Faultless personal attention for a non Dutch speaking Englishman

My first visit to these people was three years ago in somewhat of a panic. I was seen very quickly and agreed to a temporary repair to my UK made plate and the creation of a new replacement. The second part of the process was completed within the same week with one quick visit back for checking before final fitting. Since then I have returned a couple of times for adjustments required because the changes which take place in the mouth. Throughout I have experienced the best possible expert attention from all of the staff I have met from outset to yesterday my most recent visit. The young ladies at reception should not be left out from this praise as they are polite sympathetic and highly professional. I thank all of the staff very much. John

Professionele service

Goede ontvangst door professionele en hulpvaardige medewerkers. Deskundige oplossing met gewenst resultaat.

Service zoals service hoort te zijn

Ik word altijd hartelijk ontvangen. Er word echt de tijd voor mij genomen. Zeer deskundig en professioneel team zover ik kan beoordelen. Deze tandtechnieker kreeg voor elkaar wat mijn eigen tandarts niet voor elkaar kreeg. Super tevreden met het eindresultaat.

Zeer prettige ervaring

Professioneel, netjes en vriendelijk behandeld met een zeer goed resultaat.

Professioneel bedrijf

Al langere tijd problemen met mijn gebit. Gelukkig kon ik snel terecht bij Vink. Door de professionele hulp ben ik nu weer helemaal tevreden met mijn gebit en kan ik weer zonder pijn door het leven.

Super service, erg klantvriendelijk.

Ik werd meteen geholpen. Erg professioneel bedrijf!

Proffessionele hulp

Ik ben erg tevreden! Ik werd vlot geholpen ook Al hebben ze het super druk. Erg klantvriendelijk!

Ik ben zeer tevreden

Er is alles aan gedaan om een goede prothèse afteleveren.

Na vele behandeling elders, eindelijk goed geholpen bij Vink

Ik heb al vele ervaringen elders maar elke keer paste het niet goed en kon ik snel weer terug. Uiteindelijk via internet bij Vink uitgekomen en uitstekend behandeld. De prothese blijft perfect zitten. Ik kan iedereen aanraden om langs te gaan bij een van de klinieken van Vink. Service en snelheid maar niet te vergeten kwaliteit staan hoog in het vaandel. Ga zo door!

Super!

Goed geholpen en fijn personeel

Super geholpen!

Ik ben super geholpen bij Vink Tandtechniek en zou het iedereen aanbevelen!

Een hele fijne ervaring

Ik kon snel terecht valbijl vink tandtechniek, fijn personeel en werd goed geadviseerd en geholpen.

Super slecht

Tanden laten trekken en de zelfde dag een nieuw gebit, dus niet, gebit laten opmeten en besteld bij vink, word het verkeerde gebit geleverd zit je daar met getrokken tanden, een drama, alles laten doen door de narcose tandarts in alphen a/d Rijn , ben inmiddels al 2 maanden bezig en niemand neemt zijn verantwoording, het is nog steeds waardeloos

Prima geholpen en uiterst tevreden met het resultaat Marion

Fantastisch, ik kan weer normaal kauwen!

Ik liep al jaren met een niet goed passend kunstgebit. Mijn oude technieker kreeg het gebit niet goed pasaend. Na het lezen van de beoordeling van vink tandtechniek een afspraak gemaakt bij hen in waalre. Ze hebben toen mijn oude kunstgebit passend gemaakt, wat een verschil! Afgelopen maand toch besloten een nieuw kunstgebit aan te schaffen aangezien de oude aan vervanging toe was. ik kan nu echt weer kauwen zonder pijn.

Ik ben Goed geholpen mensen waren zeer vriendelijk

fijne ervaring ! Top mensen !

Topkwaliteit Tandtechniek en uitstekende service

Super goed geholpen door de professionals van Vink Tandtechniek!

Hele goede ervaring

Super service en zeker een aanrader

Ben geadviseerd om naar vink tandtechniek te gaan en zeer blij met deze keuze. Ben enorm fijn geholpen.

zeer tevreden

keurig netjes afgehandeld, ben helemaal tevreden.

Service met een lach, en ik lach ook weer

Super Top Service Vakkundig en helder echt een aanrader.. Eerste dag intake en bestuderen van gebit ze checken echt alles, als volgt nemen ze plan van aanpak zeer vakkundig op en natuurlijk ook klant Vriendelijk.... SUPPPEEERRR SERVICE

Goede service en vriendelijk personeel

Tijdens mijn laatste dag van vakantie tand uit mijn prothese bij thuis komst gelijk gebeld. Zaterdags er heen gegaan en super geholpen. Goede tekst en uitleg gekregen wat te doen voor een nieuw prothese aan te vragen.

Goede service en nuchter personeel

Ik ben goed geholpen door dhr Vink laatst, personeel heeft het naderhand verder uitgelegd omdat meneer het wat druk had die dag en dat kan ik goed begrijpen. Super

Meest onprofessionele organisatie die meent u een glimlach te geven

Wat een amateurs en dan wel in het bijzonder het laboratorium die de opdrachten van een professionele technieker in de praktijk niet kunnen begrijpen of wel anders uitvoeren dan de patiënt wenst. Bizar en zeker niet aan te raden.

Geweldige service en een heel goed geholpen!

Heel goed geholpen.

Over Vink Tandtechniek