Compleet met topservice!

Kidsroom is een verademing ten opzichte van BabyPark. Het aanbod van Kidsroom is veel overzichtelijker. De medewerkers helpen je naar de beste keuze. Het is een hele prettige ervaring om hier wat te kopen. We komen graag terug!

Hele slechte service, communicatie en kwaliteit

Helaas zijn wij genoodzaakt om rechtsbijstand in te schakelen. We hebben enorm lang op onze bestelling moeten wachten. Kidsroom bleef maar zeggen dat het zou komen en de weken verstreken. In eerste instantie goede communicatie door aan te geven dat de leverancier ermee gestopt is en ze voor dezelfde kamer opzoek moesten naar een andere leverancier waardoor de levertijd iets langer zou zijn. Hiermee zijn wij akkoord gegaan maar uiteindelijk hebben we nog 6 weken langer moeten wachten dan waar we akkoord voor hadden gegeven. Vanuit kidsroom hoorde we niets, iedere keer zelf gemaild en kregen dan bericht dat het weer vertraagd was. Uiteindelijk is de kamer afgelopen week geleverd. Enorm slechte kwaliteit, zowel het bed als het nachtkastje hebben gebreken waar ze niets aan kunnen doen. Ja retour ophalen zodat we ons geld terug krijgen en een nieuwe kamer uit kunnen zoeken. Dan moeten we weer lang wachten en dat is geen optie gezien ons zoontje zijn nieuwe bed nu toch wel echt nodig heeft. Compensatie wordt ons aangeboden, maar gezien de schade en de oorspronkelijke prijs is dit echt absoluut geen tegemoetkoming. Er wordt doodleuk gezegd, beter kunnen we het niet maken dus dit is het. Wij gaan rechtsbijstand inzetten om te kijken wat we hier nog mee kunnen want het is echt te belachelijk voor woorden.

Beste fam, Jammer dat U dit zo ervaart.

Super behulpzaam

Super vriendelijke medewerkers en erg behulpzaam. En daarbij ook nog een levering binnen 1 dag! Top winkel!

Erg fijne winkel! Een aanrader!

Ons kamertje stond niet in de winkel, maar het personeel denkt fijn met je mee. Helaas een uitloop op de levertijd maar ze houden je netjes op de hoogte en ze doen wat ze kunnen!

Mooie fijne winkel met klantvriendelijke personeel

Ik kwam 15 minuten voor sluiting en toch werd geholpen door vriendelijke verkoopster

Heel positief!

Goede service, vriendelijk en ruim assortiment aan babyspullen!! Zeker een aanrader.

Klantgericht

Tevreden met de service

Fijn personeel en goede service!

We hebben inmiddels al drie kinderkamers gekocht bij Kidsroom. We zijn enorm te spreken over de vele keuzes in de showroom. Het personeel is zeer vriendelijk. De kinderen kunnen ondertussen lekker spelen en de services is fantastisch. Ze denken enorm met je mee en komen afspraken na. Wij raden het in onze omgeving aan om voor een kinderkamer naar Kidsroom te gaan.

Goed professioneel advies en mooie overzichtelijke showroom!

We worden voor de eerste keer opa en oma en waren op zoek naar een goede lichtgewicht en compacte kinderwagen om kado te geven aan onze zoon en zijn partner. Bij binnenkomst in Kidsroom waren we direct onder de indruk van de mooie ruime showroom. Er is een ruime keuze aan babyspullen. We werden geholpen door een goede professionele verkoper die ons prima advies heeft gegeven. We hebben bij Kidsroom de Bugaboo Fox5 gekocht. Die paste het beste bij onze wensen. Hele fijne ervaring al met al en zeker een aanrader.

Goede service en snelle levering

In de showroom van Beuningen hadden we een mooi stapelbed gevonden. Deze had alleen een zeer lange levertijd, maar Kidsroom heeft ervoor gezorgd dat het bed binnen 3 weken was geleverd! Top service, goed meegedacht in de prijs en zeer snel geleverd.

Snelle levering en reactie op extra vraag

Heel vlotte bereikbaarheid voor extra vragen

+ aardig en behulpzaam personeel + ruim aanbod + ongedwongen sfeer - leveringstijd op sommige producten

Zeer prettige nazorg op de bestelling

Bij gebruik van het product bleek al snel dat het niet werkte naar behoren. Na het melden bij Kidsroom en de constatering dat het onder de fabrieksgarantie valt is er snel een vervangend product geleverd.

Goede en vriendelijke service

In de winkel fijn geholpen en de kamer was snel thuisbezorgd. De tweede kinderkamer die we bij kiestoon gekocht hebben.

Bed met bedlade gekocht, nachtkast en donsdeken. Zoontje is er erg blij mee. Goede vriendelijke service. Tevreden.

Super, goed geholpen en snelle reacties

Op de mail ontzettend snelle reacties. Bij afhalen van de spullen in de winkel werd ik ontzettend goed en netjes geholpen. Erg fijne winkel

Gewoon goed.

Super ervaring zoals het hoort bij een winkel van deze klasse uitstekend! Geen chatbot (geautomatiseerde gesprekspartner ) als je naar de winkel belt maar gewoon een werknemer die de telefoon opneemt die je netjes te woord staat. Kamer laten monteren bij ons op de 2e verdieping, dit was geen enkel probleem. Alle afval waar de het bed en de kast in zaten weer netjes mee terug genomen. Team van Kidsroom bedankt wij komen zeker nog een keer naar jullie mooie winkel.

Top top top!

Beste kidsroom, Ik wilde graag mijn oprechte dankbaarheid uiten voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij het bestellen van het bed. De kwaliteit van het bed overtrof mijn verwachtingen en de levering verliep vlekkeloos. Het hele proces, van bestellen tot levering, was zeer professioneel en efficiënt. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zou uw bedrijf zeker aanbevelen aan anderen. Nogmaals hartelijk dank voor een geweldige ervaring! Met vriendelijke groeten, Marceline

Goed geholpen!

De winkel was net open toen we binnen kwamen dus het was lekker rustig. We werden meteen aangesproken of we hulp nodig hadden en of we vragen hadden. We konden rustig rondlopen en rondkijken waardoor we snel onze keuze hadden gemaakt. Top service!

Goed geholpen goede bezorging

2x op locatie geweest en een paar keer gebeld elke weer netjes geholpen Ook de bezorging net op tijd en keurig alles binnen gebracht keurige bezorger Zeker aan iedereen aan te raden

Online twee kinderkamers besteld. Toen kamers eenmaal binnen waren ook zeer snel thuisbezorgd. Ene bed was er eerder dan andere. Dus deze werd al eerder thuisbezorgd. Super service.

Het voelt als kopen bij vrienden: vertrouwd, warm en met goed advies!

Ongedwongen rondkijken, vriendelijk te woord gestaan en goed advies. Bovendien ook nog een hele nette prijs en snelle levering. Zeeeeer tevreden ouders to be:)

Vakkundig geholpen waar je gezien wordt!

De verkoopster gaf je aandacht waar je als klant voor komt. Is enthousiast in haar werkzaamheden! En neemt de tijd om de juiste informatie te geven...

We erg vriendelijk geholpen

We komen vast een keer terug voor de kleding van feetje

Vriendelijk en goede service

Erg vriendelijk personeel en we zijn in de winkel goed geholpen. Bezorging ging ook vlot. Mooie kamers, zeker een aanrader om in de winkel te gaan kijken, hebben veel kamers staan.

Hadrianussingel 36

6642 AJ Beuningen

Over Kidsroom

De grootste collectie kinderkamers en tienerkamers “in de mooiste winkel van Europa” compleet ingericht vind u in onze Superstore in Beuningen direct aan de snelweg A50/A73 afslag 1 (Beuningen/ Wijchen) op “Shoppingpark de Heuve” (t.o. McDonalds).