Eerlijke beoordeling met fantastisch resultaat

Op intake gesprek geweest in Son. Ik miste twee tanden links boven en wilde alles laten trekken en dan een volledige prothese laten plaatsen . Tandarts was heel eerlijk en vertelde me dat hij daar niet aan mee wilde werken omdat de rest van mijn gebit nog erg goed was. Ik wilde echter geen frame omdat het ijzer dan erg zichtbaar zou zijn . Hij vertelde me dat er een nieuwe techniek was met een scan apparaatje en dat het dan de kleur van mijn tandvlees zou krijgen . Hij raadde me aan om hier rustig over na te denken. Ik heb dit vervolgens laten doen en het zit als gegoten en is totaal niet zichtbaar. Super bedankt voor dit alles. Ik zal iedereen dit aanraden en zeker de manier waarop dit tot stand is gekomen. Geertje Krijgh

Wanprestatie

Frame laten maken, diverse malen kapot gegaan. Men heeft toegegeven dat degene die hem gemaakt had fouten heeft gemaakt. Bij de laatste reparatie werd ik zonder uitleg dat ik daarvoor moest betalen bij de tandarts neergezet die een klein stukje van een kies afsleep. Kosten bizar hoog en voor eigen rekening. Wanneer ik door mijn eigen tandarts had laten doen waren deze kosten in ieder geval minder hoog geweest. Vink zegt hier niets aan te kunnen doen, had mooi geweest als dit een stukje service was geweest, immers zij hebben een wanproduct geleverd. Kortom een zeer slechte ervaring bij dit bedrijf.

Perfektie bestaat niet....... maar Vink zit er verdomd dicht bij !!!

Na jaren van ellende met verschillende slechte protheses , ben ik mij gaan verdiepen naar wat mogelijk was en kwam ikin Nederland bij Vink terecht. Op gesprek gegaan bij Kees Vink en nadat hij de situatie grondig bekeken had was het besluit dat de beste oplossing was te werken met implantaten . Hij verwees mij hiervoor door naar Mondig implantologie ( Veldhoven ) Hier werd ik supergoed geholpen met het plaatsen van de implantaten. Na het genezingsproces terug naar Vink om te beginnen met de ontwikkeling van een klikprothese. Verschillende bezoeken gebracht ; afdruk,proefprothese in was , enz... . Nooit was iets teveel en altijd met de glimlach. Na de volledige afhandeling, zelfs nu nog , 1 telefoontje en je mag direkt komen. De sfeer is daar echt familiaal en super vriendelijk zowel de behandeling als het onthaal door Carola . Kees is echt een topper in zijn vak. IK heb er geen minuut spijt van dat ik regelmatig van Antwerpen naar Waalre moest rijden , voor mij echt een aanrader Vink tandtechniek en tandprotheses . Het einresultaat is fantastisch zowel het gevoel als het uitzicht en voor mij zeer belangrijk : ik kan eindelijk terug normaal eten .

Meneer Vink, Kees is een prima tandtechnieker ik ken hem al meer dan 20 jaar .

Kees is een heel vriendelijke Man , zeer vakkundig , heeft een heel goed luister oor . dat is zeer belangrijk , attent ,voor hem kom woorden te kort ,Kees Bedankt Susanto Ooms.

Slechte beetregistratie plus kunstgebit zit scheef

Ik heb na lang twijfelen en bang zijn voor de tandarts uiteindelijk de knoop doorgehakt en naar Vink toe gegaan in Den Haag. Na uiteindelijk twee keer te hebben gehapt is er een beetvlak bepaling gedaan waarbij ik uiteindelijk in de spiegel al zag dat mijn tanden (die ik nog had) niet goed op elkaar zaten. De tandtechnicus zei dat hij het er wel goed uit vond zien en ja, wie ben ik om daar tegen in te gaan, het is nou niet dat ik al eerder een kunstgebit had laten aanmeten. Vervolgens naar de kaakchirurg geweest om wat er nog zat te laten trekken en het eerste wat de kaakchirurg zegt na het inzetten van het immediaatgebit is:"zit het nou uit het midden?" Thuis aangekomen gelijk in de spiegel kijken en verdomd!!!!!!! bijna 4 mm uit het midden, vreemd gezicht. Ik heb uiteindelijk om een second opinion gevraagd en wat blijkt? Inderdaad, incorrecte beetregistratie, slecht uitgevoerde beet vlak bepaling en scheef opgebouwd. Na dit gemeld te hebben bij de tandtechnicus kon zij mij alleen melden dat ze dit in mijn dossier had vermeld, maar dat ze er aan twijfelde of er een reactie zou komen. Tot zoverre is het inderdaad stil gebleven, niet echt netjes. Ik heb geen tandartsverzekering, dus heb ik het gros van het werk zelf mogen betalen, wat niet goedkoop was. En hier zit mijn grootste grief, als ik de hoofdprijs moet betalen verwacht ik uitstekend werk. En zo niet moeten gemaakte fouten gecorrigeerd worden, lijkt mij niet meer dan redelijk! Vandaar dus maar anderhalve ster, een hele magere 3. Of het wat meer gaat worden zal de tijd leren...

Geachte Chris, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de prothese die wij voor u hebben mogen maken. Helaas is de behandelaar die de prothese heeft aangemeten niet meer werkzaam in de praktijk in Den Haag. U heeft uw klacht dan ook met de nieuwe behandelaar besproken. Zij heeft e.e.a. zeer serieus genomen en geconstateerd dat de prothese inderdaad correctie behoeft. Er is een nieuwe afspraak met u gemaakt zodat de klacht kan worden opgelost. Wij zullen ons best voor u doen om ervoor te zorgen dat u tevreden zult zijn over uw prothese. D. Vink, Praktijkmanager

vakkundig geholpen

vriendelijk bij binnenkomst door balie medewerkers. vakkundig uitleg wat er gaat gebeuren door Hr Vink. het prettige is alles onder een dak ,maken en passen super. raad iedereen aan .

Zeer goede service.klantgericht ben zeer tevreden.prothese naar tevredenheid gemaakt.

Mijn prothese heeft Arnold van Tandtechniek Vink in Waalre tot mijn grootste tevredenheid gemaakt. Hij heeft veel zorg tijd en deskundigheid aan de prothese besteed. Het past beter en is mooier dan mijn vorige prothese, dat gemaakt is door een tandarts zonder contract met de ziektekosten verzekering wat mij dan ook veel geld gekost heeft. Daarbij geeft Carola de receptioniste een klantvriendelijk cachet aan de zaak.

Vriendelijk onthaal en behulpzame en professionele mensen

Vriendelijk onthaal en behulpzame en professionele mensen

Zowel de receptioniste als de behandelend tandtechnicus Arnold hebben mij op een leuke, vriendelijke en constructieve wijze geholpen. Chapeau.

Vriendelijk, voorkomend, duidelijk en professioneel behandeld met een uitstekend resultaat

Heel professioneel

Top!!!

Top in alle opzichten!!! Bijna 1,5 uur enkele reis vanuit België naar Waalre, maar absoluut een aanrader. Enorm vriendelijk personeel, begeleiding van A tot Z echt super! Dank jullie wel allemaal en in het bijzonder, dankjewel Arnold voor je geduld en super begeleiding. En een dankjewel aan de medewerkers van de receptie.

Prima pasvorm, geen wachttijden, vakkundig personeel

Prima pasvorm, geen wachttijden, vakkundig personeel.

Professionele topkwaliteit ontvangen met vriendelijkheid

Bij Vink werkt eenieder professioneel, vriendelijk en toch strikt zakelijk. Dhr. Kees Vink heb ik mogen ervaren als een zéér ervaren en als een bedachtzame professional. Alles klopt bij Vink-prothese techniek.

Vakmanschap en vriendelijkheid.

Goede uitleg wat betrefd de noodprothese en de bijbehorende rebasen. Na 1 jaar begonnen voor mijn definitieve prothese. Na 3 keer passen van de prothese is hij definitief gereed en naar wens. Heel wat fijner als mijn nood prothese. Het personeel is zeer vriendelijk. Als de prothese niet lekker zit 's morgens bellen en de zelfde dag geholpen en hij zit weer lekker. Allemaal hartelijk dank voor de fijne en vakundige begeleiding. Ik wil hierbij zeker Kees niet vergeten die mij door dit alles met veel passie heeft geholpen. Vink tandtechniek Waalre bedankt. Maarten Dekkers

Nalatigheid

Er is een afspraak geweest waarvoor ik heb betaald voor een check up met offerte om mijn gebit te repareren. Na een aantal maal gevraagd te hebben naar deze offerte werd dit volledig genegeerd. Nu moet ik opnieuw deze kosten maken bij een andere tandarts voor alsnog een offerte. Ook is het apparatuur verouderd wat een scan zeer onaangenaam maakt. De 9,5 score is meer een marketingstunt dan de waarheid helaas.

Geachte heer, mevrouw, Wij betreuren het zeer dat u ons een negatieve review heeft gegeven. Wij zouden graag samen met u willen kijken naar een oplossing. Helaas kunnen wij geen contact met u opnemen omdat de review anoniem is geplaatst. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen zodat we samen kunnen bekijken hoe we u tegemoet kunnen komen. Bij voorbaat dank voor uw moeite, D. Vink

Vakbekwame en prettige behandeling.

Ik heb de behandeling voor een nieuwe prothese als zeer prettig ervaren. Uitgevoerd door een vakbekwame technicus, die niet snel tevreden was met de tussenresultaten. Ben daarom een paar keer meer moeten komen, maar dat heb ik niet als belastend ervaren. Het eindresultaat mag er zijn.

Perfecte dienstverlening

Flexibele tandprotheses : de ideale oplossing voor enkele ontbrekende kiezen. Van onthaal tot specialist: allemaal vriendelijke en professionele mensen; zeer tevreden.

Prima.

De hele behandeling zeer zorgvuldig en goed uitgelegd.

echte vak mensen

mijn hele leven ben ik al bang voor de tandarts, nu op mijn 65e moest ik toch echt aan een kunstgebit, ik ben echt zo goed geholpen bij Vink van af het eerste telefoon gesprek, tot na de behandeling, ok ik ben onder narcose gegaan, maar ook dat was super goed geregeld, met hele aardige mensen. ik wou dat ik het 20 jaar eerder had gedaan

geweldig nieuw gebit

vriendelijk personeel in een woord vakmensen geen enkel probleem met het gebit past perfect

Heel fijn geholpen en super vriendelijk mensen. Ga nooit meer op en ander heel fijn kunstgebit dat heel goed past.

Voortreffelijke zorg en service

de medewerkers van Vink stellen je op je gemak. Nemen de tijd voor je en gaan zeer vakkundig te werk. Ook de nabehandeling is uitstekend. Er kan altijd ergens een drukpunt zijn waar pijn ontstaat. je kunt vrijwel meteen terecht om dit te verhelpen. Zeer vriendelijk vanaf de balie tot in de behandelkamer. De reden dat je er zit is niet leuk, maar de hele behandeling is een “feestje”.

Goede service Fijne mensen En een goede uitleg