Bovengemiddeld goede ervaring gehad met deze praktijk

Perfect geholpen, pro actieve communicatie, nette prijs

Zorg en Deskundigheid

Vink Alkmaar was de juiste praktijk voor mij. Al mijn vragen werden beantwoord en ik werd gerustgesteld dat de renovatie van mijn goed ging komen (heb nogal angst voor de tandarts) Ervaren tandarts en uitstekend personeel die echt verstand van zaken hebben!!!

Geweldige service

Super goed geholpen! Beste Kunstgebit ooit.

Begin van de week een aanvraag gedaan, werd binnen 10 minuten gebeld voor het maken van een afspraak en kon de dag erna meteen terecht. Ik werd goed geholpen en het personeel was super vriendelijk. Zeker een aanrader!

kundig en zeer klantvriendelijk

van receptioniste tot behandelaar een geweldige vriendelijke omgang met patient. M.b.t. kundigheid voor het vervangen van een kunstgebit ben ik zeer tevreden.

Al jarenlang super tevreden patient

Al jarenlang super tevreden patient

Fantastisch

Heb in Zoetermeer bij Ava Mahmoud een nieuwe boven prothese laten maken en onder op een bestaand frame nieuwe kiezen laten plaatsen. Ava is uitermate kundig, vriendelijk en professioneel. Het resultaat is fantastisch, nieuwe prothese ingedaan en past als een huis. Bij eerdere tandtechniekers altijd terug gemoeten voor druk plekken etc maar deze zit in 1 keer goed. Aandachtspunt is het kaartje wat ik mee kreeg. De link www.vinktandtechniek.nl/over-ons werkt niet. De tekst “ga naar onze site en klik op klanten vertellen” is even zoeken want je moet op reviews klikken om hier te komen. Samenvattend is Vink een praktijk die zeer aan te bevelen is

Niet erg goed

Loop al een dikke week met nieuw gebit en tong stuk Hun oplossing maar weer een stuk eraf halen Probleem nu nog dus groter Wil je terug in roosteren moet je weer week wachten Hun site klinkt zo mooi en service niet dus Hun nemen voor mijn gevoel mij niet serieus

Geachte mevrouw, We vinden het heel jammer om te horen dat uw pijnklacht niet direct kon worden verholpen. Ik heb inmiddels begrepen dat er vandaag een nieuwe afspraak voor u is ingepland en ik hoop voor u dat uw probleem vandaag zal worden opgelost. Met vriendelijke groet, D. Vink

Super, van begin tot eind en ik loop weer de hele dag met een glimlach.

Mijn vrouw(die al vanaf het begin sukkelt met haar prothese) werd als eerste behandeld door Ava Mahmoud. Wat mij direct opviel was de kundigheid van Ava, zij zag eigenlijk meteen het probleem wat het jarenlang plakken noodzakelijk maakte. Ze plaatste een nieuwe en perfect passende voering in de bovenprothese, waardoor het z.g. plakken absoluut niet meer nodig was. Eindelijk weer normaal eten na jaren. Daarna was ik aan de beurt, ik moest een geheel nieuwe prothese (onder klik) hebben. Hele traject doorgewandeld, zeer vriendelijke tandarts ook trouwens. Eind resultaat boven verwachting, zowel onder(klik) als boven zit het precies waar je op hoopt. Mijn gemeende advies aan een ieder die sukkelt met zijn prothese is ga naar Vink tandtechniek (Zoetermeer) en vraag naar Ava. Ava, nogmaals bedankt, jij hebt zowel mijn vrouw als mij super goed en vriendelijk geholpen. Met een groet en een glimlach: Theo en Marja

Ben zeer tevreden

Ik ben bij Ava Mahmoud geweest in zoetermeer. Ik heb een nieuw gebit en implantaat. En ben zeer tevreden over de werkwijze en ze zijn ook klantvriendelijk. Ik zou ze zeker aanraden. Gr. René

Zeer kundige aanpak tijdens gehele behandeling met respect.

Vanaf het eerste bezoek heel vriendelijke contacten met de artsen en receptie personeel. De aanpak van de behandeling is werkelijk professioneel. geen lange wachttijden en perfecte herinneringen voor de datum en tijden van de behandeling. Ik beveel ieder die ik ken deze organisatie aan bij genoemde problemen in de folder.

resultaat is geweldig!!

Past als gegoten en kan weer appels bijten... protheses perfect aangemeten

Slechte na service

Telefonisch contact gehad en de behandeling zou +- 300 euro kosten.... uiteindelijk werd het 550 maar oke . Om als Belgische klant je de papieren in orde te krijgen voor de mutualiteit om terug te krijgen is onmogelijk dus geloof niet wat ze adverteren op hun website. Super slechte naservice

Geachte mevrouw, Volgens mij is er helaas sprake van een misverstand. Van de tandartspraktijk heb ik begrepen dat zij de formulieren enige tijd geleden reeds naar u hebben toe gestuurd. Zij waren dan ook verbaasd over uw beoordeling en zowel zij als ik hebben getracht om telefonisch contact met u te krijgen om dit probleem op te lossen. Helaas is dit nog niet gelukt. Wij willen heel graag het probleem voor u oplossen mocht het zich nog voordoen. U kunt mij hiervoor bellen op 0031-402216666 D. Vink

Ik ben al jaren geweldig geholpen

Mijn ervaring met de laatste behandeling met inplantaten was prima hartelijk dank hiervoor.

Erg tevreden over deze praktijk!

Heel erg goed en prettig geholpen door vink tandtechniek

zeer deskundig en vlot een nieuw perfect passend kunstgebit.

Prima tijdelijke reparatie van mijn oude gebit en daarna geweldig geholpen met een nieuw kunstgebit. Alleen maar lof. Top.

Zeer goed voor bange mensen een aanradertje wat een geduld hebben die Philip en kees Vink Dank jullie wel voor de goede zorgen Fam verberk

Ik word altijd heel prettig geholpen

Kom al ruim 20 jaar bij Vink voor mijn kunstgebit. Vroeger door mijn eigen tandarts hierheen verwezen. Altijd prettig geholpen dus nog steeds klant. Sinds kort ook een kunstgebit op implantaten! Had ik dat maar eerder gedaan. Het is me jaren geleden al geadviseerd maar ik durfde nooit. Nu eindelijk de stap gezet en ik ben er echt super blij mee. Mijn kunstgebit zit echt super vast nu. Wederom hartstikke bedank voor de fijne service

Faultless personal attention for a non Dutch speaking Englishman

My first visit to these people was three years ago in somewhat of a panic. I was seen very quickly and agreed to a temporary repair to my UK made plate and the creation of a new replacement. The second part of the process was completed within the same week with one quick visit back for checking before final fitting. Since then I have returned a couple of times for adjustments required because the changes which take place in the mouth. Throughout I have experienced the best possible expert attention from all of the staff I have met from outset to yesterday my most recent visit. The young ladies at reception should not be left out from this praise as they are polite sympathetic and highly professional. I thank all of the staff very much. John

Professionele service

Goede ontvangst door professionele en hulpvaardige medewerkers. Deskundige oplossing met gewenst resultaat.

Service zoals service hoort te zijn

Ik word altijd hartelijk ontvangen. Er word echt de tijd voor mij genomen. Zeer deskundig en professioneel team zover ik kan beoordelen. Deze tandtechnieker kreeg voor elkaar wat mijn eigen tandarts niet voor elkaar kreeg. Super tevreden met het eindresultaat.

Zeer prettige ervaring

Professioneel, netjes en vriendelijk behandeld met een zeer goed resultaat.

Professioneel bedrijf

Al langere tijd problemen met mijn gebit. Gelukkig kon ik snel terecht bij Vink. Door de professionele hulp ben ik nu weer helemaal tevreden met mijn gebit en kan ik weer zonder pijn door het leven.

Super service, erg klantvriendelijk.

Ik werd meteen geholpen. Erg professioneel bedrijf!

Proffessionele hulp

Ik ben erg tevreden! Ik werd vlot geholpen ook Al hebben ze het super druk. Erg klantvriendelijk!