwegein”. Mijn behandelaar is Frits, onder andere werkzaam in Nieuwegein. Je merkt dat Frits al een flink aantal jaar in het vak zit en zeer deskundig is. Heeft geduld. En liever een keertje terugkomen om zodoende het perfecte plaatje te bereiken, Het nieuwe bovengebit paste direct en zit perfect. Het klikgebit is enkele keren aangepast en een klein drukplekje weggeslepen. Ik kan weer ergens een bijt inzetten.

Keurige afwerking

Op 17 december 2022 ben ik vanuit Elten (D) naar Waalre gereden i.v.m. een gebroken bovengebit. Tijdens mijn verblijf in Waalre ben ik op zeer korte termijn geholpen en mijn gebit is weer volledig gerepareerd. Ik bedank de medewerkers van Vink Tandtechniek voor hun professionele afhandeling .

Geweldige service met uitstekend resultaat!

Fantastisch dat ik op dezelfde dag nog geholpen werd. Het resultaat was daarnaast geweldig mooi! Al met al een tevreden klant.

slechte communicatie en uitvoering

Ruim een jaar geleden (eind dec. '21) behandeling klikgebit gestart. Aanvraag ingediend bij verzekering en na goedkeuring is de behandeling begonnen met het aanbrengen van de 4 inplantaten. Zonder nu direct de schuld bij de behandelaar te leggen was het resultaat na behandeling een compleet vervormd hoofd met grote builen en verkleuringen. Het vervolg was ook niet bemoedigend. Wachten, wachten en nog eens wachten tot de chirurg uiteindelijk (een jaar verder) de knopjes op de inplantaten kon plaatsen. Afspraak met de tandtechnicus voor vandaag (16/01/'23) die even keek, verdween, en terugkwam met de mededeling dat hij niets kon doen omdat er nog geen machtiging was van de verzekering. Iets wat in mijn beleving reeds een jaar tevoren was gegeven. Zal waarschijnlijk met deze man verder moeten om alsnog een behoorlijk gebit in mijn mond te krijgen, maar de moed is mij toch enigszins in de schoenen geschoten. Heel ellendig, temeer daar er gedurende dit jaar niet of nauwelijks enige vorm van behoorlijke communicatie was dan wel een goede uitleg over de behandeling

Helemaal Top !

Hele fijne mensen die er werken, Roberto is een vakman en weet wat hij doet.... altijd in voor een geintje maar is wel heel serieus als het op zijn werk aan komt. Vorig jaar mijn boven tanden laten trekken en sinds dien bij Vink patiënt in Maastricht. Good job !

Snel en heel kundig geholpen. Hele fijne mensen werken hier. Dankjewel.!

Nu 1 jaar een kunstgebit tevens mijn definitieve gekregen, zeer tevreden en vanaf dag 1 een zeer goede service. Staan voor vragen altijd klaar, als het gebit niet lekker zat kon ik vlug terecht en werd het opgelost. Ik kan iedereen Vink Tandtechniek aan raden.

Altijd bang geweest van de tandarts en nu niet meer TOP.

Sinds ik mijn kunstgebit heb kan ik weer onder de mensen komen. Ik kan weer gewoon uit eten gaan. En weer lachen in de kroeg. Altijd goed geholpen en je kan altijd vlug terecht als er iets is. Zeer vriendelijk personeel.

Zeer deskundig

Heb een goed gevoel gehad bij Frits , die werkzaam is bij tandartspraktijk de poort in Nieuwegein , deskundig en luisterde ook naar mijn wensen raad deze man zeker aan . Mvg John van leur .

Ik ben echt super tevreden!

Ik ben echt super tevreden over jullie aanpak en aandacht. Elk van jullie personeel is is even vriendelijk en attent. Ik werd tijdens de behandeling op de hoogte gehouden wat er gebeurde en werd ik op mijn gemak gesteld. De heer Vink en zijn team zijn echt begaan met je. De dag erna werd ik gebeld hoe het ging, dat is nog eens een 9+ klantervaring. Gisteren de laatste controle gehad en alles is prima verlopen! Kan iedereen aanbevelen om je bij Vink Tandtechniek te laten behandelen!

10 sterren!!

Ik wil jullie nogmaals hartelijk bedanken voor jullie snelle en zeer goede service bij het maken van de frame prothese. Het zit weer perfect. Nogmaals bedankt!

Vink Tandtechniek zijn professionals !

Vink Tandtechniek heeft mijn kunstgebit geplaatst. De behandelaar in Lelystad beheerst het vak door perfecte passingen te maken en elk probleem op te lossen. Legt alles uit en is zeer vriendelijk. Een aanrader.

Vink Tandtechniek in 1 woord... TOP!

Ik kom al jaren bij Vink Tandtechniek, ik ben zeer tevreden over de behandelingen. Dhr. Vink is kundig en zeer vriendelijk.

Vink Tandtechniek in 1 woord... TOP!

Professioneel technisch en cosmetisch geweldig resultaat!

Mijn ondergebit met de 2 implantaten en het staafje tussen de implantaten, brengt me de zekerheid terug om weer onbezorgd en stralend lachend door het leven te kunnen gaan, zonder de angst haar onverwachtst te kunnen verliezen! Mijn technisch wonder Roberto heeft al mijn verwachtingen waargemaakt, zodat ik weer kan genieten van onbezorgde maaltijden in het openbaar en volop kan glimlachen! Chapeau Roberto!!!

Super geholpen door Vink Tandtechniek in Haarlem

Super fijne behandelaar! Vriendelijk en kwalitatief Legt duidelijk uit hoe de behandeling uitgevoerd gaat worden. Heel blij met het uiteindelijke restultaat

Perfecte communicatie!

De communicatie voor mijn behandeling gaat perfect. Ik werd vlug en vriendelijk geholpen door de balie assistente en behandelaar. Alles werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en tijdens mijn behandeling werd alles perfect uitgevoerd. Nul pijnklachten en het resultaat is uitermate top!

Goede behandelaar in Nijmegen

Ik kom aan op locatie en word onwijs vriendelijk ontvangen. Daarnaast hoefde ik niet lang te wachten en werd opgehaald door de behandelaar. Vervolgens geeft hij een duidelijke uitleg en leverde fantastische resultaat!

in 1 woord "Fantastisch!

Super blij met het resultaat!! Prothese word hier netjes erin gezet en je voelt er bijna niks van. Dikke complimenten naar de behandelaar!!