Netjes geregeld!

Alles goed geregeld en bezorgd, en mocht er toch wat zijn wordt het goed en accuraat geregeld.

Prima, behulpzame winkel

Netjes te woord gestaan, vriendelijk te woord gestaan en er werd mee gedacht. Snelle levering.

Geweldig! Verkoper Evert neemt echt de tijd voor je en houdt je op de hoogte van de levering. Doordat het een nieuwe set was die ik op het oog had en deze nog niet in de showroom stond heeft Evert de moeite genomen om naar de gamma te gaan en de kleur van de kastjes aldaar te gaan zoeken, top service, heel blij mee! Ook goed advies qua matras etc. TOP

Voortreffelijk

De service is zoals altijd voortreffelijk! Erg blij met onze producten aangeschaft bij kidsroom Beuningen.

Deskundig en vriendelijk advies, kom graag terug!

Na eerst een ochtend georiënteerd te hebben wat er allemaal is, ben ik afgelopen vrijdag goed geslaagd voor een babykamer en super geholpen door Janneke! We komen gauw terug!

Gezellige gastvrije winkel met goede service!

We hebben de kamer van onze dochter gekocht bij kidsroom. Hierbij hebben we goede advies gekregen waardoor we snel tot een beslissing konden komen. Afgelopen week is de kamer geleverd en in elkaar gezet. Super service, en keurig netjes. Zeer tevreden dus!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Vriendelijk personeel goede uitleg. Prijs is zeer scherp. Goede service ook met het leveren en de meubels in elkaar zetten. Kortom prettig bedrijf waar je een goed gevoel aan overhoud.

Goede en snelle en persoonlijke service!

Nemen de tijd

Hebben kennis over de producten die ze in huis hebben. Daarnaast nemen ze de tijd om je uitleg te geven en je vragen te beantwoorden. Wij kochten een autostoel en deze werd direct in de auto voor ons gemonteerd. Instappen en weg rijden, ideaal!

Kennis van de producten en goede service

Paar dagen geleden bij kidsroom geweest voor een matrasje voor een ledikantje. Ons kindje is een buikslaper dus we wilden goede informatie over de matrasjes. Na een duidelijke uitleg hebben we een goede keuze kunnen maken. Heel fijn.

Na telefonisch een kinderwagen besteld te hebben en een ophaal afspraak gemaakt te hebben bij Evert bleek bij aankomst de we de kleur in het echt niet mooi vonden. Na wat rond kijken werden er spullen uit het magazijn gehaald om het te kunnen beoordelen. Deze beviel ons beter en werd zonder problemen gewoon geregeld. Super vriendelijke mevrouw bij de kassa die ons geholpen had met wat uitzoek werk. Wij zijn helemaal tevreden nu!

topwinkel!

je wordt hier altijd vriendelijk geholpen en ze hebben bijna alles wel op voorraad.

en hele fijne winkel

Ik word hier altijd heel fijn geholpen, dat was al in het verleden toen mijn andere kleinkinderen zijn geboren en nu wij weer opa en oma worden zijn we weer fantastisch geholpen. Ook de prijzen zijn niet abnormaal hoog zoals bij andere babywinkels.

Via de website contact gezocht en snel antwoord ontvangen. Contact is duidelijk en snel. Bed voor ons zoontje bestelt via de mail en op afspraak een bezorgmoment afgesproken. Hier was men ook erg flexibel in. Kortom vriendelijk contact, meedenkend en goede (bezorg)service.

Veel keus en goede kennis van verkoper

Klantvriendelijkheid is prima, ook als het druk is in de winkel. Ruim aanbod. Levering is super snel. Binnen anderhalve week na bestellen.

Goede service, veel producten

Zeer goed. Altijd vriendelijk en behulpzaam

Top service weer!

Alles bij kidsroom gekocht voor onze dochter, nu was ze toe aan een buggy en hebben de Joolz aer aangeschaft. Tot nu toe erg tevreden!

top

goede afspraken en aangehouden levertijden

Snel handelend, zeer klant vriendelijk en snelle levering

Via het internet op de site van Kidsroom gekomen. Wij zochten gericht naar een bed en zij hadden deze. Via de mail vragen gesteld. Binnen een half uur kreeg ik al antwoord. We hebben het bed besteld, en dezelfde dag werden we al gebeld voor een lever datum. Kortom snelle service en zeer klant vriendelijk! Ons zoontje is erg blij met zijn nieuwe bed!

Een hele goede service en vriendelijk personeel !

Ik heb kidsroom als zeer prettig ervaren alle communicatie verloopt soepel en vlot. Ze zijn erg klantvriendelijk en beleefd ! Mooie spullen en goede levering en montage. Kortom positief!

Fijn geholpen, leuke kleertjes en de persoon die hielp dacht mee over wat slim was om te kiezen qua maat.

Super service

Ik heb een speelgoedkist gekocht afgelopen week. Omdat ik alleen met onze baby was, was het lastig dit grote pakket naar de auto te dragen. Nog voordat ik probeerde het pakket op te tillen vroeg de verkoopster al of ze kon helpen het naar de auto te brengen. Erg attent en heel fijn! De speelgoedkist bevalt goed en staat erg mooi in huis. Wij komen zeker nog eens terug.

Hangt er vanaf wanneer

Het hangt er erg vanaf wanneer je in de winkel komt. Ben je er in het weekend word je minder professioneel geholpen dan wanneer je er door de weeks komt. We zijn door de weeks erg goed geholpen en fijne antwoorden op vragen gehad, dit viel in het weekend erg tegen en het "meisje" leek ook geen verstand te hebben van kinderkamers. Dit was door de weeks heel anders. Voor door de weeks zeker 5 sterren weekend minder.

Fijne winkel

Vriendelijk personeel, behulpzaam en leuke producten/spullen. Ditmaal goed geslaagd voor twee outfitjes van Feetje Baby.

Klant vriendelijk

Zeer behulpzaam, goede uitleg en de winkel is overzichtelijk met een groot assortiment.