ruim assortiment met een goede service en klantvriendelijkheid!

Het personeel is vriendelijk en helpt bij al je vragen! het assortiment is breed en de prijs kwaliteit verhouding is prima! Hele fijne winkel voor alle baby-en kinderaankopen!

Je komt niet voor niks terug..

Zeer fijn om bij Kidsroom te kopen. De prijs kwaliteit verhouding ligt gewoon goed. En de service en het snelle en directe contact is erg prettig. Jaren geleden kamer voor onze dochter daar gekocht en nu voor onze zoon, en bevelen het zeker aan!

Veel keus, fijn geholpen

Bij Kidsroom is er veel keus in tienerkamers, en kun je deze rustig bekijken en vergelijken. We zijn uitstekend geholpen.

Deskundig en vriendelijk.

Hallo, onlangs een autostoel gekocht nu ons kleinkind uit de maxi cosy is gegroeid, de verkoopster heeft ons zeer prettig geholpen wist alle antwoorden op onze vragen, wist van iedere stoel hoe deze te bedienen en vond het niet erg om dit bij meerdere stoelen te laten zien, uiteindelijk zo tevreden dat we er ook een mooie praktische kinderwagen bij hebben gekocht, komen zeker terug mvrgr J en E.

Super tevreden over mijn aankoop en de top service!

In de winkel al heel prettig geholpen. Denken goed mee en niet opdringerig. Kinderen konden gewoon leuk spelen in de winkel. Ook de levering en in elkaar zetten was netjes en zelfs bed opgemaakt.

Mooie kast, helaas wat vertraging op de levertijd, maar daar kon de winkel ook niets aan doen. Dit lag aan hun leverancier.

Super ervaring super fijne mensen

Heel gedienstig en heel erg aardig luisteren ook echt naar je wens en een keer wat anders als al die andere winkels die het zelfde zijn.

Als u bij deze super aardige deskundige mensen niet slaagt mankeert er iets aan uw gehaktbal.

Super aardig persoonlijk contact met Evert en Albert gehad en de door ons bestelde kast (Bopita Emma 2 Deurskast) was helemaal naar verwachting en fraai ook én zeer snel geleverd én gemonteerd door Albert. Hij dacht ook nog eens mee en we hebben voor wat betreft de indeling van de kast dankbaar gebruikt gemaakt van zijn tip hier ter plaatse. Wij bevelen deze winkel dan ook van harte aan. Nb. Wij zijn geen familie en volledig onafhankelijk dus dit is een eerlijk gemeende review.

Prachtige winkel

Mijn bestelling stond netjes volgens afspraak klaar in de winkel ! Super

Zeer tevreden over kidsroom, echt een aanrader.

We hebben alle kamertjes bij kidsroom gekocht en we zijn op alle punten zeer tevreden

Geweldige service

Hele fijne service, na een mailtje van bestelling gelijk snelle reactie en binnen korte tijd levering van de bestelling.

Goed geholpen

Goed geholpen en snel geleverd top!

Niets dan lof!

Bij het bestellen van hoekstapelbed Bennie werd aangegeven op de site dat er nog 1 beschikbaar zou zijn. Helaas volgens de eigenaar zou deze pas in mei ergens binnenkomen, maar nog geen week later belde de eigenaar terug om te vermelden dat hij er toch eentje had gevonden! Super fijn! En het kon ook heel snel geleverd worden, helemaal top! Ook de heer van de bezorgservice die het bed kwam leveren was erg vriendelijk. Netjes alles in de gang gezet bij ons in huis. Dus in minder dan 3 weken hadden we het stapelbed besteld en binnen, in 2 uurtjes opgezet en dezelfde dag konden de kinderen erin slapen. Telefonisch ook erg vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor jullie fijne service!

wat beloofd is maken ze waar

Snel telefonisch antwoord op mijn e-mail vraag en dit antwoord meteen per e-mail bevestigd. Bij bestelling een paar dagen later meteen alles netjes afgehandeld en bestelling verstuurd. Top. Ronny van Steenis

Gedegen en waardevolle hulp

Netjes en keurige rondleiding in peuterbedjes. Veel keus en goede matrassen

Super goed geholpen.

In de winkel konden we eerst even rustig rondkijken en toen werden we netjes geholpen door een vrolijke medewerkster bij het aankopen van een kinderkamer. We wilde wat verschillende dingen en dat was geen probleem. Alles werd verbouwd om ons te laten zien hoe het er dan uitzag en of dat alles bij elkaar pasten. Bij het invullen van de gegevens kregen we netjes wat te drinken. De hele slaapkamer kon en werd binnen een week bezorgd. Wat ook erg fijn is dat je de keuze hebt om achteraf te betalen. Een aanbetaling of het gehele bedrag vooraf te betalen was niet nodig ( mag wel ) Ook dit is een goede kwaliteit vinden wij. Deze winkel is een echte aanrader.

Eerste keer besteld bij kidsroom. Het was eerst even wennen omdat de bestelling iets anders gaat dan dat je gewend zou zijn bij webshops, waardoor ik nieuwsgierig was of het goed ging. Maar werd netjes op de hoogte gehouden over de bestelling, betaling en verzending. Het pakket is goed en snel afgeleverd! Heel blij mee :)

Klant en kindervriendelijk personeel, fijne service, kwaliteit producten.

Op zoek naar een eenpersoonsbed met matras voor onze kleinzoon van 3 jaar, goed advies en nemen de tijd voor de klant, goede uitleg, kleinzoon schoenen uit en kon ieder bed proeven en bekijken die hij maar wou, hij heeft de hele winkel met bedden goed bekeken, hij vond het prachtig, naar een aantal weken bij Kidsroom zijn bed gekocht. Super trots op zijn bed met heerlijk matras, slaapt lekker Oma en Opa. We zijn goed geholpen en personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Kunt er vrij rondlopen en kijken, bij vragen direct behulpzaam. Wij hebben in deze winkel regelmatig aankopen gedaan.

Top kwaliteit bed en levering!

Fijne eerlijke hulp in de winkel en goede bezorging. Bedankt!

Prima!

Fijne service en vlotte afhandeling. Daar houd ik wel van!

Tijd en oog voor de klant, kwaliteitproducten, goede prijs/kwaliteitverhouding.

In mijn zoektocht naar een bed voor mijn zoontje heb ik aardig wat beddenzaken bezocht. Uiteindelijk het bed bij kidsroom Beuningen gekocht omdat dit veruit de zaak was met: de meeste tijd voor ons als klant, de ruimste keus, de beste kwaliteit bedden. Ik vind klantvriendelijkheid 1 van de belangrijkste dingen, dat was hier top op orde! Naast het geven van informatie, meedenken etc ook oog voor mijn zoontje die lekker aan het spelen was in het ‘speelhoekje.’ Top dus!

Fijne en deskundige hulp bij de aankoop

Mijn man en ik hebben deze zaak als zeer prettig ervaren bij de aankoop van de babyuitzet. We werden goed geholpen met wat bij onze wensen pasten. Ook de fijne en rustige uitleg met wat wij nodig hebben en wat niet werd ons fijn uitgelegd zonder het gevoel te krijgen dat we iets moeten kopen. Na bij meerde babywinkels te zijn geweest uiteindelijk hier onze eerste grote baby uitzet gekocht en we komen zeker weer terug!

Super winkel met grote showroom en goede service!

We waren op zoek naar een winkel om alle kinderkamers in het echt te kunnen zien. Deze ruime showroom had alles, en we zijn hier dan ook makkelijk geslaagd. Alles werd netjes thuisbezorgd. Nadat ik de meubels in elkaar had gezet ontdekte ik een kleine beschadiging in de lak, en Kidsroom heeft kosteloos een lakstift opgestuurd. Super service, een aanrader!

Super goed behandeld snelle levering

Wij komen uit roosendaal Uurtje rijden maar dat was het zeker waard Super goed geholpen snelle levering Wij en onze zoon zijn super blij

Super!

Zowel een bed besteld en laten leveren en monteren als nu ook een bedlade. Opnieuw weer super service en zeer vriendelijk! Wij raden dan ook iedereen aan om hiernaartoe te gaan!

Over Kidsroom

De grootste collectie kinderkamers en tienerkamers “in de mooiste winkel van Europa” compleet ingericht vind u in onze Superstore in Beuningen direct aan de snelweg A50/A73 afslag 1 (Beuningen/ Wijchen) op “Shoppingpark de Heuve” (t.o. McDonalds).