helemaal toppie

Gisteren is na het trekken van mijn tanden mijn prothese geplaatst. Vandaag ben ik op onderzoek geweest om de wonden na te kijken. Mijn onderkaak prothese paste niet goed, maar ik kon onmiddellijk terecht bij de tandtechnieker en werd meteen geholpen. Super service en fijne mensen die je in heel je traject gerust stellen en er al het nodige aan doen om je fijn te voelen met je nieuwe tanden. Bedankt!!

Klantvriendelijk

Ik een goede ervaring met Vink in Waalre. Ze werken netjes op afspraak en zijn vriendelijk.

Ontzettend goede praktijk!

Het is nu ongeveer zes weken geleden dat ik mijn verhemelte vrije prothese op implantaten heb gekregen. Mijn protheses is niet van echte tanden te onderscheiden. Mijn tandtechnisch specialist was Sander van Achteren. Door zijn kennis en ervaring heeft het een prachtig natuurlijk resultaat opgeleverd! Sander is vriendelijk rustig heel geduldig en uiterst secuur. Nogmaals Dankjewel! Sander! Moordrecht 29/7 2021,

Fijne praktijk

Kwaliteit is goed en veel persoonlijke aandacht bij Vink in Waalre.

Prettig ervaren

IK ben zeer tevreden over de werkwijze en het resultaat. Dhr. Vink is een aardige man en neemt de tijd voor mij. Legt alles rustig en duidelijk uit.

Geweldige behandeling

Tandprothese opgevuld en veel beter nu

Heel veel aandacht

Ik heb echt het gevoel dat er naar mijn wensen geluisterd word. Het eindresultaat is zeer mooi geworden en het is voorspoedig verlopen.

Fantastisch

Ik was heel zenuwachtig, maar ze stelde mij zeer op mijn gemak. Alles werd netjes en duidelijk uitgelegd. Ik ben tevreden met het eindresultaat.

Goede ervaring met team Dordrecht

Zeer tevreden, luisteren echt naar je en hebben ook vaak gevraagd naar mijn mening en wat ik graag wil. Prettige ervaring

goede en professionele behandeling

na 6 behandelingen,heb ik nu een nieuw kunstgebit wat ik zeer op prijs stel,mijn vorige gebit was totaal op,nu kan ik weer heerlijk bijten,en genieten zonder pijn.Ik ben zeer tevreden met dit gebit.

Fijne praktijk in Waalre

Een hele fijne praktijk. Het personeel is patient vriendelijk. Ook de samenwerking met de tandartspraktijk verloopt keurig.

Fijne praktijk

Dhr Vink neemt de tijd voor de patiënten. Hij legt alles helder en duidelijk uit.

Mijn naam is Anja, mijn kunstgebit was kapot gevallen. Vink tandtechniek gebeld en vervolgens kon ik meteen terecht voor reparatie, het was toen zaterdag om 11:00. Echt super blij mee, ging daarna naar de camping dus blij dat ik met spoed langs kon komen. Bedankt team Vink, Groetjes Anja

Eindelijk een kunstgebit dat wel past

Na een aantal slechte ervaringen met andere randtechniekers toch blij dat ik de keuze heb gemaakt om 3 kwartier naar Waalre te rijden voor mijn kunstgebit bij Vink, zeer prettig geholpen. ik zou het zeker aanraden. bedankt team Vink Waalre

Gewoon goed zoals het hoort

Ik ben langs geweest bij de praktijk in Bodegraven, top behandelt door het team van Vink tandtechniek. Ik durf weer te lachen :)

Niet de hulp waarvoor ik kwam, met kosten die niet vermeld werden.

Contact opgenomen met Vink vanwege een slecht bovengebit om te informeren naar een prothese en de voor en nadelen van eventueel een aantal tanden behouden. Telefonisch de kosten doorgesproken van dit "intake gesprek" vervolgens afspraak gemaakt. Blijkt het (bij de bevestiging) al dat ik niet naar Vink ga maar naar een tandarts in de buurt (nou ja even goeie vrienden, maakt voor mij niet veel verschil). Daar aangekomen gaat het vervolgens compleet niet over wat ik wil maar krijg ik gewoon een standaard checkup (die ik bij mijn eigen tandarts ook krijg). Tandarts trekt vervolgens zelf zijn plan zelfs nadat ik mijn wensen nogmaals bij hem aangeef en stuurt mij vervolgens door naar de kaakchirurg om de tanden te laten trekken welke hij van vind dat ze weg moeten, niks meer gehoord over de prothese, en zelfs de tanden die ik zelf weg wilde hebben heeft die er niet bijgezet. Tot overmaat van ramp, kosten 2x zo hoog als van te voren aangeven, zonder hier ook maar 1 woord over te spreken. Kortom, ik ben nog nooit zo ontevreden geweest over een tandarts en ben er dan ook letterlijk geen steek verder mee gekomen. Vink ziet mij dan ook niet meer terug.

Vriendelijk en Kundig

Prettige ervaring, vriendelijk en kundig. Heel fijn dat je ook in het weekend ( zaterdag )terecht kunt.

Afspraken worden goed nagekomen, klantgericht, vriendelijk en behulpzaam.

Fijne praktijk Waalre

Afspraken worden goed nageleefd ,patient vriendelijk, kunt steeds terecht met klachten en vragen. Deze worden netjes en correct verholpen / beantwoord.

Vink heeft een mooie prothese gemaakt. Mocht geen plaats zijn in de plaatselijke vestiging zoeken ze een vestiging in de omgeving. Al met al een prettige service.

Een nette praktijk in Waalre

Een duidelijke uitleg en de verder procedures zijn correct en netjes verlopen. Nemen de tijd en luisteren goed naar de wensen.

De prothese zit erg fijn en ziet er goed uit. Kees Vink is een bijzonder vriendelijk, kundig en geduldig.

Super geholpen in Waalre

Ik ben goed geholpen. De service is prima en vriendelijk. Het personeel is professioneel. Luisteren naar de wensen van de patient.

Waalre is een geweldige praktijk

De heer Vink heeft vol passie en vakmanschap een geweldig klikprothese gebit aangemeten en gemaakt. De praktijk waar iedereen vriendelijk is. Het is duidelijk, ik ben zeer tevreden. Joop

Een fijne praktijk

Dhr vink is een fijne man en helpt daar waar hij kan. Ik ben zeer tevreden.