Prachtig resultaat

Weet wat hij doet, zeer kundig en een prachtig gebit.

Altijd bang geweest voor de tandarts,heb vink gevonden op internet en kan zeggen,super,fijne mensen goede uitleg,ben blij dat ik bij vink terecht ben gekomen.

Het heeft lang geduurd, maar je krijgt er wat voor terug!!

Wat een verademing, na bijna 10 maanden een noodgebied te hebben gedragen, waarmee ik niet kon eten, zelfs niet lachen, nu bijna 2 weken het nieuwe gebit, wat een verschil, kan ermee eten en lachen, het blijft gewoon zitten Dankjewel, het is echt alle ritten naar Waalre waard geweest!!

Prima behandeling.

Vriendelijke mensen. Deskundig.

Al jaren goede ervaringen

Afspraken voor een nieuwe prothese worden snel gemaakt. Binnen 3 a 4 weken heb je een nieuw gebit. Ook kun je snel een afspraak maken als je last hebt van drukplekken. Meestal kun je dezelfde dag nog terecht, als dat onverhoopt niet lukt dan toch uiterlijk de volgende dag. Vink tandtechniek is pas tevreden als je nergens last meer van hebt en de prothese perfect past.

Wat een kundig team in Waalre!

Na een zoektocht via het internet en het lezen van de vele positieve reviews ben ik uiteindelijk bij Vink Tandtechniek Waalre uitgekomen. Voor een snelle dépannage van mijn prothese kon ik meteen bij hun terecht. De vriendelijke receptioniste regelde een keurige afspraak daags nadien waar ik nog de zelfde dag uitstekend geholpen werd. Met zo’n fantastische service voelde ik meteen vertrouwen waardoor ik Vink de opdracht gaf om een nieuwe prothese te maken. Cees en zijn team waren zeer kundig en steeds positief, TOP! Een volgende stap zou voor mij de Implantologie Mondig Veldhoven in combinatie met Vink worden. Jullie zijn allemaal gepassioneerde toppers, dankjewel!!!

Zeer goed geholpen

Ik kon elke keer terugkomen als er iets niet goed was en het werd meteen opgelost. IK RAAD IEDEREEN AAN OM NAAR VINK TE GAAN !!!!

geweldig

Zeer tevreden over Vink tandtechniek. zeer kundig personeel. en je word op een vriendelijke manier ontvangen.

ben tevreden over mijn deel-prothese

Sinds 1 week heb ik mijn definitieve deelprothese. Het in- en uitnemen vergt enige oefening, maar gaat al wat beter. Prettige begeleiding en informatie door Iris. Ook een correcte en vriendelijke bemanning aan de telefoon.

Ik ben zeer tevreden over vink tandtechniek

Ze komen de gemaakte afspraken goed na en zijn duidelijk in wat er gaat gebeuren ik ben zeer te vreden

klantvriendelijk

Vink Tandtechniek is zeer gespecialiseerd bedrijf met zeer kundige medewerkers

Zeer positief

Cees is een zeer kundig en vriendelijk persoon . bovendien altijd positief. Ondanks dat het voor mij een eindje rijden was elke keer, heb ik geen moment spijt van mijn keuze.. ben heel blij met mijn implantaten. Cees en team bedankt. Ik raad deze praktijk dan ook voor iedereen aan

Hele lieve mensen die je super helpen.

Ben super goed geholpen door diverse mensen van een super team. Heel vriendelijk onthaal en zeer mee denkend.

Top zijn vakmensen

Geweldig en professioneel geholpen, zeker aanbevolen.

Supervriendelijke en uiterst vakkundige behandeling

Op geen enkel moment heeft men me in het ongewisse gelaten, alle afspraken werden correct en op het afgesproken tijdstip uitgevoerd. Als klant voel je gewoon aan dat je hier in goede handen bent! Waarom dan geen tien zal u zeggen? Simpelweg omdat ik nog één afspraak voor de boeg heb (kleine correctie aan de prothese), men was dus één weekje te vroeg met de enquête! :-)

Voor het goede werk moet je hier zijn!

Na een zoektocht op het WWW en het lezen van vele reviews ben ik uiteindelijk bij Vink Tandtechniek uitgekomen. Na een eerste telefoontje met een vriendelijke receptioniste waar ik wat informatie over mezelf heb gewisseld is de samenwerking tussen Mondig Implantologie Veldhoven en Vink tandtechniek Waalre voor mij van start gegaan. Na het verwijderen van toch een aantal tanden en kiezen zijn de implantaten geplaatst en kon na enkele maanden het prothesewerk beginnen. Zowel een boven en onderprothese met steg zijn geplaatst en dit in vijf bezoeken waar ik telkens door dezelfde persoon behandeld werd, namelijk Iris, die ik al vlug wist te appreciëren als kunstenaar, beeldhouwer en eersteklas-technieker. Ondanks mij verre verplaatsingen van 100km heen en 100km terug geen moment spijt gehad van mijn keuze en een dikke merci aan team Vink en Iris. MEGA TEVREDEN!

Prima service en behandeling

Na een stroef begin met de afspraak die gemaakt was. Verder goede uitleg over de behandel methode.

Voor honderd procent tevreden

Picasso heeft eens gezegd, als ik een zon nodig heb schilder ik een gele vlek. Er zijn mensen die met hun talent van een gele vlek een zon kunnen maken. Hartelijk Dank

Je wordt geholpen door vakkundige mensen

Je wordt snel en vriendelijk geholpen. Mocht er iets zijn aan je gebit proberen ze dit zo snel mogelijk op te lossen.

Super tevreden

Ik ben vanaf het begin van dit proces super fijn ontvangen en ik ben erg tevreden met het resultaat... Altijd een vrolijke dame of heer aan de balie en kees legt alles heel goed uit wat ,hoe en waarom hij iets doet.. Bedank en gr

Veel pijn en na een jaar nog nooit een passend gebit gehad

Met mijn noodprothese een keer of 6 terug geweest om het passend te krijgen. Dit is nooit gelukt. Bij een ander geweest daar een tip gekregen dat ik in ieder geval met de juiste aanpassing wel kon eten voortaan. Nu weer 5x op en neer geweest voor het aanmeten van mijn blijvend gebit. Weer ontzettend veel pijn bij het in doen bij het dragen ( Max 2 uurtjes) zolang ik dat volhoud. En vooral bij het uit doen. Vorige week mee gekregen. Mijn gehemelte is kapot mijn mond staat helemaal onder de blaren. Ik heb het nu in een potje gegooid en ga sparen voor een nieuw gebit of anders leer ik wel leven zonder. Mijn boven gebit gaat redelijk als schiet dat wel vaak los. Maar onder is niet om te doen. Hopelijk hebben andere mensen meer geluk. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam daar valt niets over te zeggen. Ik zal wel een ongelukkige mond hebben of zo. Maar ik heb er genoeg van.

Zeer deskundige en professionele personen zorgen voor een perfecte behandeling

Ik ben heel goed en deskundig geholpen door diverse medewerkers. Ze hebben altijd tijd voor je Een aanrader !!

Zeer goed,kundig en vriendelijk

Zeer tevreden met mijn mooie tanden,kees is echt een vriendelijke man die echt naar je luisterd.ik lach weer met veel plezier en kan alles weer eten.

Heeft wel lang geduurd maar nu zeer tevreden

Goede en duidelijke uitleg