Hele slechte service, communicatie en kwaliteit
Helaas zijn wij genoodzaakt om rechtsbijstand in te schakelen. We hebben enorm lang op onze bestelling moeten wachten. Kidsroom bleef maar zeggen dat het zou komen en de weken verstreken. In eerste instantie goede communicatie door aan te geven dat de leverancier ermee gestopt is en ze voor dezelfde kamer opzoek moesten naar een andere leverancier waardoor de levertijd iets langer zou zijn. Hiermee zijn wij akkoord gegaan maar uiteindelijk hebben we nog 6 weken langer moeten wachten dan waar we akkoord voor hadden gegeven. Vanuit kidsroom hoorde we niets, iedere keer zelf gemaild en kregen dan bericht dat het weer vertraagd was. Uiteindelijk is de kamer afgelopen week geleverd. Enorm slechte kwaliteit, zowel het bed als het nachtkastje hebben gebreken waar ze niets aan kunnen doen. Ja retour ophalen zodat we ons geld terug krijgen en een nieuwe kamer uit kunnen zoeken. Dan moeten we weer lang wachten en dat is geen optie gezien ons zoontje zijn nieuwe bed nu toch wel echt nodig heeft. Compensatie wordt ons aangeboden, maar gezien de schade en de oorspronkelijke prijs is dit echt absoluut geen tegemoetkoming. Er wordt doodleuk gezegd, beter kunnen we het niet maken dus dit is het.
Wij gaan rechtsbijstand inzetten om te kijken wat we hier nog mee kunnen want het is echt te belachelijk voor woorden.