Ontzettend fijn en snel geholpen!

Ik heb een aanvraag gedaan en heb dezelfde dag nog een afspraak ingeplant. Het personeel was erg vriendelijk en legde alles duidelijk uit zodat ik niet voor verassingen kwam te staan.

Geen goede service

Ik ben de dupe van het afstoten van een locatie

Gedeeltelijke protese onder en boven een groot drama

Ik ben nu al vanaf begin november onder behandeling, de tandtechnicus die mij heeft geholpen in Alphen ben ik zeer tevreden over(hij moest steeds alle problemen oplossen) Maar ben ondertussen, na 6 x happen, 2 x nieuwe gebitsproteses maken, vergeten de gebitsproteses op te sturen, discussie voeren met klantenservice en 15 ritjes op en neer naar alphen wel klaar met VINK. Alles word nu teruggestuurd en ik ga ergens anders heen om een goed en passen iets te laten maken, tenminste als VINK meewerkt en de reeds betaalde vergoeding van mijn verzekering terug gaat storten. Ze kunnen geen goed passend iets maken. Dus als je hiervoor ergens anders terecht kunt, doen!!

Slechte communicatie, slechte service en geen overleg mogelijk (Veldhoven)

Na heel veel eerdere teleurstellingen met andere tandartsen, ben ik op zoek gegaan naar een goede tandarts die kronen, bruggen en facing bij mij kon zetten.Ik was op zoek naar kwaliteit, korte lijnen en persoonlijke aanpak. Via Vink Tandtechniek kwam ik terecht bij Mondig te Veldhoven. Ik kon redelijk snel terecht bij Mondig. Eenmaal op de afspraak werd mij door tandarts Smit verteld dat er nog van alles moest gebeuren voordat ik aan kronen en facing kon gaan beginnen. Het verhaal klonk allemaal heel goed en plausibel. We hadden echt het idee dat dhr Smit - in tegenstelling tot onze vorige tandartsen - een goede kijk had op zaken. We zouden binnen twee weken een offerte / begroting ontvangen van de eerste fase. Net voor het verstrijken van de twee weken hadden we de offerte binnen en toen begon de ellende en ergenis; de begroting kwam op een bedrag van zo'n 2500 euro, allemaal prima, maar er stond een hele lijst van handelingen begroot die ik niet kon verklaren of mee eens ben.Vervolgens heb ik een dag later gebeld en gevraad of we de heer Smit mochten spreken; we kregen te horen dat het heel druk was en dat de heer Smit wel terug zou bellen. Volgende dag was ik nog steeds niet teruggebeld. Ik weer erheen bellen, weer hetzelfde verhaal. Enfin, we zijn nu bijna 2 weken later en dhr Smit noch iemand anders van Mondig heeft de moeite genomen om mij even terug te bellen. Het ergste vind ik nog dat ik dik 170 euro had moeten betalen voor de zogenaamde intake. Het kan toch niet zo zijn dat er geen enkele vorm van overleg is na het ontvangen van een offerte voor zulke ingrijpende handelingen? Wat een vreselijke arrogantie!!! Mijn contact met Mondig heeft mij een hele vieze nasmaak gegeven.

Ik voel me weer de oude,dus in1 woord geweldig

Ongelukkig,verschrikkelijk vond ik mijn kunstgebit.zag mijn tanden niet voelden me 100 ,ik zag niks meer terug in de vrouw die ik was, nu 51 jaar oud.door veel te google en rond te kijken ,kwam ik bij Nick terecht bij Vink Nijmegen Ik ben weer gelukkig en durf weer te lachen .schaam me niet meer .ik zie mezelf weer.Nick dank je dat je zo je best hebt gedaan ,van mij voor jou een 10 mevr Janssen

Excellente service en uitstekend geholpen

Tandarts Maurice heeft de implantaten geplaatst. De behandeling verliep uitermate soepel, ondanks mijn angst. Hij wist me goed op mijn gemak te stellen. Tandtechnicus Nick heeft een prachtig klikgebit voor me gemaakt. Zit als gegoten. Ben zeer tevreden 😀😀😀😀

prima geholpen met nieuwe protese en de melding na de laatste afspraak als er klachten komen bellen dan gaan we kijken hoe we dit oplossen geeft mij de indruk dat er niet alleen zorg is tot de deur zeker aan te bevelen
  • Vestiging: Roosteren

Nieuwe gebitsprothese. Zorg en behandeling op maat. Vriendelijke bejegening door behandelaar Philip.
  • Vestiging: Roosteren

IK BEN ZEER GOEDT GEHOLPEN DOOR NICK ,HIJ LEG ALS GOEDT UIT WAT ER GAAT GEBEUREN,EN DOET ALLES PRECIES WAT ER GEDAAN WORDT BEN ZEER TEVREDEN OVER NICK,BEN BLIJ MET ME NIEUWE GEBIT IK GEEFT NICK 9,6 PUNTEN BIJ VOORBAAT DANK NICK.
  • Vestiging: Nieuwegein

Super ! Geen lange wachttijden . Heel vriendelijk personeel. Kan het iedereen aanbevelen.
  • Vestiging: Waalre

Ben zeer goed geholpen door Nick. Hij leg alles goed uit en is heel precies in zijn werk. Het kunstgebit zit goed en is heel mooi geworden.
  • Vestiging: Nieuwegein

Na veel gedoe gehad te hebben met gebit en kaak, na verhuizing bij Vink terecht gekomen.In het begin even wennen,maar nu een prachtig gebit,geheel naar mijn wens.En ook goed zittend,na veel pas en meet werk van Sander.Perfecte tandtechnieker.Bovengebit en klikgebit. Ik ben eindelijk happy.
  • Vestiging: Zoetermeer

Mijn ervaring met tandarts maurice van de poort en tand technicus nick van vink ben ik uitstekend geholpen.onder klikgebit bij het hele proces werd alles goed uitgelegt en als je zenuwen hebt dan verdwijnen ze als sneeuw voor de zon .ik zal ieder aanraden om naar tandarts poort en tandtechnicus nick van tandtechniek vink aan te raden.fijne man passie voor wat hij doet 10 voor nick
  • Vestiging: Nieuwegein

Na een lang traject met heel veel problemen ben ik enkele jaren geleden bij Vink Tandtechniek te Waalre terechtgekomen. Ik ben zeer tevreden over deze praktijk en zal die ook zeker bij iedereeen aanbevelen. Vandaag is een nieuwe boven- en onderprothese geplaatst die voor mijn gevoel meteen goed paste. Complimenten aan Kees Vink en zijn team.
  • Vestiging: Waalre

Geweldig, nieuwe prothese gelijk aan vorige en nergens last van gehad. Zeer vriendelijk en deskundig.
  • Vestiging: Waalre

Nieuwe prothese onder en boven laten maken 100% gelijk aan men oude prothese echt geweldig gemaakt zelfs nog geen drukplekjes gekregen een dikke pluim voor Kees vink geweldig!!!!!!!!!
  • Vestiging: Waalre

Professionele tandtechnicus, hij werkt heel precies dat alles ook echt netjes en goed zit. Vriendelijke man.
  • Totaal indruk
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.
  • Vestiging: Nieuwegein

Na een lang traject bij een andere tandtechnieker waarbij het gebit nog steeds niet goed paste, ben ik terecht gekomen bij Hr. Vink in Waalre. Het geduld, zorg en tijd waarmee is gewerkt aan mijn prothese om het passend te maken is fantastisch.
  • Vestiging: Waalre

Na een kaakopbouw via bot uit mijn heup ben ik bij Vink terecht gekomen voor een klikgebit. Ik ben in Zoetermeer geholpen door Sander van Achteren. Alle lof voor deze man, zeer deskundig, zeer vriendelijk en meelevend. Al met al zeer tevreden.
  • Nazorg

Na ‘n vreselijke ervaring bij ‘n andere tandarts ben ik bij Kees Vink in Waalre terecht gekomen. Door hun professionele, vriendelijke en geduldige aanpak kan ik met ‘n gerust hart zeggen dat ik weer voor de spiegel kan lachen en ook weer blij met mezelf kan zijn. Ben zo blij dat ik hier terecht ben gekomen, had me geen betere kunnen wensen!
  • Vestiging: Waalre

goede behandeling en ook accuraat heel vriendelijk en een perfecte behandeling, ik heb niets negatiefs mogen ervaren
  • Nazorg

ONGELOOFLIJK !!VERBAZINGWEKKEND !! Als Belgje in een Nederlandse praktijk terechtkomen is het beste wat ik in heel men leven beslist heb . Binnenkomen met een gebit als een kerkhof ... en met een stralende glimlach buitenwandelen . Dank jullie !!
  • Vestiging: Reusel

Heel goed geholpen, ik beveel U zeker aan mijn vriendinnen aan.
  • Vestiging: Venray

Het mag gezegd worden dat ik al tijden niet meer zo goed ben geholpen als het over mijn gebit ging, meerdere techniekers hebben mijn prothese onder handen genomen maar deze keer zit hij echter perfect!
  • Vestiging: Nijmegen

Mijn frame was kapot maar dat is weer snel en kundig geholpen, het valt iet op als ik mijn frame niet in heb maar ik voel me toch prettiger als ik hem in heb. Bedankt voor de snelle service!
  • Vestiging: Reusel

Over Vink Tandtechniek