Vakkundige mensen

Wij hebben een enorm fijne ervaring met kidsroom. Ze zijn vakkundig en geven tips over producten. Ze luisteren naar de wensen van de klant.

Snelle en goede service

Via email heb ik mijn vraag over een bed gesteld. Ik kreeg heel snel antwoord, waardoor we snel een goede beslissing konden nemen. De levering was mooi op tijd!

Super behulpzaam en hele snelle levertijd! Binnen 2weken!

Behulpzaam, goed meedenkend aan alles, snelle levertijd en zeer klantvriendelijk.. Alles op een plaats zodat je ook echt klaar bent en zeker slaagd voor een kinderkamer of het andere waar je naar opzoek bent.. ook zeer netjes met de prijzen!

Prachtige meubels en goeie service!

Een heel mooi tipi bed voor onze zoon hier gekocht. Goed advies gekregen en bed netjes op tijd geleverd! We zijn heel tevreden!

Fantastisch advies!

Ik was een beetje terughoudend over de aanschafprijs van de Joolz buggy maar mijn partner gaf toch de doorslag. We zijn net terug van vakantie en wat een geweldig en comfortabele buggy is dit! We gaan er nog lang plezier van hebben! En wat een leuke promo film op YouTube!

Het is een mooi bedrijf met mooie producten en je word uitstekend geholpen!

Wij hebben al vaker artikelen bij dit bedrijf gekocht. We zijn begonnen met de babykamer en alle bijbehorende artikelen, en nu ook de kinderkamers gekocht. We zijn zeer tevreden over alle artikelen en hebben er veel plezier van!

Een hele vriendelijke winkel met heel aardig personeel .

Perfecte service en voorraad!

Wij zaten aardig in de stress vanwege de levertijden bij alle concurrenten. Toen wij bij Kidsroom binnenkwamen kregen wij direct contact en hulp aangeboden zonder opdringerigheid. Wij hebben in 1 middag een complete babykamer en precies de kinderwagen die we zochten kunnen krijgen (alles op voorraad!) De bezorger was zeer vriendelijk!

Fijne winkel

Fijne winkel, word altijd goed geholpen en ze hebben genoeg keuze

Goede ervaring

Goed geholpen en goede service

Top communicatie

Aangezien wij meubels nodig hadden voor 3 slaapkamers, een offerte op maat aangevraagd. Snelle reactie met mijns inziens een nette prijs ontvangen. Snelle levertijd, echter waren we nog niet zover. Was allemaal geen probleem om te wachten met de levering. Daarna een tijsdblok gekregen tussen 8.00 - 10.00 uur levering, wat heel fijn is, want elders krijg je alleen een dag door of dagdeel. Afgelopen vrijdag geleverd gekregen om 8.05 uur door een uiterst vriendelijk man. Wij zijn tevreden!

Klantvriendelijk en behulpzaam

Wij hebben bij Kidsroom een kinderbed besteld. Vooraf hebben we informatie ingewonnen, wij zijn toen erg goed geholpen. Later zijn wij terug gegaan om het bed te bestellen nav de informatie die wij eerder hadden verkregen. Op dat moment zijn wij opnieuw erg goed geholpen door behulpzame en vriendelijke medewerkers!

Perfecte voorraad en service!

Na bij meerdere concurrenten te hebben gekeken kwamen we uit bij kidsroom. We werden direct vriendelijk ontvangen. Alle benodigdheden voor de baby hebben we hier kunnen aanschaffen met deskundig advies. Alles was ook nog direct leverbaar. Heel tevreden! Wij komen zeker vaker terug.

Altijd goed en top service!

Wederom geweldig geholpen en goed geslaagd! Tot snel weer.

Alles kwam op tijd, montageservice was vriendelijk en professional. Sterk aanbevolen!

Tevreden met alle aanschaffen die we tot nu toe bij kidsroom hebben gedaan!

Wij hebben zowel de babykamer als de bedbank voor onze dochter en nu het bed voor onze zoon aangeschaft bij kidsroom. Heldere, vriendelijke medewerkers; snelle levering en kwalitatief goede materialen.

Telefonische bestelling gedaan, prettig te woord gestaan , alle meubels zijn netjes bezorgd en in elkaar gezet. Mijn kinderen zijn heel blij met hun nieuwe kamers !

Ik kom graag terug!

We waren opzoek naar een traphekje, zitje voor de TripTrap en de harnas voor deze stoel. We waren er blij met de fijne hulp en het advies hierin. Deskundigheid maar ook enthousiasme!

Prima levering!

Alles keurig op tijd geleverd en geen bijzonderheden

Fantastische service

Een goede ondernemer/winkel herken je pas als er iets mis is met het product dat je gekocht hebt. Een van de wielen van onze kinderwagen ging kapot. Ze regelen meteen dat er een wieltje besteld wordt (ook al is het garantie). En ze regelen een leen kinderwagen voor de tussentijd. Wat ben ik blij dat ik de kinderwagen niet online heb gekocht. Ga zo door.

Goed advies, mooie producten en een blij kind.

Al meerdere keren producten gekocht bij Kidsroom in Beuningen waaronder twee maal een baby-/kinderkamer met uitzet. Niet duur, uitgebreid assortiment, deskundig advies en snelle levering. Bij vragen is het personeel laagdrempelig bereikbaar en geven een goede service bij schade. Door dit alles, komen wij graag terug naar Kidsroom als wij iets nodig hebben!

Goede service en prettige uitleg

Bed was snel geleverd en fantastisch snel gemonteerd. Er werd goed meegedacht met opties en plaatsing. Wat betreft het stoffen dakje kan ik nog geen beoordelingen geven omdat die helaas later geleverd wordt. Bed bevalt heel goed en was met een 2 persoons dekbedovertrek ook goed het stoffen dakje na te bootsen tijdelijk .

Goede service en goede kwaliteit

Zeer tevreden met onze kinderkamer.

Perfecte service!

Wij zijn in onze zoektocht heel erg goed geholpen. Hun professionele houding, het goed meedenken en het eerlijke advies hebben ons enorm geholpen. Ik raad Kidsroom bij iedereen aan!

Gezellige winkel en heel klantvriendelijk

De aankoop van 2 nieuwe kinderkamers was erg gezellig, leuke winkel met veel hebbedingetjes. De service is perfect en hele vriendelijke mensen. Zeker aan te bevelen.