Goed en deskundig geholpen bij de aanschaf van gebitsprotheses.

Omdat ik in mijn eigen woonplaats geen eigen tandarts meer had, ben ik op Internet gaan zoeken en zo vanwege de goede reviews bij Vink in Waalre terecht gekomen. Op zich opmerkelijk omdat ik steeds de ritten van Roosendaal naar Waalre heen en terug moest maken. Ik heb er echter geen spijt van gehad. Ik ben steeds deskundig en klantvriendelijk geholpen door een vaste medewerker. In mijn geval was dat door Kees. Ik heb nu een prima passend gedeeltelijk ondergebit en volledige bovengebit. Er wordt goed rekening gehouden met de wensen van de klant en is er iets niet in orde , dan kun je meteen (ook op zaterdag) terecht voor hulp. Kortom een aanrader.

Altijd bereid om een oplossing te zoeken

Zeer content met de manier van problemen oplossen. Mijn kunstgebit was niet goed (gemaakt bij een andere tandarts) en Vink heeft echt er alles aan gedaan om een goede en betaalbare oplossing te vinden. Bedankt!!

goede kwaliteit

Ben erg tevreden met mijn kunstgebit gemaakt door Vink tandtechniek. Ik werd prettig geholpen en toen mijn kunstgebit niet goed zat werd het meteen opgelost. super service

Kunstgebit

Blij dat ik mijn kunstgebit via Vink heb laten doen. Andere Tandartsen konden of wilde mij niet helpen en bij Vink waren ze bereidt mij te helpen. Ik heb nu weer een mooi gebit

achteraf rekening

behandeling was goed,maar kreeg achteraf nog rekening omdat vink niet bij zorgverzekering was aangesloten bij cz .dit kreeg ik achteraf van mijn verzekering te horen.Volgens voorwaarden wordt 94% vergoed,mijn verzekering vergoed maar 75 % moest achteraf nog 34,22 bij betalen aanbevelen NVT 06-20000493

Bij de eerste tandtechniek persoon had ik twijfels daarna 4 keer door een andere persoon geholpen die mij op een zeer correcte wijze heeft geholpen. Ik heb al van jongs af aan een gruwel wat met tandarts te maken heeft hij heeft er voor gezorgd dat mij vrees niet nodig was op een zeer deskundige wijze heeft hij dat uitgevoerd bij mij.

bedankt

Bedankt naar vestiging Zoetermeer, Prettig geholpen en de resultaat ziet er goed uit

in 1 woord: TOP!

Ik ben altijd erg bang geweest voor de tandarts door ervaringen met de kindertandarts. Sindsdien erg slechts gezorgd voor mijn gebit met alle gevolgen van dien... Via internet uitgekomen bij Vink, ik ben behandeld in de praktijk in Reusel, werd super prettig geholpen en ze wisten goed hoe ze met mijn angst konden omgaan. niet alleen blij met mijn nieuwe lach maar ook nog eens een angst overwonnen! Super bedankt team Vink! :)

Geduldig en Profecioneel !

Ik heb jaren gewacht voordat ik een nieuwe prothese durfde te nemen ! Ik ben nu zo blij dat ik bij Vink Tandtechniek zo fijn geholpen ben, mijn prothese ziet er super mooi en natuurlijk uit. Raad iedereen deze tandtechniekes aan.... Heel erg bedankt,

super goed

heb niks te klagen over de kwaliteit van men prothese, alles zit goed en werd prima geholpen. veel beter dan mijn eigen (eigenwijze) tandarts

Aanrader (heb zelfs mijn ganse familie binnen gebracht)

Mijn eerlijke mening? Héél nette en verzorgde praktijk. George Robinson kent zijn stiel...geeft de juiste raad en is een rustgevende vriendelijk verschijning... Ook het de tandarts assistenten zijn toppers... en niet te vergeten het balie personeel... Ik heb mijn vaste tandarts gevonden... Je mag mij gerust een tevreden klant vanuit Belgie noemen !!!

Slechter als slegt

Waardeloos bedrijf

Geachte heer, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Met enige verbazing hebben wij uw review gelezen. De klacht die u indertijd had betreffende uw nieuwe prothese op drukknoppen hebben wij, uiteraard kosteloos verholpen. Toen de prothese is geplaatst was u tevreden over het resultaat. Daarna hebben wij niets meer van u vernomen. Mochten wij toch nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Vink Tandtechniek

tevreden

tevreden over de kwaliteit van mijn kunstgebit. Mevrouw achter de balie heeft me prettig geholpen met al mijn vragen

Goede kwaliteit

Was niet tevreden over mijn eigen tandarts. ben hierdoor terecht gekomen bij Vink. Altijd door de jaren heen prettig geholpen en ze luisteren ook echt naar je in vergelijking tot mijn tandarts hiervoor :) Bedankt Team Vink!

goede kwaliteit

Heb mijn kunstgebit laten vervangen bij Vink, ben hele tevreden over het eind resultaat

goed geholpen

was ontevreden over eigen tandarts, kon bij VINK vestiging Groningen meteen terecht. ben goed geholpen en ga nooit meer terug naar me eigen tandarts :) tevreden!

Ge-wel-dig

Super geholpen in de vestiging in Waalre. Mijn kunstgebit was gebroken en kon hiervoor zelfs op zaterdag terecht. Ik ben op de vestiging in Waalre geweest en werd prettig geholpen. Kreeg van de voren alle informatie via de telefoon te horen. ze hebben mijn weekend gered

zeer goed

heel goed geholpen in praktijk in Waalre. Werd meteen behandelplan opgesteld voor het plaatsen van een brug. ik kan dit iedereen aanraden

Uitstekend geholpen

Ik heb jarenlang veel problemen gehad met mijn gebit, schaamde me hier ook erg voor. Na het telefonische gesprek met de een medewerker toch de keuze gemaakt om een kunstgebit te laten plaatsen. Ik werd super begeleid en geholpen en ben zeer tevreden over het eindresultaat. Ik durf weer te lachen!

Ik moest een aantal kronen laten plaatsen. Ben bij de praktijk in Waalre geweest. werd hier prettig geholpen. Zeker een aanrader!

Goede ervaring met Vink!

Ik heb mijn kunstgebit laten vervangen bij Dhr. Vink. Echt een super maatwerk wat er geleverd werd. Ik ben echt heel blij met het eind resultaat, mijn kunstgebit zit weer lekker en ik durf weer te lachen. Super bedankt aan Dhr. Vink en zijn team

Heel slecht

Heb sinds een half jaar implantaten onderkaak. Nu is al twee keer mijn onder gebit gebroken. De eerste keer was de tandarts niet bereikbaar, terwijl ze aangeven op de site dat ze bereikbaar zijn ook in de avonduren. Klopt dus niet. Naar andere technicus gegaan maar gebit zit niet goed want een kant klikt niet on gebit. Met als resultaat weer gebroken. Afspraak gemaakt Vinken en gemaakt voor de helft. Zit aan een kant los en klikt niet in het inplantaat. Dus afwachten wanneer mijn ondertanden weer breken.

Geachte mevrouw, Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent met de prothese die wij voor u hebben gemaakt. Wij raden u aan om toch contact op te nemen met de praktijk en de tandarts/implantoloog te laten controleren wat er verbeterd kan worden zodat de prothese wel goed klikt op het implantaat. Met vriendelijke groet D. Vink

Geweldige service

Geweldig service

Eindelijk mijn kunstgebit

Ik ben super tevreden over de gang van zaken bij Vink. Goede service en deskundig personeel. Ik heb nu mijn definitieve prothese en het zit fijn en kan weer lachen!!! Bedankt!!

deskundig en vriendelijk.

Rustige en vriendelijke behandeling. Uitleg over de gang van proces. Leuk contact.