Toppers

Ik ben daar geweest.als er iets is j mag en kan altyd bellen niks is te veel .heel vriendelijk zijn ze daar .vooral de manneger .echt j wordt goed geholpen ook hebben ze een luisterde ook voor je .en niks is te veel top top service Hoogmoed

Geachte mevrouw Hoogmoed, Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad en er is een nieuwe afspraak voor u ingepland op de locatie Waalre. Wij stellen het zeer op prijs dat u ons in de gelegenheid stelt om het probleem voor u op te lossen. Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te realiseren. Met vriendelijke groet, D. Vink praktijkmanager

Tevreden

Na een mindere start ben ik uit eindelijk goed geholpen en tevreden met het eindresultaat. Dhr Vink is een prima man.

Fijne praktijk

Ik ben goed ontvangen, de mensen zijn super vriendelijk. Zeer tevreden over het resultaat.

Super fijne behandeling en erg fijne service!

Ik heb normaal erg veel moeite om een behandeling aan te gaan, alleen hier word ik elke keer goed op mijn gemak gesteld. En de kwaliteit van mijn gebit wordt ook per behandeling beter.

Een goede kennis van zaken

Dhr. Vink van vestiging Waalre is een rustige, vriendelijke en correcte man. Er heerst een amicale sfeer en ik ben heel goed geholpen.

zeer zeker niet tevreden

twee jaar geleden nieuw gebit laten maken ,ben er nu al die tijd mee aan het sukkelen,tien keer terug geweest stukje eraf ,dan weer bij vijlen. op controle geweest bij Mondig in Veldhoven die constateerden,dat het gebit niet goed was ,dus weer terug .nog niet goed.ik nu geen vertrouwen meer .ben nu ergens anders een nieuw gebit aan het laten maken. helaas nu alles zelf betalen word nu niet vergoed VGZ

Het heeft even geduurd, maar ik ben uitstekend geholpen.

Na pech met mijn eerste prothese ben ik héél tevreden met mijn nieuwe klikprothese. Ik ben geholpen door Roberto die heel secuur gewerkt heeft. Een aantal keren moest ik komen om te passen, dat heb ik er graag voor over gehad. Het resultaat; een prothese die super fijn zit, ik kan weer met smaak eten, het klikgebit zit stevig en ook geen last van etensresten onder de prothese. Nog even een drukplekje weggewerkt en ik ben dolgelukkig. Roberto nogmaals bedankt en tandtechniek Vink, bedankt voor jullie uitstekende service. Ook de dames aan de telefoon en assistenten, ook voor jullie een compliment, altijd heel vriendelijk tewoordgestaan. Mvg Annelies

Goed werk afgeleverd

Ik zal de ritjes naar Nieuwegein bijna gaan missen, ik ben er nu wel klaar mee, na ruim 7 maanden in behandeling te zijn geweest door o.a. Frits i.v.m. het aanmeten van een compleet nieuw gebit dat niet zo vanzelfsprekend vlot zou uitpakken als gedacht, kan ik nu alleen maar een diepe buiging maken voor deze fantastische specialisten. Ik heb het steeds voor mij uitgeschoven en uitgesteld, maar er komt een moment dat je door de zure appel heen moet bijten. Frits kent de standaard verhalen en smoesjes bij een eerste gesprek, 'zo herkenbaar' dat doet hem niks meer. Ik ben blij dat ik nu weer alles (?) kan eten zonder commentaar te krijgen van je partner van 'wanneer doe je er er een keer wat aan?' Dus hierbij beveel ik VINK tandtechniek absoluut aan.

Professionele benadering van de klant.

Bij de intake goed naar mijn wensen geluisterd door Roberto. Vervolgens deskundig en op een vriendelijke manier behandeld.

Ik kan geen negatieve punten opnoemen. Dus zeer tevreden.

Ben naar tevredenheid geholpen

Aangename Praktijk. Dhr Kees Vink is uiterst kundig.

Klantvriendelijk en deskundig

Dhr. Vink en zijn medewerkers zijn zeer klantvriendelijk. Dhr. Vink is een fijne aardige man.

Over het algemeen zeer tevreden.

Dhr. Vink weet waar hij over praat, is vakkundig en gezellig. De kwaliteit van de prothese is erg goed alleen de voorlichting vooraf qua hoeveelheid afspraken zou wel beter mogen.

Er is top kwaliteit geleverd in Nieuwegein !

Sinds januari 2021 gestart met behandeling implantaten met klikgebit. Uiteindelijk in oktober besloten om helemaal opnieuw te beginnen met het klikgebit. Maar dan met een nieuwe tandtechnieker, Frits is de naam. Na de eerste ontmoeting straalde de rust en kundigheid van de man af. Zodoende kreeg ik er ook weer vertrouwen in. Hij vertelde wel meteen dat ik een gecompliceerde kaak heb en dat ik geen haast moest hebben. Nu januari 2022 kan ik sinds een jaar weer een stukje vlees eten !! Geweldig werk Frits ! Dank daarvoor.

Ok

Ok

Prima geholpen

Ben geholpen door Frits die werkzaam is bij tandartsenpraktijk Wijth in Nieuwegein Ben door Frits prima geholpen, gerustgesteld en heeft een prachtig klikgebit voor mij gemaakt.

ECHT VAKWERK

PRIMA BEHANDELD HET HEEFT EVEN GEDUURD MAAR HET IS HEEL MOOI GEWORDEN BEN OOK ZEER TE VREDEN ZOU DIT ZEKER AANBEVELEN.

Geweldig geholpen na gepruts van andere tandtechnicus

Ik had een nieuw gebit via een tandarts en tandtechnicus. Paste aan geen kanten en ik kon er niet mee eten. Op internet Vin tandtechniek gevonden. Via hen heb ik nu een geweldig passend en ook nog mooier gebit. Fantastisch.

Waalre is een kundige en persoonlijke vestiging

De gehele begeleiding is prima, wordt heel persoonlijk ontvangen. Meneer Vink is een kundige man. De lange reistijd was het mij zeker waard.

Hele goede service

Bij Vink in Waalre wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan. Je kan er altijd terecht, de praktijk is schoon en ik heb nooit lange wachttijden gehad. Dhr Vink is een aardige, vakkundige man.

zeer goed

ben heel blij met mijn nieuw gebit dank aan de goede samenwerking Dr Flapper en technieker eric vestiging Roosendaal afspraken altijd goed nagekomen vriendelijk en vakkundig ik ga weer fluitend door het leven.

Kan altijd terecht

In Waalre kan ik altijd terecht met klachten, alles wordt ook naar behoren verholpen. Ik ben nu toe tevreden met mij prothese.

Top geholpen door Vink in Maastricht

Roberto heeft gezorgd dat mijn klikgebit voor de bovenkaak op een professionele, sympathieke manier en relatief snel werd gemaakt. Past gelijk, mooi uitstraling. Kortom super tevreden.

Zeer goede ervaring bij praktijk Waalre. Dhr. Vink neemt de tijd voor je, hij luistert naar je wensen, is zeer kundig en erg vriendelijk. Ook de rest van het personeel is zeer klantvriendelijk. De praktijk straalt professionaliteit uit.

Prettig geholpen door Erik Vink op de locatie Oud-Heusden. Naar heel veel passen en meten,ben ik blij met het eindresultaat.