Super aardig en ook nog eens vakmensen.

Zeer prettige ervaring. Nemen alle tijd, luisteren naar je wensen. Ze hebben alles keurig netjes op orde. Heel blij met eind resultaat. Chapeau.

Uitstekend geholpen en goede service

Na een duidelijke offerte keurig geïnformeerd over de te nemen stappen en prima geholpen. Men is klantvriendelijk en flexibel mbt afspraken. Ook een goede nazorg.

Vriendelijk goed gevoel bij

Na het plaatsen zaten er nog wat drukpunten afspraak gemaakt is ook weer netjes opgelost dus dik tevreden

Zeer te vrede Goed geholpen

Geweldig geholpen

Geweldig,goed geholpen

Toppppp

Vriendelijk en luisteren naar jouw wensen

Kwaliteit staat voorop bij Vink. De service is geweldig. Vandaag bellen, morgen kan je terecht voor een aanpassing. Het gehele proces van noodgebit tot definitief gebit is soepel verlopen. Ook de controles die ik tussendoor gehad heb, waren perfect.

Geweldig wat een werk ze doen. Ze staan meteen klaar als er iets is

Wat een service Ik was een zeer moeilijk geval (implantaten afgebroken) Niets was te veel werk Aardig personeel !!!!!!!!!!!! Er was niets wat ze niet netjes oplossen ik kan voor het eerst in 2 jaar weer lachen en hoesten zonder dat ze eruit vielen Maar vooral weer eten hoera hoera Bedankt heel het team Vink

Ik ben prima geholpen. De behandeling was vriendelijk en de uitleg was duidelijk. Het resultaat is tot nu toe boven verwachting.

Super kundig, aardig en nette praktijk.

Na meerdere keren bij mensen een prothese van Vink tandtechniek gezien te hebben, was de keuze voor mij makkelijk. Zeer kundig personeel, aardig, vriendelijk en netjes. Complimentje nog voor Carola: z'n secretaresse wens je iedere praktijk toe. Niets was te veel. Zij regelde het wel even.

Mooie praktijk met vriendelijke medewerkers.

Klantvriendelijk, afspraken worden goed gepland en zeer deskundige tandtechnicus met begrip voor de clinten.

Vakmensen met passie voor hun vak

Ik ben voor de tweede keer voorzien van een volledige prothese door Vink tandtechniek, En wederom hen ik een perfect passend gebit wat er ontzettend goed uit ziet. Ik wer op een vriendelijke en deskundige manier te woord gestaan en geholpen.

Lieve zeer kundige mensen

Vink Tandtechniek met 40 jaren ervaring maakt het waar

Bij Vink Tandtechniek Almere heb ik een gedeeltelijke tandprothese voor de onderkaak besteld, Binnen 1 maand, met slechts 3 afspraken, was de tandprothese klaar en tijdens de plaatsing van de tandprothese bleek deze gelijk perfect in mijn gebit te passen en stevig vast te zitten. Tandtechnieker Gillian heb ik ervaren als vriendelijk en behulpzaam, maar vooral als deskundig.

Zowel mijn vrouw en mij persoonlijk zijn uiterst tevreden met de gehele behandeling van het team.(frits en maurice). Zij hebben geduld leggen het volledig uit wat er gaat gebeuren. Het is een ieder aan te raden bij Vink tandtechniek te informeren wat de mogelijkheden zijn t.a.v. het gebit.

Zeer professioneel, kundig en vriendelijk!!

Beste Frits, liever geven wij u ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!! Wat een onmogelijke opgave leek te zijn, met zoveel gebreken in het gebit, is uiteindelijk een oplossing met een frame boven en onder geworden. Wat zijn mijn man en ik u dankbaar dat we weer breeduit kunnen lachen en daadwerkelijk ons voedsel kunnen kauwen, met een fijn mondgevoel!!! Professionaliteit, kundigheid en de Brabantse hartelijkheid van Frits maakte het een zeer aangename ervaring. We gaan je missen!!!

Ik ben tevreden

Mijn ervaring is positief, ze zijn vakbekwaam en vriendelijk.

Goede begeleiding en fijn personeel. Tot nu toe zeer tevreden met mijn nieuwe prothese.

Fijne praktijk

Een hele fijne praktijk met een goede sfeer. De medewerkers beschikken over veel deskundigheid en zijn daarnaast erg vriendelijk. Ik beveel deze praktijk zeker aan.

Tevreden

De kwaliteit van de behandeling was erg goed. Helaas duurde het gehele proces vrij lang.

Al jaren klant, ondertussen al meerdere protheses en telkens naar volle tevredenheid en zonder klachten. Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en de afspraken die gemaakt worden, worden nagekomen.

Gehele behandeling was uitstekend

Ik ben vlot geholpen en de kwaliteit was uitstekend. Zeker een aanrader.

Professioneel en vriendelijk

Erg fijne ervaring met Vink gehad. Zeer professioneel en tevens erg vriendelijk.

Neemt de tijd om de klant goed te helpen

Prima en goede geduldige service

Zeergoeg

Ik ben zeer blij dat ik vink tandtechniek heb leren kennen . Voor ieder een aanrader,goede begeleiding, lieve mensen,albijal een zeer fijne ervaring,raad het zeker iedereen aan ,nog mails dank voor u goede zorgen Proost marleen Uit België