Goede service erg vriendelijk

Bij de meubels was iets niet helemaal goed. Ze hebben het super opgelost, zonder gezeur. Erg vriendelijk

Erg tevreden!

Vanaf het oriënteren in de winkel. De beslissing tot aankoop. Bestelling en levering erg tevreden. Vriendelijk geholpen. Goede communicatie qua levering. Alles netjes gemonteerd en alle lege dozen werden weer meegenomen. Prettig winkelen bij Kidsroom.

slechte service

lang geleden een kast en bed besteld. Gewenste levertijd kon niet vanwege vertraging, oke geen probleem. uiteindelijk op de dag van levering door pech chauffeur geen bed en kast. Daarna moest ik me maar schikken voor 1 bepaalde dag en anders werd het 2 weken later! uiteindelijk annuleerd men mijn order zonder overleg. nu bij een ander besteld ook nog eens goedkoper en al in huis.

Good experience

Ik had een aantal vragen vooraf, zowel via de mail als telefonisch kreeg ik meteen antwoord. Ook na aankoop nog een vraag over de montage en weer heel snel antwoord! Daar heb je wat aan!

Snel geleverd en goede service. Het zou nog beter zijn als je ook via website zou kunnen bestelen.

Topservice!

Een grote bestelling geplaatst, alles is op de afgesproken dag en tijdstip bezorgd, netjes en kundig opgebouwd! Zeer aan te raden!

Wat een fijne mensen!

Ieder contact met deze winkel was heel fijn. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Top!

Klantvriendelijk en professioneel

Al twee keer delen voor kinderkamers besteld en twee keer goed geholpen, zowel in de winkel als thuis met de montage service. Zeker aan te raden!

Fijn geholpen

Heel goed geholpen, erg aardig personeel, denken goed mee. Mooi assortiment! Alleen op piektijden moet je soms even wachten op een verkoper, maar die neemt dan ook wel de tijd voor je

Fenomenaal

Tijdens onze eerste zwangerschap al de benodigdheden bij kidsroom gekocht. Zo ook een kinderwagen. Intussen is onze zoon geboren en genieten wij volop. Na ongeveer 6-7 maanden klapt de wagen steeds lastig in en uit.. we besluiten terug te gaan. Bon mee, wagen mee.. daar aangekomen worden we heel vriendelijk welkom geheten en worden we uitgebreid geholpen. Binnen een half uurtje was het probleempje verholpen. Inmiddels zijn wij vaste klant, en kopen wij alles bij kidsroom. En dit alleen omdat de service zo goed is en je klant vriendelijk geholpen word. Over 6 maandjes gaan we weer shoppen bij kidsroom! Dan is het langzaam aan tijd voor een "grote jongens bed"

Was een gezellig uitstapje met mn zoontje van 7,vooral in de coronatijd.

Mooie winkel, aardig personeel en leuke spulletjes gekocht en ideeeen opgedaan.

Nette schone winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel..

Een geweldige leuk shirtje voor onze aankomende zoon gekocht.

Klantvriendelijke eerlijke service!

Fijn dat we zelf de kans kregen om rustig rond te kijken, zonder dat een verkoper er meteen bovenop zit. Alles is ruim uitgestald, waardoor je goed kunt kijken en je snel een beeld hebt van de meubels. Er was veel keuze voor ons. Vervolgens goed geholpen toen we wat vragen hadden. Een mooie kast gekocht!

Super leuke winkel!! Helpen je altijd goed Kletsen altijd even gezellig

Top service!

In de winkel op ons gemak kunnen kijken zonder dat er gelijk een verkoper in ons nek liep te hijgen. Via internet een bestelling geplaatst, en die werk de volgende dag gewoon al geleverd!. Super snelle en goede service!

Never buy from them!

They have always an excuse for non deliverying the parcels and now they are using the COVID. We receive on daily basis many parcels from Europe with no delay. They are also refusing to refund the amount paid, despite the fact that they are in breach of contract as per the EU Law. BE CAREFUL TO SPEND YOUR MONEY WITH THEM. YOU WILL LOSE ALL. CHOOSE ALERNATIVE SUPPLIERS IF YOU WANT TO SAVE YOUR MONEY.

• Would you recommend us? No

Kundig en klantgericht advies

Wij kwamen in de winkel en als prettig ervaren wij dat de medewerkers niet direct naar ons toe kwamen. Zij hebben de tijd genomen om ons te voorzien van die informatie die wij nodig hadden dit door de juiste vragen te stellen.

Super snelle levering en fijne klantenservice

Fijne winkel. Fijne communicatie met de klantervaring en de levering was super snel!

Snel

Duidelijke website en zeer snelle service, zowel via de mail als de verzending.

Juiste prijs kwaliteit

Z

Wat een fijne superstore met veel keuze.

Zeer vriendelijke service van uiterst zeer vriendelijk personeel. Hier komen wij zeker weer terug, ook vanwege de leuke en aantrekkelijke prijzen. Mooie winkel die zeer steriel aandoet +++++

Goede adviezen

Goed geadviseerd en professioneel geholpen.

Fijne, overzichtelijke winkel met deskundige medewerkers

Alles wat je voor een kind nodig hebt kun je hier vinden. Prettig is dat de winkel ruim en overzichtelijk is. De medewerkers zijn behulpzaam en deskundig.

Alleen spullen van uitstekende kwaliteit

Onze ervaring bij kidsroom is uitstekend. Als we iets nodig hebben gaan we daar terug. Ruim opgezette winkel met vakdeskundig en vriendelijk personeel.