Geachte Chris, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de prothese die wij voor u hebben mogen maken. Helaas is de behandelaar die de prothese heeft aangemeten niet meer werkzaam in de praktijk in Den Haag. U heeft uw klacht dan ook met de nieuwe behandelaar besproken. Zij heeft e.e.a. zeer serieus genomen en geconstateerd dat de prothese inderdaad correctie behoeft. Er is een nieuwe afspraak met u gemaakt zodat de klacht kan worden opgelost. Wij zullen ons best voor u doen om ervoor te zorgen dat u tevreden zult zijn over uw prothese. D. Vink, Praktijkmanager
Geachte heer, mevrouw, Wij betreuren het zeer dat u ons een negatieve review heeft gegeven. Wij zouden graag samen met u willen kijken naar een oplossing. Helaas kunnen wij geen contact met u opnemen omdat de review anoniem is geplaatst. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen zodat we samen kunnen bekijken hoe we u tegemoet kunnen komen. Bij voorbaat dank voor uw moeite, D. Vink
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.