Tevreden

Tevreden over de service van team Dordrecht. Gewoon goed zoals het hoort.

Geweldig eindresultaat, ben zeer tevreden

De praktijk in Waalre benaderd mij prima en zijn geduldig. Het belteam is altijd even vriendelijk.

Goed en fijn geholpen

Ik heb een hele goede ervaring met de praktijk in Waalre. Meneer Vink is een heel prettig persoon, hij legt alles goed en duidelijk uit.

Goed, vriendelijkheid in Waalre

Een warm en meedenkend personeel

Bedankt Zoetermeer

Het is een heel lang traject geweest (mede door Corona)maar nu heel erg blij met mijn klikprothese onderkaak. Hoera ik kan eindelijk weer zorgeloos lachen en eten, (mijn tijdelijke prothese vloog er steeds uit, dat was een rampzalig ding. Prettig geholpen en mijn dank is zeer groot.

Geweldig team

Ik kwam met een probleem en werd geweldig geholpen.

Geweldig geholpen door locatie Dordrecht. kan eindelijk weer lachen

Goede kwaliteit

Ben bij Vink in Waalre langs geweest. Eindelijk een keer goede kwaliteit in mijn mond ipv die rotzooi waar me eigen tandarts mee aankomt

Prettig geholpen

Ben zeer prettig geholpen door vestiging in Waalre. Ook heb ik in tegenstelling tot de review hieronder wel een prettige ervaring gehad.

Slechte service

Op de website staat duidelijk alleen bellen voor spoed reparaties. Mijn gebit is doormidden, maar geen tijd voor reparatie. En ze kunnen ook niet aangeven waar ik wel terecht kan. Wat een service!

Beste Vink, hartelijk dank voor de prettige hulp. Ik ben overstapt op implantaatwerk.

prettig geholpen

ik ben prettig geholpen door vestiging Waalre. Heb een nieuw klik gebit en ben er super tevreden mee :)

Behandeling goed service slecht

Na een paar bezoeken aan tandarts en aan passing aan het gebit niet heen kunnen ivm corona nieuw gebit weinig gebruikt om dat het gewoon niet goed zat en pijnlijk was blijkt na intensief gebruik van een klein jaar is een stuk van tand af en dat kan gerepareerd worden maar moet dat wel zelf betalen het is of was een zwakke tand lijkt mij maar wordt niets mee gedaan ga dat zeker niet betalen vindt dat gewoon belachelijk tandarts die mij behandeling doet is tandarts kooistra.

Meteen geholpen. Geweldig!

Vriendelijke supersnelle service!

Bekwaam en vakkundig

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe prothese die door vink Zoetermeer is gemaakt. Bedankt Ava voor je geduld en professionaliteit.

Drama

Zeer slechte ervaring met locatie Dordrecht... Wat een afschuwelijke prothese Kan er na 4 maanden nog niet mee praten of eten..lachen is al helemaal uit den boze .Dat durf ik niet meer met die lelijke grote tanden . Ava had totaal geen begrip want zij vind het mooi en had ik er eerder wat van.moeten zeggen .. Uiteindelijk.wilde ze wel wat aan de tanden veranderen maar daar had ik geen vertrouwen meer in Na een second-opinion bij Durinck tandtechniek blijkt dat er weinig klopt van de prothese..veel te grote tanden kiezen die niet op elkaar passen.. de prothese is nu helemaal door Durinck aangepast met mooie nieuwe tanden waarmee je voor de dag kan komen Voor mij nooit meer Vink

Geweldige ervaring gehad

Super ervaring gehad bij de vestiging in Reusel , durf nu weer te lachen. dat is wel handig aangezien ik in de verkoop werk.

goede ervaring

Zeer goed geholpen door praktijk Zoetermeer.

lang getwijfeld om langs te gaan omdat ik bang heb voor tandarts. Ik spreek niet zo goed Nederlands en was dit geen probleem verder. Tot nu is de gebit goed bevallen bij mij. was ook aardig personeel.

Goede ervaring, ben bij de praktijk in Bodegraven geweest en prettig geholpen. Zou het zeker aanraden. Bedankt team vink Dordrecht groetjes Adrie

Super vakkundig en professioneel

Ben via informatie bij Vink terecht gekomen Ik kan niet anders zeggen dat er professioneel gewerkt wordt Heb al heel lang implantaten en was moeilijk om deze aan te passen op de prothese maar dit is perfect en met aandacht gedaan Ik beveel Vink bij iedereen aan ben super tevreden

Superservice, deskundig en vriendelijk

Heb een op implataten gedragen gebit. Na verschillende vervelende operaties uiteindelijk bij Vink terecht gekomen. Heb nu een stralende glimlach en kan alles weer eten.

goed geholpen

Vond het een leuke ervaring, geen gehaast maar gewoon keurig en kundig gekeken naar de mogelijkheden. Ik heb het zelf normaal niet zo op tandartsen of randtechniekers maar vond dit toch wel een prettige ervaring. de kwaliteit van de producten is ook goed heb nergens last van.

Goed geholpen & en is vooral goed naar me geluisterd!

ik vond het vooral fijn dat er echt naar me geluisterd werd tijdens de intakegesprek. Ik heb een mooi kunstgebit laten plaatsen ben er echt super blij mee ik durf nu weer te lachen! Groet Bennie