Fijne praktijk Waalre

Afspraken worden goed nageleefd ,patient vriendelijk, kunt steeds terecht met klachten en vragen. Deze worden netjes en correct verholpen / beantwoord.

Vink heeft een mooie prothese gemaakt. Mocht geen plaats zijn in de plaatselijke vestiging zoeken ze een vestiging in de omgeving. Al met al een prettige service.

Een nette praktijk in Waalre

Een duidelijke uitleg en de verder procedures zijn correct en netjes verlopen. Nemen de tijd en luisteren goed naar de wensen.

De prothese zit erg fijn en ziet er goed uit. Kees Vink is een bijzonder vriendelijk, kundig en geduldig.

Super geholpen in Waalre

Ik ben goed geholpen. De service is prima en vriendelijk. Het personeel is professioneel. Luisteren naar de wensen van de patient.

Waalre is een geweldige praktijk

De heer Vink heeft vol passie en vakmanschap een geweldig klikprothese gebit aangemeten en gemaakt. De praktijk waar iedereen vriendelijk is. Het is duidelijk, ik ben zeer tevreden. Joop

Een fijne praktijk

Dhr vink is een fijne man en helpt daar waar hij kan. Ik ben zeer tevreden.

Vriendelijke praktijk

Praktijk in Waalre zijn ze geduldig en vriendelijk. Tevens zijn ze erg begripvol. Ik heb ook het gevoel dat geen een vraag te veel is.

Fijne praktijk

Fijn en geduldig en rustig en met zorg geholpen in praktijk Waalre. Is een rustige praktijk.

Heel tevreden. Vriendelijk en vakkundig geholpen met nieuwe protese

Via mijn tandarts praktijk De Weihoek in Roosendaal kwam ik in contact met Vink Tandtechniek, tevens gevestigd in dezelfde praktijk. Ik was dringend verlegen om mijn laatste ondertanden te laten trekken en dan een nieuw volledig onder protese te laten maken. Ik werd geholpen door een bijzonder vriendelijke en kundige tandtechnieker. Mijn gebit zit prima en kan na een week redelijk goed eten. Ik heb niets dan lof over de behandeling en het resultaat. Stef.

Netjes en tevreden

Ik ervaar het als een nette praktijk. Ben tevreden over het resultaat. Dhr Vink is aardig, begripvol en denkt mee.

Geweldig team

Het team Waalre is in zijn compleetheid geweldig. Ze zijn uiterst vriendelijk en Meneer Vink is zeer kundig en precies. Ik ben zeer tevreden met zijn prothese.

Prettige prakijk

Ik heb hele fijne ervaringen met praktijk Waalre. Personeel is altijd even vriendelijk en kundig.

Alles gaat precies volgens afspraak en netjes. Geen klachten over praktijk Waarle

Super vriendelijk en kundig

Ik ben speciaal naar Waalre gekomen, omdat ik zeer te vrede ben. Ze ze zijn super klantvriendelijk en behulpzaam. Dhr. Vink is een kundige man.

Een nette kliniek

In de eerste instantie is het verkeerd gegaan met de verzekering , maar uiteindelijk is het allemaal netjes opgelost. En ben ik tevreden over Kliniek Waalre.

Dhr. Vink luistert goed naar het probleem en lost het goed op.

Kliniek Waarle verleend een goede service en komen hun afspraken netjes na. Meneer Vink is zeer netjes en correct

Durf eindelijk weer te lachen

Super tevreden met de hulp van team Vink in Bodegraven. Durfde niet meer te lachen door mijn slechte gebit. nu voor kunstgebit gegaan en durf weer te lachen voortaan. Bedankt team vink.

Tevreden met het eindresultaat

Ik heb een kunstgebit op implantaten genomen nadat ik altijd last had van mijn kunstgebit. ben echt super blij met de keuze, is mij aangeraden en heb er zeker geen spijt van. TOP advies , bedankt naar team vink.

Goed geholpen, zoals het hoort

Goed geholpen door de vestiging in Waalre, Tevreden over het eindresultaat. ik zou het zeker aanraden. Wil dhr. Vink in het speciaal bedanken. Groetjes Els

Ik kom al jaren bij vinktandtechniek,dat is altijd heel erg goed geweest. Maar nu was het nodig om inplantaten te laten zetten,dat vondt ik verschrikelijk,ik was daar erg bang voor. Maar ik werd goed voorgelicht en gerust gesteld,en heb toen maar toegestemd. Ik ben daar geweldig goed geholpen, en zouw niet anders meer willen. Nu ben ik blij met mijn inplantaten,en de protezen zit als gegoten. In een woord Geweldig Hartelijk dank hier voor.

Slordig en niet professioneel omgaan met sollicitant.

Vind het voornamelijk belangrijk dat de desbetreffende persoon die over sollicitaties gaat en zijn contact gegevens onder elke vacature zet, zelf een minuutje neemt om even een sollicitant op te bellen (zelfs voor een afwijzing) i.p.v. telefonisch via een baliemedewerkster een afwijzing laten doorgeven met geen inhoudelijk informatie tot reden van afwijzing. Ik had 2x via de aangegeven emailadres dat onder de vacature staat netjes op tijd gesolliciteerd en ook 2x via het contactformulier op de website, aangegeven dat ik niet ben geholpen. Positie kan vervuld zijn, maar het is wel zo netjes om dit professioneel af te handelen bij een sollicitant. Vacature staat nog steeds online op de website vanaf 4 maart. Dag van vandaag is 11 mei.

Tevreden

Tevreden over de service van team Dordrecht. Gewoon goed zoals het hoort.

Geweldig eindresultaat, ben zeer tevreden