Prachtig bed, vakkundig in elkaar gezet

Omdat wij een specifiek bed op het oog hadden waarvan ik wist dat ik dit niet zelf netjes in elkaar zou kunnen zetten, kwamen bij Kidsroom uit. Mooi product en heel goed en snel in elkaar gezet. Topwerk!

Super meegedacht ten tijden van winkel sluiting.

Doordat ik bij bekende heb gezien wat voor kamer ik wilde kon ik ook in de lockdown een kamer kopen. Er is meegedacht met me en ook hebben zij een nette prijs met service gemaakt. Afgelopen dinsdag netjes op tijd alles ontvangen! Erg blij met het resultaat.

Kei goede service

In verwachting van ons eerste kindje. Helaas is het in deze tijden niet vanzelfsprekend om naar een winkel te gaan en spullen aan te schaffen voor de baby. Omdat de winkels dicht zijn is het lastiger om producten te vergelijken en advies te krijgen. Kidsroom Beuningen heeft ervoor gezorgd dat wij de juiste keuze hebben kunnen maken in de aanschaf van de babykamer en de wandelwagen. Zij hebben ons goed advies gegeven. Wat een top service!

Fijn!

Het stapel bed wet ik heb gekocht was steviger dan ik had verwacht en ziet er prachtig uit. Levering was op beloofde afspraak, erg fijn. Verder een erg aardige verkoper met geduld, begrip en snelle communicatie. Ben erg tevreden.

Super snel besteld, geleverd en gemonteerd. Echt super service. Prachtig mooi stevig kwaliteit. Zal jullie zeker aanbevelen bij andere.

Geweldig!

Super goede mensen die je echt goed te word staan, Niet expres duren dingen aansmeren ma gewoon eerlijke mening.

Uitstekende communicatie en advies

Wij hadden een kinderkamer nodig. Even bellen over de levertijden. Attent en fijn te woord gestaan. Alles werd snel besteld en keurig binnen de aangegeven tijd bezorgt. Kidsroom gaan we vaker gebruiken voor de mooie spulletjes die zij hebben. Fijne zaak.

Erg fijne en stress vrije ervaring

Wij vonden het heel fijn dat er rekening met de levertijd gehouden kon worden. Montage was ook erg professioneel hij was erg vriendelijk.

Zeer prettige uitleg en hulp bij het kiezen van de spullen

Ze nemen duidelijk de tijd voor je.

Super ! Alles in orde en zeer vriendelijk personeel !

Ik ben voor de tweede keer terug gekomen bij Kidsroom omdat het zo goed beviel! Ik heb gekozen voor levering en montage ! Super service ! Wil als alles open gaat de winkel eens bekijken. Mvg K van der Graaff

Fijne winkel en zeer behulpzaam personeel

In corona tijd konden we op afspraak langs komen. Hier waren we zo blij mee, we hadden de hele winkel voor ons alleen en mochten overal de tijd voor nemen. We werden goed ingelicht over diverse producten en konden overal vragen over stellen. Uiteindelijk heel goed geslaagd en 1 week later werd alles al geleverd. Super!

Goede service en erg behulpzaam

Fijne winkel met veel keus. Je wordt goed geholpen en geluisterd naar je wens. Onze dochter had precies in haar hoofd wat ze wou en haar wens is vervuld. Nu kan ze heerlijk gaan dromen in haar nieuwe slaapkamer.

Snel, en fijne communicatie en service

Prettig contact en snelle reacties. Super fijn dat er montage service is. Meubels zijn top!

Ontzettend eerlijk en meedenkend

Vriendelijk, eerlijk advies en denken met je mee over de beste oplossing. Ik zou zeker aanraden om er voor je spulletjes te kijken. Mooi assortiment ook!

Geweldig service

Het kidsroomteam staat altijd voor je klaar. Bij het kopen van bv een autostoel krijg je service waar je echt wat aan hebt. Ze nemen de tijd voor je.

Snelle reactie, goed advies, eerlijk, snelle levering

Via online vragen gesteld over product, snelle reactie. Goede eerlijke service. Mooi product, goede kwaliteit.

Erg tevreden

Snel service kinder kamer online besteld en week later al in huis ook goedkoper dan andere winkels montage was prima

super service! Super kwaliteit!

we kwamen naar deze winkel om een ​​bed voor onze zoon te kopen. het meisje dat ons hielp bij het kiezen was erg beleefd en hielp ons goed. het bed is aangekomen en het is van uitstekende kwaliteit. Ik ben erg tevreden!

Topservice!

Bij onze zoektocht naar een kinderstoel zijn we heel goed geholpen (online) . Men reageert heel snel op e-mailberichten. En bestellen ging heel soepel en snel! Perfect!

Nette en vlotte service

Per mail werden mijn vragen heel snel beantwoord, dat is erg fijn! Werd goed geholpen. Ook het ophalen van de babykamer kon snel en verliep soepel! Zal hier zeker vaker komen!

Topservice!

Goed en heel vriendelijk geholpen! Deskundige mensen. Gewoon topservice!

Uitstekende service

Erg vriendelijk, ze reageren snel en zijn erg behulpzaam. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

Super snelle service

Overzichtelijke site. Ik kon makkelijk de verschillende matrassen naast elkaar bekijken. Met de verschillende prijzen en kenmerken naast elkaar. Na het invullen van het formulier had ik super snel een reactie terug. Ideaal als je iets met spoed nodig hebt.

Hele fijne service

Wij zijn erg tevreden over kidsroom beuningen. Meermaals telefonisch fijn te woord gestaan. En eerlijk antwoord gekregen, berekening gemaakt. Uiteindelijk een keuze gemaakt en fijn op de hoogte gehouden van levering. Uitstekende service aan huis en netjes in elkaar gezet. Een blij kind met blijde ouders.

Goede communicatie en snelle verzending

Via Kidsroom een kinderwagen gekocht. Deze is de volgende dag verzonden. Zeer tevreden over de kinderwagen zelf, de communicatie en snelle verzending.